Általános kérdések és válaszok

Indította Girosz, 2010 augusztus 29, 07:45:03 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Ice

#75
Idézetet írta: Skyne Dátum 2011 július 12, 04:22:03 DÉLUTÁN
ha nem te forgattad akkor bizony repack, nézz szét itt az oldalon van leírás hogyan kell leforgatni.
Végül eredeti mangos oldalon találtam meg, a gond csak az, hogy mindig van, ami failed.  >:( :'(
Pedig eredeti oldalról töltöttem le, utasítás szerint, annyi különbséggel, hogy Visual Studioból nekem 2010es van, nem 2008as. (jó fájlt nyitottam meg vele) Pár includet hiányol.

E: Másik kérdés: Rate.Drop.Item.Referenced -> ez minek a drop rateje? Talán a quest itemek?

Ice

Bocs duplapostért, de nem vág ide.

MaNGOS vagy Trinity?

Gunner


Ice


Markionni

Sokkal jobb, több dolog működik benne, és jobban fejlesztik. Kb ennyi...
Ja, és többen is használják :D

Ice

Már fentvan, tényleg jobb! (és ennek sikerült is rendesen átfordítani a forráskódját)

Rtw

#81
Hell

ident

Idézetet írta: Rtw Dátum 2011 július 18, 08:08:40 DÉLUTÁN
Helló.

Nekem egy 2.4.3 szeróm van (trinity core) kb 1 hónapja és olyan kérdésem lenne,hogy be szeretném állítani azt,hogy a gm level 1 tudjon addolni,de csak magának.
Válaszotok köszi:)

Core módosítás nélkül sehogy, de csinálj vendort amit csak a gmlevel1-el látnak.

Idéz
Még valami lenne itt:)
Ha ütnek egy mobot és kevés lesz már a hp-ja elfut és hozza a komáit.Ezt is ki szeretném kapcsolni.Hol lehet?

Megkeresed a configban:

#    CreatureFamilyFleeAssistanceRadius
#        Radius which creature will use to seek for a nearby creature
#         for assistance. Creature will flee to this creature.
#        Default: 30
#                 0   - off
#
#    CreatureFamilyAssistanceRadius
#        Radius which creature will use to call assistance without moving
#        Default: 10
#                 0   - off

0 = kikapcsolva
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

NevemSenki

Hali.

Lenne egy viszonylag hülye kérdésem. Hogyan lehetne azt megoldani, hogy 4.0.0 Alpha wow-al be tudjak lépni egy 3.3.5a Trinity Emuba? Mert ahogy átfutottam Opcode téren nincs olyan sok változás, megmaradt a Client eredeti szerkezete ( ADT, WMO ). Valahogy megoldható? Vagy nagyon hülye vagyok?


Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Skyne

Senki ha opcode eltérés nincs és dbc-k is stimmelnek, akkor elvileg meg lehet oldani annyival hogy a realm szerver (loginszerver) elfogadja a kliensedet és elküldje neki a szerver listát, írj rám msnen (h anem lennék már fent dobtam priviben címet) odaadom a neo login szervet, gyakorlatilag majdnem ugyan az mint a trinity-é, csak ennek db-ből meg tudod mondani hogy milyen gamebuildokat engedjen be az adott id-jű realmra.

NevemSenki

Előre is nagyon köszönöm a segítséget. Mellesleg nincs MSN-em, csak a kis gépen, a nagyra nem szemetelek.
De lehet hogy nem is kell.

Elgondolkodtam, és mást találtam ki. Ezen a gondolatmeneten indultam el:

Ha Mohamed nem megy a hegyhez, a hegy megy Mohamedhez.

Vagyis nem kell nekem egy másik wow, és másik szerver sem. Átalakítom a 3.3.5a-s wow-ot, úgy ahogy én akarom. És lehet hogy rá is jöttem. Hogy az Interfaces-t hogy oldom meg még nem tudom, de biztos van megoldás. Így maradnak az Opcode-ok, a build szám is. És lesz egy tökéletes szerverem, amiben csak az lehet nagyobb hibafaktoros, amit én teszek bele.

Szóval kicsit várok még ezzel.

Ígértem egy Tutoriált, se sajnos nem volt időm. A menyasszonyom még most is kórházban van, és addig nem nagyon folyok bele ebbe még ki nem jön. De ha sikerül, akkor rájöttem a wow editing tökéletes kivitelezésére.


Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Skyne

ahogy gondolod, ha mégis kell a béta, megíromneked trinity-re is a patchet hogy beengedje azt a klienst is :)

NevemSenki

#87
Köszönöm Skyne hogy a segítségedet nyújtottad ebben a dologban, de azóta megoldottam.

Sok kérdésem lenne, kezdem az elején.

Az Interface-re rájöttem. Szereztem egy módosított wow.exe-t, és az már nem szaraxik. Mert eddig ugye az volt, hogy bármit módosítottam az Interface-ben ( addonokon kívül ) akkor mindig hibával tért vissza a wow indítása után, vagy elenyésző esetben de megtörtént, hogy nem érzékelte a változást.

Amit kérdezni akarok, az inkább szerver oldalon érdekes. Mint tudjuk a ChrRaces.dbc tárolja a karakterek személyiségeit ( Human, Orc, Troll ... ) . Vannak más karakterek is a wow-ban amiket nem használunk, és DBC-ben is jelen vannak. Igaz kicsit másként de ez hosszú.
Na most a kérdésem az lenne, ha én elintézem Kliens oldalról ( M2, skin, anim, dbc ) egy új karakter bevitelét, miként tudom azt megoldani, hogy ténylegesen választható karakter legyen belőle? Interface téren nincs gond mint mondtam, de szerver téren van ( nagyon régen nem foglalkoztam vele, és átállni 1-2 nap alatt a kliens oldalról a szerver oldalra nem egyszerű, próbáltam ) Mit kéne nekem ahhoz tennem, hogy egy általam definiált karaktert a szerver lekreáljon nekem.
Gondolok itt egyenlőre csak arra, hogy a karakterem elkészüljön. Későbbiekben majd ugye mint egy átlagos Race-hez illően külön repu, város, ami a legfontosabb kezdőhely ( ami úgy állítható mint a többi Race-nél ) még egyenlőre. A város és a videó az én dolgom, az menne, de egy új repu bevezetése és egy karakter behozatal nem megy bárhogy is akarom.

Nem kérem azt hogy csinálja meg valaki helyettem, csak azt kérem hogy segítsen abban hogy mit és hol keressek, és ezeket a dolgokat miként valósíthatom meg.

Segítséget mindenkitől szívesen veszek, de akik tényleg értenek hozzá és tudnak ebben segíteni az nem valami sok ember. Ebbe a kevés emberbe beletartozik Skyne, Ident, $0und, Action.

Előre is köszönöm az iránymutatást.

Másik kérdésem pedig egy beépített addonra vonatkozik. A Feedback-et mindenki ismeri, nem kell bemutatni.
Ugyan olyan beépített addon mint ezek:


Na már most. Szerény véleményem szerint, ez az addon helyettesítheti a GM Ticket-et. Ezekkel az Opcode-okkal nem vagyok kibékülve,  a halálos ellenségem mind  :) . De ha jól tudom, akkor minden amit én csinálok mint Player azokat a tevékenységeket a Kliensem Opcode formájában közli a szerverrel. Ahogy én megnéztem ezt az addont, olybá tűnik nekem, hogy ez egy adatbázist tölt fel bizonyos szabályok alapján.
Lehetséges lenne azt megoldni hogy a GMTicket Opcode-ját kicserélnénk a Feedbek-re, és a Feedback mint BugTracker üzemelne, és az adatokat amiket a Player bejelent egy adatbázistáblába töltené fel?
Vagy ha létezik olyan, akkor egy nem használt Opcode-ot adnák a FeedBack-nek?


Úgy röviden tömören ennyi, tudom hogy megint sokat írtam, de ezt rövidebben nem tudtam.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

kagebunshin


Új választható karakterhez azt hiszem a következő táblák kellenek:
-playercreateinfo. Kezdő koordináták.
-playercreateinfo_action. Azok a spellek amik alapból a skillsorra kerűlnek.
-player_levelstats. Szintenként a str, dex, agi stb értéke.
-playercreateinfo_spell. Kezdő spellek.
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

NevemSenki

Hát olybá tűnik hogy sikerült a dolog. Még messze nem vagyok egyenesben, de már alakulgat.
Itt egy videó, körülbelül így képzeltem, de ez még közel sem a vége. Ha már lesz magyar kiírás, akkor lesz magyar NPC hang is. Az új városokban majd Magyar Questek és NPC-k fogadják majd a játékost. Helység és Area ezen túl Talent és spell nevek is Magyarul lesznek láthatóak. Csak ez nagyon nagy munka.
Nem adom fel, még egy darabban látsz.  ;D

http://www.megavideo.com/?v=GFMMZKOL

kagebunshin, a táblákban elvégeztem a módosításokat és működik a dolog.

+1

Az addon-os dologra nincs valami ötlete valakinek?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Powered by EzPortal