Általános kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 július 26, 11:03:56 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

NevemSenki

Persze, Spell.... Ha jól érte akkor olyan kéne neked mint a Rugó eltűnő Spell-je... Leteszed az NPC-t, és ráadod a Spell-t. Ha Kombat-ba kerül leesik róla, ha kilép belőle újra rákerül.
Így láthatatlan marad... ( Igaz, így nem lekerülne, hanem mindig ott lenne. )

Jól értem?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Alince

Igen gyakorlatilag le egyszerűsítve igen,de most gondolkoztam creature_addon ba hadok neki vanisht aurába vagy hasonló szerinted müködhetne?

NevemSenki

Nem tudom.
De ha abból indulunk ki hogy Aura, akkor az nem hinném hogy eltűnik róla mikor kombat-ba kerül...


Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Shyro

#303
SmartAI - val szerintem meglehet oldani. Elsore ugy tunik, hogy megvannak a megfelelo event_type es action_type - ok a dologhoz, de megkell neznem, hogy mi is az amit tudnak. Borzaszto a dokumentacio TrinityCore Wiki - n, erdemes inkabb a core - ban nezelodni:
SmartScriptMgr.h
SmartScript.h
(En is utanajarok a dolognak, mert erdekel a tema.)

UPDATE:
A keret megvan hozza, de nincs megirva. Megirhatod a sajat igenyeidnek megfeleloen, de az csak szamodra lesz jo (non-blizzlike - nak fogjak tartani), vagy ahogyan mar fentebb is emlitettek, irhatsz hozza scriptet.

UPDATE2:
creature_ai_scripts
(ez tunik a jo megoldasnak)

UPDATE3:
creature_ai_scripts eseteben is gyanusan keves a kod... Lekell tesztelni.

UPDATE4:

INSERT INTO `world`.`creature_ai_scripts` (`id`, `creature_id`, `event_type`, `event_flags`, `action1_type`, `action1_param1`, `action1_param3`, `comment`)
VALUES ('40000000', '4671', '10', '1', '11', '1784', '4', 'Hatefury Trickster - Cast Stealth');

Hatefury Trickster NPC - n teszteltem, loturo nem tortenik. Kod alapjan detto, megkell irni.

LAST UPDATE:
Elnezest! Megoldhato es nem is bonyolult:
LINK
Az NPC - t csak a GM - ek latjak, ha jatekos megy a kozelebe megjelenik es tamad (damage - t elfelejtettem allitani, sry), ha kilep az NPC a combat - bol ujra eltunik.
makeSystem :: Integral a => [a] -> [a]
makeSystem l = concat (zipWith (\ a b -> replicate (fromIntegral a) (fromIntegral b)) l [ product x | x <- inits l ])
makeSystem [ 60, 60, 24, 7, 52 ] = ?

Azzeroth

Üdv.

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a GM parancsoknak hol tudom a minimum szintet beállítani? 1,
2 mit ellenőrizzek ha adatbázisban be van állítva a GM szint 4-esre -1 es, aka összes realmon, de olyan mintha nem lennék gm? (Skyfire 5.4.2) vagy ebben még ezt sem fejezték be?

Powered by EzPortal