Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: Girosz Dátum 2010 augusztus 29, 07:45:03 DÉLUTÁN

Cím: Általános kérdések és válaszok
Írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 29, 07:45:03 DÉLUTÁN
Mostantól ebben a részlegben is kérnék mindenkit, hogy az egyszerűbb kérdéseket itt tegye fel.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Fradista Dátum 2010 augusztus 30, 05:15:20 DÉLUTÁN
Helló TC2-re kéne nekem egy restarter LINUX alá.

Aki tud ilyet az dobjon meg egy linkkel.

Előre is kösz.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: $0undX Dátum 2010 szeptember 05, 10:53:43 DÉLELŐTT
Na most én kérdezek egyet, hmm de rég kérdeztem már  :D
szóval, melyik az a függvény amivel scriptből 1 gossip menüt ki lehet "tisztítani"?  ;D
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Speeros Dátum 2010 szeptember 05, 11:24:19 DÉLELŐTT
PlayerTalkClass

Update: PlayerTalkClass->GetGossipMenu().ClearMenu()
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: $0undX Dátum 2010 szeptember 05, 11:52:11 DÉLELŐTT
1>..\..\..\..\src\server\scripts\Custom\npc_teleport.cpp(135) : error C2228: left of '.ClearMenu' must have class/struct/union

esetleg PlayerTalkClass->ClearMenus(); ?
megl
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Speeros Dátum 2010 szeptember 05, 12:17:04 DÉLUTÁN
nem igazán tudom, mangosbol néztem, de tcben is működnie kell valamilyen formában
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: ewo Dátum 2010 szeptember 22, 04:18:22 DÉLUTÁN
Hali nekem az lenne a kérdésem hogy ha letöltök egy arcemu szervert akkor kitudok e belőle szedni 1 2 gm parancsot és átrakni trinity be mert van egy terület ami tele van sok sok objectel és .gob near megkeresni az idéjét majd törölni nekem túl sok időbe kerül a .gob target majd .gob del-et pedig beraknám macroba és gombnyomásra a legközelebbi object eltűnne!
Tehát kivenni egy gm parancsot arc ból és átrakni trinity be pontosabban a .gobject target és . gobject delete kéne!
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: bikicsunaj Dátum 2010 szeptember 22, 04:25:41 DÉLUTÁN
Idézetet írta: ewo Dátum 2010 szeptember 22, 04:18:22 DÉLUTÁN
Hali nekem az lenne a kérdésem hogy ha letöltök egy arcemu szervert akkor kitudok e belőle szedni 1 2 gm parancsot és átrakni trinity be mert van egy terület ami tele van sok sok objectel és .gob near megkeresni az idéjét majd törölni nekem túl sok időbe kerül a .gob target majd .gob del-et pedig beraknám macroba és gombnyomásra a legközelebbi object eltűnne!
Tehát kivenni egy gm parancsot arc ból és átrakni trinity be pontosabban a .gobject target és . gobject delete kéne!

Lehetetlen.Vagyis ugy ahogy ezt leirtad. mivel a core eg es fold kulombseg.

Meglehet csinalni csak Meg kell irni kulon hozza. :)

Masik Adatbazisban is  tudod oket konnyen torolni.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Girosz Dátum 2010 szeptember 23, 04:50:00 DÉLUTÁN
Trinityben ezek a commandok (http://www.reaper-x.com/2009/01/01/trinity-core-gm-commands/) tökéletesen működnek...

gobject 2 Syntax: .gobject $subcommand
Type .gobject to see the list of possible subcommands or .help gobject $subcommand to see info on subcommands

gobject activate 2 Syntax: .gobject activate #guid
Activates an object like a door or a button.

gobject add 2 Syntax: .gobject add #id <spawntimeSecs>
Add a game object from game object templates to the world at your current location using the #id.
spawntimesecs sets the spawntime, it is optional.

gobject delete 2 Syntax: .gobject delete #go_guid
Delete gameobject with guid #go_guid.

gobject info 2 Syntax: .gobject info [$object_entry]
Query Gameobject information for selected gameobject or given entry.

gobject move 2 Syntax: .gobject move #goguid [#x #y #z]
Move gameobject #goguid to character coordinates (or to (#x,#y,#z) coordinates if its provide).

gobject near 2 Syntax: .gobject near [#distance]
Output gameobjects at distance #distance from player. Output gameobject guids and coordinates sorted by distance from character. If #distance not provided use 10 as default value.

gobject setphase 2 Syntax: .gobject setphase #guid #phasemask
Gameobject with DB guid #guid phasemask changed to #phasemask with related world vision update for players. Gameobject state saved to DB and persistent.

gobject target 2 Syntax: .gobject target [#go_id|#go_name_part]
Locate and show position nearest gameobject. If #go_id or #go_name_part provide then locate and show position of nearest gameobject with gameobject template id #go_id or name included #go_name_part as part.

gobject tempadd 2 Adds a temporary gameobject that is not saved to DB.

gobject turn 2 Syntax: .gobject turn #goguid
Set for gameobject #goguid orientation same as current character orientation.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: ident Dátum 2010 szeptember 24, 12:38:52 DÉLUTÁN
Nem kell targetelni semmit ha törölni akarsz. Beírod hogy .gob near 50 például és 50-es rádiuszban kilistázza az objecteket GUID szerint, aztán már csak .gob del guidszáma és törölve is lett.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: kanti Dátum 2010 október 15, 02:39:53 DÉLUTÁN
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy mangos 3.2.2-t lehet-e 3.3.5 re frissíteni ?
Ha lehet hogyan ? és honnan szerezhetem meg?

Ha nem akkor 3.3.5 ös pack ot honnan szerezhetek ?

Köszi előre is !  :) :) :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: DoomKiller Dátum 2010 október 15, 03:10:54 DÉLUTÁN
http://infobarkacs.hu/index.php?action=search2

Kb. 5000 +1 helyen van leírva, googleról ne is beszéljünk :D
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: kondor Dátum 2010 október 22, 06:03:11 DÉLUTÁN
Helló
a gépem fejlesztése előtt állok és nem tudom hogy mit vegyek előbb bele:
processzor vagy a ram fontosabb a szerver futtatásához?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: ident Dátum 2010 október 22, 06:07:46 DÉLUTÁN
Idézetet írta: kondor Dátum 2010 október 22, 06:03:11 DÉLUTÁN
Helló
a gépem fejlesztése előtt állok és nem tudom hogy mit vegyek előbb bele:
processzor vagy a ram fontosabb a szerver futtatásához?

Ha megírod a mostani procid akkor is szerintem azt fogom mondani: RAM

Az újabb TC verziók kicsit jobban eszik már a ramot, mert mysql-ből is sokmindent a ramba tölt be és onnan dolgozik vele. De ha van 4 GB ramod és egy P4 3GHz-es procid (vagy egy core2duo 2 GHz-es mondjuk) akkor az bőven elég 100-150 játékosnak.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: kondor Dátum 2010 október 22, 06:16:55 DÉLUTÁN
jelenleg ezek vannak benne:
processzor:
http://gepbolt.hu/termekek/58740005/Intel_Core_2_Duo_E7400_2_8GHz_3MB_1066MHz_s775_BOX_processzor.html (http://gepbolt.hu/termekek/58740005/Intel_Core_2_Duo_E7400_2_8GHz_3MB_1066MHz_s775_BOX_processzor.html)
ram:
http://gepbolt.hu/termekek/58737360/Kingston_4GB_800MHz_DDR2_Non_ECC_CL5_DIMM_Kit_of_2_.html (http://gepbolt.hu/termekek/58737360/Kingston_4GB_800MHz_DDR2_Non_ECC_CL5_DIMM_Kit_of_2_.html)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Apoldar Dátum 2010 november 25, 03:43:00 DÉLUTÁN
Hali! A szerveremen beállítottam hogy PVP típusú legyen de még mindig találkozok olyannal, hogy valaki pvp off ban van :S Micsináljak hogy mindenki állandó PVPben legyen? :S

                   0 = NORMAL
#                 1 = PVP
#                 4 = NORMAL
#                 6 = RP
#                 8 = RPPVP
#                 16 FFA_PVP (free for all pvp mode like arena PvP in all

Ezek közül az 1-est használom.
Az RP és RPPVP mit takar? :S
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: $0undX Dátum 2010 november 25, 04:01:01 DÉLUTÁN
0: Normál
1: Player VS Player
4: Normál
6: Role Playing
8: Role Playing VS Player
16:Free For All Player VS Player
az első kérdésre azt tudom mondani h sztem ha pvp-n van akkor jó kéne legyen.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Andy Dátum 2010 november 25, 05:32:26 DÉLUTÁN
Attól, hogy a szerver PVP-re van állítva, ha jól rémlik, egyedileg még ki lehet kapcsolni a PVP-t, de csak akkor, amikor friendly területen tartózkodsz.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Apoldar Dátum 2010 november 26, 06:33:43 DÉLUTÁN
Olyan leírást kaphatnék hogy mi történik ha beállítom mondjuk az RPPVP-t? :D
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: $0undX Dátum 2010 november 26, 07:52:08 DÉLUTÁN
TUDTOMMAL az csak annyit befolyásol hogy player szemszögéből kell írni, mert szerepet játszol, role playing, gyakorlatban meg semmi különbség TUDTOMMAL.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Roamer Dátum 2010 november 28, 09:29:16 DÉLUTÁN
Sziasztok!
Fordítottam egy emut a weboldalhoz és azt szeretném megkérdezni, hogy ha csináltam egy mall-t, akkor hol tudom beállítani, hogy a játékosok a mall-ban kezdjenek?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: ident Dátum 2010 november 28, 09:36:27 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Roamer Dátum 2010 november 28, 09:29:16 DÉLUTÁN
Sziasztok!
Fordítottam egy emut a weboldalhoz és azt szeretném megkérdezni, hogy ha csináltam egy mall-t, akkor hol tudom beállítani, hogy a játékosok a mall-ban kezdjenek?

http://www.trinitycore.info/index.php?title=Playercreateinfo_tc2
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Roamer Dátum 2010 november 28, 09:54:40 DÉLUTÁN
Köszönöm a gyors választ :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Kerge Dátum 2010 december 31, 01:09:33 DÉLELŐTT
Hali! Olyan problémám lenne, hogy most kaptam egy routert, és a port forwardolás alapból nehezen jött össze, mert nem találtam leírást, de elvileg nem van. Szóval localhostról próbáltam belépni, és azt fogadott, hogy rossz belépési infókat adtam meg. Pedig nem :P
Amit az authserver.exe dobott minden kísérletkor:
(http://kepkezelo.com/images/09dxijk4uflzmaczp2fv_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/09dxijk4uflzmaczp2fv.jpg)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Markionni Dátum 2010 december 31, 03:47:28 DÉLELŐTT
Hali!

A kép alapján ahogy látom, elveszett a kapcsolat a MySql el- és akkor nem tud kapcsolódni az adatbázisodhoz. Valószínű azért csinálja, (szerintem, ha nem javítsatok majd ki  :D) mert valami frissítést nem importoltál be, és ezért eltérnek a verziók, legalábbis MaNGOS ba nekem ezért volt. Nézd meg hogy minden frissítés megvan e, ha megoldódott örülünk ;D, ha nem akkor majd vki aki vágja, majd mond vmit!  ;)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: castor Dátum 2010 december 31, 10:55:03 DÉLELŐTT
Ezzel a problémával én is találkoztam már. Frissítsd le a MySQL szerveredet 5.1.50-es verzióra, nálam az megoldotta.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Devis Dátum 2011 január 02, 05:36:25 DÉLUTÁN
üdv
azt szeretném kérdezni, hogy playertől h lehet elvenni a dual talent képességet? mert azt nem spellként használja és nem is achiként. Db-be nézegettem hogy mégis hol tárolhatja a 63624-es ID-t (tudtommal ez a dual talent id je) de sehol nem találom.

előre is thx a választ
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: kagebunshin Dátum 2011 január 03, 09:27:46 DÉLELŐTT

Ha jól tudom characters tábla speccount mezője tárolja. Az activespec pedig, hogy éppen melyik talentet használja.

speccount:
1-alap
2-dual talent

activespec:
0-az első talent
1-a második talent
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Devis Dátum 2011 január 03, 05:08:37 DÉLUTÁN
kösz nem tom mi lenne velem nélküled :D
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 január 09, 01:20:17 DÉLUTÁN
hi, nekem olyan problémám lenne hogy nem mennek a set id-k mármint csak az s7 s8 t9 t10-é (wowheadrol néztem id t) a többi meg megy  :o előre is köszi a válaszokat
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Devis Dátum 2011 január 09, 06:43:17 DÉLUTÁN
általában a "-"-al kezdődők nem jók
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 január 09, 07:42:22 DÉLUTÁN
áh értem kösz de akkor ezeknek valójában nincs set-id-jük ?  :-\
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Devis Dátum 2011 január 09, 09:04:58 DÉLUTÁN
xerox látod ezt nem tom, csak annyit tok mondani h egyesével rakd ba a cuccokat

Na most én kérdezek :D
Tom hogy nagy hülyeség lesz, akár megis kövezhettek érte, de eskü nem tom :(
Na szal a kérdésem az lenne hogy hogy a túróba lehet azt megoldani hogy egy guildet petició aláírása nélkül lehessen létrehozni? mert configban már beállítottam azt hogy 0 aláírás kelljen de nem jött össze :S
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: tunnr Dátum 2011 január 10, 05:01:24 DÉLUTÁN
Devis sztem ne 0 aláírás keljen mivel alapból ha csinálsz 1 guildet te már aláírod szval sztem próbáld ki 1-el:)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 január 10, 05:52:28 DÉLUTÁN
hali, leszedtem egy repackot és kiírta hogy hiányzik az msvcr100 és msvcp100 dll, ezeket pótoltam de a következő hiba üzenetet kapom..:

http://dew.tfmworld.hu/image/error.png

előre is köszi a válaszokat  ::)  ;D
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Devis Dátum 2011 január 10, 09:42:02 DÉLUTÁN
tunnr még úgy is kéri a 10-et :S
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Kerge Dátum 2011 január 11, 02:40:34 DÉLUTÁN
XeRoX telepítsd fel a Microsoft Visual C++ Express -t.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 január 11, 05:37:43 DÉLUTÁN
fent van...
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 január 13, 08:55:35 DÉLUTÁN
Idézetet írta: XeRoX Dátum 2011 január 10, 05:52:28 DÉLUTÁN
hali, leszedtem egy repackot és kiírta hogy hiányzik az msvcr100 és msvcp100 dll, ezeket pótoltam de a következő hiba üzenetet kapom..:

http://dew.tfmworld.hu/image/error.png

előre is köszi a válaszokat  ::)  ;D

Hi, leszedtem egy másik repackot de most ez arcemu és más hibát ír ki...  :-\

http://dew.tfmworld.hu/image/repack.png
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Devis Dátum 2011 január 13, 09:07:54 DÉLUTÁN
ne repackozz...ilyen egyszerű :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 január 13, 09:54:36 DÉLUTÁN
igazad lehet  ::)  ;D
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Archangel Dátum 2011 január 21, 08:50:21 DÉLUTÁN
Nem csak repack-nél fordul elő...
Én beszívtam rev-vel is, bár moddolt windows volt fent ami néha el is szállt.  ::)
Nekem az sem segített hogy feltettem a dll-eket, lehet Neked bejön.(azóta sima win van fent  :P)
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr100 (http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr100)
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp100 (http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp100)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 január 22, 01:51:16 DÉLUTÁN
köszi de nekem meg vannak ezek a dll filek és azokban van a hiba... :'(
Cím: Re:
Írta: Lackó Dátum 2011 január 22, 02:27:13 DÉLUTÁN
Microsoft Visual Studio 2008
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Skyne Dátum 2011 január 22, 02:32:03 DÉLUTÁN
Retribution package? az mi? XD Lackó te jobb ha meg sem szólalsz, és a megoldás a problémátokra:
link (http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=9b2da534-3e03-4391-8a4d-074b9f2bc1bf&displaylang=en) és link (http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=A7B7A05E-6DE6-4D3A-A423-37BF0912DB84&displaylang=en)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 január 22, 03:27:54 DÉLUTÁN
köszi feltettem őket de most se a MySQL se az Aphace nem indul :'( :-/
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Skyne Dátum 2011 január 22, 03:29:39 DÉLUTÁN
nekem se indul az autóm nem tudod mi a baja? ...

jó lenne ha leírnád hogy mégis miben nyilvánul ez meg hogy "nemindul"...
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 január 22, 03:34:58 DÉLUTÁN
hát mittom én ? azt írja aphace could not be started ezt az összes repackál írja ...
(http://dew.tfmworld.hu/not.png)

(kép helye http://dew.tfmworld.hu/not.png )
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Kerge Dátum 2011 január 22, 08:35:41 DÉLUTÁN
A könyvtár nevével van baja :S nem tudja elérni, mert:
-szóköz,
-'   .,
A Bing's 3.3.5a DARK-iCE könytrárat cseréld le pl. repack-ra.

DE
1. Már megmondtuk, hogy ne használj repackot ;)
2. Erre magadtól is rá tudtál volna jönni, ha elolvasod, ha meg az angol nem megy: "translate.google.com"
;)  --> "ServerRoot must be a valid directory"
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 január 23, 02:32:33 DÉLUTÁN
köszi meg fogadtam a tanácsod átírtam a nevét így se jó...nem repackozok semmi értelme
::)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Kerge Dátum 2011 január 23, 03:42:18 DÉLUTÁN
Ha tényleg tanulni akarsz, akkor kövesd Armani leírását ;)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: nasteey Dátum 2011 január 23, 04:06:28 DÉLUTÁN
Sziasztok!
Eddig Arcemut használtam, most váltottam Trinityre. Az érdekelne, hogy ami Arcemuban "Worldmap_info", az trinitynél melyik?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Skyne Dátum 2011 január 23, 04:33:01 DÉLUTÁN
nagyjából az instance_template ami megfelel neki ha jóllátom, de azért 100%-ban nem ugyan az de gondolom nem is ezt vártad, bővebb infó: http://www.trinitycore.org/w/Instance_template_tc2
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 február 17, 03:34:18 DÉLUTÁN
Hali! Olyan nagy problémám lenne, hogy 127.0.0.1-re nem lehet csatlakozni, ezáltal a házi wow szerverhez sem tudok csatlakozni. Ha átírom a realmlistet 127.0.0.1-re akkor az előzőleg látogatott szerverre dob-be! Előre is köszi mindenkinek. :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Bluerák Dátum 2011 február 17, 04:46:37 DÉLUTÁN
Nincs tauri launchered?
amugy probáld localhost-al.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: XeRoX Dátum 2011 február 17, 04:57:15 DÉLUTÁN
Hali! Nincs. És próbáltam.
Cím: Re:
Írta: XeRoX Dátum 2011 február 17, 08:01:09 DÉLUTÁN
Megoldottam, de nem az igazi. Csak
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Tudvari Dátum 2011 február 26, 09:56:06 DÉLUTÁN
üdv,az lenne a kérdésem,hogy azt hogy lehet megoldani,hogy pl,ha küldit felveszel akkor kirakjon egy jelet egy bizonyos helyre.Olyan mint pl.: az őrök stormwindben.Azért nem kerestem rá googleben mert nem tudom hogy hogy hívják :D,ha küldihez nem lehet fűzni,akkor úgy gondoltam mint az őröknél,hogy menü,ez meg már gondolom script :D
várom az ötleteket,vagy hogy hogyan lehet ezt máshogy megoldani . Köszi

UPDATE: gondolom az is szkript hogy a küldetés felvételekor egy madáron elrepítsen egy bizonyos helyre :D,ha nem akkor szóljatok
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Bluerák Dátum 2011 február 26, 11:08:48 DÉLUTÁN
Mind2 dologhoz amit írtál script kell bár kisebb bamba megoldások DB-ben is megoldhatók.
Javaslom ezt (http://www.trinitycore.org/w/Scripts_tc2)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Bestblade Dátum 2011 március 30, 12:41:55 DÉLELŐTT
Hali.

Egy mob fegyverét akarnám megcsinálni normális fegyvernek... csak elakadtam  :(
Addig eljutottam, hogy a creature_templateban megtaláltam az npc-t (21500 entry id) majd kikerestem az equipment idjét (3858) azt megkerestem a creature_equip_templateban ott megtaláltam az equipentry1ben a 31274es id-t csak épp nem tudom mit kezdjek vele... mert ez se nem fegyver se nem display. Az általam lehetségesnek tartott helyeken megnéztem entryként is, de semmi :S
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: kagebunshin Dátum 2011 március 30, 11:42:00 DÉLELŐTT

equipentry-nek úgy tudom tárgy id-t kell megadni. 1-jobbkéz, 2-balkéz, 3-távolsági fegyvere.

Előfordul, hogy a mobok/npck fegyverei nincsenek benne az item_template-ben.
tc wiki szerint item.dbc-ből szedi az id-t.

Ezt most találtam. Ugyan az általad keresett id ebben sincs benne, de talán hasznos lehet.
http://www.wowmodelviewer.org/index.php?option=com_remository&Itemid=35&func=startdown&id=5 (http://www.wowmodelviewer.org/index.php?option=com_remository&Itemid=35&func=startdown&id=5)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Bestblade Dátum 2011 március 30, 01:29:32 DÉLUTÁN
Az item.dbcben megtaláltam. field_5 (43785)  ;D tökéletesen működik 1000 hála érte!
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Ichigo Dátum 2011 május 14, 06:47:04 DÉLUTÁN
Hali!
Mindent úgy csináltam ahogy le van írva de több hiba is előfordult.
1. CMake valamiért nem csinálja jól a dolgát hibát ír ki hogy nincsen meg egy fájl.
2. Fordítás : 3 failed volt amikor egyszer ősze jött a cmake.
Lehetséges hogy az a hiba hogy?: nekem 2 windows van fent az xp és a 7 .Én a 7-et használom ami a d meghajtón van ,az xp a c meghajtón és van egy 350 GB-os adat winchesterem.
Ha valaki tudna segíteni vegyen fel msn-re pls :flori04@windowslive.com
Jó lenne ha össze tudnám hozni ,igazából arra kell hogy legyen szerver amin gyakorolhatom a bugok javítását,küldetés és npc készítés és mi egymást ,hogy majd később tudjak csatlakozni egy szerverhez gm-nek. Elsősorban a bug javítás ,de event készítés  ,küldetés készítés ezek érdekelnének de nincs szerver ahol tudnék gyakorolni .Vagy az is jó ha valakinek a szerverén csak tapasztalatra kéne. Légy szíves minél előbb írjatok .
Köszi előre is !
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Kerge Dátum 2011 május 25, 07:38:14 DÉLUTÁN
Hali!
Ha nem mondod el a panaszokat rendesen, nem hogy az orvos, de az isten sem tud segíteni...

Az én kérdésem az lenne, hogy ha megtaláltam egy MPQ-file-ben egy hangot (beszédet) akkor annak a sound id-jét hogyan tudnám kinyomozni?
Vagy hogyha talál valaki valamilyen cataclysm sound id-kel fglalkozó oldalt megköszönném ha belinkelné. Én nem találtam...

Előre is köszönöm!
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Bluerák Dátum 2011 május 25, 08:20:23 DÉLUTÁN
Ha DBC Editor (http://www.mmowned.com/forums/world-of-warcraft/emulator-servers/programs/72410-dbc-editor.html)-al csinálod akkor az első oszlopban(ami szürke) az lesz a sound id.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Kerge Dátum 2011 május 25, 10:59:53 DÉLUTÁN
IMÁDLAK BLUE! (nemmm b***duma...! :D) KÖSZIII! DBC-ben kicsit nehezebb volt előtúrni mint MPQ ditorral, de megérte!
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Bluerák Dátum 2011 május 26, 01:29:36 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Kerge Dátum 2011 május 25, 10:59:53 DÉLUTÁN
(nemmm b***duma...! :D)
Ennek azért örülök  :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: boss74 Dátum 2011 június 07, 05:02:14 DÉLUTÁN
Sziasztok!


Gondolom nem vagyok egyedüli ebben az alább leírt gondommal:

Van ugye a kedves Death Knight-unk,ennek van a Runeforging képessége.No ez nem tudom miért amikor a kari full szinten van akkor is a skill szintje 1/1 -et mutat!Ezáltal meg csinálja a fegyverre a kiválasztott "encsit" de ott marad szép pirosan írva hogy a használatához azaz hogy az "encsi" által leírt plusz dolgok működjenek 300-on kell lennie a skillnek!

Na ekkor van az hogy WTF!Eszembe jutott a proffoknál a skillek azaz tehát maradjunk a sima encsinél is simán fel lehetett húzni a skill értékét...gondolok itt gm addon,akár script segítségével.
Erre a Runeforging-ra nem lehet valami megoldást ki eszközölni,hogy kb ugyan úgy fel lehessen huzni a maxra??Köszönöm előre is az 5leteket!
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Rocsorayen Dátum 2011 június 07, 08:02:12 DÉLUTÁN
Rendes quest láncot végigvitted vele? Mert egyik questnek Instructor Razoviusnál kell adnia...
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Cleaver93 Dátum 2011 június 10, 02:12:02 DÉLUTÁN
Sziasztok, 1 kérdésem lenne, ha módosítom magát a klienst akkor ugye azt le kell tölteniük a playereknek hogy be tudjanak lépni, nos nekem az lenne a kérdésem, hogy ha egy különálló területet elkezdek építeni ami a playerek számára elérhetetlen, akkor is le kell tölteniük az MPQ fileokat hogy be tudjanak lépni, vagy szimplán wowerrort kapnak ha a területre lépnek?. Csak mert ez igen jó lenne egy vip area és egy GM area kiépítésére, a GM island már úgyis nagyon unalmas :D, ha még egy egyedi területtel feldobnám, ráadásul a playerek nem is tudnának el menni oda :D, a GM-ek berakják az MPQ filet, ezért ők élvezhetnék, vagy a VIP-ek :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Cleaver93 Dátum 2011 június 20, 02:40:42 DÉLUTÁN
Mostmár mind1, megoldottam a problémát, egy teljesen új weboldallal, mostmár php-fusiont használok, kevesebb kész téma van hozzá mint e107-hez, de nálam a fusion stabilabb és gyorsabb is...
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: boss74 Dátum 2011 június 28, 04:13:56 DÉLUTÁN
Tanácsotokat kérném mert két napja szívózok a szerón egy rejtélyes mobbal(kal) egy kisebb körzeten belül,láthatatlan,nem hat rá a területsebző spellek,nem lehet targetelni és akkorákat üt,h 100k hp 1 vagy 2 ütés ...meg az elején mikor javítottuk a szerót találtunk hasonló mobokat a goblin kezdőn,de ott koordináta alpjan ki birtam keresni a creature táblábol a hibas mobot...sajna ez most nem megy.Nincs olyan coordinata a tablában ami alapján ezt megtalálja,kerestem a creature template-ba is damage alapjan de semmi...lehet hogy nem is egy van belöle.Szóval tudnál valami okosságot,hogy mi alapjan ki iktatni?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: $0undX Dátum 2011 június 28, 07:21:08 DÉLUTÁN
Szia boss74!
Azt mondod hogy nem tudod kitargetolni, de megöl, hogy ha láthatatlan és nem targetolódik honnan tudod hogy egyáltalán mobról van szó? Valamint tudtok pozíció alapján keresni úgy hogy adott területen belül lévő mobokat kerestek ki, úgy hogy ingame a .gps parancsal megnézitek a map id-t és koordinátákat és az sql lekérésbe a where után nem azt írod hogy position_x = valamennyi hanem position_x < 10 AND position_x > 5 PÉLDÁUL (így 5 és 10 között keresel) és ugyanúgy position_y -al és position_z-vel , hogy ha a lény nincs benne a creature táblába akkor elvileg nem létezhet.

Üdv
$0undX
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Ice Dátum 2011 július 11, 06:55:43 DÉLUTÁN
Üdv!

Kerestem, de nem találtam.. Egy másik weboldal leírása alapján készítettem el a MaNGOS szerveremet, amiben nem találom a cpp fáljokat (nem is kellett lefuttatnom a forrást). Nem repack, én csináltam a mysqlt, stb.. DE nincs source. Hogyan tudnám orvosolni ezt a problémát?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Skyne Dátum 2011 július 12, 04:22:03 DÉLUTÁN
ha nem te forgattad akkor bizony repack, nézz szét itt az oldalon van leírás hogyan kell leforgatni.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Ice Dátum 2011 július 12, 09:26:11 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Skyne Dátum 2011 július 12, 04:22:03 DÉLUTÁN
ha nem te forgattad akkor bizony repack, nézz szét itt az oldalon van leírás hogyan kell leforgatni.
Végül eredeti mangos oldalon találtam meg, a gond csak az, hogy mindig van, ami failed.  >:( :'(
Pedig eredeti oldalról töltöttem le, utasítás szerint, annyi különbséggel, hogy Visual Studioból nekem 2010es van, nem 2008as. (jó fájlt nyitottam meg vele) Pár includet hiányol.

E: Másik kérdés: Rate.Drop.Item.Referenced -> ez minek a drop rateje? Talán a quest itemek?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Ice Dátum 2011 július 14, 05:20:27 DÉLUTÁN
Bocs duplapostért, de nem vág ide.

MaNGOS vagy Trinity?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Gunner Dátum 2011 július 14, 06:32:28 DÉLUTÁN
Trinity!
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Ice Dátum 2011 július 14, 07:17:59 DÉLUTÁN
Esetleg indoklás?  :P ::)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Markionni Dátum 2011 július 14, 07:30:32 DÉLUTÁN
Sokkal jobb, több dolog működik benne, és jobban fejlesztik. Kb ennyi...
Ja, és többen is használják :D
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Ice Dátum 2011 július 16, 01:12:55 DÉLUTÁN
Már fentvan, tényleg jobb! (és ennek sikerült is rendesen átfordítani a forráskódját)
Cím: Re:Kérdések és válaszok
Írta: Rtw Dátum 2011 július 18, 08:08:40 DÉLUTÁN
Hell
Cím: Re:Kérdések és válaszok
Írta: ident Dátum 2011 július 21, 08:33:02 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Rtw Dátum 2011 július 18, 08:08:40 DÉLUTÁN
Helló.

Nekem egy 2.4.3 szeróm van (trinity core) kb 1 hónapja és olyan kérdésem lenne,hogy be szeretném állítani azt,hogy a gm level 1 tudjon addolni,de csak magának.
Válaszotok köszi:)

Core módosítás nélkül sehogy, de csinálj vendort amit csak a gmlevel1-el látnak.

Idéz
Még valami lenne itt:)
Ha ütnek egy mobot és kevés lesz már a hp-ja elfut és hozza a komáit.Ezt is ki szeretném kapcsolni.Hol lehet?

Megkeresed a configban:

#    CreatureFamilyFleeAssistanceRadius
#        Radius which creature will use to seek for a nearby creature
#         for assistance. Creature will flee to this creature.
#        Default: 30
#                 0   - off
#
#    CreatureFamilyAssistanceRadius
#        Radius which creature will use to call assistance without moving
#        Default: 10
#                 0   - off

0 = kikapcsolva
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2011 július 23, 10:29:40 DÉLELŐTT
Hali.

Lenne egy viszonylag hülye kérdésem. Hogyan lehetne azt megoldani, hogy 4.0.0 Alpha wow-al be tudjak lépni egy 3.3.5a Trinity Emuba? Mert ahogy átfutottam Opcode téren nincs olyan sok változás, megmaradt a Client eredeti szerkezete ( ADT, WMO ). Valahogy megoldható? Vagy nagyon hülye vagyok?


Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Skyne Dátum 2011 július 23, 10:52:26 DÉLELŐTT
Senki ha opcode eltérés nincs és dbc-k is stimmelnek, akkor elvileg meg lehet oldani annyival hogy a realm szerver (loginszerver) elfogadja a kliensedet és elküldje neki a szerver listát, írj rám msnen (h anem lennék már fent dobtam priviben címet) odaadom a neo login szervet, gyakorlatilag majdnem ugyan az mint a trinity-é, csak ennek db-ből meg tudod mondani hogy milyen gamebuildokat engedjen be az adott id-jű realmra.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2011 július 23, 10:21:41 DÉLUTÁN
Előre is nagyon köszönöm a segítséget. Mellesleg nincs MSN-em, csak a kis gépen, a nagyra nem szemetelek.
De lehet hogy nem is kell.

Elgondolkodtam, és mást találtam ki. Ezen a gondolatmeneten indultam el:

Ha Mohamed nem megy a hegyhez, a hegy megy Mohamedhez.

Vagyis nem kell nekem egy másik wow, és másik szerver sem. Átalakítom a 3.3.5a-s wow-ot, úgy ahogy én akarom. És lehet hogy rá is jöttem. Hogy az Interfaces-t hogy oldom meg még nem tudom, de biztos van megoldás. Így maradnak az Opcode-ok, a build szám is. És lesz egy tökéletes szerverem, amiben csak az lehet nagyobb hibafaktoros, amit én teszek bele.

Szóval kicsit várok még ezzel.

Ígértem egy Tutoriált, se sajnos nem volt időm. A menyasszonyom még most is kórházban van, és addig nem nagyon folyok bele ebbe még ki nem jön. De ha sikerül, akkor rájöttem a wow editing tökéletes kivitelezésére.


Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Skyne Dátum 2011 július 23, 11:02:59 DÉLUTÁN
ahogy gondolod, ha mégis kell a béta, megíromneked trinity-re is a patchet hogy beengedje azt a klienst is :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2011 augusztus 02, 08:58:09 DÉLUTÁN
Köszönöm Skyne hogy a segítségedet nyújtottad ebben a dologban, de azóta megoldottam.

Sok kérdésem lenne, kezdem az elején.

Az Interface-re rájöttem. Szereztem egy módosított wow.exe-t, és az már nem szaraxik. Mert eddig ugye az volt, hogy bármit módosítottam az Interface-ben ( addonokon kívül ) akkor mindig hibával tért vissza a wow indítása után, vagy elenyésző esetben de megtörtént, hogy nem érzékelte a változást.

Amit kérdezni akarok, az inkább szerver oldalon érdekes. Mint tudjuk a ChrRaces.dbc tárolja a karakterek személyiségeit ( Human, Orc, Troll ... ) . Vannak más karakterek is a wow-ban amiket nem használunk, és DBC-ben is jelen vannak. Igaz kicsit másként de ez hosszú.
Na most a kérdésem az lenne, ha én elintézem Kliens oldalról ( M2, skin, anim, dbc ) egy új karakter bevitelét, miként tudom azt megoldani, hogy ténylegesen választható karakter legyen belőle? Interface téren nincs gond mint mondtam, de szerver téren van ( nagyon régen nem foglalkoztam vele, és átállni 1-2 nap alatt a kliens oldalról a szerver oldalra nem egyszerű, próbáltam ) Mit kéne nekem ahhoz tennem, hogy egy általam definiált karaktert a szerver lekreáljon nekem.
Gondolok itt egyenlőre csak arra, hogy a karakterem elkészüljön. Későbbiekben majd ugye mint egy átlagos Race-hez illően külön repu, város, ami a legfontosabb kezdőhely ( ami úgy állítható mint a többi Race-nél ) még egyenlőre. A város és a videó az én dolgom, az menne, de egy új repu bevezetése és egy karakter behozatal nem megy bárhogy is akarom.

Nem kérem azt hogy csinálja meg valaki helyettem, csak azt kérem hogy segítsen abban hogy mit és hol keressek, és ezeket a dolgokat miként valósíthatom meg.

Segítséget mindenkitől szívesen veszek, de akik tényleg értenek hozzá és tudnak ebben segíteni az nem valami sok ember. Ebbe a kevés emberbe beletartozik Skyne, Ident, $0und, Action.

Előre is köszönöm az iránymutatást.

Másik kérdésem pedig egy beépített addonra vonatkozik. A Feedback-et mindenki ismeri, nem kell bemutatni.
Ugyan olyan beépített addon mint ezek:
(http://hobby-melleklet.szunyi.com/foto/641691278.png)

Na már most. Szerény véleményem szerint, ez az addon helyettesítheti a GM Ticket-et. Ezekkel az Opcode-okkal nem vagyok kibékülve,  a halálos ellenségem mind  :) . De ha jól tudom, akkor minden amit én csinálok mint Player azokat a tevékenységeket a Kliensem Opcode formájában közli a szerverrel. Ahogy én megnéztem ezt az addont, olybá tűnik nekem, hogy ez egy adatbázist tölt fel bizonyos szabályok alapján.
Lehetséges lenne azt megoldni hogy a GMTicket Opcode-ját kicserélnénk a Feedbek-re, és a Feedback mint BugTracker üzemelne, és az adatokat amiket a Player bejelent egy adatbázistáblába töltené fel?
Vagy ha létezik olyan, akkor egy nem használt Opcode-ot adnák a FeedBack-nek?


Úgy röviden tömören ennyi, tudom hogy megint sokat írtam, de ezt rövidebben nem tudtam.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: kagebunshin Dátum 2011 augusztus 03, 06:03:52 DÉLELŐTT

Új választható karakterhez azt hiszem a következő táblák kellenek:
-playercreateinfo. Kezdő koordináták.
-playercreateinfo_action. Azok a spellek amik alapból a skillsorra kerűlnek.
-player_levelstats. Szintenként a str, dex, agi stb értéke.
-playercreateinfo_spell. Kezdő spellek.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2011 augusztus 03, 11:44:38 DÉLUTÁN
Hát olybá tűnik hogy sikerült a dolog. Még messze nem vagyok egyenesben, de már alakulgat.
Itt egy videó, körülbelül így képzeltem, de ez még közel sem a vége. Ha már lesz magyar kiírás, akkor lesz magyar NPC hang is. Az új városokban majd Magyar Questek és NPC-k fogadják majd a játékost. Helység és Area ezen túl Talent és spell nevek is Magyarul lesznek láthatóak. Csak ez nagyon nagy munka.
Nem adom fel, még egy darabban látsz.  ;D

http://www.megavideo.com/?v=GFMMZKOL (http://www.megavideo.com/?v=GFMMZKOL)

kagebunshin, a táblákban elvégeztem a módosításokat és működik a dolog.

+1

Az addon-os dologra nincs valami ötlete valakinek?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: boss74 Dátum 2011 augusztus 04, 08:53:43 DÉLELŐTT
Jó kis melóba fogtál  :D!Ám gratula!


Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2011 augusztus 03, 11:44:38 DÉLUTÁN
Hát olybá tűnik hogy sikerült a dolog. Még messze nem vagyok egyenesben, de már alakulgat.
Itt egy videó, körülbelül így képzeltem, de ez még közel sem a vége. Ha már lesz magyar kiírás, akkor lesz magyar NPC hang is. Az új városokban majd Magyar Questek és NPC-k fogadják majd a játékost. Helység és Area ezen túl Talent és spell nevek is Magyarul lesznek láthatóak. Csak ez nagyon nagy munka.
Nem adom fel, még egy darabban látsz.  ;D

http://www.megavideo.com/?v=GFMMZKOL (http://www.megavideo.com/?v=GFMMZKOL)

kagebunshin, a táblákban elvégeztem a módosításokat és működik a dolog.

+1

Az addon-os dologra nincs valami ötlete valakinek?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Bluerák Dátum 2011 augusztus 07, 09:24:41 DÉLUTÁN
Már ígyis baromi szép, további sok sikert és majd egy videót ha már készen vagy, mert nagyon érdekelne a dolog. :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2011 augusztus 08, 09:28:05 DÉLELŐTT
Azt minden képen csinálok, de hogy mikor leszek kész azt nem tudom.
Ha már minden Race működik, és mindnek megvan az új faji képessége plusz az interface-ek magyarul vannak, szerintem akkor jön majd a videó.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Tomika Dátum 2011 augusztus 31, 01:16:38 DÉLUTÁN
Csináltam Egy Arcemus Wow Szerver! :D Haveromék Már Feltudnak Jönni! :D De iccrown instába miért nincs mob?? valaki segitsen pls szoljon hozzá vagy irjon privátot! Köszönöm :D
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Roamer Dátum 2011 október 30, 07:32:49 DÉLUTÁN
Üdv, sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy láttam olyan szervereket, ahol vannak karakter áthozások.
Gondolkoztam ilyenen és akárhogy töröm a fejem, nem tudok rájönni, hogy az hogy megy. Én eddig csak a karakterek lemásolását ismertem, miszerint a játékos megadta a karaktere adatait és a szervergazda az alapján csinált a játékosnak egy karaktert az aktuális szerveren.
Ugyebár ezt bárki ki tudja játszani, tegyük fel ha fényképes az karakter áthozás, akkor azt a játékos manipulált képekkel meg tudta oldani.
Esetleg létezik egy biztonságosabb módszer? Mert gondolom a szerver, amiről a játékos hozni akarja a karakterét, kétlem hogy kiadja az adatbázisból a karakter adatait. :S
Esetleg valaki fel tudna világosítani hogy ez hogy működik?
Válaszotokat előre is köszönöm.

U.I.: Légyszi ne szóljatok le a kérdésért, de tényleg kíváncsi vagyok hogy ez hogy is megy.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: LuXXoR Dátum 2011 október 30, 08:53:20 DÉLUTÁN
Szerintem ezt olyan módon hogy kijátszhatatlan legyen nem lehetséges megcsinálni. Ha képet és hozzá armory linket kérsz akkor azt tudják manipulálni(Az armory-t nem de a karakterről a képet lehetséges) Ez oly módon egy bizonyos százalékban szűrhető ha nem csak 1db képet kérsz hanem mondjuk 5db ot (Természetesen mindet másról ). Aztán van az a módszer amit te is írtál hogy elkérik az accot és jelszót(Hát erre nem tudok mit mondani. .. vagyis de hogy engem az se érdekelne ha 3x több mindent kapnék az új szerveren de én akkor se adnám oda ezeket).Aztán már találkoztam azzal a megoldással is hogy egy addont kellet letölteni betenni és utála a karakterrel loggolni a világba és ez az addon egy fájlba szépen kiirt minden adatot(ezt a fájlt kellet elküldeni az adminoknak akik ez alapján elkészítették a karaktert)(Elvileg ezt a fájlt is lehet módosítani ha értesz hozzá)

Én ilyen lehetőségekről tudok.De viszont ami még felmerülhet az az hogy kié is a karakter?! Szerintem ez az egy dolog az amit semmiféleképpen nem tud senki szűrni. Mert ha nekem van egy 80 as palám az xy szerveren és az egyik barátom is itt játszik egy 80 as hunti val de ha én elszeretnék menni kipróbálni egy új szervert de már unom a palát akkor elkérem a barátomtól a huntiját és azt küldöm el :) (És ha elég jóba vagyok vele még a jelszót és az acc nevet is rám bízza szóval ez a megoldás se tökéletes )

De amúgy szerintem amikor egy ilyen "akció" van akkor nem is az a cél hogy az adott karakter valóban az enyém legyen hanem inkább arról hogy +playerrel gazdagítsák a szerver népességét. És ha az a player ott fog játszani utána szerintem mindegy is hogy kié volt valójában a karakter.

Jah és igen  még hallottam olyanról is hogy lemásolják a karidat és utána az eredeti szerverről törlik  szerintem ez egyáltalán nem járható  mert nem hiszem hogy sok ember kockáztatja a szép "nagy" szerveren levő karakterét. Ha pedig egy nagyobb szerver csinálja ezt hát neki se járható út szerintem mert nem egy olyan szerverről tudok ahol a pénz számít csak...(Akár "blizz" szervert is tudnék mondani de nem teszem) ami megint nem biztos hogy jó ötlet...

Összegezve: Nincs jó megoldás... ilyesmit csak akkor érdemes csinálni ha néhány új playert szeretnél szerezni és vállalod azt is hogy nem biztos hogy az ő karakterét másolod le...

EZEK EGYÉNYI VÉLEMÉNYEK LEHET VAN OLYAN MEGOLÁD AMIRŐL ÉN MÉG NEM HALLOTTAM ÉS EBBEN AZ ESETBEN AZ "összegezve" rész tartalma is változhat!
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: FantasyGFX Dátum 2011 október 30, 08:56:55 DÉLUTÁN
Én szerintem úgy hogy tegyük föl van 1 szerver és ott van karakter áthozási lehetőség akkor neked taurin van lvl 80 karid lefényképezed h télleg a taurin van e beis lépsz vele igy is lefotózod igy is lehetséges ez de!!!! De ezt is kilehet türközzni pl csinálsz otthon 1 házi szervert elnevezed tauri wow-nak azt oda leaddolsz magadnak 1 karaktert mintha taurin lenne szoval igy is kilehet ezt játszani. Vagy esetleg ugy fényképzed le a karit h kivan fönn és akkor úgy de még ezt is kilehet játszani ha pl nem a tied a karakter hanem vmi haverodé szal ezt nem igen lehet becsületesen. :)

És mellesleg nem volt hülyekérdés.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Roamer Dátum 2011 október 30, 09:31:13 DÉLUTÁN
Köszönöm mindkettőtök válaszát!
Én is hasonlóképp képzeltem a kari áthozást, viszont egy kicsit furcsálltam, amikor több helyen olvastam hogy ilyen meg olyan gyors áthozás meg nem karakter másolás mag hasonlók.
Jó tudni, hogy milyen lehetséges módokon lehet karaktert átvinni szerverre.
És belegondolva, igazad van Luxxor abban, hogy nem az számít a szervernek, hogy kié a karakter, hanem hogy legyen játékos. :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Raisen Dátum 2011 október 30, 10:59:51 DÉLUTÁN
"gyors áthozás" Valószínűleg közös megegyezéssel 2 szerver össze olvadása hogy melyikre mennek többen és az marad amelyikre többen vevőek. Esetleg az admin több realmet vagy ingyen kiadott szervert üzemeltet és az egyiket szeretné megtartani ezért ott is íj módon cselekszik hogy össze olvassza a realmeket amelyiken több player az marad :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Devis Dátum 2012 január 21, 05:38:50 DÉLUTÁN
azt hogy lehet megcsinálni hogy a külső ip-re is bejöjjön a phpmyadmin?
mert pl. beírom ezt: 195.194.154.124/phpmyadmin és azt írja h forbidden
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: akos123 Dátum 2012 február 09, 01:46:16 DÉLELŐTT
Szeretném megtudmi mik az idk azokra amik wsg n vannak. Berserking, Speed, Restoration...?
A választ alőrre köszönöm. :D
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: IrOn Dátum 2012 február 09, 03:23:47 DÉLUTÁN
van sok,
.lookup object Speed Buff
.lookup object Restoration Buff
.lookup object Berserking Buff

lehet nem kell a buff, ha azzal nem talál, keress anélkül
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: akos123 Dátum 2012 február 13, 03:47:05 DÉLUTÁN
trinity core rev +0100, Erre a reve kellene teleport npc!!
csak az alapok kellenek nekem hogy mi módon csináljam meg mert az uj revek sokban különböznek a régitől és a Bluerák scriptje már nem jó!!
Előrre is köszönöm!
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Zolee Dátum 2012 május 27, 08:03:22 DÉLELŐTT
A legújabb Trinity Core-ban, működik ICC minden nehézségi szinten? :)
Ezekre gondolok: 10hc/25/25hc.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: $0undX Dátum 2012 május 27, 08:53:29 DÉLELŐTT
szerintem igen. de gunship még mindenképpen hiányos.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Zolee Dátum 2012 május 27, 08:57:32 DÉLELŐTT
Értem, köszi. :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Rocsorayen Dátum 2012 május 27, 03:05:30 DÉLUTÁN
Gunship-et múltkor láttam ingame több privát szerveren is. Nem tudom hogy csinálták meg, de elég nagy respect. Talán ha google-znék, lehet hogy valahol van már gunship script is.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Ranger Dátum 2012 május 27, 05:35:26 DÉLUTÁN
taurin is bentvan..
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Rocsorayen Dátum 2012 május 27, 06:34:58 DÉLUTÁN
Tudom, de én már jóval előtte nézegettem a szervereket :D De viszont Taurin lett legelsőnek magyar privát szerón scriptelt gunship. :D
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Zolee Dátum 2012 május 28, 09:49:00 DÉLELŐTT
Keresgéltem és találtam a Gunship Battle-ről SQL-t, Patch-et és Scriptet.
Szerintetek ez mennyire működik, vagy ténylegesen jó-e egyáltalán? :)

SQL: http://pastebin.com/UJpQwhVm (http://pastebin.com/UJpQwhVm)
Patch: http://pastebin.com/6FPWYqRr (http://pastebin.com/6FPWYqRr)
Script: http://pastebin.com/sPSfUhn9 (http://pastebin.com/sPSfUhn9)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Rocsorayen Dátum 2012 május 28, 09:53:20 DÉLELŐTT
Ránézésre elég jó a script. De azt, hogy működik is-e, ahhoz valakinek le kell tesztelnie :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2012 augusztus 25, 09:49:39 DÉLELŐTT
Kérdések és válaszok, hát.....

Szerintetek, egy wow addon, képes valamilyen formában kilátni a Netre, ha igen  akkor mi lenne a mehanizmus, ha nem akkor miért nem. Vagy képes lenne a szerver által használt adatbázisba inser-elni? Ha igen akkor miként, ha nem akkor miért nem?

( Lehet beépített UI addon is, meg tudom csinálni. )

Várom a válaszokat, ötleteket.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: EroniX Dátum 2012 augusztus 25, 09:52:15 DÉLELŐTT
Nem értek a luához, de már a gondolattól is feláll a hátamon a szőr, hogy a playerek addonokkal insertelgetnek a db-be...
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2012 augusztus 25, 05:34:00 DÉLUTÁN
Miért? Insert-elhet nyugodtan. Csak én szabom majd meg hogy konkrétan miket inster-elhetnek. Nem lesz zsibvásár... :)

Hátha valaki ért a Lua-hoz, és tud mondani valami okosat. De szerintem ehhez a lua ismeret elég kevéske lesz.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: zerus Dátum 2012 augusztus 25, 08:16:04 DÉLUTÁN
Ha jól tudom annak bármikor ki tudják nézni a forráskódját.
Így hogy oldanád meg hogy nem tudódjon ki az adatbázishoz szükséges user/pass?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: kagebunshin Dátum 2012 augusztus 26, 11:37:38 DÉLELŐTT
Ha pontosak az ismereteim hozzá lehet adni az adatbázishoz több felhasználót különböző jogosultságokkal.
Beállítható mely adatbázishoz, táblához férhessenek hozzá, olvasás, törlés, hozzáadás, módosítás stb.
Így hiába látja a forráskódot, ha az nem az adminé, csak egy korlátozott jogosultságú felhasználó. Talán még jelszót se kéne neki állítani, csak akkor tényleg nagyon pontosan meg kell határozni mihez férhetnek hozzá.

Lua-hoz nem értek, de az ötlet maga érdekesen hangzik. Esetleg szabad tudni milyen finomságon ügyködsz? :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2012 augusztus 26, 05:24:57 DÉLUTÁN
Igen, ezeken a hozzáférési dolgokon morfondíroztam én is. Beállítjuk hogy csak írni tudjon bele, és azt is csak 1 táblába. Úgy néz ki el kell sajátítanom a Lua-t. Egy beépített Bug Tracker. Nekem nem kell a fórumos írogatás, sem az hogy a sok 14 éves durrog mindenért, de nem is tudja elmondani hogy igazából mi a hiba, mikor nagy nehezen megfejti az ember, rájön hogy az nem is hibás, csak nem ismeri a WowHead-et. Nekem ez nem kell.
A Világ sok részből épül fel. Sok Item-ből, Spell-ből, NPC-ből, Quest-ből, Object-ből. Felosztom az egészet, és megadom az addonban azt, hogy mit lehet bejelenteni.
Például: Fejlődés közben Lv1-től Lv6-ig az ember betalálkozik jó pár Spell-el, Item-el, és NPC-vel Quest-el. Ezeket ID szerint felsorolom, bedobom az addonba, és csak azokat lehet Bugg-ként jelenteni, mást nem. Az addon adatbázisba elég sok oszlopocskát töltene ki. Reggelné a Palyer adatait ( Például GPS kordináták, neve stb.. ), és azt a bizonyos dolgot ID szerint amivel baja van.
Így nem lesz kavar, és mellébeszélés, nem kell órákat fejtegetni hogy mit akar.
Amit a Gm-ek átnéznek ( bejelentések ), megjavítják, majd ha már mind megvan, frissítem a Kliens oldali Lua fájlt, ami takarja a bejelenthető ID-k halmazát ( Kiveszem a Régi ID-ket, és beteszem az Újakat ).
Ha ez megvan, mondjuk Lv10-ig, akkor majd a következő lépésben Lv10-től Lv20-ig válnak bejelenthetővé a dolgok. ( Ez vonatkozik majd az Event-ekre is. )
Abból indultam ki, hogy ugye minden NPC-vel, Object-el, Item-el, Achi-val, Spell-el, Questezés közben találkozunk össze. Minden céllal van lent, és ha minden Quest-et megcsinálunk, akkor majdnem mindennel szembetalálkoztunk, voltunk mindenhol.  ( Bliz szeróra gondolok itt, nem valami buta Funn fosra. )
Nem beszélve arról hogy a Player-eknek is könnyebb lenne, mivel a bejelentés csak 1-2 kattintást venne igénybe, nem kéne se ID-ket se semmi hülyeséget nézni, semmi külső oldal nem kell. Az addon természetesen beépített lenne.

Szóval, senki nem ért a Lua-hoz, vagy csak jól titkolja. Vélemény az elképzelésről?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Alince Dátum 2012 október 19, 06:07:44 DÉLUTÁN
Üdv segítségeteket szeretném kérni ezért nem akartam új topicot írni igy ide írom tudjátok van a gm annouce
azt,hogy tudom megoldani ,hogy level 1 es-ek ne lássák(Vipek)csak pld level 2-vagy 3 től legyen látható?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: hope Dátum 2012 november 03, 12:50:25 DÉLUTÁN
Azt tudom, hogy van egy olyan parancs (kiírás), amit ha Gm kiír, akkor csak gm-ek látják. De azt hogy hányas lvl gm látja azt nem tudom. :(
De ennyi erővel csinálhatsz egy külön chatet is.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Zolee Dátum 2012 november 26, 03:16:33 DÉLUTÁN
Akadt egy kis problémám egy NPC-vel. Beforgattam a Transmogrify scriptet, elkészítettem adatbázisban az NPC-t, de mikor jobb klikkel rámegyek az NPC-re, akkor visszadob...
Nos, az NPC-t a következőképp csináltam:
INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `difficulty_entry_1`, `difficulty_entry_2`, `difficulty_entry_3`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid1`, `modelid2`, `modelid3`, `modelid4`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `exp`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed_walk`, `speed_run`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `dmg_multiplier`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_class`, `unit_flags`, `unit_flags2`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `trainer_class`, `trainer_race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `spell5`, `spell6`, `spell7`, `spell8`, `PetSpellDataId`, `VehicleId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `HoverHeight`, `Health_mod`, `Mana_mod`, `Armor_mod`, `RacialLeader`, `questItem1`, `questItem2`, `questItem3`, `questItem4`, `questItem5`, `questItem6`, `movementId`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`, `WDBVerified`) VALUES (100001, 0, 0, 0, 0, 0, 4259, 0, 0, 0, 'Transmogrify', NULL, NULL, 0, 80, 80, 0, 35, 35, 1, 1, 1.14286, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 'NPC_Transmogrify', 12340);

Lehetséges, hogy kihagyhattam valamit a kódból (esetleg rossz paramétereket adtam meg), ha valaki tudja, kérem válaszoljon. :)

Előre is köszönöm.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: zerus Dátum 2012 november 26, 05:01:33 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Zolee Dátum 2012 november 26, 03:16:33 DÉLUTÁN
Akadt egy kis problémám egy NPC-vel. Beforgattam a Transmogrify scriptet, elkészítettem adatbázisban az NPC-t, de mikor jobb klikkel rámegyek az NPC-re, akkor visszadob...
Nos, az NPC-t a következőképp csináltam:

Lehetséges, hogy kihagyhattam valamit a kódból (esetleg rossz paramétereket adtam meg), ha valaki tudja, kérem válaszoljon. :)

Előre is köszönöm.

Biztos hogy így van a scriptnek a neve?
Nem kisbetű végig?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Zolee Dátum 2012 november 26, 06:57:28 DÉLUTÁN
Így van leírva a script végén:

void AddSC_NPC_Transmogrify()
{
new NPC_Transmogrify();
}

Tehát, jónak kellene lennie.

Ja, és természetesen ilyen módon mentettem le a scriptet is: NPC_Transmogrify.cpp
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Locutus Dátum 2012 november 26, 07:46:22 DÉLUTÁN
Véletlen ez nem maradt ki a DB importálásnál:
create table `character_transmog` (

        `player_guid` int (10),

        `item_guid` int (10),

        `item_entry` int (10)

);

Üdv Locu
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: dbence Dátum 2012 december 14, 10:42:07 DÉLELŐTT
Ha jo transmogot talatal akkor siman lefordul...
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2013 január 13, 08:14:12 DÉLUTÁN
Hali.
Lenne egy kérésem.
Akinek van eredetin karaktere, az megtenné nekem azt, hogy megtekinti a karaktere profilját, nyom egy jobb gombot --> oldal mentése --> weboldal teljes --> mentés.
És amit leszedett azt valahogy eljuttatja nekem?

Mert bizonyos részeket, hiába fejtek vissza, kitalálni fejből nem tudom....
Ez nekem sokat segítene, és cserébe én is segítek ha tudok bármiben.
Előre is köszi.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: zsolesz78 Dátum 2013 január 14, 06:11:01 DÉLELŐTT
Hát ha adsz egy elérhetőséget vagy felveszel skypeon akkor én küldök neked.

edit: felvettelek Skypeon. kb ma dél körül leszek elérhető.

Üdv
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Zolee Dátum 2013 február 07, 03:55:32 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata ezzel a Core-al kapcsolatban?
https://github.com/ProjectSkyfire/SkyFire_one (https://github.com/ProjectSkyfire/SkyFire_one)

Leforgattam, némileg "teszteltem" pár dolgot, de hátha valaki tudna róla bővebb információt adni, hogy mégis mi működik benne, ilyesmi.

Előre is köszönöm.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2013 február 09, 10:51:03 DÉLELŐTT
Én erről a Core-ról még semmit nem halottam.
Próbáld ki, és írj róla egy átfogó véleményt a tapasztalataid alapján.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Zolee Dátum 2013 február 09, 10:56:35 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Zolee Dátum 2013 február 07, 03:55:32 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata ezzel a Core-al kapcsolatban?
https://github.com/ProjectSkyfire/SkyFire_one (https://github.com/ProjectSkyfire/SkyFire_one)

Leforgattam, némileg "teszteltem" pár dolgot, de hátha valaki tudna róla bővebb információt adni, hogy mégis mi működik benne, ilyesmi.

Előre is köszönöm.

Üdv mindenkinek!

Leteszteltem magát a Core-t, röviden nagyjából felvázolnám a helyzetet.

(Külön Topicot nem érdemel a dolog, nagyon sok minden jót nem lehet elmondani róla.)

- Scripteltsége messze nem olyan tökéletes, mint pl. az OregonCore-ban.
- A Quest rendszer valamiért bugol, eléggé megnehezítené a Questelők dolgát, főleg Blizz szervereknél.
- Folyamatos errorokat generál a Server.log-ba, akármit is csinál az ember (tegyük fel, elsüt 1 spellt).
- Hiába frissíted halomra az adatbázist, DB errorokat szintén generál...

A Core több emulátorból lett összeeszkábálva, ami a SkyFire-nél nem igen vált be. Emiatt aki még nem ismeri/ismerte, vagy tesztelte, hát annak nem igen ajánlanám, kivéve ha komoly tervei vannak pont ezzel a fajta Core-al és magától tud kismilliónyi hibát javítani...

Én személy szerint maradok az OregonCore-nál, de több visszajelzést is láttam külföldi Fórumukon, hogy a Mangos sem a legrosszabb TBC-re, de azt még nem volt alkalmam tesztelni.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2013 március 28, 01:54:52 DÉLUTÁN
Nem indul el a World szerverem. Ilyennel még nem találkoztam. Múltkor is ez volt.

Crashes

Revision: TrinityCore rev. 0000-00-00 00:00:00 +0000 (Archived) (Win32, Release)
Date 28:3:2013. Time 12:52
//=====================================================
*** Hardware ***
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     E6550  @ 2.33GHz
Number Of Processors: 2
Physical Memory: 2095596 KB (Available: 1383016 KB)
Commit Charge Limit: 4033732 KB

*** Operation System ***
Microsoft Windows XP Professional Szervizcsomag 3 (Version 5.1, Build 2600)

//=====================================================
Exception code: C0000005 ACCESS_VIOLATION
Fault address:  7855AE7A 01:00039E7A C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC90.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_9.0.30729.4974_x-ww_d889290f\MSVCR90.dll

Registers:
EAX:02530012
EBX:00000001
ECX:00376C05
EDX:00000000
ESI:01754FFE
EDI:0B67500C
CS:EIP:001B:7855AE7A
SS:ESP:0023:015AFC68  EBP:015AFC70
DS:0023  ES:0023  FS:003B  GS:0000
Flags:00010212

Call stack:
Address   Frame     Function      SourceFile
7855AE7A  00000000  memcpy+5A
785569ED  00000000  memcpy_s+4A
78484F2A  00000000  ?_Copy_s@?$char_traits@D@std@@SAPADPADIPBDI@Z+17
78485242  00000000  ?deallocate@?$allocator@_W@std@@QAEXPA_WI@Z+1C1
784859D5  00000000  ?allocate@?$allocator@D@std@@QAEPADI@Z+AC
78486422  00000000  ?assign@?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@QAEAAV12@PBDI@Z+5F
7848710E  00000000  ??0?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@QAE@PBDI@Z+23
0040A4FF  00000000  0001:000094FF C:\Documents and Settings\Rendszergazda\Dokumentumok\Hobby-Site\szerver\worldserver.exe

Call stack:
Address   Frame     Function      SourceFile
7C90E514  00000000  KiFastSystemCallRet+0
015AECC8  00000000  0000:00000000
548DD5FF  00000000 


Szerverlog-ban ez a vége:

Loading Trinity strings...


Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: EroniX Dátum 2013 március 28, 02:38:46 DÉLUTÁN
Kipróbálhatnád debug módban.

Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 március 28, 01:54:52 DÉLUTÁN
Loading Trinity strings...

Húzd újra a táblát.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: farkas63 Dátum 2013 június 14, 12:21:18 DÉLUTÁN
Hello!

Valaki tud segíteni wowpacketparser programban?
Gond annyi csak, hogy sehogy sem akar nekem sql adatokat kinyerni az adott fájlból. (gondolok itt a szimatszatyor fájl-jára és a arctium injector fájl-jára.)

Milyen beállítás kell a wowpacketparser.exe config fájlban?

Köszi. :)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2013 július 15, 02:46:12 DÉLUTÁN
Hali.

Mitől függ a szerveren futó idő? Mert ugye Budapest +2 ha minden igaz.

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/european-union/hungary/budapest/

Számolgatok az Event-ek kezdési időpontjával.... ezt be lehet állítani, vagy automatikus?
Fontos lenne hogy a weboldalon azonos legyen az idő a játék idejét nézve. PHP-ben ha lekérem az időt, két óra mínuszban van a dolog. TC-nél ez hogy alakul?

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Zolee Dátum 2013 augusztus 28, 03:57:50 DÉLUTÁN
Hali!

Egy adatbázis alapú "Gossip Vendor"-t szeretnék elkészíteni, de nem vagyok képben, hogyan is kellene pontosan. Már több dologgal is próbálkoztam, néhány oldalon már körül is néztem, de ott mind C++-ban voltak csak feltüntetve.

Pontos elképzelés: Választható "Gossip Menu", többfajta vendorra hivatkozva (külön elkészítettekre). Így azt tudnám elérni, hogy egyetlen NPC segítségével megvásárolható lenne az összes szett, fegyver, stb.
Példa:
- Season 4 Set (külön elkészített vendor tartalmára hivatkozva (npc_vendor))
- Season 5 Set (külön elkészített vendor tartalmára hivatkozva (npc_vendor))

TrinityCore-t használok csak, hogy tiszta legyen.

Esetleg, ha valaki tudna megoldást adatbázis szinten, annak megköszönném a segítségét.
(Ez egy ötlet volt, lehet valójában adatbázisban ezt nem lehet kivitelezni, kérem ne szóljatok le emiatt!)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Alince Dátum 2013 augusztus 31, 11:23:29 DÉLUTÁN
Üdv segítséget szeretnék kérni,hogy az megvalósítható-e scriptel vagy valamivel,hogy lenne 1 bizonyos item amit kapnak vipek de amint lejár a vip,eltünik az item de  nem tudom,hogy  ezt hogy lehetne megoldani valakinek valami ötlet?
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: EroniX Dátum 2013 szeptember 01, 02:58:05 DÉLUTÁN
Van egy táblád ami tartalmazza a vip accountok guidját valamint az időpontot amíg jogosultak a vip szolgáltatásokra. Amikor a játékos belogol lecsekkolod az accountjához tartozó időtartamot és ha lejárt kegyetlenül elveszed tőle.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Shyro Dátum 2013 szeptember 08, 08:12:05 DÉLUTÁN
Zolee:
Megoldhato a problema adatbazisban is. Szivesen segitek elindulni avagy osszerakni a cuccot, viszont tobb parameterre van szukseg, irj pm - et egy elerhetoseggel.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2013 december 26, 10:43:28 DÉLELŐTT
WOTLK Trial Account?

Starter Edition, Trial Converter és társai. Ez mind felelhető a kliensben. Valakinek van valami ötlete hogy hogyan működhet a Trial Kliens 3.3.5.12340 Build-on?
Igazából a kliens majdnem ugyan az. Csak valami kommunikáció van a szerverrel hogy most Trial vagy nem.

Valakinek valami ötlete? Bárki írhat bármit, akármilyen ötlete...

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: brecky Dátum 2013 december 26, 05:25:34 DÉLUTÁN
A kliens majdnem ugyanaz, ez igy igaz valamint a  authentikácioban is van kicsi külöbmség. Open Source Szervereken külön az authserver ami kezelli a bejelentkezest. 
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2013 december 27, 11:48:57 DÉLUTÁN
Továbbgondoltam a dolgokat.

Az lehetséges lenne hogy egy account-on létrehozott karakterek csak a megadott Map-okon tartózkodhassanak?

Például:

Account táblában jelöli hogy milyen jellegű az Account.
Ezáltal bedobni egy másik kezdőre, más koordinátákra kezdéskor.
Példának okáért Kalimdor.
Valahogy megakadályozni hogy kijusson Kalimdor területéről.
Gondolok itt a Dark Portal-ra, Sum-ra, Léghajóra.... Mage Portál-ra. Lock Sum kőre.

Valahogy ezt meg lehetne oldani szerveroldalon?
( Igaz, kicsit érdekes és lehet összefüggéstelen a kérdés, elnézést érte, de rengeteget dolgozom mostanság. )

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: kagebunshin Dátum 2013 december 28, 02:15:17 DÉLELŐTT
Szerintem lehetséges. Ugyebár a DK sem hagyhatja el a kezdőhelyét amíg nem teljesíti a küldetéseit és ezt nem csak úgy biztosították, hogy nincs semmilyen más teleport a mappon.

player.cpp TeleportTo függvénye.
https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/blob/master/src/server/game/Entities/Player/Player.cpp (https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/blob/master/src/server/game/Entities/Player/Player.cpp)
kb a 2200-as sor körül:

Idézif (getClass() == CLASS_DEATH_KNIGHT && GetMapId() == 609 && !IsGameMaster() && !HasSpell(50977))
            return false;

Ha jól sejtem ez a kódrészlet biztosítja, hogy a dk-t semmilyen teleport ne vihesse el a kezdőhelyről.
Ennek a mintájára szerintem megadható bármilyen más feltétel is.

Kezdőhely megváltoztatása meg nem is szükséges. Ha jól tudom adott account típus mellett nem is enged létrehozni olyan fajt/kasztot ami nem mehet arra a mapra.
De ha mégis szükség lenne rá gondolom az is megoldható.

Most így hirtelen ennyi. (Kicsit én is fáradt vagyok. Majd holnap, azaz ma megpróbálok jobban belemélyedni)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2013 december 28, 09:54:24 DÉLELŐTT
Igen, szerintem ez lesz az amire szükségem lenne.
Mert lenne egy jó ötletem amit szeretnék megvalósítani ( a már 2 éve készülő ) szerveremen.

Hogy különböztethetnénk meg a Trial és a Full accontot egymástól?
Az a baj hogy nekem ezen dolgok nem mennek, 1-2 Script-et írtam meg.... elég fogalmatlan vagyok! De ennek a résznek értem a lényegét.
Vagy is a CLASS_DEATH_KNIGHT helyett nekem a Trial acc kéne.
Az addig jó hogy adatbázisban elintézem a dolgokat, rákeresek az azon táblát érintő Core részekre és kiegészítem a lekéréseket. De hogyan vezetem be új fajta account-ot?

Másik kérdés. Az esetlegesen megoldható lenne hogy a Trial Acco-s új karakter létrehozásakor ne Lv1-ről hanem Lv 40-ről induljon? A Full Accos pedig Lv1-ről, mint ahogy alapértelmezetten is van.
Ez conf-ban állítható ha jól tudom, de akkor az az összes kezdő karakterre vonatkozik.

Köszönöm a segítségedet!!

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Shyro Dátum 2013 december 28, 10:11:08 DÉLELŐTT
Abban az esetben, ha minden felhasznalo szamara szolna a dolog, a `world`.`disables` tablat erre talaltak ki:




sourceType2
entrymapID
flags0
Ha csak bizonyos felhasznalok eseteben kell, en is ugy latom, hogy egyedi modositas szukseges. Azt meg ember valogatja, hogy eppen mikent szeretne megoldani. En kiegeszitenem a `world`.`disables` tablat egy plusz int parameterrel, ahol egy RBAC permission ID - t adnek at. Ehhez persze modositani kellene a DisableMgr.h fuggvenyeit:
https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/blob/master/src/server/game/Conditions/DisableMgr.h (https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/blob/master/src/server/game/Conditions/DisableMgr.h)

Ha van igeny a dologra (es masnak nincs kivitelezhetobb elkepzelese) akar itt a forumon is osszedobhatjuk. (Bar a mai napra valo tekintettel en mar csak ejszaka tudok hozzaszolni a temahoz ujbol.)
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2013 december 28, 11:14:57 DÉLELŐTT
Én úgy gondoltam hogy ha sikerülne ezt kivitelezni akkor közzéteszem.
De jobb ötlet lenne ha itt a Fórumon oldanánk meg, többen.... több szemszögből.

Szerintem hasznos lenne... kinek erre - kinek arra.

Hátha érdekel még 1-2 embert, mert akkor szerintem megérné belevágni.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: kagebunshin Dátum 2014 január 06, 07:56:33 DÉLUTÁN
Szerintem is jó ötlet ha itt a fórumon oldjuk meg. Shyro megoldását jobbnak tartom. Más hasonló probléma esetén könnyebben konfigurálható, akár anélkül, hogy újra bele kelljen piszkálni a forráskódba.

IdézAz esetlegesen megoldható lenne hogy a Trial Acco-s új karakter létrehozásakor ne Lv1-ről hanem Lv 40-ről induljon?

Ha config-ban beállítható akkor kis módosítással biztos megoldható ez is. Itt is el lehet készíteni fix-en vagy akár egy külön tábla is létrehozható amiben tároljuk, hogy milyen acc-hoz hányas szinten hozzon létre karaktert.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Shyro Dátum 2014 január 06, 08:39:04 DÉLUTÁN
Reszemrol sincs elfelejtve a tema, de az egyetem kozbeszolt, igy februar elejen tudok csak erdemben hozzaszolni a dologhoz.
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: NevemSenki Dátum 2014 január 07, 09:54:07 DÉLELŐTT
Az a baj, hogy én nem nagyon foglalkoztam eddig a szerver Script részével, ebből kiindulva még nem sokat tudok. Most átpakoltam majdnem mindent egy másik gépre, felállítottam az egész környezetet a Kliens Edit-hez... mindenhez.... Lassan erősen bele kell néznem a Tc Core-ba is.... nem lehet olyan nehéz mint amilyennek látszik.

Shyro, örülök neki hogy részedről sincs elfelejtve a téma, sőt örülök Kagebunshin hozzászólásának is!

Amikor lesz időtök, írjatok néhány szót.... ti hogy állnátok neki.... hogy állna fel a működése. Mert én ezt komolyan meg szeretném csinálni!
Aki tud, és lenne kedve segíteni ebben, az írjon pár szót. És ha ténylegesen elkezdjük kivitelezni, akkor nyitunk neki egy új témát. Ha mégsem tudjuk itt a Fórumon megoldani, akkor szépen lassan önmagam próbálkozom meg vele, mint annó a PHP-val. :)

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv.: Senki
Cím: Re:Általános kérdések és válaszok
Írta: Azzeroth Dátum 2014 február 03, 06:34:15 DÉLUTÁN
Üdv.!

Remélem jó helyre írom.
Valaki tudna egy leírást linkelni/készíteni a sniffer,parser,dbc-kről, tehát ezek mit tartalmaznak, mire jók, hogyan tudjuk szerkeszteni stb

Nagyon fontos lenne!!