Sziasztok!
A projektemhez kellenének WoW-os modellek, animációkkal és itemekkel.
WoW Model Viewerrel azt már elértem, hogy kinyerjem a modelleket és az animációkat, de ha fegyvert rakok a kezükbe, vagy bármilyen más itemet rájuk, akkor már nincs benne az exportálásban.
Tudnátok segíteni valahogy, hogy hogyan oldhatnám meg, hogy a lehető leggyorsabban fbx formátumban legyen például egy orc az X, Y, Z itemekkel, és a Run, Walk, Death, 1HandedAttack animációkkal?
Előre is köszi! :D
Másik kérdés: Valahogy kinyerhetőek a spellek? Model viewerből exportált spellek láthatatlanok nekem :(
ezt csak m2mod-al tudod megcsinálni, a modellhez hozzáadod a fegyvert (+rácsontozod a kezére) utánna vissza konvertálok a modellt .m2-be és ha megnyitod wow modelview-el akkor látni fogod hogy alapból fogja a kezében, és ha ki exportálod .fbx-be akkor ugye tartalmazni fogja az itemet.
Azok azért láthatatlanok mert az nem Mesh hanem csak sima effect, azokat nem tudod ki szedni.
Rendben köszi.
És a WMO fájlokat hogyan tudnám kinyerni?
A WoW Model Viewerrel exportálni nem tudom, mert ha rákattintok, akkor megpróbálja betölteni, és ettől crashel valamiért.
Így csak simán kiszedtem az mpq-ból a .wmo fájlt, majd átkonvertáltam valahogy .obj fájllá, de ilyenkor nincsenek rajta textúrák.
Valaki tudna segíteni? :(
Igen, a Wmo-k crasholnak Model Viewerben.
Van Blenderre Wmo Import plugin http://modcraft.superparanoid.de/viewtopic.php?f=59&t=7586