Drop hiba.:)

Indította sota1210, 2010 szeptember 28, 02:13:22 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

sota1210

Hello mindenkinek.
Előszöris bocsi hogyha rossz helyre írom de nemtaláltam hogy meik helyre írhatnám le a problémámat.
Akkor nekem az a bajom hogy configban HIÁBA álítom a dropot semmi nem történik akár 1000xes dropal is ugyan ugy 1 boss 2 itemet dob. Ezt próbáltuk már többféle beálítással 30x,60x,100x,120x,800x,1000x és nemtudom hogy mi lehet a hibája mert az xp szorzók pedig tökéletesen működnek.
Ellenben az 5fős Dungeonok Trash dropja pedig jó, avagy minden mob dobja azokat az itemeket ami wowhead szerint benne van.
Csak bossoknál tapasztaltam ezt mind kisseb dungeonoknál és Instáknál lvl70 és 80asoknál.
Egy másik gond is előált hogy naxxramas Trash level60-as Itemeket dobál ezt lehet hogy meglehene nézni adatbázisban de még nemvolt időm.
Hogyha valakinek valami egyszerű ötlete van ezeknek a dolgok kijavítására kérem írja le, nagyon megköszönném.:)

Üdv : Sota

$0undX

Azért van mert úgy van beállítva a loot hogy a raid különböző csoportjainak droppolja a cuccokat és nem egynek, creature_loot_template -ben van minden, nézz ott körül.

sota1210

Hmm de mi 5en mentünk vagyis partyban (mivel ez pl: azjol-nerub) akkor is a boss 1-2 itemet dob :S de megnézem a dolgokat köszi :DD

$0undX

Jéééééééééé mint ha ez ismerős lenne
"creature_loot_template -ben van minden, nézz ott körül."
kb ugyan ezt mondtam én is -.-"

ident

#4
Nem a creature_loot_template kell neked (illetve azi, de jelenleg nem csak ez kell neked), hanem
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

NevemSenki

A reference_loot_template táblához sok minden kapcsolódik.
Például Fishing is.
Elégfontos tábla, érdemes átnézni!

Üdv.: Senki

castor

Configban is lehetőséged van módosítani a reference_loot szorzóját:

Rate.Drop.Item.Referenced = 1

kiskakri

#7
IdézNeked a reference_loot_template kell, mivel a bossok tökéletesen annyi itemet dobnak egyszerre amennyit kell nekik, te az esély ( % ) szorzót állítod csak a configban, wiki-ben nézz szét hogy hogyan működik a reference loot. Azért reference, mert a boss lootok 99%-a abban van megadva.

+1

lol erre nem is gondoltam  :D

kössze

ident

Idézetet írta: castor Dátum 2010 szeptember 29, 02:01:43 DÉLUTÁN
Configban is lehetőséged van módosítani a reference_loot szorzóját:

Rate.Drop.Item.Referenced = 1

Ennek fuss neki mégegyszer :) Attól még mindig nem fog egyszerre több item esni, ami jelen esetben a témaindító problémája.
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

castor

Hát igen, efelett átsiklottam a sok szorzó láttán :P

Rhagnus

Juj gyerekek, bocsi de nagyon rossz nyomon jártok. Természetesen átszabhatod az egész adatbázisod úgy is meg tudod oldani a dolgot, de van ettől sokkal sokkal egyszerűbb megoldás is:)
mindenféle *_loot_template táblában van egy olyan oszlop aminek "groupid" a neve. Na minden id egy adott csoportot jelöl (itt nem partyra gondolok) itemekből. Hogy érthető legyen: van mondjuk 4 item egy bossban, de azt szeretnéd hogy csak összesen 2-őt dobjon, akkor azt csinálod, hogy 2 darab itemnek 1-es a másik kettőnek meg 2es groupid-t adsz. Ez azt jelenti, hogy az adott csoportból csak egy itemet fog neked dobni. Ha groupid mindenhol 0 akkor minden itemet dob(hat) az adott npc függően a "ChanceOrQuestChance" százalékától. Ezt a dolgot azért találták ki, hogy változatossá tegyék a loot rendszert ne mindig ugyanazon dolgok essenek, valamint érdemes figyelembe venni azt is, hogy egy loot legfeljebb 16 elemet tartalmazhat.
Remélem tudtam segíteni, ha valami nem érthető szívesen elmagyarázom!

ident

Idézetet írta: Miragel Dátum 2010 október 19, 12:22:28 DÉLUTÁN
Juj gyerekek, bocsi de nagyon rossz nyomon jártok. Természetesen átszabhatod az egész adatbázisod úgy is meg tudod oldani a dolgot, de van ettől sokkal sokkal egyszerűbb megoldás is:)
mindenféle *_loot_template táblában van egy olyan oszlop aminek "groupid" a neve. Na minden id egy adott csoportot jelöl (itt nem partyra gondolok) itemekből. Hogy érthető legyen: van mondjuk 4 item egy bossban, de azt szeretnéd hogy csak összesen 2-őt dobjon, akkor azt csinálod, hogy 2 darab itemnek 1-es a másik kettőnek meg 2es groupid-t adsz. Ez azt jelenti, hogy az adott csoportból csak egy itemet fog neked dobni. Ha groupid mindenhol 0 akkor minden itemet dob(hat) az adott npc függően a "ChanceOrQuestChance" százalékától. Ezt a dolgot azért találták ki, hogy változatossá tegyék a loot rendszert ne mindig ugyanazon dolgok essenek, valamint érdemes figyelembe venni azt is, hogy egy loot legfeljebb 16 elemet tartalmazhat.
Remélem tudtam segíteni, ha valami nem érthető szívesen elmagyarázom!

Miért is jártunk mi rossz nyomon? Még a linkemben is benne van a _TELJES_ loot tábla leírása, ami azt is tartalmazza amit Te is írtál, csak külön nem írta le senki sem, hiszen ott van kompletten :) Tehát mivel TDB-ben a boss lootok a referenced_loot-ban vannak, így oda irányítottam (hiszen az első hsz-ben a bossokról van szó). Én általában arra törekszem hogy rávezessem az embereket a megoldásra, mert kész dolgokból nem fog tanulni senki sem :P Kiegként még annyit hozzáfűznék, hogy a linkelt wiki oldalon is le van írva, ha groupolsz, akkor a chance-el furmányosan kell bánni, ha nem 0, akkor 100-nak kell lennie összesen.

PL.:

group 1, benne 2 item

item1:
chance 100%
item2:
chance 100%

Ekkor semmi sem fog esni és egy hibaüzenettel leszünk gazdagabbak a console-on (esetleg már indításkor is).

item1:
chance 60%
item2:
chance 40%

Ekkor ebből a groupból 1 garantált droppunk van, ami vagy az item1 60% eséllyel, vagy az item2 40% eséllyel. Ezzel azt állíthatjuk ilyenkor, hogy melyik item legyen gyakrabban a garantált item.

item1:
chance 0%
item2:
chance 0%

Ekkor random esélyünk van (ha jól emlékszek itt -is- funkcionál a core randomgenerátora) hogy bármelyik item eshet garantáltan (ez a leggyakrabban használt group/chance párosítás boss lootban).

Így már teljesebb akkor ez a topic is :P
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Anise

Idézetet írta: Miragel Dátum 2010 október 19, 12:22:28 DÉLUTÁN
[...] valamint érdemes figyelembe venni azt is, hogy egy loot legfeljebb 16 elemet tartalmazhat.[...]

Ez tényleg igyvan? Ezt eddig miért nem tudtam?  ??? ;D

ident

Idézetet írta: Anise Dátum 2010 október 19, 11:51:52 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Miragel Dátum 2010 október 19, 12:22:28 DÉLUTÁN
[...] valamint érdemes figyelembe venni azt is, hogy egy loot legfeljebb 16 elemet tartalmazhat.[...]

Ez tényleg igyvan? Ezt eddig miért nem tudtam?  ??? ;D

Mert nem olvasol WIKI-t :D

Idéz
Note: The core has a limitation - only 16 non-quest items (money and items added into the loot for quests are not counted for this "16") may come into the loot. And this is not a caprice of core devs - the client has some constraints. As most of loots have much more than 16 possible items (sometimes several hundreds) so without groups there is a (little) chance that more than 16 items will be rolled for a given loot but player will be able to see (and take) only first 16 of them. With groups you can ensure that more than 16 items will never drop. If DB pretends to be a quality software it must have loot template definitions which ensure that not more than 16 plain entries and groups are defined for any loot template. This is just a note - such declaration is not issued by TDB developers yet.

Magyarul lehet több száz item is a droppban, de a kliens limitációja végett egyszerre csak 16 item (beleértve a pénzt is) kerül be a végleges loot számításba, ami 4x4 a kis drop ablakban.
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Anise

szóval akkor akármennyi benne lehet a táblában, de maximum 16 ot fog kidobni. igy már egészen más. Köszike

Powered by EzPortal