Sziasztok én írtam egy Buff parancsot. Nekem működik ezért nektek is tudom ajánlani
#include "ScriptPCH.h"
#include "Chat.h"
uint32 auras[] = { 15366, 16609, 48073, 48162, 48074, 48170, 43223, 48934, 48938, 25899, 36880, 43015, 43017, 9381, 467, 69994, 3077, 78, 33080, 33081, 33082, 24705, 26035, 48161, 48073, 48469, 16609, 15366 };
class buff_commandscript : public CommandScript
{
public:
buff_commandscript() : CommandScript("buff_commandscript") { }
ChatCommand* GetCommands() const
{
static ChatCommand IngameCommandTable[] =
{
{ "buff", SEC_PLAYER, false, &HandleBuffCommand, "", NULL },
{ NULL, 0, false, NULL, "", NULL }
};
return IngameCommandTable;
}
static bool HandleBuffCommand(ChatHandler * handler, const char * args)
{
Player * me = handler->GetSession()->GetPlayer();
me->RemoveAurasByType(SPELL_AURA_MOUNTED);
for(int i = 0; i < 30; i++)
me->AddAura(auras[i], me);
handler->PSendSysMessage("Buffokat sikeresen megkaptad!");
return true;
}
};
void AddSC_Ingame_commandscript()
{
new buff_commandscript();
}
az hogy te írtad azért kicsit túlzás
http://pastebin.com/2TtatSDJ
Ez nem ugyanaz a kettő azért megnézhetnéd rendesen :)
nincs sok különbség, én csak azt mondtam nem te írtad, az lehet, hogy átírtad
Idézetet írta: IrOn Dátum 2013 március 16, 10:04:04 DÉLELŐTT
nincs sok különbség, én csak azt mondtam nem te írtad, az lehet, hogy átírtad
Hát igen. Ez simán annak a koppintása. nem gáz átírni, és úgy publikálni, de azért ne írja már oda, hogy az ő műve....
Ettől eltekintve viszont hasznos cucc, szóval köszi ;)
Én mindig oda írom ki szerezte mert nem szégyen más dolgát publikálni de ez az én szüleményem.
És mivel nem sok megoldási lehetőség van ezért gondolom sok hasonló megoldás van még egymástól függetlenül.
Teddynek vagy is rasonak igaza van ő egy nagyon ügyes scripter és ezt ő írta abba biztos vagyok
Nagyon jó +rep :)