Hali!
Annyi kérdésem lenne hogy a game event-be ha berakok mondjuk Dalaranos lámpákat hogy 20:00 kor letegye idáig tiszta nahde hogy activálja is az objectet hogy belegyen kapcsolva(.gobj acti GUID) azt hogylehet megoldani hogy a szerver csinálja és ne én kapcsolgasam fel? :D.
start_time, end_time Ott tudod beállítani mikor kezdődjön, és mikor legyen vége. Vagy te arra gondolsz, hogy fel is kapcsolódjon a lámpa?
Ja igen most m
Hát akkor várom a jelentkezőket a megoldásra :D
esetleg csinálhatnál 1 külön go-t ugyanazokkal az adatokkal mint a dalarani lámpa, azokat pakolnád le, és biztos van ilyen függvény csak meg kell keresni :D , hogy leraksz 1 láthatatlan npc-t dalaran-ba és updateai-ban mondjuk 5 mp-nként ellenörizhetné hogy van-e ilyen entry-jü go a 200.0f -es sugarú körbe, erre van is fv :D (valami get2ddistance vagy mi a neve :D ) aminek a segítségével végigmész a go-k listáján 1 for-ral és lekéred az állapotát. (Talán gameobject->getstate vagy valami hasonló függvény lehet rá ) és csak simán felkapcsolod ( go->SetGoState(GO_STATE_READY); , esetleg ha ez nem menne akkor lesd ki pontosan mit csinál a .gobject activate a level_nemtomhány.cpp -ben benne van, vs 2008 esetén felül lenyitod a kis listát és kikeresed: HandleGameobjectActivate vagy valami hasonló néven lehet benn, ott lesz, biztos megtalálod. Sok sikert ;)
Már ne is haragudj S0undX, de amit most leírtál szerintem azt te se gondoltad komolyan, nem fikázásként, de olvasd el légyszi vagy kétszer-háromszor az utóbbi hozzászólásodat.
Szerintem ez kicsit bonyolult. Én nem sokat értettem belőle, de ahhoz hogy egy lámpa világítson, nem kellenek ilyen nagy dolgok.
De ez csak az én véleményem.
Üdv.: Senki
hát szerintem is ennél egyszerűbb is lehet még átolvasni is érdekes volt a hozzászólást ha valaki tud valami mást az szóljon pls
M
1 kis
Ez engem nagyon kíváncsivá tett. Elég bonyolult ( nekem ), de biztosan működni fog.
Várom a folytatást. :)
Üdv.: Senki
Egyáltalán nem a tudásodat szidtam, hanem, hogy igénytelenül írtad meg azt, amit írtál.. Én elhiszem, hogy 14 évesen nagyon nagy sikereket értél el programozás terén, és ehhez őszintén gratulálok is, csak a fogalmazással volt probléma.
Köszi, $0undX várom a teljeset. :)
void AddSC_lampafelkapcsolo()
{
Script *newscript;
newscript = new Script;
newscript->Name="lampafelkapcsolo";
newscript->GetAI = &GetAI_lampafelkapcsolo;
newscript->RegisterSelf();
}
Ha m
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 július 30, 11:29:25 DÉLUTÁN
esetleg csinálhatnál 1 külön go-t ugyanazokkal az adatokkal mint a dalarani lámpa, azokat pakolnád le, és biztos van ilyen függvény csak meg kell keresni :D , hogy leraksz 1 láthatatlan npc-t dalaran-ba és updateai-ban mondjuk 5 mp-nként ellenörizhetné hogy van-e ilyen entry-jü go a 200.0f -es sugarú körbe, erre van is fv :D (valami get2ddistance vagy mi a neve :D ) aminek a segítségével végigmész a go-k listáján 1 for-ral és lekéred az állapotát. (Talán gameobject->getstate vagy valami hasonló függvény lehet rá ) és csak simán felkapcsolod ( go->SetGoState(GO_STATE_READY); , esetleg ha ez nem menne akkor lesd ki pontosan mit csinál a .gobject activate a level_nemtomhány.cpp -ben benne van, vs 2008 esetén felül lenyitod a kis listát és kikeresed: HandleGameobjectActivate vagy valami hasonló néven lehet benn, ott lesz, biztos megtalálod. Sok sikert ;)
Szia
hát ha te ilyen módszerekkel akarod megcsinálni a wowemufos botot én a nevem nem adom hozzá mint ötlet gazda...
Idézupdateai-ban mondjuk 5 mp-nként ellenörizhetné hogy van-e ilyen entry-jü go a 200.0f -es sugarú körbe, erre van is fv :D (valami get2ddistance vagy mi a neve :D ) a
nem sértés de ez kb borzalmasan szörnyű laggot fog okozni v. szét dczi a szervert
gyakran ellenőrzöd az objecteket?
úristen láttál te már 1 másoló konstruktort?
ha nem akkor itt az ideje
ha meg már láttál akkor kibaszott baromságokat beszélsz
ez olyan mennyiségű adatot végig pásztáz h az eszméletlen... akkora packeteket átad stb...
szerk ui.: azért respekt h 14 évesen ennyit is tudsz de van még mit tanulni
ez tetszett, nahde nekem nemkell hogy megkeresse őket egyesével is kiírom db ből a guidokat csak az a lényeg amit beleírok felkapcsolja azt csá
"h
És szerinted, ha most megírod neki a scriptet, de előtte leírod azt, hogy - direkt idézni fogok -
"biztos van ilyen függvény csak meg kell keresni", "erre van is fv (valami get2ddistance vagy mi a neve)", "1 for-ral és lekéred az állapotát. (Talán gameobject->getstate vagy valami hasonló függvény lehet rá )", "HandleGameobjectActivate vagy valami hasonló néven lehet benn", akkor ezekből szerinted majd érteni is fogja?
tudod mit? j
csak egy kérdés, nem tudsz olyan scriptet írni hogy pl 54 es game eventnek az objecteit bekapcsolja? :D ha tudsz az biztos rövidebb mint amit most szeretnél.
igazából az objectumok típus alapján való kiszűrése gyerekjátok:
(függvény: GetGoType() ) de még mindig nem érzem úgy hogy ennél egyszerűbben nem lehetne, a probléma az objecktum lista létrehozásánál kezdődik, hogy ugye hogy csináljam meg úgy hogy minél kevésbé terhelje le a magot/gépet. A kivitelezés viszont természetesen lehetséges, ám a legegyszerűbb még mindig ha konkrét guid-okkal dolgozik a kód, ám nem tudom hogy amikor ezek az objectumok eltűnnök / megjelennek akkor nem kapnak új guid-ot, mert ha igen akkor gyakorlatilag minden este lehetne újra írni a kódot :D , az meg ugy nem kellemes szóval....
hát gondolom nemkapnak ha a gamea_event táblába a guidokat írod bele és még nem tapasztaltam hogy változtatta volna :D szval nem :D de a script az lehetőleg egy kikötött game_event id jének az objecteit aktiválja mert akkor így később lehet még bővíteni nem a scriptbe írogatni.
select * from game_event_gameobject where event = "x"
jaj istenem, így mindjárt egyszerűbb az egész! köszi ;D
én köszönöm, nem te! mindent megtettél kösz :D további jó fórumozást mindenkinek!
A t
Én nagyon szívesen fogadok bármilyen olyan dolgot, amit nem értek 100%-osan, mert azokból nagyon sokat lehet tanulni! Nekem nem szokásom fikázni senkit. :)
Üdv: Senki
Termésetesen nem is rád céloztam senki. :)
Nem lehetne összekötni a "Nights" game eventtel? Ha az aktív, akkor a lekért guid-knél aktiválja az objecteket, egyéb más esetben alap állapot van.
Db-s támogatás nincs a game object activate-re ha jól tom de a "nights" event tudod pontosan mit csinál? , mert ha már mindenképp game event-tel akar lámpákat letenni akkor arra inkább külön eventet csináljon mert a script amit küldtem neki az is az adott event összes go-ját aktíválja és nem tudom mi van a "nights"-ban.Lényeg a lényeg egyszerűbb így.
A nights event mindenféle olyan mobot, és go-t pakol le, ami az éjszaka része, és igen például lámpákat is.
Nem adatbázisos megoldásra gondoltam. Nem vagyok benne nagyon a szkripting témába, de egy npc-hez gondoltam ezt a dolgot. Gondolom lehet futtatni sql queryket, ha nem akkor ki kell szedni az összeset db-ből. Maga a szkript az egy if (event_active == Nights) (bocs a fapados megoldásért :P) és ha ez igaz, akkor go_activate guid... Azt viszont nem tudom, hogy ilyen bele építhető e a creature szkriptbe.