DeathKnight Talent Pont

Indította DarkCatalysm, 2010 augusztus 06, 10:39:33 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

DarkCatalysm

Sziasztok, hogy lehet megoldani hogy a DK is 71 Talent pontal kezdjen.
Vagy lehet valamit csinálni pl: egy quest de csak DK tudja használni.
Hogy ha felveszed leadodd kapsz + tp-t és meglesz a 71
Ha igen mit kell átírni a questben?:D
Confban nem találtam ilyesmi sort h Heroic Karakter Talent Pont vagy hasonlot. :s

DoomKiller

#1
Hello,


DarkCatalysm

Köszönöm, de ez megis oldja a talent pontot?:) Épp most írogatjuk a kezdőket.

DoomKiller

IdézÍgy nem kell megcsinálni a questeket, 71 tp-je lesz, tud teleportálni.

Szilárd

Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

Bluerák

Ez mióta Core :)?
SQL(ha nem tudnád véletlen:)):

SET @DK := 6
SET @map := 0; -- map id
SET @zone := 0; -- Zone id .gps parancs :D
SET @x := 0; -- x koordináta .gps parancs
SET @y := 0; -- y koordináta .gps parancs
SET @z := 0; -- z koordináta .gps parancs

UPDATE `playercreatinfo` SET `map`=@map WHERE `class`=@DK;
UPDATE `playercreatinfo` SET `zone`=@zone WHERE `class`=@DK;
UPDATE `playercreatinfo` SET `position_x`=@x WHERE `class`=@DK;
UPDATE `playercreatinfo` SET `position_y`=@y WHERE `class`=@DK;
UPDATE `playercreatinfo` SET `position_z`=@z WHERE `class`=@DK;

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

kagebunshin

Tény, hogy adatbázisból könnyebben és kényelmesebben lehet megoldani. Plusz mivel átírják a kezdőhelyeket simán megoldódik a probléma.

De ha már core témába vagyunk.

Player.cpp, CalculateTalentsPoints() függvénye:
Idézuint32 Player::CalculateTalentsPoints() const
{
   uint32 base_talent = getLevel() < 10 ? 0 : getLevel()-9;

   if (getClass() != CLASS_DEATH_KNIGHT || GetMapId() != 609)
       return uint32(base_talent * sWorld.getRate(RATE_TALENT));

   uint32 talentPointsForLevel = getLevel() < 56 ? 0 : getLevel() - 55;
   talentPointsForLevel += m_questRewardTalentCount;

   if (talentPointsForLevel > base_talent)
       talentPointsForLevel = base_talent;

   return uint32(talentPointsForLevel * sWorld.getRate(RATE_TALENT));
}

Kis átalakítás után a death kinght a saját kezdőhelyén is megkapja a talent pontjait:
Idézuint32 Player::CalculateTalentsPoints() const
{
   uint32 base_talent = getLevel() < 10 ? 0 : getLevel()-9;

   return uint32(base_talent * sWorld.getRate(RATE_TALENT));
}

Viszont nem kapja meg a questekért járó talenteket sem.

Sokféleképp átalakítható. Akár saját talent rendszer is készíthető.
pl.:
1. talent csak questekből.
2. fajonként/kasztonként több/kevesebb talent.
3. vásárolható talent pontok, természetesen szűrni, hogy egy bizonyos talentpont fölé ne lehessen menni.
4. a fentiek bármilyen kombinációja.
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

Powered by EzPortal