Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Script => A témát indította: Bluerák Dátum 2010 július 21, 07:50:50 DÉLUTÁN

Cím: Gunship Battle
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 21, 07:50:50 DÉLUTÁN
Ide írja le mindenki, hogy mire jutott ezzel a témával kapcsolatban  :)
Offot hanyagoljuk pls  :D
Kezdem én akkor.
Mai nap keresgéltem...
Találtam érdekes dolgokat.
pl.
Idéz
672   Transport: A Airship (ICC Raid)
673   Transport: H Airship (ICC Raid)
712   Transport: A Airship (ICC Dungeon)
713   Transport: H Airship (ICC Dungeon)
A maps.dbc-ben van ez.Nem tudom mik lennének ezek a mapok de érdekes  :)

Továbbá van egy ilyen DB, hogy transports, ez elvileg előhívná a gobject utvonalát. Ezt lehet próbálgatni :D.
Mangosra már kijött egy patch ami az npc transportal foglalkozik.
Link (http://getmangos.com/community/showthread.php?t=12913&pagenumber=&highlight=transport)

Pár dolog kivehető és esetleg TC-re és átvihető, de nem foglalkoztam ezzel  :D

Aki esetleg jut valami konkrét dologra ezzel a témával kapcsolatban, kérem, hogy írja le  :)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: $0undX Dátum 2010 július 21, 08:06:33 DÉLUTÁN
esetleg át kéne ültetni a patchet trinitycore-ra de nem hiszem hogy nagyon nehéz lenne átírni szimplán a mostani patchet a lényeg az offset számolás és az opcode-ok, majd ha valamelyik nap rá fogok érni elkezdem csinálgatni de konkrét dolgot nem tudok még ígérni  :)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: ident Dátum 2010 július 21, 08:35:26 DÉLUTÁN
Szerintem felesleges ránézni is:

http://bit.ly/9q23qq
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: $0undX Dátum 2010 július 21, 09:24:44 DÉLUTÁN
att
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 22, 12:22:46 DÉLUTÁN
Szerintem ezekhez a hajókhoz nem kell semmi más mint ami van. Nézegettem tegnap azt hogy miként is közlekednek a hajók, melyik DBC-ben mi van tárolva. Néztem a Transport Scriptet TC-ben.
És szerintem, az itt a baj csak, hogy hiányos, nem pedig rossz.
Szerintem nem kell ilyen külön dolgokat bevezetni, ICC-nek minden része bene van a DBC-ben, csak lehet hogy a Transport Script rosszul olvassa ki, és azért nem működik. Sok féle Hajó útvonal van ICC-ben ( dbc szerint ). És még van egy kicsi Hajó is.

Szerintem nem tudja normálisan kezelni a Core, az itt baj csak. Érdemes lenne megnézni ezeket, hátha ti jobban átlátjátok.

http://pastebin.com/Cbed7iv9 (http://pastebin.com/Cbed7iv9)
http://pastebin.com/dJnRwAmu (http://pastebin.com/dJnRwAmu)

http://www.madx.dk/wowdev/wiki/index.php?title=TaxiNodes.dbc (http://www.madx.dk/wowdev/wiki/index.php?title=TaxiNodes.dbc)
http://www.madx.dk/wowdev/wiki/index.php?title=TaxiPath.dbc (http://www.madx.dk/wowdev/wiki/index.php?title=TaxiPath.dbc)
http://www.madx.dk/wowdev/wiki/index.php?title=TaxiPathNode.dbc (http://www.madx.dk/wowdev/wiki/index.php?title=TaxiPathNode.dbc)

Valami nincs megadva, és azért nem megy, úgy meglehetne oldani, hogy bizonyos időközönként járjon, de ez nem úgy van. Vagy lehet hogy az menne, csak nem tudjuk mi indítaná, mert lehet csak az a gond, hogy nem indul. Mert kiolvasni kiolvassa  DBC-ből, szóval ha elindulna, jó útvonalon menne.

Üdv.: Senki

Edit: egy meglévő hajó dolgait kéne részletesen összeszedni, hogy igazából miként is megy, mert amíg ez sem teljesen világos ( nekem ) akkor hogy akarjuk mi megoldani ICC-t? ICC-ben bizonyos feltételek alapján váltanak útvonalat a hajók, ez az ami még sosem létezett egy Emuban sem.
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: $0undX Dátum 2010 július 22, 12:30:01 DÉLUTÁN
Szerintem az els?dleges feladat az npc a transporton
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 22, 01:14:27 DÉLUTÁN
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 július 22, 12:30:01 DÉLUTÁN

edit:amúgy az indítás nehézsége az hogy a transport akkor indul amikor beszélsz a hajó kapitányával és szerintem ilyen se volt még soha 1 emuban se hogy gossip indít transportot.

Pontosan, én most azzal próbálkozok hogy egy hasonló dolgot írok minta  wp, csak nem npc-t fog mozgatni hanem objectet. Lehet elvetemült ötlet, de megpróbálom.
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Lackó Dátum 2010 július 22, 01:51:21 DÉLUTÁN
Szerintem télleg waypointal kéne megoldani,bár akkor hogy zuhanna le a hajó,aki vesztett?
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: ident Dátum 2010 július 24, 12:40:46 DÉLELŐTT
Mivan ha nem a hajók mozognak hanem körülöttük minden más? :)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 12:46:49 DÉLELŐTT
Hűűűű olyan jót nevettem hogy még a könnyem is kicsordult  :D :D
Biztosan az a baj egyébként, hogy elindítani nem tudjuk, mert a Transprt.cpp és a DBC-k alapján minden ott van.
Pontosan úgy kiolvassa mint a többi hajót/zeppelint.
Csak arra kéne alkotni valamit hogy elinduljon, minden egyes kordináta ott van DBC-ben, kicsit másként vannak írva a nevek, de jó helyen vannak.
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Lackó Dátum 2010 július 24, 09:08:34 DÉLELŐTT
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 12:46:49 DÉLELŐTT
Hűűűű olyan jót nevettem hogy még a könnyem is kicsordult  :D :D
Biztosan az a baj egyébként, hogy elindítani nem tudjuk, mert a Transprt.cpp és a DBC-k alapján minden ott van.
Pontosan úgy kiolvassa mint a többi hajót/zeppelint.
Csak arra kéne alkotni valamit hogy elinduljon, minden egyes kordináta ott van DBC-ben, kicsit másként vannak írva a nevek, de jó helyen vannak.
Figyeljetek,van egy ötletem!Úgy tudom,hogy RibonCore-ba teljesen bennevan ICC,és az a Trinity "másik" változata.Szóval,milenne ha kiszedném az egész ICC scriptest is,meg még a Transportokat is ICC-hez?
Bocsi,ha tévedek,de,én úgy tudom,hogy ICC bennevan RibonCore-ba.
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Skyne Dátum 2010 július 24, 09:17:47 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Lackó Dátum 2010 július 24, 09:08:34 DÉLELŐTT
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 12:46:49 DÉLELŐTT
Hűűűű olyan jót nevettem hogy még a könnyem is kicsordult  :D :D
Biztosan az a baj egyébként, hogy elindítani nem tudjuk, mert a Transprt.cpp és a DBC-k alapján minden ott van.
Pontosan úgy kiolvassa mint a többi hajót/zeppelint.
Csak arra kéne alkotni valamit hogy elinduljon, minden egyes kordináta ott van DBC-ben, kicsit másként vannak írva a nevek, de jó helyen vannak.
Figyeljetek,van egy ötletem!Úgy tudom,hogy RibonCore-ba teljesen bennevan ICC,és az a Trinity "másik" változata.Szóval,milenne ha kiszedném az egész ICC scriptest is,meg még a Transportokat is ICC-hez?
Bocsi,ha tévedek,de,én úgy tudom,hogy ICC bennevan RibonCore-ba.

Csak egy kezdetleges script van benne (kb amit e neten bárhol megtalálsz) kétlem hogy ezután a Gunship működne...
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 10:35:22 DÉLELŐTT
Az lehetséges lenne, hogy a Transport.cpp-t úgy átalakítani hogy az adatokat ugyan olyan módon, de viszont ne DBC-ből, hanem DB-ből olvassa ki?
Létrehoznák szintúgy a 3 Táblázatot mint ahogy DBC-ben is van.
Idéz
TaxiNodes
TaxiPath
TaxiPathNodes

Beleírnák az ami DBC-ben is van, de viszont a Battle-hez tartozó dolgokat újraírnánk.
Mert ha ezek a dolgok DB-ben lennének már, akkor könnyebb lenne azt is megoldani, hogy a Tarnsport-ot egyedileg indítanánk.
És ezzel együtt megoldott lenne az Objectek mozgatása is. Bármilyen object az  a lényeg hogy Type = 15 legyen az Object és kész.
Ezt valahogy át kéne variálni, hogy bizonyos táblákat nézzen DB-ben

http://pastebin.com/Cbed7iv9 (http://pastebin.com/Cbed7iv9)

Megoldható szerintetek?

Üdv.: Senki

Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Skyne Dátum 2010 július 24, 10:51:16 DÉLELŐTT
megoldani meglehet de nem látom értelmét, miért könyeb elindítani ha fájladatbázis helyett SQl adatbázisban van? :)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Lackó Dátum 2010 július 24, 11:04:38 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 július 24, 10:51:16 DÉLELŐTT
megoldani meglehet de nem látom értelmét, miért könyeb elindítani ha fájladatbázis helyett SQl adatbázisban van? :)
mert,ha egyedi hajót akarsz,így könyebb,nem kell turkálnod a DBC-ben.
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Lackó Dátum 2010 július 24, 12:40:35 DÉLUTÁN
én megpróbálom megcsinálni :DHátha segít ez valamit,most találtam rá: #
bool Transport::GenerateWaypoints(uint32 pathid, std::set<uint32> &mapids)
#
{
#
    if (pathid >= sTaxiPathNodesByPath.size())
#
        return false;
#

#
    TaxiPathNodeList const& path = sTaxiPathNodesByPath[pathid];
#
   
#
    std::vector<keyFrame> keyFrames;
#
    int mapChange = 0;
#
    mapids.clear();
#
    for (size_t i = 1; i < path.size() - 1; ++i)
#
    {
#
        if (mapChange == 0)
#
        {
#
            TaxiPathNodeEntry const& node_i = path[i];
#
            if (node_i.mapid == path[i+1].mapid)
#
            {
#
                keyFrame k(node_i);
#
                keyFrames.push_back(k);
#
                mapids.insert(k.node->mapid);
#
            }
#
            else
#
            {
#
                mapChange = 1;
#
            }
#
        }
#
        else
#
        {
#
            --mapChange;
#
        }
#
    }

a #-et ne vegyétek figyelemre,pastebinről másoltam át.Szerintem ez mozgatja a hajókat.
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Bluerák Dátum 2010 július 24, 12:44:33 DÉLUTÁN
Módosítáááááááás Gooooooomb ::)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Skyne Dátum 2010 július 24, 12:55:11 DÉLUTÁN
De Lackó, nem tudjuk hogyan lehet elindítani, akarhatsz te egyedi hajót, de ha egyszer nemlehet, meg most gondolkoztma és utánna kell ám nézni az opcodeoknak is hogy mt küld a kliensnek mer ha csak annyi van hogy: "tudod azon az XY útvonalon megyünk" akor megszptuk, és elég nagy rá az esély mert ugye dbc megvan a kliensben is, tehát fölös adatforgalom minden koordinátát külön kiküldeni, belekéne magunkat ásni a core ezen részébe, de nekem most se erőm seidőm, talánmajd egyszer, vagy valaki aki szorgalmasabb...  ::)

+ az eredeti témához fölösleges is egyedi útvonal...
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 06:46:06 DÉLUTÁN
Azt érti közületek valaki hogy miért is mozognak a hajók/zeppelinek?
Azért DB, mert a DBC-t kicsit macerásabb átírni, mivel 100%-ig nem tudjuk a megoldást ( én biztos nem ) így könnyebb lenne próbálkozni.
Mivel az nem lenne baj, ha azok a hajók nem Player beavatkozásra indulnánk, hanem időpont szerint mennének.
Azt is meglehet csinálni, hogy a hajók akkor induljanak, ha tartózkodik ott player, akkor ez úgy lenne a legjobb, hogy 100 yard-ra ( játék szerint ) tennénk a hajó kezdőpontját, akkor olyan 12s mulva érne oda, beállítanánk hogy mennyit várjon. Azalatt az idő alatt összeszedné magát a Raid, felszállna a hajóra, és indulna is.
Pont úgy mint az eredeti Taxik, csak ez ICC-ben van.
Bevezetni 3 új Táblát, nem is olyan egyszerű mint én azt először gondoltam, de nem lehetetlen.
Ahogy TC-sek megírták, úgy meg tudjuk írni mi is ha ügyesek vagyunk.

Másik lehetőség, készítünk egy Custrom Scriptet, olyat minta  Transport, és próbálkozunk kiszedni/betenni ezt azt.
Azért gondoltam főként a DB-s dologra, hogy 2 legyet üssünk egy csapásra. Mivel volt egy Topic hogy Objectet nem lehet mozgatni. Dehogynem, lehet.
Így ICC is megoldódna, és az Objectmozgatás is. ( Mivel a Transportok, azok Objectek. )

Üdv.: Senki
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: $0undX Dátum 2010 július 24, 07:01:43 DÉLUTÁN
Nézd, a db-s dolgot megértem és szerintem is jó lenne ezeket átülteni a db-be és akkor csak abban kell turkálni és a klienseknek sem kell lecserélni a dbc-t, a lényeg az hogy már nem tudom hol meg vannak szabva ezek a tárolók dbc-nként és csak ahoz beírni a tábla nevét meg valahogy a struktúráját beépíteni az eredeti dbc filenak, ezek után nincs más dolgunk csak feltölteni a tárolót a dbc alapján és ezek után nem dbc-ből betölteni hanem db-ből. Jó tegyük fel ez sikerül, hát mert mér ne?  ;D , akkor hogy indítod el a transportot??  ::)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Skyne Dátum 2010 július 24, 07:10:08 DÉLUTÁN
Emberek, megnézte már valaki hogy van-e értelme annak amit beszéltek? a szerver elküldi minde egyes kliensnek az összes koordinátát ami áthalad az adott transport? AZT AMI A KLIENSNEK IS MEGVAN? szerintem esélytelen...

(ha tévednék előre is bocs...)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 07:34:59 DÉLUTÁN
Én legalább mondtam egy ötlete!

Üdv.: Senki
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Lackó Dátum 2010 július 24, 08:06:33 DÉLUTÁN
Szerintem meg úgy kéne,hogy egy gameobjecthez írunk egy olyan scriptet,hogy mozgassa a hajót waypointokkal,mint 1 NPC-t.Bocs,ha rosszat mondok,nem vagyok még annyira jártas TC-ben.
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: ident Dátum 2010 július 24, 08:37:31 DÉLUTÁN
Akkor bonyol
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Lackó Dátum 2010 július 24, 09:17:12 DÉLUTÁN
R
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 09:34:50 DÉLUTÁN
Én is ezt néztem  ;)

IdézAmúgy ezekre csak az event elején van szükség kb. 3-4 másodpercig, mivel a battle alatt a két hajó NEM mozog

Ezt is tudtuk, le is volt írva a régi Battles témában.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Lackó Dátum 2010 július 24, 09:36:27 DÉLUTÁN
Akkor már együtt dolgozunk :D
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: ident Dátum 2010 július 24, 11:16:53 DÉLUTÁN
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 09:34:50 DÉLUTÁN
Én is ezt néztem  ;)

IdézAmúgy ezekre csak az event elején van szükség kb. 3-4 másodpercig, mivel a battle alatt a két hajó NEM mozog

Ezt is tudtuk, le is volt írva a régi Battles témában.

Üdv.: Senki

Feleslegesen ne ragadj ki szöveget légy oly kedves, mivel az utána következő résszel együtt "makes sense", thx.
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 26, 08:58:49 DÉLUTÁN
Arra volt már példa, hogy nem az ellen hajóskapitány halt meg, hanem a helyette a Raid hallt be?
Pedig, Cordinata-t kell küldözgetni, így nem teljes ez az egész.
Még szét is Buggoltam magam ICC-ben. Kisebb Pache viharba keveredtem. Elég érdekes volt  :D

Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 július 24, 07:10:08 DÉLUTÁN
Emberek, megnézte már valaki hogy van-e értelme annak amit beszéltek? a szerver elküldi minde egyes kliensnek az összes koordinátát ami áthalad az adott transport? AZT AMI A KLIENSNEK IS MEGVAN? szerintem esélytelen...

(ha tévednék előre is bocs...)

Most kérdezek egy hülyeséget, mert ezt nemigen értem. A wp milyen elven működik, mert néztem, és nem nagyon jöttem rá. Az nem küld semmilyen kordinátát? Vagy az teljesen más Tészta?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: $0undX Dátum 2010 július 27, 10:48:07 DÉLELŐTT
WAYPOINT = WAY - POINT
útvonal  = út - vonal
na most mint megtanultuk matek órán ( vagy nem?  :D ) , a szakasznak 2 végpontja van, na most ugye elindul a mi kis npc-k az első pontból és a 2-ba halad , a waypoint a különböző lerakott waypointoknál (ahol az npc irányt vált hogy úgy mondjam  :D ) , annak a koordinátáját küldi el , és csak pCreature->GetMotionMaster()->MovePoint, amiről meg itt sokan beszélnek hogy a koordinátákat 1esével kiküldeni, tehát minden koordinátát, az pedig teljesen fölösleges, nem működhet és úgy leterhelnél a szervert hogy izom lagg lenne kb.  :)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 27, 10:53:34 DÉLUTÁN
Hát eléggé érdekesen írtad le, de én ezt értettem meg, nem tudom hogy jól értem?

Az NPC mozgatásnál csak a lepakolt WP pontokat kapja meg a Kilens.
Mert ha ez így van, akkor a Hajóknál is csak pontok vannak, amin a hajó áthalad.

Ezt viszont nem értem:

IdézpCreature->GetMotionMaster()->MovePoint


Lehet valamit félre értettem. :D

Üdv.: Senki
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: $0undX Dátum 2010 július 28, 10:06:40 DÉLELŐTT
akkor magyarázok, ezt 1 hasonlatként írtam le, mert a waypointok úgy működnek mint ez a függvény, na most ugye a pCreature az 1 általánosan használt pointer név a tc framework-ben , még ilyen általános például: pPlayer, pTemp (ezt általában akkor használják ha a pointerre nem lesz szükségük később) , és ez a függvény hogy GetMotionMaster()->Movepoint, ez a lényt elküldi a megadott pontra ( zárójelben utána kell megadnod a paramétereket) (VC2008 alatt ha kiteszed eddig: pCreature->GetMotionMaster->Movepoint( , akkor eleve ki fogja hozni hogy miket vár el a zárójelbe de még se akkor nyomd meg a ctrl+space-t és elő kell jönni) szóval kitöltöd és kész. Azért említettem az előbb mert SZERINTEM, mert persze pontosan nem néztem meg de gondolom ,mert hát hogy máshogy ? ;D , mert ugye a custom wp pontok nincsenek a kliensben tehát csak azt tom elképzelni hogy a lénynek elküldik a pontokat ahova menni kell. Ha még mindig van valami amit nem értesz akkor kérdezz bátran.  :D
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 28, 02:17:04 DÉLUTÁN
Most már kezdenek elvonulni a felhők  :D

Üdv.: Senki
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: ident Dátum 2010 július 31, 03:30:25 DÉLUTÁN
 ;D

http://code.google.com/p/trinitycore/source/detail?r=dabd3bb43a0764315e9e4bbc63312b4c73dba498
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: DeTrOiT Dátum 2011 április 22, 08:59:20 DÉLELŐTT
Van már valami fejlemény róla? Esetleg van már tört szerver ahol müködik? :)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: $0undX Dátum 2011 április 22, 12:52:35 DÉLUTÁN
Szerintem nincs.
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: Bluerák Dátum 2011 április 22, 01:16:52 DÉLUTÁN
Kisebb erőfeszítéssel meglehetne csinálni mert az NPC on transport már régóta kész, szal a "könyebbik" része meg már hamar megvan. :)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: $0undX Dátum 2011 április 22, 04:47:45 DÉLUTÁN
De a transport combat ha jól tudom még mindíg nem támogatott :)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: DeTrOiT Dátum 2011 április 23, 08:33:26 DÉLELŐTT
Rendben, köszönöm :)
Cím: Re:Gunship Battle
Írta: trinity Dátum 2014 május 20, 06:50:10 DÉLUTÁN
Valaki tesztelte a gunship battle-t ami most bekerült tc-be?
Ma nézem,hogy betették:

https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/tree/master/src/server/scripts/Northrend/IcecrownCitadel