Szerző Téma: AzerothCore - GridUnload  (Megtekintve 254 alkalommal)

Nem elérhető wlptv

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 85
  • Op. Rendszer: Windows 7 64bit
AzerothCore - GridUnload
« Dátum: 2018 Február 05, 05:39:38 pm »
Hali , egy gyors kérdésem lenne , AzerothCore-t használok Linux Debian 9 alatt , a worldserver.conf -ban a GridUnload 1-es értéken van azaz be van kapcsolva. Elvileg ennek a betöltött területeket amiket nem használnak a playerek egy idő után vissza kellene adnia a ramhoz , de nem adja vissza , csak szép lassan telik a memória. Ez annak az oka , hogy a VPS-emen nincs swap fájl? Létre kellene hoznom swap fájlt ? az megoldhatja a próblémát? Vagy valami más gond lesz?

Nem elérhető eztcsekk

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 101
Re:AzerothCore - GridUnload
« Válasz #1 Dátum: 2018 Február 05, 09:17:18 pm »
Hát logold ki, hogy felszabaditja-e. De amugy van grid unload delay timer is illetve nem minden grid-et unloadol. De olyan 5-6Gb-nál nem kéne több memóriát fogyasztania Wotlk alatt, illetve azért ajánlott 10+ Gb-val elátott VPS-t bérelni sose elég.

Nem elérhető wlptv

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 85
  • Op. Rendszer: Windows 7 64bit
Re:AzerothCore - GridUnload
« Válasz #2 Dátum: 2018 Február 05, 09:21:26 pm »
Játszik 5-10 player a szerveremen , a worldserver 1.75GB rammal kezd , és fél nap után 2.5GB ramnál jár , az normális?

Nem elérhető eztcsekk

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 101
Re:AzerothCore - GridUnload
« Válasz #3 Dátum: 2018 Február 05, 09:32:01 pm »
Játszik 5-10 player a szerveremen , a worldserver 1.75GB rammal kezd , és fél nap után 2.5GB ramnál jár , az normális?

Teljesen.

Nem elérhető wlptv

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 85
  • Op. Rendszer: Windows 7 64bit
Re:AzerothCore - GridUnload
« Válasz #4 Dátum: 2018 Február 05, 09:41:06 pm »
De én úgy emlékszem annó a trinitycore 2gb ram felé nem ment , ott szépen ha a playerek pl westfallba voltak az onnan betöltött ramot visszaadta a szerver miután a playerek már nem westfallba voltak meg ilyenek , itt valamiért nem adja
« Utoljára szerkesztve: 2018 Február 05, 09:43:25 pm írta wlptv »

Nem elérhető wlptv

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 85
  • Op. Rendszer: Windows 7 64bit
Re:AzerothCore - GridUnload
« Válasz #5 Dátum: 2018 Február 06, 12:48:48 pm »
Amúgy megnéztük, ha a GridUnload be van kapcsolva a nem használt területet 5 perc után kellene űritenie a memóriában, de ennek semmi nyomát nem tapasztaljuk, tehát nem működik. Ennek mi vagy mik lehetnek a lehetséges okai?

Nem elérhető eztcsekk

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 101
Re:AzerothCore - GridUnload
« Válasz #6 Dátum: 2018 Február 06, 02:27:22 pm »
Amúgy megnéztük, ha a GridUnload be van kapcsolva a nem használt területet 5 perc után kellene űritenie a memóriában, de ennek semmi nyomát nem tapasztaljuk, tehát nem működik. Ennek mi vagy mik lehetnek a lehetséges okai?

Hogy nézted meg? Beraktál egy loggert?
Nagyon nem vagyok kompetens a dologban, mert sose használtam Grid Unload-ot hiszen felesleges tehát azt javaslom, hogy te se használd.

Nem elérhető hunti

  • Adminisztrátor
  • Elvetemült
  • *****
  • Hozzászólások: 695
Re:AzerothCore - GridUnload
« Válasz #7 Dátum: 2018 Február 06, 05:43:06 pm »
Frostmourne-on be volt kapcsolva a grid unload még sok évvel ezelőtt amikor még 2.4.3 volt fent, de sose mértük hogy működik-e, bár úgy rémlik mintha csökkent volna utána a memória felhasználás. Baj szerintem nem lehet belőle ha be van kapcsolva.

Nem elérhető wlptv

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 85
  • Op. Rendszer: Windows 7 64bit
Re:AzerothCore - GridUnload
« Válasz #8 Dátum: 2018 Február 06, 05:56:57 pm »
Csak akkor egy valamit nem értek , 6GB ram mellé azt írták 100 játékost elbír a szerver , hogyan bír el 100játékost , mikor alapból azt mondjátok 5-6GB ig felmehet a RAM használat

Nem elérhető eztcsekk

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 101
Re:AzerothCore - GridUnload
« Válasz #9 Dátum: 2018 Február 06, 09:14:17 pm »
Csak akkor egy valamit nem értek , 6GB ram mellé azt írták 100 játékost elbír a szerver , hogyan bír el 100játékost , mikor alapból azt mondjátok 5-6GB ig felmehet a RAM használat

Attól még hogy 20 playernél 2,5 Gb memória kell neki nem biztos, hogy 100 playernél 5x ennyi kell.

Nem elérhető wlptv

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 85
  • Op. Rendszer: Windows 7 64bit
Re:AzerothCore - GridUnload
« Válasz #10 Dátum: 2018 Február 09, 04:11:01 pm »
Igazából összekevertem a dolgokat , a GridUnload nem az amire én gondoltam , én a dinamikus mapkezelésre gondoltam ami TrinityCore-ban elérhető , ott be lehet állítani a configban , hogy betöltse előre az összes mapot a szerver, vagy ne töltse be és dinamikusan kezelje a betöltéseket , ez sajnos AzerothCore-n nincs benne , tehát itt betölti az adott mapot azt nem fogja dinamikusan visszaadni a memóriának , hanem tárolja folyamat. Ezért van az ha a GridUnload bekapcsolva van akkor memória megtakarítás céljából restart után minden addigi betöltött mapot kitakarít a szerverről és majd a playerek ahogy haladnak kezdi előről a töltögetéseket. Ugye ez a dolog ami TrinityCore-nál nagyon jól meg van oldva, hogy ott dinamikusan kezeli a mapok betöltögetését, mert ha az adott player nem használja már XY zónát akkor kis idő múlva azt a memóriát amit arra a mapra fektetett a szerver visszaadja. Ez sajnos AzerothCore configjában nincs benne
« Utoljára szerkesztve: 2018 Február 09, 04:12:48 pm írta wlptv »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30