Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Script => A témát indította: piti629hun Dátum 2010 augusztus 04, 02:05:44 DÉLUTÁN

Cím: The Ruby Sanctum script
Írta: piti629hun Dátum 2010 augusztus 04, 02:05:44 DÉLUTÁN
hali . Találtam egy scriptet ruby-hoz de nem tudom build-elni mert a kövi errorok vannak :

9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(108) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(109) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(113) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(114) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(115) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(116) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(117) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments

itt a link : http://bitbucket.org/mastermindmp/the-ruby-sanctum/ (http://bitbucket.org/mastermindmp/the-ruby-sanctum/)

mi lehet a gond ? mert nem találok rá magyarázatot . ha valakinek jó akkor jelezzen .
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: Aucor Dátum 2010 augusztus 04, 02:24:19 DÉLUTÁN
Idézetet írta: piti629hun Dátum 2010 augusztus 04, 02:05:44 DÉLUTÁN
hali . Találtam egy scriptet ruby-hoz de nem tudom build-elni mert a kövi errorok vannak :

9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(108) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(109) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(113) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(114) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(115) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(116) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(117) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments

itt a link : http://bitbucket.org/mastermindmp/the-ruby-sanctum/ (http://bitbucket.org/mastermindmp/the-ruby-sanctum/)

mi lehet a gond ? mert nem találok rá magyarázatot . ha valakinek jó akkor jelezzen .

\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum .... Scriptek? az mit keres ott? És ezt biztos hogy trinityre/mangosra írták?
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: piti629hun Dátum 2010 augusztus 04, 02:33:44 DÉLUTÁN
az tök mind1 hogy honnan szedi a file-okat . magában a script-ben van valami hiba .
9137-es rev-et használok (TrinityCore 2)
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 04, 02:39:49 DÉLUTÁN
más rev-hez készült vagy akármi, lényeg hogy ebben a sorban:
pConflagrationTarget1 = Unit::GetPlayer(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0)->GetGUID());

és az ehez hasonlókban szerintem valami
innentől:
Unit::GetPlayer(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0)->GetGUID());
nem stimmel. Majd utána nézek.
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 05, 12:20:46 DÉLELŐTT
Wáááöööeéééááá!!!
Ez a sor rendkívül értelmes:
pConflagrationTarget1 = Unit::GetPlayer(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0)->GetGUID());
Ha szöveggé alakítanánk, akkor így nézne ki:
1. keresünk egy playert random módon
2. lekérjük a guidját
3. a guidja alapján megkeressük a playert

Inkább valami ilyesmi kéne:
pConflagrationTarget1 = (Player*)SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);

Nem tom ki volt az az észkombájn aki ezt a scriptet írta, de...
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 05, 09:58:24 DÉLELŐTT
megmondom ?szint
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: piti629hun Dátum 2010 augusztus 07, 02:22:31 DÉLUTÁN
megvan oldva . leszedtem a legujjab cpp-k et az instához és mükszik csak egy bajom van vele :
a 2 szélső boss után megöljük hátsót és akkor lenne látható halion ...
na már most nekem végig ott van (ott kell lennie különben a hátsó boss után crash)
az lenne a kérdésem hogy hogyan állítom be hogy csak akkor legyen látható (phaseMask)
ha leöltem a hátsót ?
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 07, 02:36:20 DÉLUTÁN
script-script-script
annyit elmondhatok hogy a láthatóságat úgy tudod állítani hogy:
creaturepointer->setvisiblity(VISIBILITY_OFF);
vagy VISIBILITY_ON a végén.
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: piti629hun Dátum 2010 augusztus 07, 06:38:11 DÉLUTÁN
thx . tökéletesen mükszik az insta  ;D
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 08, 01:22:45 DÉLELŐTT
Idézetet írta: piti629hun Dátum 2010 augusztus 07, 06:38:11 DÉLUTÁN
tökéletesen
Azt azért kétlem... ;D ;)
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: castor Dátum 2010 november 17, 10:43:53 DÉLELŐTT
Az elérhető legfrissebb scriptet gond nélkül le tudtam fordítani (Trinity 10400++). Megy is a dolog egészen addig míg Halion phase 3-ba váltana. Itt megjelenik egy portál, de rá kattintva nem történik semmi sem. A "Twilight realm" aurát kellene, hogy leszedje. Ha a karakteren ott van ez az aura akkor a 32-es phasemaskba kerül, és itt is jelenik meg az object. Az az érdekes, hogy maga az object 1-es phasemaskban gond nélkül működik, a spell is jó (.cast spell_id és leszedi az aurát és phasemask 1-be tesz). Eddig még nem jöttem rá, hogy miben lehet a hiba, talán ti tudtok nekem ez ügyben segíteni.
Cím: Re:The Ruby Sanctum script
Írta: anuka Dátum 2010 november 17, 01:33:17 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 05, 12:20:46 DÉLELŐTT
Inkább valami ilyesmi kéne:
pConflagrationTarget1 = (Player*)SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);

Nem tom ki volt az az észkombájn aki ezt a scriptet írta, de...

És ha a unit amit kapsz nem player, hanem pl egy pet, akkor máris invalid (nem NULL!) a pointered.
Ezért lett kitalálva a ToPlayer(), ami akkor ad vissza NULL-t ha az nem player (amit a GetTypeId()-vel ellenőríz), ellenkező esetben pedig végbe megy a castolás.

Ez a sor:
pConflagrationTarget1 = Unit::GetPlayer(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0)->GetGUID());

tökéletesen jó lenne, _ha_ az utsó paraméterben annak az object-nek a guid-ja szerepelne, aki a "keresést" végzi, tehát me->GetGUID() kéne és fordulna/működne (legalábbis ez a része) is.

Az már jó kérdés, hogy a 0) mi akar lenne, nem tudom honnan szülhették. ;D