[Tc2]Hogyan k

Indította Bluerák, 2010 július 03, 02:24:00 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

boss74

A Quest template hol határozza meg azt hogy "beszelgetős" legyen a küldi?Tehát itt arra gondoltam,hogy van egy "A npc" ez adja a questet amiben elkell mennie "B npc-ez" akivel beszélt akkor lesz complet a quest tehát egyböl le is adja és kész!!


Adj egy -respectet,mert megérdemlem!!! :)

Girosz

Talán így (gossip_scripts):
Idéz* SCRIPT_COMMAND_QUEST_EXPLORED = 7
          o source or target: Player.
          o target or source: WorldObject.
          o datalong: Quest entry which external status should be satisfied. See quest_template.entry.
          o datalong2: Distance away from the NPC/object that the player can be and have the script still take effect (min value 5).

DoomKiller

Ha jól értelmezem, akkor azt szeretnéd, hogy felveszed a questet "X npc"nél, és leszeretnéd adni "Z npc"-nél, úgy, hogy nem kell semmit csinálni.

Válasz:

CSinálsz egy questet, viszont mindent 0-án hagysz a requirement mezőkbe (item, npc slain, spell cast, stb), majd creature_involvedrelationba beszúrsz 1 sort az npc entry-vel akinél szeretnéd, hogy le lehessen adni a questet.

(( Természetsen creature_questrelationba is beszúrsz 1 sort ))

boss74



Adj egy -respectet,mert megérdemlem!!! :)

Roamer

Nagyon szép és hasznos leírások!
Én is hasznát vettem.
Esetleg olyan tutorial-t tud valaki, ahol spell készítés van? Találtam egy nagyon fain morph id-t és morpholós spell-nek szeretném elkészíteni.
Esetleg ha tud valaki ilyet, az tudna segíteni?
Előre is köszönöm!
"A google a barátom, wikipedia a barátnőm, youtube a szeretőm!"

Girosz

Nem lehet új spellt készíteni, se meglévőt módosítani. Felejtsd el ez van... Dbc, dbc, dbc...

$0undX

El kell indítani a spellmaker.exe-t XD , na valami lényegeset is mondjak, a meglévő spellek effektjét avagy hatását a spelleffects.cpp tárolja (tc-nél spec. ) és abban a különböző függvények végzik a feladatokat, ez volt a régi tc-nél, ha új tc-d van akkor már 1 egyedi interface van a spellek scriptelésére amire van példa az újmagban (spell_example.cpp).

Girosz

Na na...  :D Nagyon leegyszerűsítve a spelleknek két része van, egy index (effect), és egy érték. Amikor a spellt castolja bármi vagy akármi, akkor a core megkapja a spell effectjeit (max 4 asszem), és a hozzá kapcsolódó érték(ek)et. Ennek megfelelően a core egy adott része végrehajtja a megfelelő utasítást (pl sebezz a targeten 2000-et). Akkor van a probléma, hogyha a spellnek olyan dolgokat is csinálnia kell, amit nem lehet általánosan meghatározni, mert például csak arra az egyre jellemző (pl tame beast). Ilyenkor használják új tc-ben a spell scripteket. Sokkal átláthatóbb, mint régen a sok egymás hegyén hátán lévő switch.

ui.: nem kötözködés, pontosítás  ;)

kagebunshin


Korlátozottan lehet a spellek effektjeit módosítani.
Itt http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4771.0 már írtam egy módszert amivel mobok számára kivitelezhető. Néhány spell sebzését meg a cast időt lehet vele befolyásolni.
Morph id-t sajnos nem lehet vele módosítani (mivel aiscripthez írtam és ott erre már volt parancs :)).

Ott is írtam, de leírom itt is. Játékosok számára kis trükkel megoldható hasonló, de hangsúlyoznám, hogy az nem igazi spell használat. A trükköt csak azért nem írom le, mert aki érti a leírást vagy csak szimplán kreatív úgy is rájön és nem szeretném ha custom item-ek mellett az ilyen jellegű custom spellek is ellepnék a tört szerókat.
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

NevemSenki

Kagebunshin

Én ezt a leírást még nem olvastam, de valami nagyon jó, és működő dolog!
Gratulálok!

Üdv.: Senki

Roamer

Köszönöm a válaszokat. Akkor ne is nagyon próbáljak meg morphos spell-t igaz? Mármint valami hasonlót szerettem volna, mint amit a .learn all parancs tanít, mert ugye olyankor kapunk hasonló spelleket mint a dudunak van, csak különböző más lényekké változtat át, pl DND Cat vagy az az undead szerűség.
Azt láttam, hogy pár ilyen spell hiányzik a mangosból, mert ugye van olyan, hogy mangosban nincs benne az a gm spell, ami trinity-ben (ha jól láttam) és ebből következtettem azt, hogy valahogy lehet létrehozni.
"A google a barátom, wikipedia a barátnőm, youtube a szeretőm!"

Girosz

Jóóóó Kage arról nem volt szó h a fél coret átírva lehet ilyet csinálni...  ;D Ha ennyire beletúrunk a dolgokba, akkor egyszerűen checkeled spelleffect.cpp-ben, hogy melyik spell érkezik, és ha az, ami neked kell, akkor egyszerűen felülírod a dbc által küldött értéket, és hopp más lett a morph. Szóval ilyen szinten kb bármelyik spellt teljesen át lehet alakítani, de elég sufnyituning megoldáás.

NevemSenki

Én megmondom az őszintét, én inkább Patch-et készítenék hozzá.
Csak ha már így benne vagyunk.  :D

Végül is a
Idézfél coret átírva
meg lehet oldani, elég bonyolult, de ha csak 1-2-3 Spell kell akkor szerintem tökéletes.

Üdv.: Senki

Skyne

pont emiatt az 1-2-3 spell miatt tök fölösleges, + hibalehetőség és sok nehézség a későbbi rev. updatenél

kondor

helló
mire készíted el a Gobject készítés leírását?
üdv.:kondor

Powered by EzPortal