Szerző Téma: Általános kérdések és válaszok  (Megtekintve 29972 alkalommal)

Girosz

  • Vendég
Általános kérdések és válaszok
« Dátum: 2010 Augusztus 29, 08:45:03 pm »
Mostantól ebben a részlegben is kérnék mindenkit, hogy az egyszerűbb kérdéseket itt tegye fel.

Fradista

  • Vendég
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #1 Dátum: 2010 Augusztus 30, 06:15:20 pm »
Helló TC2-re kéne nekem egy restarter LINUX alá.

Aki tud ilyet az dobjon meg egy linkkel.

Előre is kösz.

$0undX

  • Vendég
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #2 Dátum: 2010 Szeptember 05, 11:53:43 am »
Na most én kérdezek egyet, hmm de rég kérdeztem már  :D
szóval, melyik az a függvény amivel scriptből 1 gossip menüt ki lehet "tisztítani"?  ;D

Nem elérhető Speeros

  • Elvetemült
  • *****
  • Hozzászólások: 556
  • a volt Diver
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #3 Dátum: 2010 Szeptember 05, 12:24:19 pm »
PlayerTalkClass

Update: PlayerTalkClass->GetGossipMenu().ClearMenu()
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 05, 12:30:36 pm írta Speeros »
Html/Css/JavaScript/Php/C++/Mangos framework
CNC esztergályos, marós

$0undX

  • Vendég
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #4 Dátum: 2010 Szeptember 05, 12:52:11 pm »
1>..\..\..\..\src\server\scripts\Custom\npc_teleport.cpp(135) : error C2228: left of '.ClearMenu' must have class/struct/union

esetleg PlayerTalkClass->ClearMenus(); ?
megl
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 05, 12:55:29 pm írta $0undX »

Nem elérhető Speeros

  • Elvetemült
  • *****
  • Hozzászólások: 556
  • a volt Diver
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #5 Dátum: 2010 Szeptember 05, 01:17:04 pm »
nem igazán tudom, mangosbol néztem, de tcben is működnie kell valamilyen formában
Html/Css/JavaScript/Php/C++/Mangos framework
CNC esztergályos, marós

ewo

  • Vendég
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #6 Dátum: 2010 Szeptember 22, 05:18:22 pm »
Hali nekem az lenne a kérdésem hogy ha letöltök egy arcemu szervert akkor kitudok e belőle szedni 1 2 gm parancsot és átrakni trinity be mert van egy terület ami tele van sok sok objectel és .gob near megkeresni az idéjét majd törölni nekem túl sok időbe kerül a .gob target majd .gob del-et pedig beraknám macroba és gombnyomásra a legközelebbi object eltűnne!
Tehát kivenni egy gm parancsot arc ból és átrakni trinity be pontosabban a .gobject target és . gobject delete kéne!

bikicsunaj

  • Vendég
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #7 Dátum: 2010 Szeptember 22, 05:25:41 pm »
Hali nekem az lenne a kérdésem hogy ha letöltök egy arcemu szervert akkor kitudok e belőle szedni 1 2 gm parancsot és átrakni trinity be mert van egy terület ami tele van sok sok objectel és .gob near megkeresni az idéjét majd törölni nekem túl sok időbe kerül a .gob target majd .gob del-et pedig beraknám macroba és gombnyomásra a legközelebbi object eltűnne!
Tehát kivenni egy gm parancsot arc ból és átrakni trinity be pontosabban a .gobject target és . gobject delete kéne!

Lehetetlen.Vagyis ugy ahogy ezt leirtad. mivel a core eg es fold kulombseg.

Meglehet csinalni csak Meg kell irni kulon hozza. :)

Masik Adatbazisban is  tudod oket konnyen torolni.

Girosz

  • Vendég
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #8 Dátum: 2010 Szeptember 23, 05:50:00 pm »
Trinityben ezek a commandok tökéletesen működnek...

gobject 2 Syntax: .gobject $subcommand
Type .gobject to see the list of possible subcommands or .help gobject $subcommand to see info on subcommands

gobject activate 2 Syntax: .gobject activate #guid
Activates an object like a door or a button.

gobject add 2 Syntax: .gobject add #id <spawntimeSecs>
Add a game object from game object templates to the world at your current location using the #id.
spawntimesecs sets the spawntime, it is optional.

gobject delete 2 Syntax: .gobject delete #go_guid
Delete gameobject with guid #go_guid.

gobject info 2 Syntax: .gobject info [$object_entry]
Query Gameobject information for selected gameobject or given entry.

gobject move 2 Syntax: .gobject move #goguid [#x #y #z]
Move gameobject #goguid to character coordinates (or to (#x,#y,#z) coordinates if its provide).

gobject near 2 Syntax: .gobject near [#distance]
Output gameobjects at distance #distance from player. Output gameobject guids and coordinates sorted by distance from character. If #distance not provided use 10 as default value.

gobject setphase 2 Syntax: .gobject setphase #guid #phasemask
Gameobject with DB guid #guid phasemask changed to #phasemask with related world vision update for players. Gameobject state saved to DB and persistent.

gobject target 2 Syntax: .gobject target [#go_id|#go_name_part]
Locate and show position nearest gameobject. If #go_id or #go_name_part provide then locate and show position of nearest gameobject with gameobject template id #go_id or name included #go_name_part as part.

gobject tempadd 2 Adds a temporary gameobject that is not saved to DB.

gobject turn 2 Syntax: .gobject turn #goguid
Set for gameobject #goguid orientation same as current character orientation.

Nem elérhető ident

  • Cube Head
  • ******
  • Hozzászólások: 1477
  • Fhatys-WoW admin
    • Fhatys Guild of Arathor
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #9 Dátum: 2010 Szeptember 24, 01:38:52 pm »
Nem kell targetelni semmit ha törölni akarsz. Beírod hogy .gob near 50 például és 50-es rádiuszban kilistázza az objecteket GUID szerint, aztán már csak .gob del guidszáma és törölve is lett.
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

kanti

  • Vendég
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #10 Dátum: 2010 Október 15, 03:39:53 pm »
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy mangos 3.2.2-t lehet-e 3.3.5 re frissíteni ?
Ha lehet hogyan ? és honnan szerezhetem meg?

Ha nem akkor 3.3.5 ös pack ot honnan szerezhetek ?

Köszi előre is !  :) :) :)

DoomKiller

  • Vendég
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #11 Dátum: 2010 Október 15, 04:10:54 pm »
http://infobarkacs.hu/index.php?action=search2

Kb. 5000 +1 helyen van leírva, googleról ne is beszéljünk :D

kondor

  • Vendég
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #12 Dátum: 2010 Október 22, 07:03:11 pm »
Helló
a gépem fejlesztése előtt állok és nem tudom hogy mit vegyek előbb bele:
processzor vagy a ram fontosabb a szerver futtatásához?

Nem elérhető ident

  • Cube Head
  • ******
  • Hozzászólások: 1477
  • Fhatys-WoW admin
    • Fhatys Guild of Arathor
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #13 Dátum: 2010 Október 22, 07:07:46 pm »
Helló
a gépem fejlesztése előtt állok és nem tudom hogy mit vegyek előbb bele:
processzor vagy a ram fontosabb a szerver futtatásához?

Ha megírod a mostani procid akkor is szerintem azt fogom mondani: RAM

Az újabb TC verziók kicsit jobban eszik már a ramot, mert mysql-ből is sokmindent a ramba tölt be és onnan dolgozik vele. De ha van 4 GB ramod és egy P4 3GHz-es procid (vagy egy core2duo 2 GHz-es mondjuk) akkor az bőven elég 100-150 játékosnak.
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29