MoP Emu fejlesztése

Indította DRizzt, 2013 január 07, 06:16:30 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

NevemSenki

MOP... MOP.... Én erre csak ennyit mondanék...

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Anubisss

Talan valaki valami masra szamitott? :D
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

NevemSenki

Őszinte leszek.
Én nem szeretem a MOP-ot, de ennek ellenére bíztam abban hogy idővel elindul egy csapat, és nekilát megoldani ezt az egészet. Nem kevés idő telt el mióta bejött az új kieg. Annál azért egy kicsit többet vártam minthogy egy üres World-be be lehet lépni.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Anubisss

Manapsag inkabb megszunnek a teamek (lasd MaNGOS).

Jelenleg szerintem csak a TC van, aki valoban team es hasznalhato emut fejleszt. Legyen az akar csak a WOTLK (cata?) is.
A MOP eleg nehez helyzet es aki csak hobbibol fejleszt (nonprofit celbol) az velhetoen nem fog leallni egy regi patchnel, hogy az csinalja meg kicsit is jatszhatora, hanem inkabb mindig upgradelni fog a legujabb patchre, ahol a world login meg 1-2 aprosag fog mukodni.
Arrol nem is beszelve, hogy ide mar komolyabb tudas es nem 1 vagy 2 ember kell. Ha valakinek komolyabb tudasa van akkor pedig nincs eleg ideje/kedve/motivacioja (legalabbis az esetek nagy reszeben).
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

NevemSenki

Egyetértek veled.
Engem nem foglalkoztat a MOP, de nem sok kilátást látok arra hogy ezen a kiegen valaha lesz egy viszonylag normálisan működő szerver.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Armin

Ott a Pandashan  ;D
Nem tudom, hol tartanak, mert kb. 5 percet játszottam rajta, de ha van kb. 10K playerük, akkor olyan rossz azért nem lehet.

Anubisss

@NevemSenki

Szerver biztos, open source emu szinte biztosan nem.
Viszont a "normalisan mukodo" fogalmat jobb lesz ha mindenki atdefinialja magaban. Olyan biztos nem lesz, mint BC/WOTLK eseten. Talan (?) meg CATAban sincs ilyen szero.
Nem lehetetlen csak kiindulasi alap (open source emu) nelkul annyi ido, hogy arra boven jon meg ra 2-3 kiegeszito. :)


@Armin

Azert is van sok player, mert szinte nincs konkurencia.
Azt meg tegyuk hozza, hogy ok olyan patchen vannak, amihez emlekeim szerint volt debug kliens, szoval millioszor egyszerubb reverse engineeringelni, nem veletlen nem frissitenek. :)
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

tunnr

Pandashanon játszottam én is egy kicsit meg sasoltam milyen hát mit ne mondjak, amint átérsz a panda szigetre egy kalap fos az egész. 1-2q működik és kész spawnok viszonylag jók de nem tökéletesek.

Zedin

Háát a munkám miatt nekem elég sok időm van, tudás meg sose elég. mindíg van mit fejleszteni. Ha van egy jó csapat, vagy össze lehetne hozni, esetleg még én is beszállnék, és lehet szponzorálnám is a szerver futásána lehetőségét! De szerintem senki nem fog egy jó csapatot össze szedni.
http://golden-wow.com
Dev name: Zedin



NevemSenki

Én azt mondom, ha csapatot akartok, akkor Anubisss-ra építsetek! Ha $0und még itt lenne, őt ajánlanám még mellé! Olyan hiba nem léphetne fel az egész fejlesztés alatt amit ezen két ember ne tudna megoldani.
Ajánlanék még másokat is, mindenki látja a Fólumozok közül hogy kit lenne érdemes bevenni, kinek lenne olyan motivációja!

Ha arról van szó hogy kéne még segítség Buggjelentés téren, igaz én nem folyok bele a Pandába, de a Fedback-et szerintem meg lehetne variálni. Sokat nem segítene, de az is valami.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Anubisss

@NevemSenki

Koszi a szep szavakat, de en mar kiszalltam a wow businessbol jo ideje, legalabbis ilyen teren (jatszhato emu fejlesztes) biztosan.
Nehezkes, rendkivul idoigenyes, haszon sokaig nincs belole. Sot kello idovel is csak akkor _lehet_ haszon, ha nagyon sok energiadat raforditod. Egy szo, mint szaz szerintem nem eri meg ma mar a nullarol elkezdeni valamit ebben a "szakmaban". :)

Tanulni, fejleszteni onmagad szerintem kilehet talalni mas dolgokat is, en is igy teszek mar egy ideje.


"Olyan hiba nem léphetne fel az egész fejlesztés alatt amit ezen két ember ne tudna megoldani. "

Mondanam, hogy ez igy hulyeseg, de nem mondom. Azert nem, mert valoban mindent meglehet oldani csak ido/energia kerdese az egesz... Kerdes meg kell-e neki terulni es hogy megfog-e vajon? :)
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

brecky

Sziasztok, kb 1 éve dolgoztam a Trinity nek, mag a Strowberry nek is. Én voltam aki megoldotta a feltörte az NPC ket a mozgással. a 4.3.4 -re. Igértek 100 Eurot ezért ma sem kaptam meg. Serverem is volt www.worgenwow.com, valamint itt van meg mindig a kezdetleges 4.3.4 https://bitbucket.org/worgenwow

Na most megint van idöm és most már van egy szervezetem is a http://fsns.org.rs/ igy mivel a sniffert megvan megint megprobalkozom a szerver MOP fejlesztesevel. Amugy a legujabb versiot probalom meg. es ehez az uj javitasokat is megadom


ami a SzimatSzatyor legujabb kiadasohoz a lenjeg.

static void FillHookEntry17658()
    {
        HookEntry hookEntry17658 = HookEntry(0x38F1A9, 0x3965BB);
        _hookEntryMap[WOW_MOP_17658] = hookEntry17658;
    }   

remelem ezzel is segitek a fejleszteshez

brecky

bocsika elirtam  a 0x38F1A9 kicserelni erre  0x398B92

Anubisss

Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

brecky

Na megoldottam a Szimatszatyort  most dolgozik, WoP CTR 17658 versio

static void FillHookEntry17658()
    {
        HookEntry hookEntry17658 = HookEntry(0x3988D7, 0x3965BB);
        _hookEntryMap[WOW_MOP_17658] = hookEntry17658;
    }


Packet type: CMSG, Opcode: 0x196E, Packet size: 442 bytes
Timestamp: 1386676992, Date: 2013. 12. 10. - 13:03:12
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
|        | 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 0A 0B 0C 0D 0E 0F | 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
| 0x0001 | 00 00 00 00 CF 94 01 F3 6B 01 1A CC 7B 83 15 00 | . . . . . . . . k . . . { . . . |
| 0x0011 | 00 00 03 00 00 00 89 5F 00 00 00 00 00 00 00 00 | . . . . . . . _ . . . . . . . . |
| 0x0021 | 97 50 F4 62 00 00 00 63 1C 6B FA 44 98 5E 41 62 | . P . b . . . c . k . D . ^ A b |
| 0x0031 | 12 40 A1 8C 75 01 00 00 30 05 00 00 78 9C 75 93 | . @ . . u . . . 0 . . . x . u . |
| 0x0041 | 61 4E C3 30 0C 85 CB 31 90 76 04 C4 1D B6 C1 AA | a N . 0 . . . 1 . v . . . . . . |
| 0x0051 | A1 55 2A 6B B7 BF C8 4B BC D6 6A 1A 57 6E 5A D8 | . U * k . . . K . . j . W n Z . |
| 0x0061 | 4E 4F 2A 24 04 92 F3 37 DF B3 13 BF 3C 3F 65 59 | N O * $ . . . 7 . . . . < ? e Y |
| 0x0071 | B6 71 74 BF 83 D8 8F B5 69 09 67 EC D1 87 D3 3E | . q t . . . . . i . g . . . . > |
| 0x0081 | 7B E8 3F 57 87 EC 1F 17 D3 02 B2 E3 E6 96 E0 E8 | { . ? W . . . . . . . . . . . . |
| 0x0091 | 41 27 93 09 C4 5E 65 1B 90 0B CA D8 F2 90 C0 21 | A ' . . . ^ e . . . . . . . . ! |
| 0x00A1 | 38 BC 12 3A 5B 90 A7 1E 06 4D 44 DE 92 6F F4 06 | 8 . . : [ . . . . M D . . o . . |
| 0x00B1 | 0E 4C 57 80 74 A8 4F B5 05 87 DE 82 68 A8 05 17 | . L W . t . O . . . . . h . . . |
| 0x00C1 | 61 83 A3 5E E9 28 5A 55 C1 8C F6 0C 42 70 71 38 | a . . ^ . ( Z U . . . . B p q 8 |
| 0x00D1 | 6A 32 EE 2F 10 0E DC 24 59 8D 5F 41 87 03 98 70 | j 2 . / . . . $ Y . _ A . . . p |
| 0x00E1 | 04 B2 3B 81 5E 6F 7E DA 95 C2 57 D2 AF 7E C1 CB | . . ; . ^ o ~ . . . W . . ~ . . |
| 0x00F1 | D4 D4 CC 4E 83 AF DE F0 E4 03 CA 1B 4F E2 C1 29 | . . . N . . . . . . . . O . . ) |
| 0x0101 | 92 DC DD 86 56 9D 3D 2F A2 39 BA A1 79 51 4D 32 | . . . . V . = / . 9 . . y Q M 2 |
| 0x0111 | A3 9E 91 7C 22 67 37 E0 BB 34 DD B2 0F C2 2E 2D | . . . | " g 7 . . 4 . . . . . - |
| 0x0121 | 50 C9 DE 8F 03 1A FD 45 FB 80 FD DA C5 49 21 99 | P . . . . . . E . . . . . I ! . |
| 0x0131 | C2 45 52 B1 89 21 49 E5 68 51 9C 86 46 C0 A2 CA | . E R . . ! I . h Q . . F . . . |
| 0x0141 | 0F CC 5D AC DD B1 A4 1F 59 80 11 D6 09 CF 58 82 | . . ] . . . . . Y . . . . . X . |
| 0x0151 | 55 48 89 E1 67 07 D4 BA 48 D3 DF B7 24 47 AD 3A | U H . . g . . . H . . . $ G . : |
| 0x0161 | E2 95 A5 49 4D 5A 2F 1B A1 3B 59 53 8F 05 78 68 | . . . I M Z / . . ; Y S . . x h |
| 0x0171 | 50 DB 97 9A 3B D4 ED AD 17 DB AA 8E 9C FE AD 11 | P . . . ; . . . . . . . . . . . |
| 0x0181 | 93 47 51 D9 99 C9 56 81 25 DE A9 3B 70 2E D5 F3 | . G Q . . . V . % . . ; p . . . |
| 0x0191 | F7 09 C7 B0 6D 99 0C 2A 74 E9 A8 F7 5B 4F A1 FD | . . . . m . . * t . . . [ O . . |
| 0x01A1 | 5D FC BF 8A C7 E7 55 F9 0D 72 6B 93 7B 01 60 31 | ] . . . . . U . . r k . { . ` 1 |
| 0x01B1 | 30 36 31 31 34 38 31 36 23 31                   | 0 6 1 1 4 8 1 6 # 1             |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
|        | 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 0A 0B 0C 0D 0E 0F | 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|


Packet type: SMSG, Opcode: 0x03A8, Packet size: 398 bytes
Timestamp: 1386676992, Date: 2013. 12. 10. - 13:03:12
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
|        | 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 0A 0B 0C 0D 0E 0F | 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
| 0x0001 | 0C 80 00 0C 14 0A 0E 07 84 C2 80 00 01 60 00 03 | . . . . . . . . . . . . . ` . . |
| 0x0011 | C0 00 01 06 22 00 00 0B 05 44 C0 00 0B 00 0A 05 | . . . . " . . . . D . . . . . . |
| 0x0021 | 0B 03 0B 05 03 03 03 05 01 03 01 05 02 03 02 05 | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x0031 | 04 03 04 05 05 03 05 05 06 03 06 05 07 03 07 05 | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x0041 | 08 03 08 05 09 03 09 05 0A 03 04 00 00 00 50 72 | . . . . . . . . . . . . . . P r |
| 0x0051 | 65 6D 61 64 65 20 63 68 61 72 61 63 74 65 72 73 | e m a d e   c h a r a c t e r s |
| 0x0061 | 20 66 6F 72 20 74 65 73 74 69 6E 67 20 6C 65 76 |   f o r   t e s t i n g   l e v |
| 0x0071 | 65 6C 20 39 30 2B 20 63 6F 6E 74 65 6E 74 2E 4C | e l   9 0 +   c o n t e n t . L |
| 0x0081 | 65 76 65 6C 20 39 30 01 03 01 05 02 03 02 05 03 | e v e l   9 0 . . . . . . . . . |
| 0x0091 | 03 03 05 04 03 04 05 05 03 05 05 06 03 06 05 07 | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x00A1 | 03 08 03 08 05 09 03 09 05 0A 03 0A 05 0B 03 0B | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x00B1 | 05 07 05 0A 00 00 00 50 72 65 6D 61 64 65 20 6C | . . . . . . . P r e m a d e   l |
| 0x00C1 | 65 76 65 6C 20 39 30 20 63 68 61 72 61 63 74 65 | e v e l   9 0   c h a r a c t e |
| 0x00D1 | 72 73 20 77 69 74 68 20 50 76 50 20 67 65 61 72 | r s   w i t h   P v P   g e a r |
| 0x00E1 | 2E 4C 65 76 65 6C 20 39 30 20 54 6F 75 72 6E 61 | . L e v e l   9 0   T o u r n a |
| 0x00F1 | 6D 65 6E 74 96 A2 BA 00 04 01 00 02 32 42 65 6E | m e n t . . . . . . . . 2 B e n |
| 0x0101 | 65 64 69 63 74 75 73 42 65 6E 65 64 69 63 74 75 | e d i c t u s B e n e d i c t u |
| 0x0111 | 73 01 00 01 32 41 6E 61 73 74 65 72 69 61 6E 28 | s . . . 2 A n a s t e r i a n ( |
| 0x0121 | 55 53 29 41 6E 61 73 74 65 72 69 61 6E 20 28 55 | U S ) A n a s t e r i a n   ( U |
| 0x0131 | 53 29 03 00 01 32 42 72 69 6C 6C 28 45 55 29 42 | S ) . . . 2 B r i l l ( E U ) B |
| 0x0141 | 72 69 6C 6C 20 28 45 55 29 04 06 00 05 00 02 00 | r i l l   ( E U ) . . . . . . . |
| 0x0151 | 07 00 09 01 01 00 08 00 18 01 0B 01 16 01 0A 01 | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x0161 | 04 00 03 00 19 01 1A 01 00 00 00 00 57 6A 7B 01 | . . . . . . . . . . . . W j { . |
| 0x0171 | 00 00 00 00 0A 04 01 00 02 00 03 00 04 00 05 00 | . . . . . . . . . . . . . . . . |
| 0x0181 | 07 00 08 00 09 00 0B 00 06 02 00 00 00 00       | . . . . . . . . . . . . . .     |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|
|        | 00 01 02 03 04 05 06 07 08 09 0A 0B 0C 0D 0E 0F | 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F |
|--------|-------------------------------------------------|---------------------------------|

Powered by EzPortal