CMangos 2.4.3 Debian 8 install probléma

Indította wlptv, 2017 május 24, 07:14:58 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

AximCore

Idézetet írta: wlptv Dátum 2017 május 28, 05:59:46 DÉLUTÁN
A map/vmaps/mmaps extractor még mindig nem működik , kiderült hogy ebben a TBC csomagban a cmangos elrontott valamit így telepítés során nem tudja megcsinálni az extractorokat , írja is hogy windowsból kellene kinyerni a dolgokat , valaki esetleg valami ötlet?

Windowson lefordított a coret, és kinyered a fájlokat, utána felmásolod a vps-re a fájlokat.
"Tanítani lehet az ostobát, de gondolkodásra bírni nem."
A Talmud

Windows Firewall
http://devopsreactions.tumblr.com/

Why use Windows, if you have open doors... to Linux

wlptv

Én megcsináltam Windowson mindent amit kért , minden rendben működött , de ahol az "ad.exe" fájlnak kellene lennie , nincs ott semmiféle ad.exe fájl ....

AximCore

Idézetet írta: wlptv Dátum 2017 május 28, 09:07:06 DÉLUTÁN
Én megcsináltam Windowson mindent amit kért , minden rendben működött , de ahol az "ad.exe" fájlnak kellene lennie , nincs ott semmiféle ad.exe fájl ....

Valószínűleg nem, vagy fordításkor hibát ír. Előbbi esetnél nézd át mikor a cmake-el generálod a projektet. Utóbbinál meg nézd meg milyen hibákat ír.
"Tanítani lehet az ostobát, de gondolkodásra bírni nem."
A Talmud

Windows Firewall
http://devopsreactions.tumblr.com/

Why use Windows, if you have open doors... to Linux

wlptv

Mikor Visual Studio 2015-ben fordítom a core-t ezt a fatal error-t kapom
LINK : fatal error LNK1104: cannot open file 'libboost_system-vc140-mt-1_64.lib'

AximCore

Idézetet írta: wlptv Dátum 2017 május 28, 09:42:35 DÉLUTÁN
Mikor Visual Studio 2015-ben fordítom a core-t ezt a fatal error-t kapom
LINK : fatal error LNK1104: cannot open file 'libboost_system-vc140-mt-1_64.lib'

Szóval azért a Boost lib nincs fent, vagy szarul van konfigolva,
Telepítő :
https://sourceforge.net/projects/boost/files/boost-binaries/1.63.0/boost_1_63_0-msvc-14.0-64.exe/download
BOOST_ROOT-ot állítsd be, hogy oda mutasson ahova a boostot telepítetted:

Cmake-től kezd újra a dolgokat, és töröld a cmake által generált projekt fájlokat és cache-t ( CMakeCache.txt, CMakeFiles könyvtár )
"Tanítani lehet az ostobát, de gondolkodásra bírni nem."
A Talmud

Windows Firewall
http://devopsreactions.tumblr.com/

Why use Windows, if you have open doors... to Linux

wlptv

#20
Rendben , köszönöm , működik minden , holnap feldobom a mapokat / vmapokat stb... , és írok , hogy mi lett :)

wlptv

Hamarosan kiderül minden működik -e :) Kicsit lassan másolom fel FileZillával a dolgokat :)

Addig egy olyan kérdésem lenne , hogy Linux alatt 6magos processzor 3,1GHZ és 8GB RAM , egy ilyen konfiggal mennyi playert bír a linux?

hunti

8 évvel ezelőtt 100 playert biztosan elbírt volna ez a konfig, de esélyes hogy 2-300at is. Akkoriban még nem volt vmap, de szerintem ez a proci bírni fogja, emlékeim szerint nem olyan vészes a vmap processzor használata. Memóriát később lehet bővíteni kell.

wlptv

#23
Srácok , köszönöm szépen mindenkinek a kitartó segítségét :) Működik minden :) 

wlptv

#24
Srácok ! Az miért van, hogy az instákban a bossoknak ilyen 6 meg 7.000 hp-juk van? :S Megnéztem adatbázisban a creature_templatet , ott pedig 2millió 700 ezret ír hp-nak , de ingame 7000hp-ja van , ötlet?

dio85

Vagy a szorzójuk van ellőve db-ben, vagy passz. minden creature_template-ben asszem benne szorzó is. Mivel rég csináltam, nem mondom 100%-ra

wlptv

Kiváncsiságból letöltöttem a saját gépemre egy CMangos repackot , amiben működnek a bossok hp-ji rendesen , összehasonlítottam a repack és a core  creature_template -jét , és ugyanaz a kettő. Az egy megoldás lenne ha a repackban található creature_templatet felülírom a core-ban , vagy evvel befolyásolom a core-t valamiben?

hunti

world konfigban ezek milyen értékűek? 1-nek kellene lennie:
Rate.Creature.Normal.HP          = 1
Rate.Creature.Elite.Elite.HP     = 1
Rate.Creature.Elite.RARE.HP      = 1
Rate.Creature.Elite.RAREELITE.HP = 1
Rate.Creature.Elite.WORLDBOSS.HP = 1

wlptv

#28
Mindegyik ezen az értéken van így ahogy írtad is .

Azt az érdekességet vettem észre viszont , a repack és a core  creature_template-je között , hogy a két táblában az "expansion" oszlop nem egyezik meg egyedül. Core-ban 1 és 0 értékek különböztetik meg a repacknál pedig -1 és 0 .

Lehet akkor érdemes lenni tényleg átrakni a repack creature_template-jét , mert végülis cmangos az is , nem hiszem hogy kárt tudna tenni a szerverben , mert ez az egy különbség van a két template között , oszlopokban és sorokban is teljesen megegyeznek

esetleg egy próbát megér?

AximCore

Idézetet írta: wlptv Dátum 2017 május 31, 12:36:23 DÉLUTÁN
Mindegyik ezen az értéken van így ahogy írtad is .

Azt az érdekességet vettem észre viszont , a repack és a core  creature_template-je között , hogy a két táblában az "expansion" oszlop nem egyezik meg egyedül. Core-ban 1 és 0 értékek különböztetik meg a repacknál pedig -1 és 0 .

Lehet akkor érdemes lenni tényleg átrakni a repack creature_template-jét , mert végülis cmangos az is , nem hiszem hogy kárt tudna tenni a szerverben , mert ez az egy különbség van a két template között , oszlopokban és sorokban is teljesen megegyeznek

esetleg egy próbát megér?

Letudod menteni az egész adatbázisod amit zokszó nélkül vissza tudsz állítani, így mindenképpen érdemes megpróbálni.
"Tanítani lehet az ostobát, de gondolkodásra bírni nem."
A Talmud

Windows Firewall
http://devopsreactions.tumblr.com/

Why use Windows, if you have open doors... to Linux

Powered by EzPortal