Új és Régi script rendszer különbség? Konvertálás?

Indította Dante, 2010 október 31, 12:38:14 DÉLELŐTT

Előző téma - Következő téma

Dante

Sziasztok nekem egy olyan kérdésem lenne hogy cpp filet hogy lehet convertálni ujabbra? példa van egy 3.3.3a scriptem, de nekem az 3.3.5a-ra kellene, mivel régi nem olvassa be ezt hogy tudom megoldani hogy betudjam vele olvastatni?

$0undX


Kerge

OHHH $oundX az Isten megáldhat xD már volt sok ilyen téma de mindíg az volt a válasz, hogy kézzel át kell írogatni...
Kicsit tudnál minket informálni erről a programról? Csak hogy melyik verziókhoz használható, stb...



XMas WoW DEV

$0undX

aki nem tudja használni az megérdemli hogy kézzel írja át :@ XD
aki meg tudja használni annak áldás =)
visual c# 2008 express edition-nel leforgatod, az exe-t 1 külön mappába beteszed a konvertálandó scriptel, nyitsz 1 jegyzettömböt, beleírod hogy

cmd.exe

elmented ugyanabba a mappába akarmi.bat néven, megnyitod, beírod az exe nevét majd a konvertálandó scriptét (pl: scriptconverter.exe enscriptem.cpp ) vagy már nem tom pontosan mi volt a szintaxis de ha argumentum nélkül hívod meg akkor kiírja a szintaxist szerintem. :)

Kerge

Ahham és honnan tudja, hogy milyen verziójú a script, és hogy milyenre akarom?


EDIT: xD egy nagyon hülye kérdés... Hogyan tudom innen leszedni??? TortoiseHG -ba milyen címet kell megadni?



XMas WoW DEV

$0undX

a scripteknek verziója is van? XD
nem hinném ;)
a scriptek régi vagy új script rendszerre íródtak, ennyi, a program régiről újra konvertál lol  :D
úgy csinálod mint ha tc-t clone-oznád, csak a leszedési címhez a /hg/ után beírod a mappa szerkezetet hogy csak a contrib/scriptconverter/ -t szedje le, ennyi.

Kerge

:D Köszi őőő :P melyik patch-től kezdődik a scriptek új "verziója"? csak a 3.3.5a az újabb?



XMas WoW DEV

$0undX


ident

Egyszerűen meg lehet állapítani hogy a scripted a régi rendszerre íródott-e avagy az újra.

Megnyitod notepad-dal vagy bármivel, lehúzod a legaljára és megnézed ezeket:

Új rendszer:
void AddSC_boss_anub_arak()
{
    new boss_anub_arak;
}


régi rendszer:
void AddSC_boss_anub_arak()
{
    Script *newscript;

    newscript = new Script;
    newscript->Name = "boss_anub_arak";
    newscript->GetAI = &GetAI_boss_anub_arak;
    newscript->RegisterSelf();
}
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Dante


Kerge




XMas WoW DEV

Action

Legközelebb légyszíves ha új témát nyitsz, akkor egy normális címet adhatnál neki, illetve egy ennyire egyszerű kérdést feltehetnél az arra kitalált topicba is.
A WORD elszáll, az írás megmarad.

X_RAZOR_X


ident

Idézetet írta: X_RAZOR_X Dátum 2010 december 23, 11:57:48 DÉLUTÁN
Hello!
Ilyen rendszer van MaNGOS-on is?

Nincs, ott SD2 van, illetve a Trinity régi rendszere nagyon hasonló volt a Mangos-os SD2-höz, csak annyi különbséggel, hogy Trinity-ben eleve bele volt téve a core-ba minden SD2-es script és nem kellett külön fordítani hozzá. A mostani Trinity script rendszere viszont már tele van úgynevezett hook-okkal, melyek segítségével különálló script fájlokat pillanatok alatt el lehet készíteni szinte minden eseményre. Ehhez társul még az alapjaiban a hook rendszerre épülő SmartScripts rendszer is, ami viszont adatbázisban tesz lehetővé rengeteg olyan dolgot, ami a régi EventAI-ben elképzelhetetlen volt, azaz a SmartScripts adatbázis alapú és az EventAI-t hivatott leváltani (bonyolultabb is kicsit, de csakis a sok lehetőség és funkció miatt).
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Powered by EzPortal