Aktuális hírek a Trinityről

Indította Jankec, 2009 szeptember 27, 05:09:39 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

showman

ascent hiaba lehet ujra jo, scriptben megint csak 0 lessz mint mindig is...

ident

Felvilágosítaná valaki sötét elmém, hogy miért rikácsol mindenki arról hogy már megint behal trinity mert elment még egy ember? Devek jönnek-mennek, csak nekem nem meglepő ez a dolog? Majd lesz helyettük más, elég aktív community ahhoz hogy túléljen sokmindent...
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

nameless

Idézetet írta: Megax Dátum 2009 október 05, 07:00:57 DÉLUTÁN
Csak mondom én ezt már megjósoltam rég hogy tc is lejtőnek fog indulni....
Mikor már ti a halálba kívántátok az ascentet.De még mindig él. :o
Má tc nem lesz régi remélem ezt tudjátok...
igen él  de hogyan él? :D egész barátok közt sorozatot lehetne csinálni az ascentről.. főszereben

Berényi Burlex
Kertész Hasbro
Novák Andy
és a többiek.. a különbség az enne hogy barátok közt után   mindig más más néven futna pl jóban rosszban.. de inkább rosszban mivel  a szereplők egymást öldösnék és apró monologokba fejtenék ki miért utálják egymást..

Ahogy ismerősöm mondta "ascent" egy mod  a wowhoz..  nem sok köze van wowhoz.. max a textúrák..

Tudom hogy eléggé szarkasztikus vagyok, de sajnos  az ascent 20 ezer ágas bogas törénetére nem lennék büszke
ascent  openascent arc aspire   és még sorolhatnám..

Majd ha lesz GaNgos,  Bunkos, mangos, és a magyar fejlesztésű Lángos (és a zárt kódu Fánkos) emu akkor majd sírhatunk ágymás ölébe, hogy mivé  vált az emulátor "közösség"

Jankec


Megax


riDDler

szerintem kiváló forgató könyv iró lenne ;D
i (l) C++
i (l) *nix

Dislord


showman

Idézés a magyar fejlesztésű Lángos (és a zárt kódu Fánkos)
LOL...

EpicHunter

IdézMajd ha lesz GaNgos,  Bunkos, mangos, és a magyar fejlesztésű Lángos (és a zárt kódu Fánkos) emu akkor majd sírhatunk ágymás ölébe, hogy mivé  vált az emulátor "közösség"

Én itt sirtam el magam :D
Mondjuk ha a sorok mögé nézünk, teljesen igaza van!

Anubisss

Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

TwL





https://www.github.com/twl

- .NET Developer
- C++(0x) Programmer
- Web (HTML, CSS, JS, PHP, ASP.NET, Silverlight) Dev
- Skull & Alaris

ident

Most akkor a következő 3.1.3 utáni core mégsem 3.2.0 lesz, hanem 3.2.2a? :)
Csak mert nekem az szűrődik le a post végéről, hogy Brian ezt (is) szeretné elérni.
Mindenesetre jó újra hallani, hogy Trinity jó úton halad és remélem már hamarosan kiadják az új 3.1.3-as DB-t :)
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Anubisss

Idéz
OK, which one of our kick ass C++ coders wants to write this patch? :)

To elaborate we need to:

1 -- drop min / max health and mana from creature_template
2 -- add a field called `exp` to creature_template (this will indicate which expansion the creature should use stats for)
3 -- rename unk16 to `mod_1`
4 -- rename unk17 to `mod_2`
5 -- The patch needs to read `exp`, `class`, `level` from `creature_template` and then pull the base stats from `creature_classlevelstats`
6 -- The patch needs to multiply `mod_1` by `basehp`
7 -- The patch need to multiply `mod_2` by `basemana`

Once this is done, we will have 100% blizz health / mana for all creatures, and when new creatures are added, they will auto-magically have proper health / mana.

Hopefully I didn't miss anything...

-- Brian
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

riDDler

 ;D
azér tegyük oda:" ha valaha elkészül egyszer" amit ő is megemlít ::)
megamage bizti megcsinálná ha még a tcnél lenne  :'( :-\
én pl  maximusba bizom márcska ha őis elmegy akkor nemtom milessz velem >:(
i (l) C++
i (l) *nix

Jankec

hát nem lenne rossz ha már kiadnák az új DB-t mert kb 2hónapja semmi update és még be határolni se tudták h mikorra várható :/

Powered by EzPortal