Hello szeretnék segítséget kérni. A problémám az lenne ,hogy amikor bekerülnek a mobok Combaba 90% esély van arra hogy beesnek a textúra alá, miért Vmap -ot nem használok . YTDB -t használok .
Helló!
Szerintem használj VMAP-ot, nem bánod meg. Egyébként szerintem próbálj UDB-t, meg talán inkább TC2-t ...
Hát ha nem használsz vmapot, akkor ez nem is vog megváltozni. A vmap a vertical mapnak a rövidítése, ami arra jó, hogy a térkép magassági pontjait (z coord) figyeli, és ahhoz igazítja a mobokat. Meg ott van ugye a line of sight system is (vmap része), ami nem hagyja hogy átlőj a textúrán.
Akkor ez a YTDB hib
Akkor rosszul láttad. YTDB egy rakás szar... MaNGOS-hoz csakis UDB-t érdemes használni. De hidd már el, hogy ennek nincs köze az adatbázishoz... Ez csak a vmap hibája lehet.
köszönöm hogy választ adtál a kérdésre és elmondtad ezeket :D +rep
Idézetet írta: X_RAZOR_X Dátum 2010 október 16, 01:12:20 DÉLUTÁN
Akkor ez a YTDB hibája lehet, mert ez elött (10444) verziót használtam , és akkor még nem volt ilyen problémám .
Ha át térnék másik DB -re akkor miért ajánlanátok a 2másik DB-t mert én a YTDB láttam eddig a legjobban fejvesztett DB -nek.
igen, énis az YTDB-t találom a legjobban "fejvesztett"-nek ezért ne használd ;)
Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 október 16, 02:26:52 DÉLUTÁN
Idézetet írta: X_RAZOR_X Dátum 2010 október 16, 01:12:20 DÉLUTÁN
Akkor ez a YTDB hibája lehet, mert ez elött (10444) verziót használtam , és akkor még nem volt ilyen problémám .
Ha át térnék másik DB -re akkor miért ajánlanátok a 2másik DB-t mert én a YTDB láttam eddig a legjobban fejvesztett DB -nek.
igen, énis az YTDB-t találom a legjobban "fejvesztett"-nek ezért ne használd ;)
Hát nem aranyoos? :)
Ha még esetleg küzdenél a problémával, akkor vmap=on ;)
Nálam is ez oldotta meg a gondot.