Általános kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 július 26, 11:03:56 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Bluerák


CharacterDatabase.pQuery("SELECT `halloffame` FROM `character `WHERE `guid`= xxxx);


MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

Chaze117

De én nem kiválasztani akarom hanem módosítani hogy mondjuk 0ról 5re váltson az érték :D ahhoz kapcsolódik amit PM-ben írtam :)

Girosz

CharacterDatabase.PExecute("UPDATE `characters` SET `halloffame` = %u WHERE `guid` = %u", halloffame, guid);

Chaze117

Hali tudom volt már ilyen téma de azthiszem törölve lett meg googleval se nagyon találom(na jó picit lusta is vok most) ge hogy kell TortoiseHg-val patchet betenni?

$0undX

rakd fel a git-et , mappán amiben a patch file van jobb klikk, git bash here, beírod:
patch -p1 < patchfile.patch
enter
, örülsz  :D

Chaze117

Re:
#50
1000 thx megpr

$0undX

mivel a te adott lényed beszél ezért nem világos hogy melyik játékos-t kéne megvizsgálnunk, mert ha van körülötte valaki aki felvette és aki nem akkor mit csináljon? szakadjon 2é?  :D

Chaze117

akkor hogy lehetne megoldani?
Ez egy ilyen kis mini event lenne.
Történet szerint:
Érkezik egy rakomány cucc Booty Bayből és el kell kísérni Orgrimmarig,viszont útközbe többen is megtámadják a konvojt....

Persze ez még csak az eleje... már egyszer próbálkoztam :D akkor még az UpdateAI működését nem értettem de mostmár értem :D csak most megint elakadtam :S

$0undX

ez 1 elég komoly scriptelési tudást igénylő feladat, nem hiszem hogy ezt olyan hip-hop alap tudással meg lehet csinálni, szerintem kicsit alakítsd át mert így nem fogod tudni megvalósítani.

$0undX

az egyetlen bökkenő kedves bluerák hogy az updateai átadási paraméterei közé nem tartoznak azok amiket te oda kutyultál...

Bluerák


MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

$0undX

eléggé. de ha átgondoltad volna rájöttél volna hogy 1 creature általánosan meghívott update függvényébe csak az idődiferencia tartozik akkor nem kutyultad volna oda azt a maszlagot, a megoldás hogy csinálsz 1 gossipet és az ott átadott player pointerével dolgozol vagy MoveInLineOfSight fv-t használod...

NevemSenki

Sziasztok lenne egy kérdésem.  :D

Blackwing Lair-ban, Nefarian amikor bejön, az úgy történik hogy:

Kintről a semmiből berepül a nyitott szobába Lord Victor Nefarius mellé. Majd elordítja magát vagyis tol egy mountspecial szerű Emote-t.

Szóval nekeme az  lenne a kérdésem, hogy hogy tudnám azt megoldani, hogy az Event kezdetétől indulna egy számláló, mondjuk 1 min múlva berepülne! Nefarian a semmiből, majd szépen leszállna, eltolná az Emotet. Addig támadhatatlan lenne ( Extra flag 2 )

Lövésem sincsen hogy ez hogyan oldható meg.

Egy két Script ha segít:

Nefarian ( nem működik valamiért :( )
Blackwing Lair ( Instance )

Üdv.: Senki

Tsippsy

#58
Üdv, az lenne a gondom, hogy aSHadowmourne effectet megcsinálták nekem, de nem jöttem rá, hogy hova kéne betenni, hogy működjön is?
Pls help.
# Project core
# URL http://bitbucket.org/keany/core/overview
# User Keany <keany@email.cz>
# Date 1284794099 -7200
# Node ID 8acecc35cf0d241c565db38bb96cf32e9b0e5d9e
# Parent  f81ed3a372df2bf9db363d65df172e3acce11171
fix Shadowmourne effect

--- a/src/server/game/Spells/Auras/SpellAuras.cpp
+++ b/src/server/game/Spells/Auras/SpellAuras.cpp
@@ -1340,6 +1340,37 @@ void Aura::HandleAuraSpecificMods(AuraAp
        case SPELLFAMILY_GENERIC:
            switch(GetId())
            {
+                // Shadowmourne
+                case 71903:
+                    if(caster->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER && urand(1,5)== 1) //this is needed because I set the weapon in the db to cast this spell on every hit
+                    caster->CastSpell(caster, 71905, true); //replace the spell
+                break;
+                // Soul fragments for shadowmourne
+                case 71905:
+                    if (apply)
+                    {
+                        if(GetStackAmount()== 1)
+                            caster->AddAura(72521, caster); //add aura 1
+                        if(GetStackAmount() == 6)
+                        {
+                            caster->RemoveAura(72521); //remove aura 1
+                            caster->CastSpell(caster, 72523, false); //add aura 2
+                        }
+                        if(GetStackAmount() == 10) //final BOOM(Chaosbann)
+                        {
+                            caster->RemoveAura(72523); //remove aura 2
+                            caster->RemoveAura(71905); //remove shards
+                            caster->CastSpell(caster, 71904, false); //Chaosban-aoe
+                            caster->CastSpell(caster, 73422, false); //Chaosban-buff
+                        }
+                        break;
+                    }
+                    if (!apply && aurApp->GetRemoveMode()!= AURA_REMOVE_BY_STACK)
+                    {
+                        caster->RemoveAura(72521); //remove aura 1
+                        caster->RemoveAura(72523); //remove aura 2
+                    }
+                    break;
                case 50720: // Vigilance
                    if (apply)
                        target->CastSpell(caster, 59665, true, 0, 0, caster->GetGUID());

--- a/src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp
+++ b/src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp
@@ -378,6 +378,19 @@ void Spell::SpellDamageSchoolDmg(SpellEf
                        if (unitTarget->HasAura(m_triggeredByAuraSpell->Id))
                            damage = 0;
                        break;
+                    // Chaos bane AOE
+                    case 71904:
+                    {
+                        uint8 count = 0;
+                            for (std::list<TargetInfo>::iterator ihit = m_UniqueTargetInfo.begin(); ihit != m_UniqueTargetInfo.end(); ++ihit)
+                                ++count;
+                        if(count)
+                        {
+                            damage = urand(1900,2100); // maybe wrong value
+                            damage /= count;
+                        }
+                        break;
+                    }
                    // Consumption
                    case 28865:
                        damage = (((InstanceMap*)m_caster->GetMap())->GetDifficulty() == REGULAR_DIFFICULTY ? 2750 : 4250);


Itt a kód, /src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp és SpellAuras.cpp a fájlokban vagyok, az a kérdés, hogy itt hova másoljam ezt fel? meg mik ezek a +++a ---b?
Plusz ennek a sornak hol van a "void Spell::SpellDamageSchoolDmg(SpellEf" lezáró zárójele? kicsit furcsa nekem ez így...
Plusz ezek mit jelentenek? @@ -1340,6 +1340,37 @@ hogy hány soros kód növelés? vagy olyan mint javaban a html-hez való infó csak?

$0undX

ez 1 patch fájl, git-el be tudod pakolni de első ránézésre nem a leg helyesebb szóval inkább rakd be kézzel.

Mondom mi mit jelent ezek közül:
"--- a/src/server/game/Spells/Auras/SpellAuras.cpp
+++ b/src/server/game/Spells/Auras/SpellAuras.cpp
@@ -1340,6 +1340,37 @@ void Aura::HandleAuraSpecificMods(AuraAp"
szóval a --- blabla és a +++ blabla azt jelenti hogy melyik fájlt kell módosítanod
és alatta a @@ blabla az az hogy hova kell pakolnod a kódot (melyik sortól)
itt pl az 1340-estől, ha odanavigálsz akkor kikeresed a közös elemet (azonos kódok)
és ahol + jel van a sor előtt azokat a sorokat oda másolod + jel nélkül, ez mind2 ra vonatkozik.
Ennyi

Powered by EzPortal