Üdv!
Nemrégiben játszottam valamelyik szerveren és láttam, hogy van ilyen kill streak system beépítve mint counter strike-ba meg stb.
Tehát rákerestem és találtam egyet 3.3.3a-ra és kisebb módosításokkal megcsináltam 335-re, le is magyarosítottam.
Igazábol csak bekell forgatni és a rendszer üzemelni fog, természetesen tesztelve van.Magát a scriptet nem én írtam.
Letöltés: Pastebin (http://pastebin.com/ab2zsa4J)
Scriptloader.cpp:
/world
void AddSC_areatrigger_scripts();
void AddSC_boss_emeriss();
void AddSC_boss_taerar();
+ void AddSC_System();
--------------------------
AddSC_areatrigger_scripts();
AddSC_boss_emeriss();
AddSC_boss_taerar();
+ AddSC_System();
Köszönjük Blue :P Pont egy ilyet kerestem ;)
Kicsit módosítottam a kódon és még RPG-sebbre csináltam.
Tehát minden killstreaknél kap egy buffot az illető aki killstreaket szerez.
És kicsit módosítottam az announce szöveget is. :)
Letöltés (http://pastebin.com/azdcDtba)
Köszi szépen, megy a respect :) :D
Sziasztok.
Nagyon minimálisan módosítottam rajta:
http://pastebin.com/T9yGfPMF
több token a kseknél, más tokent ad mint ami alapból definiálva volt, és 5-10-15-20-25 ks nél ad valamit,
Na az lenne a kérdésem, hogy miért lehet az, hogy ha elérem az 5 ks-t kifagy a szerver.
Valami ötlet valakinek?
Én a te helyedben ezt használnám:
http://www.ac-web.org/forums/showthread.php?172113-C-Killstreak-(Patch)
Valaki megmondaná, hogy ez pontosan mire is jó, mert elolvastam hozzászólásokat is, de mit értetek azalatt, hogy killstrike v mi?:D