[Script][TC2]Minden ami egy j

Indította Bluerák, 2010 augusztus 18, 08:56:50 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Bluerák


MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

szefirotgoku2

Szia Bulerák!

Még kezdő vagyok a szkriptelésben, ezért szeretném a segítségedet kérni, mert egyedül nem bírom ezt megoldani. Azt szeretném megcsinálni hogy egy npc élessze a  meghalt playereket, valahogy hasonlóan mint bg ken. Megpróbáltam megkeresni azt a szkriptet de nem találtam. Ha tudnál néhány tanácsot vagy alapot adni nagyon megköszönném.

szefirotgoku2

Meg igazából abba is szeretnék segítséget kérni hogy egyszerüen nem forgat be semmien Scriptet a c++ amugy 10454+ os revim van. de képtelen vagyok egy normális scriptet beforgatni. porbáltam úgyis hogy kivettem a cmake ból egy teljesen épp scriptet és kb ilyen hibákat talált:

sajnos nem értem mi lehet a probléma, a te scriptetedet használtam, mindent jól csináltam Custom mappába tettem scriptloader.cpp be is betettem de ha ez lenne a hiba akkor nem találta volna meg a fáljt szerintem a te Announcer NPC-det vettem alapúl és ezt irta ki arra is:

3>npc_ann.cpp
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(1) : error C2059: syntax error : 'constant'
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(8) : error C2059: syntax error : 'public'
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(10) : error C2143: syntax error : missing ';' before '{'
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(10) : error C2447: '{' : missing function header (old-style formal list?)
3>..\..\..\..\Users\Szefi\Desktop\trinity2_3355\src\server\scripts\Custom\npc_ann.cpp(235) : error C2059: syntax error : 'constant'