(: Wow Cliens, Web, Flash, minden kis trükk ami kellhet. :)

Indította NevemSenki, 2010 augusztus 16, 12:31:26 DÉLELŐTT

Előző téma - Következő téma

NevemSenki

Elkészült teljes egészében az NPC-k megjelenítése a weboldalon.

Először is 4 fajta megjelenítés létezik.


  • Kiskép
  • 3D kép
  • Rotate kép
  • Rotate-Zoom

Csak hogy tudjuk miről beszélünk:

Kiskép:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Rotate:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Rotate-Zoom:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

3D kép... ezt nem tudom így megmutatni.....

Először megvizsgálja hogy létezik e a Kiskép, a beállított helyen. Ez a hely lehet belső elérésű, de HTTP cím is.
Amennyiben létezik beszúrja.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Megnézi hogy létezik-e a 3D megjelenítéshez szükséges fájl. Ez a hely lehet belső elérésű, de HTTP cím is.
Amennyiben létezik beszúrja.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ha nem létezik a 3D-s kép, nem tudja megjeleníteni, akkor megvizsgálja hogy a Rotate kép létezik-e. Ez a hely lehet belső elérésű, de HTTP cím is.
Amennyiben létezik beszúrja.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Amennyiben a Rotate kép létezik, megnézi hogy a Zoom-olt kép létezik-e. Ez a hely lehet belső elérésű, de HTTP cím is.
Amennyiben létezik engedi Zoom-oltatni a képet. Megjelenik a kép jobb alsó sarkában egy nagyító.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A beállításai pedig agy alakultak:

Kód (php) Kijelölés
/****************************************************************************************/
/*  Kiegészítő képek beállítása */
/* NPC [ grid ] [ portrait ] [ rotate ] [ item ] [ rotate-zoom ] [ thumb ] beállítása   */
$npc_rotate = 'http://localhost/kiegeszites/npcs/'; // npc tekergetős
$npc_rotate_http = 1;

$npc_zoom = 'http://localhost/kiegeszites/npcs/'; // Npc tekergetős ZOOM
$npc_zoom_http = 1;

$npc_portrait = 'http://localhost/kiegeszites/npcs/'; // fejek
$npc_portrait_http = 1;

$npc_grid = '/kiegeszites/npcs/'; // 15 x 150 kocka
$npc_grid_http = 0;

$item_kep_eleresi_ut = "kiegeszites/items/"; // item tekergetős
$item_kep_eleresi_ut_http = 0;

$npc_thumb = '/kiegeszites/npcs/'; // NPC Thumb kép elérés.
$npc_thumb_http = 0; // Ha az elérés HTTP cím, akkor [ 1 ] , ha nem akkor [ 0 ]!

$model_swf = 'http://localhost/_ADALEKOK_/MW/ZAMviewerfp11.swf'; // model SWF
$model_patch = 'http://localhost/_ADALEKOK_/MW/';  // Model ContentPath Gyökérkönyvtárból indulva!!! [ / ] az elején és a végén!
$model_patch_http = 1;


Nem sok helyen láttam hasonlót..... Így hát nem kell a saját tárhelyeden tárolni a fájlokat, ha akarod átteheted bárhová. Mondjuk egy ingyenes tárra hogy ne lassítsa az oldaladat?...

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

#181
NPC alapadatok.


  • Név
  • Rang
  • Szint
  • Sebzés
  • Base attack time
  • Ranged attack time
  • Faction A | H


Először is a wowhead link: http://old.wowhead.com/npc=36


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Második link: http://old.wowhead.com/npc=30


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Harmadik link: http://old.wowhead.com/npc=69


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

3D megjelenítés, inkább egy gombbal, és Shadowbox-al.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Armin

#183
World of Kacsaszar  ;D ;D ;D

De amúgy nagyon király. Kíváncsi vagyok, milyen lesz, ha minden kész  :)
Amúgy, ha már tényleg egyedi, és brutál jó oldalnál tartunk, akkor lenne még 1 tippem npc-kkel kapcsolatban.
A tulajdonságainál mondjuk ott lehetne az is, hogy milyen skilleket / spelleket használ. Hasonlóan, mint wowhead-en. Szerintem jól jönne.

NevemSenki

Idézetet írta: Armin Dátum 2013 március 10, 02:41:52 DÉLELŐTT

A tulajdonságainál mondjuk ott lehetne az is, hogy milyen skilleket / spelleket használ. Hasonlóan, mint wowhead-en. Szerintem jól jönne.

Azt most csinálom. Kicsit lassan halad, mer ki kell kapnom DBC-ből a teljes Spell.dbc-t, majd betenni adatbázisba, + Spellduration... stb... hogy ki tudjam számolni a pontos sebzést, időtartamot....
Minden lehetséges elérhető adat közölve lesz a kis adatlapján. A Gm-eknek ha be vannak jelentkezve, minden adatot megnézhetnek.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki


Ebben a témában tettem fel a kérdést a mapp-ok és koordinátáinak kiszámítását. Térkép Koordináták.
A megvalósítás még nem teljes, igazítgatni kell rajta, de a működése helytálló.

Videó a működlésről: http://youtu.be/9QUvreXqdWg


Map név és Areatableid kiszámítása:

Kód (php) Kijelölés
<?
$creature = mysql_query("SELECT * FROM creature WHERE id = '".mysql_real_escape_string($_GET['kreature'])."'");


$ag = array();
$res = array();

$idk = array();
$idkk = array();
//$x = 0;
while($creature_ = mysql_fetch_array($creature)){



mysql_select_db($zone);

$zk = mysql_query("SELECT * FROM zones WHERE mapID = '".$creature_['map']."' AND '".$creature_['position_x']."' > x_min AND '".$creature_['position_y']."' > y_min AND '".$creature_['position_x']."' < x_max AND '".$creature_['position_y']."' < y_max");

//$zt = mysql_fetch_array($zk);

while($zt = mysql_fetch_array($zk)){

//echo $zt[2];
if(in_array($zt['name_loc0'], $res)){

}else{

$ag[] = $zt['name_loc0'];
$idk[] = $zt['areatableID'];

$res = array_merge($ag, $res);
$idkk = array_merge($idk, $idkk);
}

//echo $zt['name_loc0'];

}


//$x++;
//echo $res[1].$res[2];
}
$he = array_unique($res);
$ik = array_unique($idkk);
$ardb = count($he);
//echo $he[0].'  '.$he[1].'  '.$he[2].' '.$he[3].'  '.$ardb;
//echo $res['name_loc0'];
$c = 0;
while($c < $ardb){
echo '<a id="map" onclick="zone('.$ik[$c].');" style="cursor: default;">[ '.$he[$c].' ]</a>';
$c++;
}

?>


Majd egy PHP betöltése, és adatok el Post-olása:

Kód (javascript) Kijelölés
zone = function(name) {
  //href = self.attr('zone');
$('#mapt').load(
    "map/map.hun",
    {
        'key1': '<? echo mysql_real_escape_string($_GET['kreature']);?>',
'map': name
    }
);

};


Majd a feldolgozó PHP:

Kód (php) Kijelölés

<?
require_once('../../beallitasok/conn.php');
mysql_select_db($worlddb);
$creature = mysql_query("SELECT * FROM creature WHERE id = '".$_POST['key1']."'");

$c = 1;
while($creature_ = mysql_fetch_array($creature)){

mysql_select_db($zone);
$zone_k = mysql_query("SELECT * FROM zones WHERE mapID = '".$creature_['map']."' AND areatableID = '".$_POST['map']."' AND '".$creature_['position_x']."' > x_min AND '".$creature_['position_y']."' > y_min AND '".$creature_['position_x']."' < x_max AND '".$creature_['position_y']."' < y_max GROUP BY areatableID");

if($c == 1){
echo '<div class="mapper" style="width: 488px; height: 325px; float: left;">
<span style="display: block; position: relative; width: 488px; height: 325px; background-image: url(/kiegeszites/maps/enus/normal/'.$_POST['map'].'.jpg); background-position: initial initial; background-repeat: initial initial;"><div>';
}
/*
//$zone_t = mysql_fetch_array($zone_k);
while($z = mysql_fetch_array($zone_k)){

$p_zone_k = mysql_query("SELECT * FROM zones WHERE mapID = '".$creature_['map']."' AND areatableID = '".$z['areatableID']."' AND'".$creature_['position_x']."' > x_min AND '".$creature_['position_y']."' > y_min AND '".$creature_['position_x']."' < x_max AND '".$creature_['position_y']."' < y_max");
*/
while($p_creature = mysql_fetch_array($zone_k)){

$XX = round(100 - ($creature_['position_y']-$p_creature['y_min']) / (($p_creature['y_max']-$p_creature['y_min']) / 100), 2);
$YY = round(100 - ($creature_['position_x']-$p_creature['x_min']) / (($p_creature['x_max']-$p_creature['x_min']) / 100), 2);

//echo $z['name_loc0'].' - '.$XX.' '.$YY.'<br />';
echo '<div class="pin" style="left: '.$XX.'%; top: '.$YY.'%;"><a href="javascript:;" style="cursor: default;"></a></div>';

}

//}

if(mysql_num_rows($creature) == $c ){
echo '</div></span></div>'.$p_creature['name_loc0'];

}

$c++;
}

?>
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

#186
Kezd kialakulni az NPC tab. Kattintásra betöltődő map-ok, az NPC-k pontos megtalálásához. 3D gomb, ha meg akarjuk nézni 3D-ben. Csak akkor jelenik meg ha, képes az adott NPC-t megjeleníteni. Melett egy Link gomb, ami window.prompt-on alapul, és valami hasonló található benne: [npc=69]
Ez majd a későbbiekben lesz fontos, a Fórum résznél.
Ha rámutatunk a térképen a kijelölt pontok valamelyikére, akkor egy apró tooltip jön elő, amiből leolvashatjuk a koordinátákat.
Például: 52.7, 38.7

Még hátra van a Térképek kinagyítása.....

Kép:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

Újraírtam az adatokat, század pontossággal számol, de kiírni csak tized pontossággal írja ki.
Letaglózó a pontosság! Itt egy kép, ez által meggyőződhettek a TérképRendszer pontosságáról.

A kiszemelt áldozat Thrall volt. Nézzétek meg bal oldalon a weboldal által mutatott koordinátákat, majd utána jobb oldalon, InGame a WorldMapFrame aljában a player koordinátákat.

Ez is összejött.

Megcsinálom ezt az egészet egy külön verzióban pár napon belül, kizárólag TC-hez. És közzéteszem itt a fórumon. Szerintem sokan hasznát fogják venni!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

Npc Tab Jquery Load-al megoldva. Igaz még kicsit döcögősen megy a Jquery, de lassan csak belejövök.
( + ShadowBox )

http://youtu.be/j61PMVgW4Uo

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

Most kicsit eltértem a weboldaltól, a beépített addon-ok felé.
A Fedback működik 3.3.5.12340-n. Direkt felnéztem egy Funn szerverre, és kipróbálgattam.
Pár dolgot Magyarosítottam benne.
Szerintem nem néz ki rosszul...


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

#190
Hali mindenki.

Én ezzel befejeztem. :)

A történet nagy vonalakban annyi, hogy leforgattam a TC-t, úgy ahogy megbeszéltük. Nagyon jól működött a dolog. 9 Locale, minden.... huHU kliens.
DLL hibára hivatkozva mindent bezárt az OP rendszer, majd újraindult. Hogy mire hivatkozott, nem volt időm megnézni, de valami DLL volt. Újralőtte a gépet, és nem volt HDD-m. Akárhova is tettem, akárhogy próbáltam ( másik gép, minden ) semmi nem ismerte fel. Elvittem a lenti számtekes sráchoz, hogy csináljon vele valamit.
Most hívott 20 perce, hogy sajnálja, de semmit nem tud vele kezdeni.

Így veszett mindenem. Az Armory, az adatbázisok, a szerver, a huHU kliens, a hozzá tartozó telepítő, az Update-erk, a BKGND és a hozzá tartozó Torrent Tracker, annak a webes kezelőfelülete, a FeedBack, a félig kész Static Render, a 70 %-ban Magyarosított DBC-k, a Glue XML-ek és LUA-k, a teljes weboldalam amit csinálgattam, a felturbózott Userplate, 3D megjelenítő ( Armory, NPC, Item, Spell ), az ikonok, a rotate képek ( NPC, Item ) a különféle NPC-khez tartozó portréképek, a teljes huHU telepítő amivel tegnap lettem kész, a frissítő csomag ami bármilyen kliens-ből képes kihozni egy huHU kliens-t ( repackolja egy teljes telepítő ). STB.... Ezek nem 1-2 napos melók voltak, hanem például az Updater a Custom build, a Launcher a BKGND teljes kivitelezése + az Istaller majd 7 hónapomba került.
Eddig 3 alkalommal kezdtem újra teljesen előröl mindent, negyedjére nem fogom!

Mindenkinek jó játékot, és jó szórakozást kívánok! Én attól itt leszek a fórumon, de már nem úgy mint eddig.

És azt ne feledjétek, nem csak az a működőképes amit letöltesz a Netről! És mindent meg lehet oldani!

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

Úgy néz ki a dolog, hogy mégis maradok, nem szabadul meg a tört wow tőlem. Ma reggel elmentem a HDD-ért a számtekes sráchoz. Hazaértem, és mérgemben kivágtam az erkélyről a kertbe, a hóba.. körülbelül 25 m-re.
Csak agyaltam, majd behoztam. 1 óra múlva rákötöttem a gépre. Nem kerreg most már, nem kérdezősködik, nem fagy le.. semmi. Most mentem ki róla az adatokat.
A számtekes srác ( Geri ) nem hitte el, most itt van nálam, és nagy kerek szemekkel nézi a félig sáros működő HDD-t.
Hogy engem ez a **** élet állandóan szívat...

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Zed

#192
Ezt nevezik a szervízben hőprofilos megoldásnak. Amit most akaratlanul sikerült véghez vinned.  De igyekezz a mentéssel, mert ez nem tart örökké.

Armin

Pár hónapja hasonlóan jártam én is az 500as winyómmal. Egyszer csak eltűnt a winből. Gondoltam megint csak kábel gond, mert eléggé zsúfolt a ház, és néha kicsúszik a winyó kábel. Kicsit feszül, na meg persze olyan frankón van megoldva minden, hogy épp a VGA kártya alatt vannak a SATA csatik kb. 5mm szabad hellyel :D
Szétkaptam a házat, megnéztem a kábelt, semmi. Kapcsolom be a gépet, és indításnál  a winyó helyett kb. ennyit írt: 111111zzzzzzzzzzz1111. Na mondom fél órája még Western Digital volt :D
Minden tizedik indításnál sikerült felismernie, de akkor is kb. 50kbyte/s volt az írási, olvasási sebessége, és nagyjából 5 percenként kifagyasztotta a win-t. Örültem, mert 400GB-nyi eléggé fontos holmim van rajta. Utána kicsit hallgatóztam indításnál, és elég fura akadó, recsegő hangja volt, mintha megakadna a fej. Berágtam, kivettem, elég erősen hozzávertem a falhoz 2-3szor, utána visszatettem, és azóta is hibátlanul működik :D
Egyedül a HDD Sentinel írja azóta, hogy 1-2 gyenge szektor van rajta, és már csak 96% a kondíció. Lényeg, hogy megjavult.

foxcon666


Powered by EzPortal