MoP Emu fejlesztése

Indította DRizzt, 2013 január 07, 06:16:30 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Gameka

Idézetet írta: Armin Dátum 2014 január 16, 07:07:23 DÉLUTÁN
Idézetet írta: brecky Dátum 2014 január 15, 11:21:40 DÉLUTÁN
Emberek nem azért de már nagyba dolgozik a 5.4.2 szerverem igaz nincs Quest meg Spell a napokban alitom be a mozgást... Szoval csak dicsekvés képpen haladok...

Ezt most nem igazán értem. Gyakorlatilag, ha leforgatsz egy SkyFire 5.4.2 emut, akkor azt kapod, amit leírtál.  :)

Vagy egy Arctium-ot. :)

brecky

Gyakorlatilag ha leforditasz egy SkyEmut nem sok mindent kapsz, a mozgas struktura fele nem kesz a SMSG_PLAYER_MOVE nincs meg, az UPDATE_OBJECT fele nincs meg... Monster Move nincs meg... stb

Na most felkerek mindenkit aki ert a enuhoz kellene segitseg a mozgas megoldasara, az adatstruktura megvan bekellene tenni az Emuba!!!

Anubisss

Ezt remelem te sem gondolod komolyan, hogy ha meg van a munka legnehezebb resze (95%) magadtol, akkor ne tudd "betenni"... lol
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

brecky

Napokig tart amig a assablet kiolsaom, a Parset megcsinalom hogy snifelt adatot beolvassa, igy nem jut idom a Core-ba is beletenni, nem tudok ojan gyorsan atvaltani C# rol C++ ra.
Meg igy szoloba eleg lassan megy az egesz!

Powered by EzPortal