InGame Online Player kimutatás

Indította Action, 2010 július 21, 12:57:58 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Action

Sziasztok!Készítettem egy scriptet,ami megmutatja a player nevét,és kasztját.A faj mutató készen van!Tesztelni nem tudtam,mivel elromlott a C++ fordítóprogramom.

Maga a Script: http://pastebin.com/jW4hcC1y(Javítva )

Telepítés:
1. Nyissuk meg a C++ programunkat,majd a trinity source codeját.
2. Lépjünk a TrinityScript projectre.
3. Lépjünk a scripts mappába.
4. A scripts mappából lépjünk be a customba,és illesszük be a scriptet.

Következő lépés:
1. Keressük meg a ScriptMgr.cpp filet.
2. Keressük meg benne ezt a sort: extern void AddSC_areatrigger_scripts(); .
3. Hozzunk létre egy új sort,és írjuk bele ezt: void AddSC_npc_lackoscript(); .
4. Keressük meg benne a ScriptMgr.cpp fileban,ezt a sort: AddSC_areatrigger_scripts();
5. Hozzunk létre egy új sort,és írjuk bele ezt: AddSC_npc_lackoscript(); .
Most csatoljuk hozzá az NPC-nk hez:


UPDATE creature_template SET scriptname='npc_lackoscript' WHERE entry = sajat_npcnk_entryje;

Ui: Az SQL kód nem hibás,csak nem tudom azokat a jeleket ami kell oda.
Fontos: ha 2.4.3-as coret használsz,akkor az #include "precompiled.h"; maradjon!Ha,nem 2.4.3-as coret használsz,hanem pl 3.3.2-eset akkor #include "ScriptedPch.h";-t írj oda!

És lám lám,ha letesszük az NPC-ket,és megnyitjuk,akkor kiírja az online playereket,és a kasztját is.
A WORD elszáll, az írás megmarad.

galaris


Lackó

Idézetet írta: galaris Dátum 2010 július 25, 05:49:19 DÉLUTÁN
1 kép nagyon jó lenne :P
Olyan,hogy amikor megnyitod az NPC-t kír egy menüt,hogy Online Playerek,és ott ki írja a playereket,és ha rá kattolsz a player nevére,akkor a kaszját is kimutatja,meg a faját is.

Powered by EzPortal