Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Script => A témát indította: .TouCH Dátum 2010 november 04, 08:16:48 DÉLUTÁN

Cím: Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: .TouCH Dátum 2010 november 04, 08:16:48 DÉLUTÁN
Sziasztok én arra kérnék meg valakit, hogy mondja el, hogy hogyan tudok 8848+ revnél scriptet beleforgatni az emuba mert ami van leírás itt a fórumon az 8848 rev alatt van vagyis 3.3.3a patchre. Nagyon megköszönném ha valaki leírná mert szükségem lenne rá, és szerintem ez másoknak is hasznára válhat!
Bocsánat az új topicért de ilyen még nincsen!

Előre is köszönöm!

TouCH
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgat
Írta: $0undX Dátum 2010 november 04, 08:26:50 DÉLUTÁN
Istenem, T
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: .TouCH Dátum 2010 november 04, 08:29:32 DÉLUTÁN
Jólvan na bocsánat, hogy élek....De most komolyan szerinted ha a kérdések és válaszok topicba írnám akkor mikor vennék észre? :) Kb soha.... Ha viszont újat nyitok sokkal hamarabb észreveszik és amint mondtam ez lehet másoknak is a hasznára válik... :) Amúgy elnézést... Nem tudtam, hogy ezen a fórumon nem lehet olyat kérdezni ami nincs is itt.... Na de mindegy ettől függetlenül köszönöm a válaszodat Sound :)

Mégegy kérdés hova rakjam a scriptet mert itt nincsen custom mappa...
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgat
Írta: $0undX Dátum 2010 november 04, 08:32:34 DÉLUTÁN
Nem-nem-nem nagyon f
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: .TouCH Dátum 2010 november 04, 08:37:52 DÉLUTÁN
Köszönöm szépen Sound de én megnéztem a core topicban és azért nyitottam új topicot mert nem találtam erre sehol leírást mert kicsit más mint a 3.3.3a-s mert azt elolvastam....De meg ugye a ScriptLoader.cpp-ben nincs olyan függvény, hogy custom. Csak olyan van, hogy world az az utolsó. Akkor ezek szerint oda rakjam? És még annyi, hogy ha bárhova rakom akkor honnan tudja, hogy hol van?

TouCH
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: $0undX Dátum 2010 november 04, 08:38:59 DÉLUTÁN
Lényegtelen hova írod, mindenképp menni fog mert a külön függvények csak az átláthatóság miatt vannak, és a beforgatás kb ugyan az csak az új script rendszerrel más lett a loader is, de csak a példákhoz hasonlóan szúrd be a függvényt és nem lesz gond.  :)
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: .TouCH Dátum 2010 november 04, 08:40:04 DÉLUTÁN
Köszönöm szépen! És mégegyszer elnézést ha valami rosszat csináltam!

TouCH
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: $0undX Dátum 2010 november 04, 08:40:47 DÉLUTÁN
Nem-nem ,semmi rosszat nem csináltál, csak kérdések és válaszok topic, nincs mit ;)
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: .TouCH Dátum 2010 november 04, 09:03:32 DÉLUTÁN
Sound segítenél megint?
Mindent jól csináltam de valamiért mégsem akarja leforgatni...

Ezt írja ki:

------ Build started: Project: revision.h, Configuration: Release Win32 ------
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\genrev\revision.h.dir\Release\BuildLog.htm"
revision.h - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Build started: Project: scripts, Configuration: Release Win32 ------
Compiling...
npc_buff.cpp
.\npc_buff.cpp(96) : error C2065: 'Script' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(96) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(98) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(98) : error C2061: syntax error : identifier 'Script'
.\npc_buff.cpp(99) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(99) : error C2227: left of '->Name' must point to class/struct/union/generic type
        type is ''unknown-type''
.\npc_buff.cpp(100) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(100) : error C2227: left of '->pGossipHello' must point to class/struct/union/generic type
        type is ''unknown-type''
.\npc_buff.cpp(101) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(101) : error C2227: left of '->pGossipSelect' must point to class/struct/union/generic type
        type is ''unknown-type''
.\npc_buff.cpp(102) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(102) : error C2227: left of '->RegisterSelf' must point to class/struct/union/generic type
        type is ''unknown-type''
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\scripts\scripts.dir\Release\BuildLog.htm"
scripts - 12 error(s), 0 warning(s)
------ Build started: Project: worldserver, Configuration: Release Win32 ------
Performing Pre-Link Event...
Linking...
   Creating library E:\TrinityBuild\src\server\worldserver\Release\worldserver.lib and object E:\TrinityBuild\src\server\worldserver\Release\worldserver.exp
game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_npc_buff(void)" (?AddSC_npc_buff@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddCustomScripts(void)" (?AddCustomScripts@@YAXXZ)
E:\TrinityBuild\bin\Release\worldserver.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\worldserver\worldserver.dir\Release\BuildLog.htm"
worldserver - 2 error(s), 0 warning(s)
------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------
Project not selected to build for this solution configuration
========== Build: 1 succeeded, 2 failed, 13 up-to-date, 1 skipped ==========
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: $0undX Dátum 2010 november 04, 09:22:32 DÉLUTÁN
2 lehetőség:
1.szar a script
2.rossz a te revedhez.
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: .TouCH Dátum 2010 november 04, 09:24:28 DÉLUTÁN
A Script biztos nem szar mert innen a wowemufról szedtem amit Girosz írt. A másik lehetséges mert agondolom 3.3.3a-hoz van :S Na mind1 most már tényleg elég volt. Köszönöm Sound!
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: $0undX Dátum 2010 november 04, 09:36:21 DÉLUTÁN
Lehet új scriptrendszerű az emud és régire van a script vagy fordítva, van rá 1 converter c#-ben, trinity forrásá/contrib/script_converter, sima tc klónozással lejön, azt használhatod ha így van.
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: ident Dátum 2010 november 04, 10:09:12 DÉLUTÁN
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 november 04, 09:36:21 DÉLUTÁN
Lehet új scriptrendszerű az emud és régire van a script vagy fordítva, van rá 1 converter c#-ben, trinity forrásá/contrib/script_converter, sima tc klónozással lejön, azt használhatod ha így van.

Szerintem maga a script az új rendszerre íródott, ezt következtetem abból hogy a 96. sorban már ezzel is hiba van, ami a script eleje:
.\npc_buff.cpp(96) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier

A konverter pedig a régi scriptek új rendszerre való konvertálására való, tehát jelen esetben hasztalan.
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: $0undX Dátum 2010 november 04, 11:12:22 DÉLUTÁN
akkor rev frissítés
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: .TouCH Dátum 2010 november 09, 09:23:59 DÉLUTÁN
Sound a legfrissebb reven vagyok:)

Jaa jut eszembe nem tud valaki adni egy linket ahonnan le tudok tölteni egy 3.3.5a-s buffer npc scriptet? :)
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: .TouCH Dátum 2010 november 11, 07:08:51 DÉLUTÁN
Már megoldódott a Sound által írt konvertáló programmal megoldottam:) Zárom a témát:)

edit: Ezt egyszerűen nem értem. Átkonvertáltam a scriptet az új rendszerre de amikor forgatnám soha nem tökéletes...

------ Build started: Project: revision.h, Configuration: Release Win32 ------
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\genrev\revision.h.dir\Release\BuildLog.htm"
revision.h - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Build started: Project: scripts, Configuration: Release Win32 ------
Compiling...
npc_tele.cpp
.\npc_tele.cpp(47) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
.\npc_tele.cpp(47) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
.\npc_tele.cpp(47) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
Creating library...
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\scripts\scripts.dir\Release\BuildLog.htm"
scripts - 0 error(s), 3 warning(s)
------ Build started: Project: game, Configuration: Release Win32 ------
Compiling...
ScriptLoader.cpp
Creating library...
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\game\game.dir\Release\BuildLog.htm"
game - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Build started: Project: worldserver, Configuration: Release Win32 ------
Performing Pre-Link Event...
Linking...
  Creating library E:\TrinityBuild\src\server\worldserver\Release\worldserver.lib and object E:\TrinityBuild\src\server\worldserver\Release\worldserver.exp
Embedding manifest...
Performing Post-Build Event...
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\worldserver\worldserver.dir\Release\BuildLog.htm"
worldserver - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------
Project not selected to build for this solution configuration
========== Build: 4 succeeded, 0 failed, 12 up-to-date, 1 skipped ==========


Kérek valakit segítsen!
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgat
Írta: $0undX Dátum 2010 november 21, 10:37:01 DÉLUTÁN
ezek csak warningok, minden rendben.
ja
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: .TouCH Dátum 2010 november 22, 08:37:47 DÉLUTÁN
Igen Sound de nincs benne a script :S Csináltam egy npc-t beleraktam beszélek vele és csak greetingsel :S
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: $0undX Dátum 2010 november 22, 09:40:20 DÉLUTÁN
scriptloader, leforagott fájlokat cserélni..., hagy ne részletezzem, keresés, google, tc-wiki, trinitycore.org , találd már fel magad ;)
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: bacsa Dátum 2010 november 25, 12:20:30 DÉLUTÁN
Üdv.
Engem egy működő képes Script Converter érdekelne!
Már asszem Ident adott 1-et nekem de az nem működött sajnos.
Úgy olvastam Sound neked van 1 működö tudnál adni 1 linket ahoz?
Cím: Re:Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása
Írta: Skyne Dátum 2010 november 25, 12:23:13 DÉLUTÁN
egyetlen egy darab létezik összesen és az többé kevésbé működik, de tanulájtok már meg, ez egy program nem AI a bonyolultab (főleg hacky) scriptekkel nemtud mit kezdeni.
ráadásul annyira nem is bonyolult az átalakítás, aki picit is tud gondolkodni az lazán megcsinálja kézzel. (akinek meg ez se megy az...  ::) )

P.S.: ehh hülye net lemaradt a hszem vége, gondoljon mindneki a ... után amit csak akar.