Hy all!!
Nekem sok problémám volt objecek berakásával,keresésével.Találtam egy angol leírást ami alapján megpróbáltam dbc.-böl kiszedni display id-ket.Bevált!Nagyon jó kis objecteket, házakat ... lehet kiszedni onnan.
Gondoltam leírom hátha tudok vele segíteni valakinek
Két program van ami könnyít a munkán:
-mywarcraft studio http://wowdev.org/wiki/index.php/Mywarcraftstudio (http://wowdev.org/wiki/index.php/Mywarcraftstudio)
-model viewer (ez nem szükséges de mielőtt betennél valamit már látod hogy néz ki) http://www.wowmodelviewer.org/ (http://www.wowmodelviewer.org/)
1.lépés:
-megnyitod a mywarcraft studiot
-betöltöd a wow könyvtáradból a data/enus/patch-enUS.mpq -t (enGB-nél persze ez értelemszerűen más fájl)
-ha megnyitottad a fájlt megkeresed DBFilesClient mappát és megnyitod
-a mappában megkeresed a GameObjectDisplayInfo.dbc-t és megnyitod
Ha ez a lépés kész akkor a feljövő ablakban már lehet is nézelődni az objectek között. :)
A modelviewer-ben meglehet nézni az objectek kinézetét mivel a dbc. ablakban a name oszlopban a teljes mpq.-n belüli elérés ottvan
2.lépés Berakás az adatbázisba:
-Adatbázist megnyitod (Naicat,Sqlyong vagy ki mit használ)
-A gameobject_template táblát megkeresed és megnyitod
-Egy új sor beszúrást csinálsz
3.lépés PHP sor beillesztése:
-Entry = Ide jön az object ID-je, lehetőleg jó nagy számot írj,hogy ne írj felül semmi meglévőt (én 2.4.3-ba 300200-rol kezdtem a saját object-ek bepakolását
-Type = idejön a típusa,
- Ha nagyobb ház,templom object-et raksz be akkor ide 14-et írj
- Ha csak egy sima asztal,fa vagy bokor... akkor 5-öt
- A végén leírom az összes type-ot
-DisplayId = A létrehozni kívánt object DisplayId-je amit a fent leírtak szerint dbc.-böl kitudunk olvasni
-Name = ide pedig beírhatjuk a nevét ez tetszőlegesen bármi lehet
-A többi sort nem kell piszkálni maximum még egy sor van kicsit lejjebb a Size = ezzel az objectek méretét lehet változtatni
4.lépés:
-egy restart aztán már pakolhatjuk is be az új objectünket :)
Megjegyzés:
Ezzel a módszerrel elég sok objectet ki lehet szedni a dbc. fájlból de még így se lehet mindent. Pedig van olyan olyan object ami .wmo (ez asszem a textúrához tartozik) és ki lehet szedni van displayid-je, van olyan amit pedig nem :-\
Object Type:
GAMEOBJECT_TYPE_DOOR = 0,
GAMEOBJECT_TYPE_BUTTON = 1,
GAMEOBJECT_TYPE_QUESTGIVER = 2,
GAMEOBJECT_TYPE_CHEST = 3,
GAMEOBJECT_TYPE_BINDER = 4,
GAMEOBJECT_TYPE_GENERIC = 5,
GAMEOBJECT_TYPE_TRAP = 6,
GAMEOBJECT_TYPE_CHAIR = 7,
GAMEOBJECT_TYPE_SPELL_FOCUS = 8,
GAMEOBJECT_TYPE_TEXT = 9,
GAMEOBJECT_TYPE_GOOBER = 10,
GAMEOBJECT_TYPE_TRANSPORT = 11,
GAMEOBJECT_TYPE_AREADAMAGE = 12,
GAMEOBJECT_TYPE_CAMERA = 13,
GAMEOBJECT_TYPE_MAP_OBJECT = 14,
GAMEOBJECT_TYPE_MO_TRANSPORT = 15,
GAMEOBJECT_TYPE_DUEL_ARBITER = 16,
GAMEOBJECT_TYPE_FISHINGNODE = 17,
GAMEOBJECT_TYPE_RITUAL = 18,
GAMEOBJECT_TYPE_MAILBOX = 19,
GAMEOBJECT_TYPE_AUCTIONHOUSE = 20,
GAMEOBJECT_TYPE_GUARDPOST = 21,
GAMEOBJECT_TYPE_SPELLCASTER = 22,
GAMEOBJECT_TYPE_MEETINGSTONE = 23,
GAMEOBJECT_TYPE_FLAGSTAND = 24,
GAMEOBJECT_TYPE_FISHINGHOLE = 25,
GAMEOBJECT_TYPE_FLAGDROP = 26,
GAMEOBJECT_TYPE_MINI_GAME = 27,
GAMEOBJECT_TYPE_LOTTERY_KIOSK = 28,
GAMEOBJECT_TYPE_CAPTURE_POINT = 29,
GAMEOBJECT_TYPE_AURA_GENERATOR = 30,
GAMEOBJECT_TYPE_DUNGEON_DIFFICULTY = 31,
GAMEOBJECT_TYPE_BARBER_CHAIR = 32,
GAMEOBJECT_TYPE_DESTRUCTIBLE_BUILDING = 33,
GAMEOBJECT_TYPE_GUILD_BANK = 34,
GAMEOBJECT_TYPE_TRAPDOOR = 35
Nagyszerű tutorial igaz újat nem tanultam vele de sokaknak segítettél hogyan szedjék ki az objecteket dbc-ből. :)
K
a display id je az a legelső oszlop !
model wieverbe pedig az elérési út alapján tudod megnézni.
Nice :)
Köszönöm!
Ha valaki elbíbelődik vele, akkor összegyűjthetné a jobb, működő objecteket, és feltöltheté :)
Sztem sokan örülnének neki.
Üdv! Nem tudom ez-e a legjobb hely de itt közel vagyok a témához:D Nekem az a gondom hogy néhány object wow errort okoz! Leteszem és kilép a játékból wow errorral és ezután azt a karimat amivel belementem az object hatókörébe nem tudom használni! Mi az oka ennek? Amúgy megérte kiemeltre tenni ezt a topicot! nagyon köszönöm a leírást! +10!
Idézetet írta: winettou Dátum 2010 január 15, 08:21:04 DÉLUTÁN
Üdv! Nem tudom ez-e a legjobb hely de itt közel vagyok a témához:D Nekem az a gondom hogy néhány object wow errort okoz! Leteszem és kilép a játékból wow errorral és ezután azt a karimat amivel belementem az object hatókörébe nem tudom használni! Mi az oka ennek? Amúgy megérte kiemeltre tenni ezt a topicot! nagyon köszönöm a leírást! +10!
Nem tudom mi lehet a probléma. Én közel 300 "saját" objectet raktam így be(ogg-bol torony, templom, ház...)de nekem soha nem volt wowerror.
Hát épp ez az hogy az általam berakott object vagy hibátlan vagy nem látszik semmi de nem okoz errort... ezt a már meglévő objectek okozzák de nem tudom miért... Valaki valami ötlet?
Hy) Egy kérdéssel kezdeném...
objecteket lehet valahogy mozgatni?
olyanra gondolok pl. hogy lerakok egy hajót amire fel lehet szállni és időközönként indulva elvisz adott területről egy másikra. Nem ugy mint a transportok, hanem kvázi sétahajó jelleggel...)))
Lehet hogy sokaknak nem mondok újat, de lehet hogy néhány embernek jól jön...
Néhány object display ID
7019 - Tank
7051 - Fahíd
7428 - Templom
7432 - Kisház
7434 - Fűrészház
7446 - Hajó /SW-böl induló/
7465 - Kisház
7474 - Tauren Grifftorony
7475 - SW híd
7546 - Lezuhant léghajó
7552 - KAlózhajó
7570 - Nagy kalózhajó
7595 - Torony
7598 - Megtépázott kalózhajó /úgy néz ki mint karibtenger kalózaiban a Fekete Gyöngy))) /
7614 - Viking hajó
7632 - Viking kishajó
7636 - Horgászós teknőc /jobb nevet nem találtam)) ha megnézed megtudod miért)) /
7668 - Allis kovácsmühely
7670 - Hordás ház
7671 - Ahn'Quiraj insta
7672 - Og Command center /vagy valami hasonló/
7674 - Ahn'Quiraj insta
7675 - Kőkapu - lépcső - körbe fal /valszeg valamelyik insta/
7676 - nyitott kovácsmühely
7677 - Romos mount karám
7708 - Stég
7709 - félig kész léghajó ballon
7806 - kunyhó füsstel
7807 - kunyhó
7808 - Épülő allis torony /kb. háromnegyedig kész/
7809 - Épülő allis torony /negyedig kész/
7837 - Allis nagyház
7847 - Allis kisház
7855 - Köbejárat lerombolt kapuval
7877 - Kőfal
7878 - Torony
7901 - Oszlopcsarnok
7906 - Bezárt aranykapu
7909 - WG fal
7914 - kőfal
7915 - Kőtorony /falhoz sarokelem/
7995 - Oszlopos hid
8010 - Kisház
8011 - Előtetős mountkarám
8012 - fűrészház
8013 - Istálló
8014 - Istálló
8015 - fűrészház
8016 - Előtetős mountkarám
8019 - SW kisház /zárt/
8020 - UC kisház /zárt/
8253 - Hatalmas hordás királyi hadiléghajó /érdemes megnézni!!!!!!!/
8254 - Hatalmas Allis királyi hadiléghajó /érdemes megnézni!!!!!!!/
8335 - Allis őrtorony
8459 - Emelvény korláttal
8523 - Hatalmas kőszobor
8975 - ház előtér lépcsővel
8976 - Engineering épület
8996 - Hordás bezárt kapu
8997 - Allis rácsos kapu /SW-ben van ilyen/
8998 - Hordás kőfal
9003 - Kőkapu
9008 - Piros katamarán
9059 - Landing Plato
9085 - SW kapu
ha tud valaki olyat ami itt nincs nyugodtan irhatja))
ez érdeke.. nekem ezekből az idékből egyikse megy:D gondolom mangos emuhoz valók?
nem csak mangos emukhoz jó
Idézetet írta: DevilGRD Dátum 2010 március 18, 03:13:34 DÉLUTÁN
ez érdeke.. nekem ezekből az idékből egyikse megy:D gondolom mangos emuhoz valók?
Devil! először be kell tenned adatbázisba... ezek csak display ID-k...
Object mozgatásról senki nem tud semmit???
Idézetet írta: Senti Dátum 2010 március 23, 07:26:20 DÉLELŐTT
Object mozgatásról senki nem tud semmit???
Csak scripttel lehet megoldani.
ömm, DK kezdőn van az a port ami levisz egy emeletet, az is script? mert nem visz le, és kiszeretném javitani :(
Jaj istenem hányszor volt már ez a kérdés... Csak akkor lép működésbe, ha végigcsinálod a fenti küldisorozatot. És a fly master szintén hasonló elven működik.
Hmm, azthittem azt Death Gate-ra mondtátok :D De akk ugytünik ez taurin bugos . sry!
Miért kell mindenkinek a tauriból kiindulnia?
Inkább nem jellemzem a szervert.
www.wowhead.com
www.wowdb.com
http://wow.allakhazam.com/
http://thottbot.com/
Ez csak egy kis része az internet világának ahol utána tudsz olvasni a dolgoknak.
Wiki oldalakat pedig már meg sem említem.
Ezért tauri, mert ha aztmondanám: kaukilou szerver, akkor senki nem tudja mi van..