(http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2011/175/f/0/wolrd_of_warcraft_icon_v5_by_kamizanon-d3jtlkt.png)
Üdv.
Szóval... most bele lehet nézni a kódba is, és nem csak képek vannak!!! Kíváncsi vagyok hányan nézik meg, és szólnak hozzá a dologhoz akármit is!
Ott kezdeném hogy wowhead 3D-s megjelenítő, de kicsit okosabban.
Vannak információs fájlok, amik text fájlok, de kaptak egy SIS vagy MUM kiterjesztést.
Ezt a Falsh ( SWF ) GET alapon betölti, majd azon fájlban található utasítások szerint töltögeti be a szükséges összetevőket.
Ilyen fáj rengeteg van!!
Hogy elkerüljem a több ezer felesleges fájlt, ezért az egészet htaccess segítségével, és egy adatbázis kezelővel megoldottam egy másik módszerrel.
A gondolat az volt, hogy ha get alapon kér valaki valamit, akkor azt átirányítom. De ügyesen ám... egy PHP fájlra.
Itt jön a csavar, egy GET változóval.
Sokat nem mondok, rá lehet keresni a dologra, itt a kulcs:
IdézRedirectMatch item.(.*)\.mum$ /direct/models/item/item.php?item=$1
Ha érkezik egy kérés, mondjuk egy ilyen:
Idézhttp://localhost/direct/models/item/20094.mum
Akkor ez a kis fájl átirányítja, mégpedig így:
Idézhttp://localhost/direct/models/item/item.php?item=20094
Innen már egyszerű a dolog. Adatbázis kapcsolódás, 2 különálló tábla. Egy az InvSlotID miatt, a másik a betöltendő fájlok miatt.
Majd ezt ügyesen kiíratva, és okosan megjelenítve ( header('Content-type: text/mum'); ) már működésre is van bírva.
Sokat kell még rajta foltozni, kiegészíteni, de az alapötlet és a működésre való hajlama elég biztató.
LE LEHET TÖLTENI, MEG LEHET NÉZNI!!DOWNLOAD NOW! (http://fbe.am/qQo)
Az egész rar fájlt kicsomagoljátok a wamp főkönyvtárába.
Találtok benne 2 SQL fájlt. Hozzatok létre egy adatbázist [ modelviewer ] névven, majd importáljátok mind a kettőt! Ha ez megvan, jön a kapcsolat.php, itt beállítjátok értelemszerűen, és megadjátok a DB nevet is.
Most nyissátok meg az index.html fájlt, és nézzétek hogy mit és honnan tölt be.
Ha más elérési utat adtok meg, akkor figyeljetek a htaccess és a ContPatch átállítására is!!
Üdv.: Senki
Egy tanács, SQLyog-ot ne használj exportálásra arra ott van a mysqldump sokkal jobb/átláthatóbb és gyorsabban importálható fájlt generál le.
Hali.
Ha valakinek jobb ha MysqlDump-al mentem ki, akkor tessék. Ebben megtaláljátok a két táblát egy sql-ben.
DOWNLOAD NOW! (http://fbe.am/qRG)
Üdv.: Senki
Hali.
Most jobban kibontogattam a dolgokat, és rájöttem arra hogy wowhead rengeteget hibázott, és szarta le az egészet a 3D megjelenítést illetően.
Kezdjük ott, hogy a humanoid NPC-kre nem is lehet Back-et adni ( Cape ). Meg sincs írva a lekezelése, pedig ahogy elnéztem 2 sor plusz kéne csak a falsh forráskódjába....
A haj stílus, és színek el vannak cseszerintve szintúgy...
Igazából nem ezt csináltam, de belefutottam a hibába.
Az eredeti cél az lenne, hogy megjelenítsünk egy humanoid NPC-t 3D-be neten. Ugye a sok fájlt kiváltja az itt közzétett módszer. De ugye az NPC-knek lehet a kezükbe tárgyakat adni. Left, Right, Ranged.
Ezt mi meg is tesszük, mégpedig a creature_equip_template tábla segítségéve.
Ez lenne az én újításom, hogy kicsit jobbak legyünk mint a wowhead, beadjuk az NPC megjelenített 3D-s animációjába a equip-eket.
Pontosan úgy bírnánk megjeleníteni, mint ahogy a InGame összefutunk vele.
És ha változtatunk rajta a játékban, automatikusan változna a weben is a 3D-s kép.
De most így kicsit bonyolultabb lett a helyzet.
Ha én közzéteszem ezt az egész replikációt, azt kapjátok ami wowhead-en van, ahogy wowhead-en van!
És itt jönne egy kérdés. Ugye, ez csak 3.3.5.12340. Én már átlátom ezt az egészet, és tized annyi idő alatt képes lennék akár Cata-ra, vagy éppen Pandriára is megoldani ezt az egészet.
De mivel nekem erre nincs szükségem, ezért nem teszem, csak akkor ha van érdeklődő akinek kellene és használná. 2 emberért nem fogom replikálni nagyobb kiegészítőre, csak akkor ha lesztek egy páran.
Üdv.: Senki
Kipróbáltam nagyon ász! , egy 5.4.2-es verzióért adnék egy pár Rep-et!
Ha tényleg kéne, és nem csak 1 ember jelentkezik, akkor nincs más hátra mint előre, kell majd pár dbc az adott wow verzióból.
Üdv.: Senki