Core/kliens/wowBC/Engine/Saját játékmenet.

Indította Raisen, 2012 november 22, 09:26:05 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Raisen



▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Raisen

#16
Szerver része ami még nagyon húzós a dolognak azt szép idő össze rakni és ide már kell ember elég rendesen aki karban tartja illetve az elején fejleszti. Én csak single player projectekbe kezdtem szerveres résszel nem foglalkoztam saját játéknál eddig. Azért írtam az elején, hogy wowból kellene mert legalább megvan minden ami egy multi player játékhoz kell. Én személy szerint a saját játékot jobban támogatom de kellene aki egy teljes szervert felépít rá ebben segíteni sem tudok mert ahogy írtam soha nem próbáltam még.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

NevemSenki

Ha másra nem, arra jó lesz hogy új dolgokat lássunk, olyan hibákra keressük a választ, amik eddig fel sem merültek. Ezzel tanulunk, és vagy lesz belőle valami komoly, vagy nem. De a tudást, amit akár netről, akár egymástól összeszedünk az megmarad. És az én szemszögemből a lényeg ebben van.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Zolee

#18
Gondolom, aki WoW-nál akar még maradni, annak már biztosan kipattant a fejéből azaz ötlet, hogy az egész world adatbázist kiüríti, majd egy saját történetszálba fog bele. Tegnap a látottak alapján, nekem is beugrott ez az ötlet, habár a megvalósítása nem lenne kis projekt.

A saját játék ötletet is támogatom, de valamiért azt csak privátban jó elkészíteni, főleg annak aki (mint például én) nem ért a programozáshoz (C++, Java, stb.). Ezektől az ingyenes Enginektől nem tudom, hogy mennyi jót lehet várni, biztosan nagyon hasznosak tudnak lenni, "kezdő" játékkiadóknak, amik még frissek. Végül is, ha maga az Engine jó, de a Grafikai részekhez nem értünk, akkor bukta a dolog (gondolom, hogy vannak benne alap textúrák, karakterek, stb.), de ettől eltekintve is nehéz kivitelezni a dolgot.

Visszatérve a WoW-hoz...
Ha, én a saját gépemen nekiállnék az adatbázisnak és elkezdeném gyártani a küldetéssorozatokat, akkor szerintem a kezdőhelyekkel lenne érdemes kezdeni. - No, de érdemes az alap kezdőhelyeket használni? - Véleményem szerint, új kezdőhelyeket kéne keresni, a különböző fajoknak. Talán, nem lenne muszáj mindet külön-külön régióba tenni, kezdhetnének egy helyen is. - Viszont lehet ez ott bukna el, hogy nem változatosak a kezdőhelyszínek sem. Emiatt unalmassá, monotonná válhat. - Ezért, érdemes lenne szintén külön-külön régiókban elhelyezni.
Vajon, ez mennyire jönne be? Érdekesebbé tehetné, a WoW már talán monoton világát?
Hát, ha még pár frappáns dolgot becsempészünk a dolgokba, szerintem simán. Például a Bossok, Főbossok nem ugyanazok lennének, az egyedi sztori miatt biztosan változna... Ezt már tovább nem részletezném, gondolom teljesen egyértelmű.

Még egy dolog, ami lehetetlenítené az egészet, az pedig a rengeteg terület és kontinens. Rengeteg dolgot kéne lepakolni, újraformálni, elkészíteni. Ez kb. lehetetlen pár emberrel kivitelezni.
Viszont, ha High szerverben gondolkodunk és nem törlünk nagyon semmit, az eredeti adatbázisból, akkor néhány tucat küldetés és magas szorzók mellett, élvezetes lehet a saját történetszállal összerakott játékmenet. (Esetleg, az eredeti adatbázisban néhány dolgot nehezítenénk, módosítanánk, jobbá tennénk. Persze, csak saját igényeinkhez híven, mert hát mindenkinek nem tehetünk eleget.)

Nos, ez a hozzászólás talán nem is annyira tartozott az előttem leírtakhoz, de a Saját játékmenethez mindenképp.
Ja, és még nem is beszéltünk Core és Kliens módosításról sem (ehhez persze nincs tudományom, de vannak ötleteim, mint mindenkinek). Az már egy + jó pont lenne szerintem. :)

Raisen

#19
http://www.youtube.com/watch?v=WyZ99A29iiw

Unity 3d-ben is dolgoztam régebben ebben meg lehet valósítani az mmorpg projectet.

Vannak úgy nevezett starter kitek ahol már megvan pár dolog pl chat rendszer spell bar és combat rendszer.

Szerintem jól sikerült projectek.
http://www.youtube.com/watch?v=4K1IkKW6G_E&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=A5Budn4KgRU&feature=related

Zolee.
Igen jó ötlet, hogy új sztorit adsz a wownak csak ezzel ugyan ott tartunk mint ha kiszórnánk mindent az adatbázisból teljes npc és quest listát. Ha ezt megcsinálom akkor már ne múljon rajtam, hogy a klienst módosítgatom kicsit majd feltöltögetem szépen az adatbázist. Szerintem új sztori lenne az miatt csak nem jönnének a magyar wowosok. A wowosok 40%-a el sem olvassa a questeknél le írt történetet 59% nem tud angolul a maradék egyetlen 1% párat elolvas.


Még így a végére szerintem az unity 3d a legjobban legszabadabban fejleszthető motor cryengine és az unreal igen durva motor ide viszont maceráns a saját kigondolt dolgok megvalósítása ezekkel nem is foglalkoztam annyit max pár hónapot unity 3d-ben elég sokat szarakodtam megtanulható dolog nem vészes.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

EroniX

#20
Raisen, ha úgy érzed, hogy megvan a kellő tapasztalatod és tehetséged, hogy irányítsd ezt a projectet és nem megy a kukába 2hét után én benne vagyok. Írtam szép scripteket WoW-hoz C++-ban és készítettem komolyabb asztali alkalmazásokat C#-ban. Ha van elég ember és azokban van elszántság meglehet próbálni. De szerintem az a lényeg, hogy ne a pénzért csináljuk, hanem - ahogy Nevemsenki is írta - a tapasztalatszerzés a legfontosabb.
Azuregos Delta Force

Raisen

Vezető semmi képen sem akarok lenni. Miért ?
Nem tudok annyit foglalkozni a csapat összetartásában eddig is csak az idegbaj kerülgetett minden vezetőségi poszton. Ide egy olyan vezető kell aki mindig rá ér és magyarázni tud a csapatnak én ebbe bele fáradtam szívesen leszek munka vezető de aki az egész project fejese semmi képen sem 18 éves vagyok nem korhoz kötött de eléggé szétszórt és arra sem emlékszem amit 1 nappal azelőtt mondtam mindig más ötletek motiválnak és ha felbaszom magamat kicsit kiszállok majd máskor fojtatom szóval ha rajtam múlik akár állhat a project napokig is. Aki rá ér és össze tud tartani egy csapatot és nem hagyja elveszni a dolgokat jelentkezzen.

Bár én huntit és Nevemsenkit tudnám elképzelni hunti egy hosting fejese ő gondolom ismeri a fegyelmet kitartást és, hogy mit lehetséges megvalósítani mit nem. Nem elég jól tudnod a dolgodat vezető ként hanem kell élet tapasztalat is lényegtelen ha tudsz c++ programozni és 15 éves vagy vezetőnek semmi képen sem jó inkább legyen nem akkora tudással rendelkező de jártas ilyenben.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Raisen

#22
Ma leszedem az unity 3d-t aztán átnézegetem az új verzióba mi újult, meg megpróbálom kideríteni, hogy mi a szerver elvi felépítése és a gyakorlatban hogyan kell megvalósítani ha ez az akadály meglesz neki állok az animációk áttekintésének és használatához vissza kell egy kicsit szoknom. Scripterek kezdhetik törni a fejüket mert egy egy mozgás animációt elég nehéz megírni emlékszem régen több órába telt nekem, hogy a | w | a | s | d + space használatával megfelelő irányba mozduljon el a karakterünk. Java script szerintem a nyerő unity 3d-ben amit nagyon kellene nekem is tudni, hogy hogyan lehet egyszerűsített scriptrendszert használni szóval minél kevesebb sorból álljon mert mind a betöltési időt gyorsítja + a random generált kordinációkat kellene megoldani ezeket sem próbáltam. Nfs nél is elrontották a mostani részeknél ez biztos nem egyszerű dolog, hogy majdnem minden random generálódjon és ne 1 script vezérelje és ismétlődjön.

Up:

Áh olyan 3d-s animációkat néztem egyszerűen hihetetlen, hogy a mostani játékokba nem ilyen szépen tervezik meg lenne inkább szegényebb a grafika nem minden apró szart fejlesztgetni és ezeket többnyire szabad kezűleg készítik emberek.

















▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

hunti

Lehet hogy tévedek, de unity fizetős nem?

Mellesleg lehet hogy tudom milyen a fegyelem, és a kitartást is lassan kezdem megtanulni hogy kell, illetve a dolgok megvalósításához is jó elképzeléseim vannak és a logikám is a helyén van, de egy csapat összetartásához még szerintem kevés vagyok, vagy legalább is még nincs benne tapasztalatom.
Szóval nem szívesen vállalnám a vezetői szerepet, kivéve ha nincs jobb.

Raisen

Unity teljesen ingyenes letölthető a weblapjukról és elég sok free gamet azzal fejlesztettek. Msnen vegyél majd fel most csináltam újat. raisentech@hotmail.hu <- tfmes msned felvettem ami a régin megvolt de már nem hiszem, hogy azt használod + nem jó ötlet utólag átgondolva, hogy a public msn címeden beszéljük meg :)


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

NevemSenki

Tényleg ingyenes, csak az ingyenessel jár 30 nap pro dolog is.
Kérdés, hogy mi marad 30 nap után ténylegesen, amit tudnánk is használni.
Jobban utána kéne nézni ennek az Unity 3d-nek.
És nagy vonalakban felvázolni hogy mik is kellenének ehhez az egészhez.


Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Raisen

Ami kell minden megmarad jelenleg a programot nem 3d tervezésre kívánom felhasználni csakis a játék összerakásához az bőven elég hogy letudom rakni textezni amit kell + scriptelés szépen is nézne ki free verzióban nem tudnál mást mint élettelen tárgyakat nézegetnél mert kivennék a script lehetőséget :D Már felraktam jól megy az új verzió nagyon nincs változás felületileg az ezelöttinél boldogulok benne.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

hunti

Lehet fura, de nem használok msn-t. Inkább facebook user vagyok :)

30 nap után ez marad unityben: http://unity3d.com/unity/licenses

Raisen

Eh rühellem a facebookot régi jól megszokott msn és a hangjai :)


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Locutus

Raisen az msn ről annyit hogy meg fog szünni. Már bejelentették a megszünését és egybekerül a skype al.
Álljon fel az ország imádandó széki!
Nemzetek, országok, hódoljatok néki!
Uralkodjék köztünk ész, érdem, igazság,
Törvény s egyenlőség, s te, áldott szabadság!

Powered by EzPortal