Informatikai Barkács Fórum

ÁLTALÁNOS BESZÉLGETÉS (OFF) => Csevegő => A témát indította: Balazs Dátum 2017 február 19, 09:11:46 DÉLUTÁN

Cím: Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 február 19, 09:11:46 DÉLUTÁN
Hello
Több éve használom a Unity-t, solo és multiplayer-es játékokat készítek windows-ra és androidra, 2D és 3D-ben.

Érdekelne, hogy van-e itt még valaki aki ilyen dolgok iránt érdeklődik, akár a témában beszélgetni vagy akár valami kis gyors közös projektet csinálni közösen, kedvtelésből vagy valami.

Ne csak akkor írj ha programozol, akkor is ha van véleményed, játék ötleted vagy design-t/grafikát csinálsz.
Van már néhány kezdő szettem, szóval egy egyszerűbb hobbi projektet akár pár nap alatt össze tudok dobni, ha van valakinek valami klassz ötlete valami közös szórakozáshoz.

Szívesen beszélgetnék a témában, írjatok  :)
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: abbas Dátum 2017 február 20, 10:12:47 DÉLELŐTT
tudsz mutatni nehany jatekot amit te csinaltal?
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 február 20, 07:23:22 DÉLUTÁN
Rengeteg játékba belekezdtem, de nem mind lett teljesen befejezve és vagy publikálva.

Jelenleg 2 multis pc játékom van ami viszonylag befejezett:

Az egyik egy 3D fizikai ügyességi/szivatós játék, ahol labával kell menni, pontot gyűjteni, mindenféle képességekkel lelökni, szivatni a többieket.
Letöltés: https://www.facebook.com/RageBalls-512095395627165
Gameplay video: https://youtu.be/EWaSXIUuTYA

A másik egy driftelős 2D játék, itt időnként van új pálya és időre lehet versenyezni online ranglistával vagy csak úgy csúszkálni együtt.
Letöltés: https://www.facebook.com/driftmultiplayer/
Gameplay video: https://www.facebook.com/driftmultiplayer/videos/1095181960577312/

A többi projekt:

2D Hadihajós:
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCEc2tzMUE2OV9mRDQ
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCER2hLTVhLSkQyS0k

2D Fény izé:
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCEY3N6TzIxNU9hYWs
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCEd3hRcmZDaVJTaGs

2D Varázslós story menetes izé
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCEUV9FOTJLb0lVZk0
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCEbGI1dXNzWWZlTnM

2D Tank csatás
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCEMEo2b2h0dE9nYlk

2D Multiplayer íjászás tömegvonzású mini bojgókról
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCEWlc5SGczaTN0Y2s
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCEeG9ualNEVzdmUDA

3D Terep motorozás
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCEWmFINVBMYmNmM1U
https://drive.google.com/open?id=0B_r0D3kxxbCEWXZoY3kzN1JkMG8

És még pár más egyéb dolog amiről jelenleg nincs képem, vagy már törölt projektek...



Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: abbas Dátum 2017 február 20, 09:38:11 DÉLUTÁN
tok jo  Balazs,  nem gondolkoztal el azon, hogy ios/androidra csinalj jatekot? szerintem  biztosan lenne kereslet  ilyenre.
en  szivesen  aldoznek  1 eurot a jatekodra
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 február 21, 04:54:55 DÉLUTÁN
Idézetet írta: abbas Dátum 2017 február 20, 09:38:11 DÉLUTÁN
tok jo  Balazs,  nem gondolkoztal el azon, hogy ios/androidra csinalj jatekot? szerintem  biztosan lenne kereslet  ilyenre.
en  szivesen  aldoznek  1 eurot a jatekodra

:) Androidra van fejlesztői akkuntom a googleplay-nél, már csináltam játékot és van is 2-3 elkezdett projekt, csak nem szeretek egyedül "dolgozni" és az ilyen hobbi, egyéni projektek van hogy hónapokig kajlódnak a gépemen, mert nem találok hozzá partnert (értsd valakit aki szintén szeret ilyesmiben részt venni és lehet vele ötletelni, stb). Ezért is nyitottam a témát...
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: eztcsekk Dátum 2017 február 21, 06:10:16 DÉLUTÁN
Nagyon jó kis gammák!

Lenne egy pár játék ötletem inkább edukációs játékok témakörben.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 február 22, 03:46:14 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2017 február 21, 06:10:16 DÉLUTÁN
Nagyon jó kis gammák!

Lenne egy pár játék ötletem inkább edukációs játékok témakörben.

Ha van kedved össze dobhatunk belőle valamit, valaki használ itt valami voice chat-et?
Engem skypen, gmailen, el lehet érni, ha esetleg lenne kedvetek mikrofonnal rendesen beszélgetni.
Itt vagy privát üzenetben küldjétek az elérhetőségeket. Azt hiszem még talán facebookon is van valami hangos beszélgetés lehetőség.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: hunti Dátum 2017 február 23, 11:02:06 DÉLELŐTT
Ha esetleg érdekelne: http://infobarkacs.hu/index.php/topic,9830.0.html

Amúgy játék ötletem is lenne, de ez sajnos méretben olyan nagy, hogy nem 1-5-10 ember kellene hozzá :)
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 február 23, 05:52:17 DÉLUTÁN
Idézetet írta: hunti Dátum 2017 február 23, 11:02:06 DÉLELŐTT
Ha esetleg érdekelne: http://infobarkacs.hu/index.php/topic,9830.0.html

Amúgy játék ötletem is lenne, de ez sajnos méretben olyan nagy, hogy nem 1-5-10 ember kellene hozzá :)

Klasz téma.
Én is próbálkoztam webes dolgokkal, van egy játék tőzsde oldalam amin fiktív marhaságokkal lehet kereskedni, mint pl a kapucnis nadrág és stb. Jól indult, de már nagyon elhanyagoltam... azért még működik : www.imgduel.hu/stock/stat.php
Meg próbálkoztam ilyen kép párbajos dologgal is, ahol termékekről vagy bármi másról fel lehet tölteni, linkelni 2 képet majd a látogatók tudnak rájuk szavazni. Ma már az ilyesmi nem nagy szám :D de azért ez is elérhető még: www.imgduel.hu

Sok minden érdekel az informatikával kapcsolatosan, így sok mindenbe bele kezdtem.

A játékok esetében Felhő alapú multiplayer hálózatot használok, aminek a legnagyobb előnyei, hogy nincs szükség fix server gépre és a terhelés is el van osztva a kliensek közt, így gyakorlatilag 24/7 elérhető viszonylag alacsony pingel egész euban.

Nálam nem a pénz a hátráltató tényező, hanem hogy nem igazán találok fix embereket, akik érdekeltek a témában és lehet velük közösen munkálkodni, akár hobbi szinten. Gyakorlatilag már ott tartok, hogy szinte bármit meg tudok csinálni, csak kell hozzá egy partner aki tervezésben ott van, lelkesít :D és lendületet ad.
Én úgy gondolom hogy ez a programozás "betegsége" lehet.
Amikor valaki annyira berendezkedik egy adott környezetben, pl egy programban, aminek kitanulja a "korlátait" hogy szép lassan a gondolkodása is lekorlátozódik az adott pogram határaira vagy a könyyű munka miatti egyszerűbbenen megoldható megoldásokra, alternativákra.
Hogy kicsit érthetőbb legyen, egy nagyon buta példával, lehet nekem csak a kocka jut elsőre eszembe, mert az milyen egyszerű, de egy szabad gondolkodású álmodozónak meg egy gömb, és akkor már ketten csinálhatunk egy hatszöget :D ami még nem gömb, de már sokkal kerekebb vagy akár egy gömböt is..
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: hunti Dátum 2017 február 24, 09:59:07 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Balazs Dátum 2017 február 23, 05:52:17 DÉLUTÁN
Nálam nem a pénz a hátráltató tényező, hanem hogy nem igazán találok fix embereket, akik érdekeltek a témában és lehet velük közösen munkálkodni, akár hobbi szinten. Gyakorlatilag már ott tartok, hogy szinte bármit meg tudok csinálni, csak kell hozzá egy partner aki tervezésben ott van, lelkesít :D és lendületet ad.

Ezt teljesen megértem, nálam is ez a helyzet, rengeteg tervem van, nagy részükkel marha nagy bevételeim lehetnének, de sokszor ezek más terveimre épülnek, vagy nincs elég időm/kedvem foglalkozni vele. Utóbbi időben sokat segített hogy lett egy jobb főállásom, kevesebb munka, jóval több fizetéssel, ráadásul a magánéletem is jól alakul és ez ad nekem erőt ahhoz hogy a 8 órás munkaidő után még mondjuk 2-4 órát foglalkozzak saját munkákkal is :)

Stock-os regisztrációnál a levél html tartalommal megy ki, de a fejlécben nincs feltüntetve hogy html-ként kellene a levelezőnek értelmeznie, ezért pl gmail text-ként dolgozza fel.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 február 24, 11:51:18 DÉLELŐTT
Idézetet írta: hunti Dátum 2017 február 24, 09:59:07 DÉLELŐTT

Stock-os regisztrációnál a levél html tartalommal megy ki, de a fejlécben nincs feltüntetve hogy html-ként kellene a levelezőnek értelmeznie, ezért pl gmail text-ként dolgozza fel.
Jah, régen csináltam, sok dolgot kéne javítani benne...

Neked lenne kedved csinálni valamit közösen?
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: eztcsekk Dátum 2017 február 24, 03:02:51 DÉLUTÁN
Discordon esetleg dumálhatnánk, nekem is nagyon sok projectem ott halt el, hogy egyedül egyszerüen nem éreztem kellő motivációt, hogy folytassam, a programozónak a felhasználók elégedetsége nem minden esetben elégséges.

https://discord.gg/Ym6Tuup

Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 február 24, 05:03:14 DÉLUTÁN
Idézetet írta: eztcsekk Dátum 2017 február 24, 03:02:51 DÉLUTÁN
Discordon esetleg dumálhatnánk, nekem is nagyon sok projectem ott halt el, hogy egyedül egyszerüen nem éreztem kellő motivációt, hogy folytassam, a programozónak a felhasználók elégedetsége nem minden esetben elégséges.

https://discord.gg/Ym6Tuup

Megpróbálhatjuk, de jobb lenne valami rendes hely , skype, ts vagy bármi más.
Fent leszek a mai nap folyamán
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: hunti Dátum 2017 február 26, 08:23:11 DÉLUTÁN
Ha szeretnétek egy TS szervert, csinálhatok ha gondoljátok.  Vagy ha nem baj hogy 10 naponta lejár akkor: http://virtualvoice.eu/ (elvileg működik)
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: eztcsekk Dátum 2017 február 27, 07:29:18 DÉLELŐTT
Idézetet írta: hunti Dátum 2017 február 26, 08:23:11 DÉLUTÁN
Ha szeretnétek egy TS szervert, csinálhatok ha gondoljátok.  Vagy ha nem baj hogy 10 naponta lejár akkor: http://virtualvoice.eu/ (elvileg működik)

A TS már a multé, https://discordapp.com/ ajánlom mindenkinek, játékra, munkára, haverokkal...
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: hunti Dátum 2017 február 27, 08:07:55 DÉLELŐTT
Nekem discorddal egyrészt az a bajom, hogy bármikor azt mondhatják hogy na most innentől fizetős az egész, vagy hogy csődbe mentünk és innentől minden megszűnik. Másrészt van benne valami ami miatt így megszólal bennem vészcsengő, nem, nem akarom ezt telepíteni és használni. Még nem jöttem rá hogy ez pontosan mitől van, de én inkább maradok saját rendszereknél, végül is megtehetem, van szervergépem.

Munkára pedig nyilván nem használnám, hiszen munkahelyi bizalmas adatokat csak arra érdemes helyen szabad tárolni. Nem olvastam discord használati feltételeit, de gyanítom hogy az ingyenessége mögött minden adatot feldolgoznak amely a felületen átmegy. Amelyik cég pedig nem engedheti meg magának hogy egy self hosted rendszerben tároljon adatot, az használjon google vagy más megbízhatóbbnak tartott rendszert.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 február 27, 10:08:14 DÉLELŐTT
Igaz amit mondasz, nekem mondjuk megtetszett a discord, de az még mindig zavar, hogy nincs semmi telepítő beállítása, elindítod az installert és onnantól kezdve semmi..... betöltő panel és elindul... még csak azt sem kérdezi meg hogy hova tegye, én meg nem szívesen teszek ilyesmiket a C re.

Viszont így ismerősökkel való beszélgetéshez egyszerű.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: eztcsekk Dátum 2017 február 27, 10:34:37 DÉLELŐTT
Idézetet írta: hunti Dátum 2017 február 27, 08:07:55 DÉLELŐTT
Nekem discorddal egyrészt az a bajom, hogy bármikor azt mondhatják hogy na most innentől fizetős az egész, vagy hogy csődbe mentünk és innentől minden megszűnik. Másrészt van benne valami ami miatt így megszólal bennem vészcsengő, nem, nem akarom ezt telepíteni és használni. Még nem jöttem rá hogy ez pontosan mitől van, de én inkább maradok saját rendszereknél, végül is megtehetem, van szervergépem.

Munkára pedig nyilván nem használnám, hiszen munkahelyi bizalmas adatokat csak arra érdemes helyen szabad tárolni. Nem olvastam discord használati feltételeit, de gyanítom hogy az ingyenessége mögött minden adatot feldolgoznak amely a felületen átmegy. Amelyik cég pedig nem engedheti meg magának hogy egy self hosted rendszerben tároljon adatot, az használjon google vagy más megbízhatóbbnak tartott rendszert.

Éppenséggel pont a Teamspeak 3 lett fizetős mind szerver oldalon mint kliens oldalon(mobil). Ha ehhez hozzá veszük, hogy a Teamspeak 3 inkább a sebezhetőségével és a back-door-okról volt hírhedt évekig aminek az vetett véget, hogy ma már senki nem használni. (Kivétel Magyarországon).

Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: dio85 Dátum 2017 március 15, 09:57:59 DÉLELŐTT
Milyen jó hogy Unityről discordra tértetek, pedig kezdett érdekelni a téma :D
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 március 18, 06:04:32 DÉLUTÁN
Még nem késő jó útra térni  ;D
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: dio85 Dátum 2017 március 19, 09:37:20 DÉLELŐTT
Amúgy szerintem UDK4 -el többre mentek. Blueprintek és egyéb dolgok miatt. .. arról nem beszélve  hogy sokszor kevesebb vasat kér mint a unity, és kb 20x szebb grafikával.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 március 20, 02:27:21 DÉLUTÁN
Idézetet írta: dio85 Dátum 2017 március 19, 09:37:20 DÉLELŐTT
Amúgy szerintem UDK4 -el többre mentek. Blueprintek és egyéb dolgok miatt. .. arról nem beszélve  hogy sokszor kevesebb vasat kér mint a unity, és kb 20x szebb grafikával.

Néztem, valóban sok előnye is van, de mindegyiknek megvan a maga előnye.
Én több éves Unity használat után, biztos nem fogok neki állni 0ról megtanulni és felépíteni mind azt amit eddig a Unityben elértem, mert az összes eddigi munkám, "saját blueprintjeim" nem tudom átvinni.
Szintén nem támogatott az a multiplayeres felhő rendszer amit a Unity játékaimhoz használok.

Az UDK valóban szebb grafikát nyújt még, de meddig?
https://youtu.be/GXI0l3yqBrA
Ez pl 2016 Unity
A Unity is évről évre jobb és több grafikában is, még vannak olyan dolgok amik csak fizetősen érhetőek el, mint pl a fény vissza verődés (GLi) meg egyebek, de évről évre egyre több minden válik elérhetővé az ingyenes verzióban is, lást a Unity 5 előtti verziókban nem voltak ingyenesek az effektek, most meg már azok lettek.

Gép függő, de nekem a Unity Editor mérföldekkel gyorsabb a gépemen, ami nekem sokkal gyorsabb munkavégzést is jelent.
Az hogy melyik játék mennyit eszik, az továbbra is nagy százalékban az optimalizálásától függ, mai napig lehet látni mind kettő programhoz gány munkát, scripteket. Attól mire és hogyan használod.

Szóval rengeteg érv szól mellete is, és ez a lista évről évre nagyobb lesz míg valószínűleg előbb utóbb utol fogja érni az UDK-t.
Kisebb projektekhez most is egyszerűbb választás.

Te egyébként használod, használtad valamelyiket?
Ha igen mire?
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: dio85 Dátum 2017 március 20, 06:45:31 DÉLUTÁN
Igen, mind 2-t plusz cryenginet is teszteltem. Anno volt rá lehetőség , sőt unitynél is. UDK ban egyszerűbben megoldod amit unityben. bár mind 3 enginben a multi támogatás eléggé gánya, az az old meg magad ahogy tudod. Aki meg nem vágja a networkingot annyira az tud cumizni rendesen.. Általában mmo teszteket csináltam, bár igaz unityben azt egyszerübben viszonylag. Azt néztem melyik mennyit eszik bizonyos terhelések mellett, és melyikben jobb a kivitelezés.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 március 21, 05:47:41 DÉLUTÁN
Idézetet írta: dio85 Dátum 2017 március 20, 06:45:31 DÉLUTÁN
Igen, mind 2-t plusz cryenginet is teszteltem. Anno volt rá lehetőség , sőt unitynél is. UDK ban egyszerűbben megoldod amit unityben. bár mind 3 enginben a multi támogatás eléggé gánya, az az old meg magad ahogy tudod. Aki meg nem vágja a networkingot annyira az tud cumizni rendesen.. Általában mmo teszteket csináltam, bár igaz unityben azt egyszerübben viszonylag. Azt néztem melyik mennyit eszik bizonyos terhelések mellett, és melyikben jobb a kivitelezés.

Én már azt hiszem mester szinten vagyok a multiplayerben Unity-ben :D már csak a fantázia szab határt kb.
Az előző üzenetemből azt még kifelejtettem, hogy a Unity Assetstore-ban már vásároltam is nem egy dolgot, amit szintén nem tudok átvinni UDK-ba.

Valóban az első lépések nagyon nehezek voltak és még a mai napig nincs semmi hivatalos online dokumentáció ami lépésről lépésre leírja mi hogy megy multiplayer-ben, amit a youtube-n meg itt-ott találtam azok csak nagy vonalakban bemutatják mi az a multiplayer, de nem térnek ki arra pontosan hogy kell felépíteni, főleg egy komplexebb dolgot, mint pl egy mmo amit említettél.

Ismered a Photon Network-öt? én azt használom Unity-hez.
Legnagyobb előnye, hogy nincs feltétlen szükség szerver gépet bérelned/fenntartanod.

Van valami elkészült alkotásod?
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: dio85 Dátum 2017 március 22, 09:39:08 DÉLELŐTT
Ismerem persze, van alap licencem free-s. Smartfox is egész jó. talán könnyebb, persze nincs online server. Jó neked, nekem ilyen téren nem mennek a dolgok. Plusz általában modell hiányok voltak. Annó volt egy engineben egy kb 70%-s projectem, és véletlen leformáztam gépet amin rajt volt... azóta nem nagyon csináltam semmit..
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 március 22, 12:25:56 DÉLUTÁN
Idézetet írta: dio85 Dátum 2017 március 22, 09:39:08 DÉLELŐTT
Ismerem persze, van alap licencem free-s. Smartfox is egész jó. talán könnyebb, persze nincs online server. Jó neked, nekem ilyen téren nem mennek a dolgok. Plusz általában modell hiányok voltak. Annó volt egy engineben egy kb 70%-s projectem, és véletlen leformáztam gépet amin rajt volt... azóta nem nagyon csináltam semmit..

Pár éve volt egy nagy leárazás a Unity store-ba és sikerült nevetséges áron hozzájutnom "lifetime" 100 slot-hoz a photon-nál, azóta használom főleg, de mondjuk pont tegnap borítottak ki, észrevettem hogy frissítették a csomagot amihez ez a lifetime dolog járt... 60 hónapra (5 év) mondom mivan?!
Írtam a supportnak, hogy képzelik ezt, hogy kb 280 eladás utána egy oldalúan lecsökkentik a csomagot, ami egyébként teljes áron nem olcsó...
Erre vissza írja válaszul, hogy muszáj volt valami fix időt adniuk a csomaghoz mert ugye a ifetime nem behatárolt... Írtam is nekik a választ, hogy mégis hogy kalkulálták ki az 5 évet a lifetime-ból?!
Írtam a Unity support-nak is, hogy ez csalás, lopás... stb Kíváncsi vagyok mi lesz... ! napon belül válaszolnak.

Már semmi online nagy cégben nem lehet megbízni lassan.

A 3D modell hiány nálam is vissza térő probléma :D Az utóbbi időben csak nagyon egyszerű lowpoly jellegű dolgot csináltam vagy 2D-t.
Mostanában megtetszettek a 2D dolgok, szerencsére jól értek a photoshop-hoz is szóval így 2D-ben végre nem kell kompromisszumot kötnöm.. azt festek, vágok össze amit csak akarok és jelentősen részletesebb dolgokat és több objekt-et tudok használni 2Dben.

A karakter animáció is sokkal egyszerűbb 2D ben. Ez a legutóbbi amit csináltam :D
(http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B_r0D3kxxbCEVHFWU0NTbFJBRmc)
(http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B_r0D3kxxbCEVk0zN29ibjM2V2M)
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: dio85 Dátum 2017 március 22, 12:49:03 DÉLUTÁN
Ez tök jó lett, 2D-ben point and click ami bejön, storyk nagyon jók szoktak lenni. Nos lifetime ugye addig szól míg meg a cég. Szóval be van az határolva, csak nekik nem lenne kifizetődő, de egy rossz marketing fogást így helyre hozni, morbid húzás. Egy cégnek/szolgáltatónak ELSŐ! mindig ELSŐ! a felhasználó, elvégre belőlük van nyeresége. Nos ezt rengeteg Játék készítő cég is elfelejti a kiadók miatt, (tisztelet a kivételnek) ami miatt ugye renget játékost vesztenek. Amúgy lehet jobban járnál egy saját szervert csinálnál(írnál) amit kb beletudsz bármibe illeszteni. Értem úgy hogy kezdetnek sablonként egy csatlakozási pont menne benne, és utána játéktól függően tudnád bővítgetni. Lehet kicsit bonyolultan fogalmazok. Amúgy megírnám nekik ha már a lifetime szerződést átmodosították ami jogilag nem állt helyet, akkor már legalább 10-15 évre tolják ki teljes supportal. Szerintem így lenne korrekt.Vagy ha 5 év akkor rakjanak nagyobb csomagba.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 március 22, 01:20:15 DÉLUTÁN
dio85 küldtem neked pm-et.
Én is írtam nekik, hogy minimum 30-50 évre kellet volna cserélniük, de attól tartok nem nagyon fognak foglalkozni a dologgal. Talán a többi user-nek fel sem tűnt még a dolog és amúgy is a legtöbb birka beletörődik az ilyesmibe, nem hiszem hogy sokan fognak írni nekik.

Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: hunti Dátum 2017 március 22, 02:56:41 DÉLUTÁN
Lifetime csomag módosítása nem szokatlan dolog, sok cég csinálta már, de a már megvásárolt csomagokat vagy nem szokták módosítani, vagy valami normális értéket adnak meg. Egyik cégnél ahol dolgoztam, ott pl lifetime licence volt web kontroll panelre, amit aztán valami 20-30 évre módosítottak, akinek pedig így nem kellett, annak adtak x időt a váltásra, és utána visszafizették a licence teljes árát a licence visszavonása mellett.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 március 22, 03:35:56 DÉLUTÁN
Ez szuper lenne itt is, de attól tartok itt nem lesz ilyen egyszerű a dolog
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: dio85 Dátum 2017 március 23, 08:18:27 DÉLELŐTT
A dolgok sosem egyszerűek... :P martFox szervert kipróbáltad már amúgy?
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 március 23, 11:37:24 DÉLUTÁN
Megjött a Photon-tól a válasz email, a sok kérdésemből mindössze 1 re válaszoltak és így :D

"Thanks. But where can I check my remaining license time?"
You can't right now.

Ez valami vicc? :D még csak meg sem nézhetem hol járok, csak majd kapok egy meglepetés emailt, hogy itt a vége? :D Nem hiszem el....
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: dio85 Dátum 2017 március 24, 08:00:07 DÉLELŐTT
Neken van valami örökös letölthető 100 cc-s licencem, meg alap 20. a 100-as valami promós akcióból van. De... pl honlapjukon csak a 20as szerver van.Nagyobbra fizetés után lehet állítani.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 március 27, 09:58:57 DÉLUTÁN
Válaszolt a Photon ügyben a Unity is, de tehetetlenek... Írtam nekik hogy az a minimum hogy legalább írnak nekik egy hivatalos emailt amiben kicsit leszidják őket, bár gondolom ez sem fog megvalósulni :D

Minden esetre, jó lecke, hogy soha nem szabad szolgáltatást venni hosszú távra, sőt lehetőleg rövidre se, ha elkerülhető :D Csak letölthető maradandó tartalmakat.

Egyébként pont most újította fel teljesen a Unity a saját network rendszerét, ami UNET néven fut.
Valaki megismerkedett már vele?
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: dio85 Dátum 2017 március 28, 10:34:30 DÉLELŐTT
Valamelyik nap olvastam, de nem néztem meg. Te unrealt? :P
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 március 28, 09:44:26 DÉLUTÁN
Az unreal engine asset store-ját már nézegettem, elképesztő, milyen olcsón adnak remek dolgokat.
Talán egyszer adok neki egy második esélyt :D
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: dio85 Dátum 2017 március 29, 10:22:54 DÉLELŐTT
És ott nincs korlátozás hogy mire akarod összerakni.Plusz a bp rendszer... Am most Unity 5.6b-t vagy melyiket nyúzom, nagyon jó lett az új.
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Raisen Dátum 2017 április 28, 01:26:18 DÉLELŐTT
http://imgur.com/ogbiaEE (http://imgur.com/ogbiaEE)
http://imgur.com/iTnQwFh (http://imgur.com/iTnQwFh)
http://imgur.com/lKKa2R4 (http://imgur.com/lKKa2R4)
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: dio85 Dátum 2017 április 28, 12:24:26 DÉLUTÁN
Mi készül ?:)
Cím: Re:Unity játék készítés
Írta: Balazs Dátum 2017 május 20, 06:01:36 DÉLUTÁN
Valaki csinált már Unity-hez IK-t?
Nekem egy 2D IK megoldásra lenne szükségem. Találtam már néhány script-et neten, meg a store-ba is, de mindegyikkel van valami nyavaja... Az egyik nem működik ha elfordítom a parent objektet, a másik meg össze vissza nyeklik-nyaklik és nincs limit lehetőség benne (pl kéz/láb vissza hajlik random) stb...

Ezt próbáltam utoljára, ez az amelyik nem működik, ha elfordítod a parent objektet.
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/64122
Valaki tudna átírni, újra írni egyet?