[Tutorial]GM ?r

Indította Lackó, 2010 július 21, 03:41:56 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Lackó

Sziasztok!Ez arra j

Bluerák


MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

MySQL


boss74

A GM-nak bekapcsolt állapotba kell h legyen??Vagy elég mag az account hogy gm 1-2-3-4-re van van beállítva?


Adj egy -respectet,mert megérdemlem!!! :)

Lackó

#4
A GM-nek nem kell bekapcsolt

boss74

Köszönöm a választ  ;),és a scriptet is!


Adj egy -respectet,mert megérdemlem!!! :)

Lackó

Nincs mit!Segítek amikor tudok!Hamarosan elkészül a player bevédő script.Ami olyan lesz,hogyha egy playernak, van egy player háza,mást nem enged oda,csak a playert,akié a ház.

Lackó

#7
UPDATE: MEGVANNAK A JAV

$0undX


ToMa3757

öhhömm..
Lackó, hányszor szóljak még hogy létezik MÓDOSÍTÁS gomb?

Bluerák

Sok ebbe a hiba  ;D

1>.\gmguard.cpp(29) : error C2628: 'npc_gmorAI' followed by 'void' is illegal (did you forget a ';'?)

Javítás:

};

void AddSC_npc_gmor()
{
       Script* newscript;
       newscript->new Script;
       newscript->Name="npc_gmor";
       newscript->GetAI = &GetAI_npc_gmor;
       newscript->RegisterSelf();
}


1>.\gmguard.cpp(8) : error C2614: 'npc_gmorAI' : illegal member initialization: 'ScriptedAi' is not a base or member

Javítás:

struct npc_gmorAI : public ScriptedAI
{
   npc_gmorAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature) {Reset();}


Asszem ennyi :D

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

Lackó

#11
Idézetet írta: BlueR

Bluerák

#12
Ok

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

Lackó

Idézetet írta: BlueRák Dátum 2010 július 21, 06:52:17 DÉLUTÁN
Okés, csak szólok  :)
EDIT.
Kis segítség akik nem értik mi a hibájuk :)

#include "precompiled.h";

Helyett:

#include "ScriptedPch.h"


m_creature = me (3.3.3a-n)


Lackó innentől neked is beszélek :P

m_creature->Say("Jolvan,te akartad!", LANG_UNIVERSAL, 0);
Ez szar :D...
Felejtsd el!
Idéz
void Say(int32 textId, uint32 language, uint64 TargetGuid) { MonsterSay(textId,language,TargetGuid); }

Nem tudom hol forgattad te ezt Lackó de nem fordul mert ide nem szöveg kell hanem Textid ;)
Csak javaslat mielőtt feltöltöd teszteld le és próbáld javítani ;D!

Így a helyes:

me->Say(-299999, LANG_UNIVERSAL, 0);

3.3.3a-n.
a -299999 helyére más szám is mehet.

INSERT INTO `script_texts` (`npc_entry`, `entry`, `content_default`, `content_loc1`, `content_loc2`, `content_loc3`, `content_loc4`, `content_loc5`, `content_loc6`, `content_loc7`, `content_loc8`, `sound`, `type`, `language`, `emote`, `comment`) VALUES (NPCIDJE, -299999, 'Jolvan,te akartad!', '', '', '', '', '', '', '', '', , , , , '');


És már fordul is :)
Huppsz,bocs,de írtam,én 2.4.3-as coren csináltam,és ott működött az m_creature is,meg minden más pointer...

Bluerák

Okés, mondom, én ezt 3.3.3a-ra irtam mert 2.4.3-at nem sokan használnak már  :)

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

Powered by EzPortal