Írjuk újra a WoW-ot

Indította Armin, 2013 március 01, 05:46:14 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Armin

Sziasztok!

Az előző témában már többé-kevésbé ki lett tárgyalva a téma, viszont akkor némi változtatásokkal neki is lehetne állni. Alap ötletként ugye pucoljuk le a pályát, új kezdőhely, új sztori, minden teljesen magyarul.
A pálya ugye hatalmas, teendő lenne bőven, szóval érdekelne, hogy rajtunk kívül (Tudvari és jómagam) valakit érdekelne-e még a téma? Valószínűleg Cata alapokon lesz, némi kliens módosítással.
Szabadjára lehet engedni a fantáziát, valamint a kreativitást. A lényeg, hogy a lehető legkevésbé legyen a megszokott WoW  ;D
Régebben is filóztam már saját mmo-n, de úgy voltam vele, hogy a nulláról felépíteni egy játékot kb. a lehetetlennel   egyenlő egy kis csapattal. Az eszembe sem jutott, hogy egy meglévőt kellene módosítani  ;D

Szóval akad itt olyan vállalkozó szellemű ember, aki lát benne fantáziát, és szívesen foglalkozna vele?

Anubisss

Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

Armin

Éljen a pozitív hozzáállás  ;D ;D ;D

Armin



Na majd így fogsz lesni, ha kész lesz  ;D

NevemSenki

Én kicsit értek a Klien-shez, de ebbe még én sem vágnék bele.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Armin

Végül is a kliens a legkevesebb. Ha az marad a régi, az sem gond. A tartalom a lényeg  ;D

NevemSenki

Konkrétan akkor kipucolod a creature, creature_template STB táblákat, és új adatokat írsz bele?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Zolee

Hát nem is tudom... WoW-os alapon, nem WoW-os történetszálat kitalálni és küldetéseket kreálni érdekes lenne.

Ha már új történetet találunk ki neki és új küldetéseket, akkor legyen WoW-os szerintem, de az úgymond "idegesítő" dolgokat, amik fejlődés közben a WoW-nál előfordulnak, azokat kiküszöbölni küldetés terén is. Például ne legyen az, hogy minden második, harmadik küldetés: "ölj meg ennyit, meg annyit ebből, meg abból", hanem kicsit érdekesebb, igazán saját elképzeléshez illő legyen.

Igazából nekem tetszik ez az ötlet, akármennyire is tűnik hülyeségnek elsőre, de lehet sikerülne valamit kihozni ebből az elképzelésből.
Még egyenlőre nem igazán tudom eldönteni, hogy beszálljak-e ilyen Projekt megvalósításába, de személy szerint én támogatom az ötletet.

Tudvari

Nos leírom az én ötletemet,ha már én találtam ki:

WoTLK alapú szerver,ami először csak egy helyen játszódik egyedi történettel,npc-kkel,küldikkel,itemekkel stb.
A történet a Mists of Pandaria után pár évvel játszódna.Akit a küldiken kívül is érdekelne a sztori annak lesz történet menüpont + egyedi questláncok stb.
A cél az,hogy azzal,hogy az elején csak egy terület van,megoldjuk azt a problémát,hogy kevés ember van.Ahogy egyre több ember lesz,egyre több terület is.Minden területhez lesznek insták,world bossok stb,ahonnan itemeket lehet szerezni.(+ emellett még pvp-zni is lehet).
Lesznek egyedi eventek(itt nem a gm eventre gondolok (de az is lesz)),hanem ostromok,sztorisdolgok stb.

Kb. ennyit tudok most írni róla.

Armin

Idézetet írta: Zolee Dátum 2013 március 01, 08:08:02 DÉLUTÁN

Például ne legyen az, hogy minden második, harmadik küldetés: "ölj meg ennyit, meg annyit ebből, meg abból", hanem kicsit érdekesebb, igazán saját elképzeléshez illő legyen.

Ez amúgy csak tört szerveres betegség. ha látnád milyen küldik vannak eredetin.....komolyan besz@rás  ;D
Egyik személyes kedvencem, amikor Booty Bay-t megtámadják a kalózok. Hát az valami iszonyatosan jó volt. De rengeteg ilyen van.

Zolee

Hát igen, sejtettem, hogy ez csak törtön van így, de remélem tudod mire utalok, ne legyen unalmas, az a lényeg. :D

Armin


Armin

Idézetet írta: Tudvari Dátum 2013 március 01, 08:14:12 DÉLUTÁN
Nos leírom az én ötletemet,ha már én találtam ki:

WoTLK alapú szerver,ami először csak egy helyen játszódik egyedi történettel,npc-kkel,küldikkel,itemekkel stb.
A történet a Mists of Pandaria után pár évvel játszódna.Akit a küldiken kívül is érdekelne a sztori annak lesz történet menüpont + egyedi questláncok stb.
A cél az,hogy azzal,hogy az elején csak egy terület van,megoldjuk azt a problémát,hogy kevés ember van.Ahogy egyre több ember lesz,egyre több terület is.Minden területhez lesznek insták,world bossok stb,ahonnan itemeket lehet szerezni.(+ emellett még pvp-zni is lehet).
Lesznek egyedi eventek(itt nem a gm eventre gondolok (de az is lesz)),hanem ostromok,sztorisdolgok stb.

Kb. ennyit tudok most írni róla.

Akkor már csak valahogy szinkronba kellene hozni a 2 verziót  ;D ;D ;D ;D

Zolee

Idézetet írta: Armin Dátum 2013 március 01, 08:29:02 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Tudvari Dátum 2013 március 01, 08:14:12 DÉLUTÁN
Nos leírom az én ötletemet,ha már én találtam ki:

WoTLK alapú szerver,ami először csak egy helyen játszódik egyedi történettel,npc-kkel,küldikkel,itemekkel stb.
A történet a Mists of Pandaria után pár évvel játszódna.Akit a küldiken kívül is érdekelne a sztori annak lesz történet menüpont + egyedi questláncok stb.
A cél az,hogy azzal,hogy az elején csak egy terület van,megoldjuk azt a problémát,hogy kevés ember van.Ahogy egyre több ember lesz,egyre több terület is.Minden területhez lesznek insták,world bossok stb,ahonnan itemeket lehet szerezni.(+ emellett még pvp-zni is lehet).
Lesznek egyedi eventek(itt nem a gm eventre gondolok (de az is lesz)),hanem ostromok,sztorisdolgok stb.

Kb. ennyit tudok most írni róla.

Akkor már csak valahogy szinkronba kellene hozni a 2 verziót  ;D ;D ;D ;D

Hát én őszintén, inkább Cataclysm (4.3.4) klienssel szeretném tolni, valahogy meguntam az LK-t, már minden túl hideg rajta. ;D

Armin

Azért választottam a 4.0.6-ot, mert mindenképp jó lenne Cata kliens, viszont ez azért sokkal stabilabb már, mint a 4.3.4, és mivel teljesen egyedi lesz az egész, nem feltétlen kell a 4.3.4
Amúgy a 4.0.6-ban is vannak már 534 item level-es holmik, szóval....  :)
Csak ezek nem igazán publikus holmik, és nem is megszerezhetőek játékban.

Plusz egy kis dbc hackeléssel be lehet tenni a 4.3.4-es itemeket is, és maximálisan használhatóak lesznek.

Powered by EzPortal