Szerző Téma: Token váltó  (Megtekintve 4007 alkalommal)

Nem elérhető zack01

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 47
Token váltó
« Dátum: 2011 Július 01, 08:49:50 pm »
bocsi az új témáért, de úgy gondoltam ez sokaknak segíthet.
Valaki tudna nekem segíteni abba,hogy hogyan lehet gossip menüvel váltó npc-t csinálni?(pl. 15000 honor legyen 50 BOJ.)
Ha ez egyáltalán lehetséges akk plz help!
ez komolyan teljesen meg!

Nem elérhető IrOn

  • Haladó
  • ****
  • Hozzászólások: 288
Re:Token váltó
« Válasz #1 Dátum: 2011 Július 01, 08:58:56 pm »
miért nem csinálod meg questtel? (az egyszerübb)

Nem elérhető zack01

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 47
Re:Token váltó
« Válasz #2 Dátum: 2011 Július 01, 10:58:18 pm »
gossip egyszerűbb a playereknek..
ezért gondoltam gossippal, de ha nem lehet maradok a questnnél
ez komolyan teljesen meg!

Nem elérhető Davidoff

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 199
  • Adminisztrátor
Re:Token v
« Válasz #3 Dátum: 2011 Július 02, 05:55:41 pm »
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 02, 06:06:06 pm írta Davidoff »

Cleaver93

  • Vendég
Re:Token váltó
« Válasz #4 Dátum: 2011 Július 03, 12:08:08 pm »
Csináld, Questel, én is azzal csináltam, kicsit macerás, vagy vendorral, én elkeztem questel, de szentem egyszerűbb egy vendorral pl: 12000 honor legyen 50 BOJ =  .npc add item 29434 0 0 2588. de ehez át kell álítanod hogy a BOJ-t 50-es csomagban lehessen állítani, de egyszerűbb kissebb packban, pl: 5-ösével adni, és a player majd kiválasztja hogy mennyit szeretne venni, csak a stackable-t kell átállítani a DB-be és kész...

Nem elérhető Archangel

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 83
  • Op. Rendszer: W8.1x64
Re:Token váltó
« Válasz #5 Dátum: 2011 Július 03, 01:43:08 pm »
//Item swap npc Created by Chronic
//

#include "ScriptPCH.h"

#define SWAP_ITEM1_GIVE   111 //Írd át a 111-es számokat arra az id-re, amire cserélni szeretnél. a GIVE amit ad, a TAKE amit elvesz.
#define SWAP_ITEM1_TAKE   111
#define SWAP_ITEM2_GIVE   111
#define SWAP_ITEM2_TAKE   111
#define SWAP_ITEM3_GIVE   111
#define SWAP_ITEM3_TAKE   111
#define SWAP_ITEM4_GIVE   111
#define SWAP_ITEM4_TAKE   111
#define SWAP_ITEM5_GIVE   111
#define SWAP_ITEM5_TAKE   111
#define SWAP_ITEM6_GIVE   111
#define SWAP_ITEM6_TAKE   111
#define SWAP_ITEM7_GIVE   111
#define SWAP_ITEM7_TAKE   111
#define SWAP_ITEM8_GIVE   111
#define SWAP_ITEM8_TAKE   111
#define SWAP_ITEM9_GIVE   111
#define SWAP_ITEM9_TAKE   111
#define SWAP_ITEM10_GIVE   111
#define SWAP_ITEM10_TAKE   111

class npc_Swap_Item : public CreatureScript
{
public:
    npc_Swap_Item() : CreatureScript("npc_Swap_Item") { }

    bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
    {
        if (player->isInCombat())
        {
            player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
            _creature->MonsterWhisper("Combatban vagy!", player->GetGUID());
            return true;
        }
        else
        {
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 1"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 22);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 2"                              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 24);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 3"                          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 26);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 4"                               , GOSSIP_SENDER_MAIN, 28);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 5"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 30);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 6"                          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 32);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 7"                           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 34);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 8"                             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 36);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 9"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 38);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 10"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40);
        }

        player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
        return true;
    }

    bool TryToSellItem(Player *player, Creature *_creature, unsigned int reqID, unsigned int rewardID)
    {
        if (player->HasItemCount( reqID, 1, false ))
        {
            player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

            //no room
            uint32 noSpaceForCount = 0;

            //No room in bags
            ItemPosCountVec dest;
            uint8 msg = player->CanStoreNewItem( NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, rewardID, 1, &noSpaceForCount );
             unsigned int count = 1;
            if( msg != EQUIP_ERR_OK )                               
                count -= noSpaceForCount;

            if( count == 0 || dest.empty())                         
            {
                ChatHandler(player).PSendSysMessage(LANG_ITEM_CANNOT_CREATE, rewardID, noSpaceForCount );
                return false;
            }
            player->DestroyItemCount(reqID, 1, true, false);
            Item* item = player->StoreNewItem( dest, rewardID, true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(rewardID));

            return true;
        }

        player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        _creature->MonsterWhisper("Item Traded!", player->GetGUID());
        return false;
    }

    bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 uiAction)
    {
        if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
        {
            player->PlayerTalkClass->ClearMenus();
            switch(uiAction)
            {
            case 11://[Main Menu]
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 1"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 22);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 2"                              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 24);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 3"                          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 26);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 4"                               , GOSSIP_SENDER_MAIN, 28);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 5"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 30);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 6"                          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 32);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 7"                           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 34);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 8"                             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 36);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 9"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 38);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 10"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 22://Swap Item 1
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM1_TAKE, SWAP_ITEM1_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 24://Swap Item 2
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM2_TAKE, SWAP_ITEM2_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 26://Swap Item 3
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM3_TAKE, SWAP_ITEM3_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 28://Swap Item 4
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM4_TAKE, SWAP_ITEM4_GIVE);


                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 30://Swap Item 5
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM5_TAKE, SWAP_ITEM5_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 32://Swap Item 6
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM6_TAKE, SWAP_ITEM6_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 34://Swap Item 7
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM7_TAKE, SWAP_ITEM7_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 36://Swap Item 8
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM8_TAKE, SWAP_ITEM8_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 38://Swap Item 9
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM9_TAKE, SWAP_ITEM9_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 40://Swap Item 10
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM10_TAKE, SWAP_ITEM10_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;
   }
    }
};

void AddSC_npcSwap_Item()
{
    new npc_Swap_Item();
}

Main menuba "CSERE 1" et átírod, az id-ket is. Kommentbe le van írva az elején. Ha nem sikerül szólj.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 03, 01:50:51 pm írta Archangel »

Nem elérhető zack01

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 47
Re:Token váltó
« Válasz #6 Dátum: 2011 Július 04, 11:33:36 pm »
ez most hülye kérdés lesz!
ezt hova kell importálni?<kicsit még kezdő vok ilyen téren>
ez komolyan teljesen meg!

Nem elérhető Archangel

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 83
  • Op. Rendszer: W8.1x64
Re:Token váltó
« Válasz #7 Dátum: 2011 Július 04, 11:51:55 pm »
Ha revisiont forgatsz be, akkor bele kell tenned ide:
X:\[TRINITY FORRÁSKÓD MAPPA NEVE]\src\server\scripts\Custom
Utána bele kell írnod a cmakelists.txt fájlba.
X:\[TRINITY FORRÁSKÓD MAPPA NEVE]\src\server\scripts\Custom\CMakeLists.txtset(scripts_STAT_SRCS
  ${scripts_STAT_SRCS}
Custom/TokenTrader.cpp
)

message("  -> Prepared: Custom")
Itt majd a váltód nevét be kell helyettesítened, melyet egy .cpp fájlba másoltál és nevet adtál neki. A példában a "TokenTrader" nevet választottam.
Ezek után már csak Cmake-el elkészíted a Projectet, és leforgatod a compileredbe. (Visual Studio C++)

Ennyi  ;)

SZERK.: Elnézést, de kimaradt az a rész, hogy be kell írni a scriptet a scriptloadrbe.
X:\[TRINITY FORRÁSKÓD MAPPA NEVE]\src\server\game\Scripting\ScriptLoader.cpp
Ezket a sorokat:
#ifdef SCRIPTS
/* This is where custom scripts' loading functions should be declared. */

#endif

void AddCustomScripts()
{
#ifdef SCRIPTS
    /* This is where custom scripts should be added. */

#endif
}
Cseréljük ki ezekre:
#ifdef SCRIPTS
/* This is where custom scripts' loading functions should be declared. */
AddSC_npc_Swap_Item();
#endif

void AddCustomScripts()
{
#ifdef SCRIPTS
    /* This is where custom scripts should be added. */
void AddSC_npc_Swap_Item();
#endif
}
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 05, 06:25:45 pm írta Archangel »

Nem elérhető zack01

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 47
Re:Token váltó
« Válasz #8 Dátum: 2011 Augusztus 30, 06:01:11 pm »
Ha ehhez még hozzá akarok adni vagy kivenni belőle akkor mennyit kell módosítanom? ???
ez komolyan teljesen meg!

Nem elérhető ident

  • Cube Head
  • ******
  • Hozzászólások: 1477
  • Fhatys-WoW admin
    • Fhatys Guild of Arathor
Re:Token váltó
« Válasz #9 Dátum: 2011 Augusztus 31, 09:31:42 am »
Ha ehhez még hozzá akarok adni vagy kivenni belőle akkor mennyit kell módosítanom? ???

A define sorokban a GIVE/TAKE-hez újat adni

#define SWAP_ITEM11_GIVE   111
#define SWAP_ITEM11_TAKE   111

és

player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 11"                              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 42);

és

            case 42://Swap Item 11
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM11_TAKE, SWAP_ITEM11_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());        
                break;

ehhez is, a számozást látod a mintában, de átírtam itt is.

Átrakom script témába.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 31, 09:33:22 am írta ident »
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Nem elérhető Endurance

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Token váltó
« Válasz #10 Dátum: 2012 Augusztus 18, 01:11:57 am »
Sziasztok!

A következő problémám van. Szervert szeretnék leforgatni és betettem egy Costum scriptet, úgy ahogy itt a fórumon le van írva ( http://infobarkacs.hu/index.php/topic,6631.0.html ). Viszont a CMake hibát dob ki.. :(.

1 Kép: http://postimage.org/image/7ansoapef/

2 Kép (CMake): http://i46.tinypic.com/sxhona.jpg

Miért dobja ki az Error t? Ha valaki tudna segíteni megköszönném.


Nem elérhető zerus

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 168
Re:Token váltó
« Válasz #11 Dátum: 2012 Augusztus 18, 03:04:19 pm »
Sziasztok!

A következő problémám van. Szervert szeretnék leforgatni és betettem egy Costum scriptet, úgy ahogy itt a fórumon le van írva ( http://infobarkacs.hu/index.php/topic,6631.0.html ). Viszont a CMake hibát dob ki.. :(.

1 Kép: http://postimage.org/image/7ansoapef/

2 Kép (CMake): http://i46.tinypic.com/sxhona.jpg

Miért dobja ki az Error t? Ha valaki tudna segíteni megköszönném.

A második képen tisztán látszódik hogy mi a baj. Nem találja a forrás fájlt, rosszul adtad meg az útvonalat.
Ami az első képen is látszódik, mivel a cmake-ben Custom/akármi.cpp útvonalt adtál meg, miközben egymás mellett van a két fájl.

Nem elérhető Endurance

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Token váltó
« Válasz #12 Dátum: 2012 Augusztus 18, 03:25:28 pm »
A probléma az volt, hogy nem cpp hanem cc volt a fájl. Megoldódott

Nem elérhető Dark

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Token váltó
« Válasz #13 Dátum: 2012 Augusztus 21, 07:47:47 pm »
Sziasztok nekem is van olyan problémám hogy lehet én vagyok a hülye biztos de

itt van a script ugye :

//Item swap npc Created by Chronic
//

#include "ScriptPCH.h"

#define SWAP_ITEM1_GIVE   38186 //Írd át a 111-es számokat arra az id-re, amire cserélni szeretnél. a GIVE amit ad, a TAKE amit elvesz.
#define SWAP_ITEM1_TAKE   20560
#define SWAP_ITEM2_GIVE   38186
#define SWAP_ITEM2_TAKE   20558
#define SWAP_ITEM3_GIVE   38186
#define SWAP_ITEM3_TAKE   20559
#define SWAP_ITEM4_GIVE   38186
#define SWAP_ITEM4_TAKE   29024
#define SWAP_ITEM5_GIVE   20560
#define SWAP_ITEM5_TAKE   38186
#define SWAP_ITEM6_GIVE   20558
#define SWAP_ITEM6_TAKE   38186
#define SWAP_ITEM7_GIVE   20559
#define SWAP_ITEM7_TAKE   38186
#define SWAP_ITEM8_GIVE   29024
#define SWAP_ITEM8_TAKE   38186
#define SWAP_ITEM9_GIVE   49426
#define SWAP_ITEM9_TAKE   47241
#define SWAP_ITEM10_GIVE   47241
#define SWAP_ITEM10_TAKE   49426

class npc_Swap_Item : public CreatureScript
{
public:
    npc_Swap_Item() : CreatureScript("npc_Swap_Item") { }

    bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
    {
        if (player->isInCombat())
        {
            player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
            _creature->MonsterWhisper("Combatban vagy!", player->GetGUID());
            return true;
        }
        else
        {
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 1"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 22);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 2"                              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 24);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 3"                          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 26);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 4"                               , GOSSIP_SENDER_MAIN, 28);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 5"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 30);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 6"                          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 32);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 7"                           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 34);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 8"                             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 36);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 9"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 38);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 10"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40);
        }

        player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
        return true;
    }

    bool TryToSellItem(Player *player, Creature *_creature, unsigned int reqID, unsigned int rewardID)
    {
        if (player->HasItemCount( reqID, 1, false ))
        {
            player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

            //no room
            uint32 noSpaceForCount = 0;

            //No room in bags
            ItemPosCountVec dest;
            uint8 msg = player->CanStoreNewItem( NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, rewardID, 1, &noSpaceForCount );
             unsigned int count = 1;
            if( msg != EQUIP_ERR_OK )                               
                count -= noSpaceForCount;

            if( count == 0 || dest.empty())                         
            {
                ChatHandler(player).PSendSysMessage(LANG_ITEM_CANNOT_CREATE, rewardID, noSpaceForCount );
                return false;
            }
            player->DestroyItemCount(reqID, 1, true, false);
            Item* item = player->StoreNewItem( dest, rewardID, true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(rewardID));

            return true;
        }

        player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        _creature->MonsterWhisper("Item Traded!", player->GetGUID());
        return false;
    }

    bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 uiAction)
    {
        if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
        {
            player->PlayerTalkClass->ClearMenus();
            switch(uiAction)
            {
            case 11://[Main Menu]
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 1"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 22);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 2"                              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 24);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 3"                          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 26);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 4"                               , GOSSIP_SENDER_MAIN, 28);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 5"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 30);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 6"                          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 32);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 7"                           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 34);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 8"                             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 36);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 9"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 38);
                player->ADD_GOSSIP_ITEM( 10, "CSERE 10"                         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 22://Swap Item 1
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM1_TAKE, SWAP_ITEM1_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 24://Swap Item 2
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM2_TAKE, SWAP_ITEM2_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 26://Swap Item 3
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM3_TAKE, SWAP_ITEM3_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 28://Swap Item 4
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM4_TAKE, SWAP_ITEM4_GIVE);


                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 30://Swap Item 5
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM5_TAKE, SWAP_ITEM5_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 32://Swap Item 6
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM6_TAKE, SWAP_ITEM6_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 34://Swap Item 7
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM7_TAKE, SWAP_ITEM7_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 36://Swap Item 8
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM8_TAKE, SWAP_ITEM8_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 38://Swap Item 9
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM9_TAKE, SWAP_ITEM9_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;

            case 40://Swap Item 10
                return TryToSellItem(player, _creature, SWAP_ITEM10_TAKE, SWAP_ITEM10_GIVE);

                player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
                break;
   }
    }
};

void AddSC_npcSwap_Item()
{
    new npc_Swap_Item();
}

és az lenne a gondom hogy,
például azt szeretném hogy ne 1 db. itemért cseréljen 1 et hanem pl 2 vegyen el és 1 et adjon azt hogy lehet beállítani ?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 21, 08:25:27 pm írta Dark »

Nem elérhető Azzeroth

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 56
  • Op. Rendszer: Windows 8.1 Enterprise & Ubuntu 14.04 LTS
Re:Token váltó
« Válasz #14 Dátum: 2014 December 12, 08:24:31 pm »
Üdv.

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy mi van akkor, ha például:
Egy értéket akarok kiolvasni adatbázisból, perpillanat kredit és azt akarom mondjuk token-re váltani?
Vagy Arena/Honor pontot tokenné?
Ebben tudna valaki segíteni?
Megköszönnöm!!

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29