Szerző Téma: Gunship Battle  (Megtekintve 8746 alkalommal)

NevemSenki

  • Vendég
Re:Gunship Battle
« Válasz #30 Dátum: 2010 Július 27, 11:53:34 pm »
Hát eléggé érdekesen írtad le, de én ezt értettem meg, nem tudom hogy jól értem?

Az NPC mozgatásnál csak a lepakolt WP pontokat kapja meg a Kilens.
Mert ha ez így van, akkor a Hajóknál is csak pontok vannak, amin a hajó áthalad.

Ezt viszont nem értem:

Idézet
pCreature->GetMotionMaster()->MovePoint


Lehet valamit félre értettem. :D

Üdv.: Senki

$0undX

  • Vendég
Re:Gunship Battle
« Válasz #31 Dátum: 2010 Július 28, 11:06:40 am »
akkor magyarázok, ezt 1 hasonlatként írtam le, mert a waypointok úgy működnek mint ez a függvény, na most ugye a pCreature az 1 általánosan használt pointer név a tc framework-ben , még ilyen általános például: pPlayer, pTemp (ezt általában akkor használják ha a pointerre nem lesz szükségük később) , és ez a függvény hogy GetMotionMaster()->Movepoint, ez a lényt elküldi a megadott pontra ( zárójelben utána kell megadnod a paramétereket) (VC2008 alatt ha kiteszed eddig: pCreature->GetMotionMaster->Movepoint( , akkor eleve ki fogja hozni hogy miket vár el a zárójelbe de még se akkor nyomd meg a ctrl+space-t és elő kell jönni) szóval kitöltöd és kész. Azért említettem az előbb mert SZERINTEM, mert persze pontosan nem néztem meg de gondolom ,mert hát hogy máshogy ? ;D , mert ugye a custom wp pontok nincsenek a kliensben tehát csak azt tom elképzelni hogy a lénynek elküldik a pontokat ahova menni kell. Ha még mindig van valami amit nem értesz akkor kérdezz bátran.  :D

NevemSenki

  • Vendég
Re:Gunship Battle
« Válasz #32 Dátum: 2010 Július 28, 03:17:04 pm »
Most már kezdenek elvonulni a felhők  :D

Üdv.: Senki

Nem elérhető ident

  • Cube Head
  • ******
  • Hozzászólások: 1477
  • Fhatys-WoW admin
    • Fhatys Guild of Arathor
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

DeTrOiT

  • Vendég
Re:Gunship Battle
« Válasz #34 Dátum: 2011 Április 22, 09:59:20 am »
Van már valami fejlemény róla? Esetleg van már tört szerver ahol müködik? :)

$0undX

  • Vendég
Re:Gunship Battle
« Válasz #35 Dátum: 2011 Április 22, 01:52:35 pm »
Szerintem nincs.

Nem elérhető Bluerák

  • Globális Moderátor
  • Elvetemült
  • *****
  • Hozzászólások: 682
Re:Gunship Battle
« Válasz #36 Dátum: 2011 Április 22, 02:16:52 pm »
Kisebb erőfeszítéssel meglehetne csinálni mert az NPC on transport már régóta kész, szal a "könyebbik" része meg már hamar megvan. :)

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

$0undX

  • Vendég
Re:Gunship Battle
« Válasz #37 Dátum: 2011 Április 22, 05:47:45 pm »
De a transport combat ha jól tudom még mindíg nem támogatott :)

DeTrOiT

  • Vendég
Re:Gunship Battle
« Válasz #38 Dátum: 2011 Április 23, 09:33:26 am »
Rendben, köszönöm :)

Nem elérhető trinity

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
  • Op. Rendszer: win7
Re:Gunship Battle
« Válasz #39 Dátum: 2014 Május 20, 07:50:10 pm »
Valaki tesztelte a gunship battle-t ami most bekerült tc-be?
Ma nézem,hogy betették:

https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/tree/master/src/server/scripts/Northrend/IcecrownCitadel

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29