Általános kérdések és válaszok

Indította Girosz, 2010 augusztus 29, 07:45:03 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Girosz

Mostantól ebben a részlegben is kérnék mindenkit, hogy az egyszerűbb kérdéseket itt tegye fel.

Fradista

Helló TC2-re kéne nekem egy restarter LINUX alá.

Aki tud ilyet az dobjon meg egy linkkel.

Előre is kösz.

$0undX

Na most én kérdezek egyet, hmm de rég kérdeztem már  :D
szóval, melyik az a függvény amivel scriptből 1 gossip menüt ki lehet "tisztítani"?  ;D

Speeros

#3
PlayerTalkClass

Update: PlayerTalkClass->GetGossipMenu().ClearMenu()
Html/Css/JavaScript/Php/C++/Mangos framework
CNC esztergályos, marós

$0undX

#4
1>..\..\..\..\src\server\scripts\Custom\npc_teleport.cpp(135) : error C2228: left of '.ClearMenu' must have class/struct/union

esetleg PlayerTalkClass->ClearMenus(); ?
megl

Speeros

nem igazán tudom, mangosbol néztem, de tcben is működnie kell valamilyen formában
Html/Css/JavaScript/Php/C++/Mangos framework
CNC esztergályos, marós

ewo

Hali nekem az lenne a kérdésem hogy ha letöltök egy arcemu szervert akkor kitudok e belőle szedni 1 2 gm parancsot és átrakni trinity be mert van egy terület ami tele van sok sok objectel és .gob near megkeresni az idéjét majd törölni nekem túl sok időbe kerül a .gob target majd .gob del-et pedig beraknám macroba és gombnyomásra a legközelebbi object eltűnne!
Tehát kivenni egy gm parancsot arc ból és átrakni trinity be pontosabban a .gobject target és . gobject delete kéne!

bikicsunaj

Idézetet írta: ewo Dátum 2010 szeptember 22, 04:18:22 DÉLUTÁN
Hali nekem az lenne a kérdésem hogy ha letöltök egy arcemu szervert akkor kitudok e belőle szedni 1 2 gm parancsot és átrakni trinity be mert van egy terület ami tele van sok sok objectel és .gob near megkeresni az idéjét majd törölni nekem túl sok időbe kerül a .gob target majd .gob del-et pedig beraknám macroba és gombnyomásra a legközelebbi object eltűnne!
Tehát kivenni egy gm parancsot arc ból és átrakni trinity be pontosabban a .gobject target és . gobject delete kéne!

Lehetetlen.Vagyis ugy ahogy ezt leirtad. mivel a core eg es fold kulombseg.

Meglehet csinalni csak Meg kell irni kulon hozza. :)

Masik Adatbazisban is  tudod oket konnyen torolni.

Girosz

Trinityben ezek a commandok tökéletesen működnek...

gobject 2 Syntax: .gobject $subcommand
Type .gobject to see the list of possible subcommands or .help gobject $subcommand to see info on subcommands

gobject activate 2 Syntax: .gobject activate #guid
Activates an object like a door or a button.

gobject add 2 Syntax: .gobject add #id <spawntimeSecs>
Add a game object from game object templates to the world at your current location using the #id.
spawntimesecs sets the spawntime, it is optional.

gobject delete 2 Syntax: .gobject delete #go_guid
Delete gameobject with guid #go_guid.

gobject info 2 Syntax: .gobject info [$object_entry]
Query Gameobject information for selected gameobject or given entry.

gobject move 2 Syntax: .gobject move #goguid [#x #y #z]
Move gameobject #goguid to character coordinates (or to (#x,#y,#z) coordinates if its provide).

gobject near 2 Syntax: .gobject near [#distance]
Output gameobjects at distance #distance from player. Output gameobject guids and coordinates sorted by distance from character. If #distance not provided use 10 as default value.

gobject setphase 2 Syntax: .gobject setphase #guid #phasemask
Gameobject with DB guid #guid phasemask changed to #phasemask with related world vision update for players. Gameobject state saved to DB and persistent.

gobject target 2 Syntax: .gobject target [#go_id|#go_name_part]
Locate and show position nearest gameobject. If #go_id or #go_name_part provide then locate and show position of nearest gameobject with gameobject template id #go_id or name included #go_name_part as part.

gobject tempadd 2 Adds a temporary gameobject that is not saved to DB.

gobject turn 2 Syntax: .gobject turn #goguid
Set for gameobject #goguid orientation same as current character orientation.

ident

Nem kell targetelni semmit ha törölni akarsz. Beírod hogy .gob near 50 például és 50-es rádiuszban kilistázza az objecteket GUID szerint, aztán már csak .gob del guidszáma és törölve is lett.
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

kanti

Sziasztok az lenne a kérdésem hogy mangos 3.2.2-t lehet-e 3.3.5 re frissíteni ?
Ha lehet hogyan ? és honnan szerezhetem meg?

Ha nem akkor 3.3.5 ös pack ot honnan szerezhetek ?

Köszi előre is !  :) :) :)

DoomKiller


kondor

Helló
a gépem fejlesztése előtt állok és nem tudom hogy mit vegyek előbb bele:
processzor vagy a ram fontosabb a szerver futtatásához?

ident

Idézetet írta: kondor Dátum 2010 október 22, 06:03:11 DÉLUTÁN
Helló
a gépem fejlesztése előtt állok és nem tudom hogy mit vegyek előbb bele:
processzor vagy a ram fontosabb a szerver futtatásához?

Ha megírod a mostani procid akkor is szerintem azt fogom mondani: RAM

Az újabb TC verziók kicsit jobban eszik már a ramot, mert mysql-ből is sokmindent a ramba tölt be és onnan dolgozik vele. De ha van 4 GB ramod és egy P4 3GHz-es procid (vagy egy core2duo 2 GHz-es mondjuk) akkor az bőven elég 100-150 játékosnak.
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced


Powered by EzPortal