Üdv!
Annyi lenne a problémám, hogy a saját készítésű NPC-im lootja mindig ugyanaz (tehát a t10 droppal rendelkező boss minden egyes kill-nél a sámán t10-t dobja és ugyanigy a többi npc-nél természetesen más itemekkel).
Igazából fogalmam sincs, hogy mi lehet a probléma, nem találkoztam még ilyennel, de abba biztos vagyok, hogy túl mélyen kutatok már és valami egyszerű megoldása van a dolognak.
Előre is köszi a segítséget ;)
Valószínűleg elrontottál valamit, ajánlom az alábbi olvasnivalót: http://collab.kpsn.org/display/tc/Loot+template+tc2
Amit leírtál az alapján nem, vagy nagyon nehezen tudnánk kitalálni hogy mi a hiba, mert nagyon kevés információt osztottál meg velünk.
A groupid-hez mi van beállítva a lootban?
Az alapértelmezett, tehát 1. Néztem még tegnap este, hogy a "eredeti" bossoknál ugyanez a szám 2, tehát lehet ez a probléma, még nem néztem meg.
Idézetet írta: hunti Dátum 2013 január 14, 11:07:30 DÉLUTÁN
Valószínűleg elrontottál valamit, ajánlom az alábbi olvasnivalót: http://collab.kpsn.org/display/tc/Loot+template+tc2
Amit leírtál az alapján nem, vagy nagyon nehezen tudnánk kitalálni hogy mi a hiba, mert nagyon kevés információt osztottál meg velünk.
Néztem már itt is természetesen, de még nem sikerült rájönnöm.
Az alap problémám szerintem érthető, de a db-ben megadott dolgokat leírom akkor:
Lootmode: 1
Groupid: 0
MincountorRef: 1
Maxcount: 1
ChanceorQuestchance: 100 (de már próbáltam 50-el is hátha az a baj)
Azt hiszem, hogy a group-okkal lesz valami gond, mert nekem is volt valami hasonló régen, nem emlékszem már sajnos a fix-re. A százalékokkal variálj valamit.
Idézetet írta: Szilárd Dátum 2013 január 15, 04:03:34 DÉLUTÁN
Azt hiszem, hogy a group-okkal lesz valami gond, mert nekem is volt valami hasonló régen, nem emlékszem már sajnos a fix-re. A százalékokkal variálj valamit.
Azt hiszem most van az, hogy minden féle lehetőséget ki kell próbálnom ;)
UPDATE:Odáig jutottam el, hogy a creature mindig mást dob, viszont csak 1db itemet.
ChanceOrQuestChance: 0 ; groupid: 1 ; a többi alapértelmezett.
!!! A groupid növelésével nem dob több itemet a creature, tehát a kérdés még mindig megoldatlan igazából :)
hasonlóval szenvedek én is, csak én azt akarom h a q item, és a normal item is 100%-osan essen.
Egyébként ha Chance ratet 0-ra rakod, akkor ne is várd h a drop jó legyen. groupid-t 0-ra raknám. próbáld meg úgy
Idézetet írta: Devis Dátum 2013 január 15, 08:26:44 DÉLUTÁN
hasonlóval szenvedek én is, csak én azt akarom h a q item, és a normal item is 100%-osan essen.
Egyébként ha Chance ratet 0-ra rakod, akkor ne is várd h a drop jó legyen. groupid-t 0-ra raknám. próbáld meg úgy
Na szóval, a probléma az, hogy ha 100%-ra rakod a drop chancet akkor minden item fog esni, de a core csak 16 itemet tud megjeleníteni a dropban (első 16 item). Ha a droprate 0 , a groupid pedig 1 akkor pedig csak egy item esik, de legalább nem mindig ugyanaz(igaz így sem tökéletes, sőt..)
Ha drop chance 100% a groupid pedig 0 akkor alap helyzetben van minden, tehát nyilván nem lesz jó......... ;)
vá
na igen, mondom ezzel szenvedek most én is :)
rakd 50%-ra :D
Az a baj, hogy nekem minden T10 item benne van a dropban, tehát 50%-nál kisebbre kell vennem, mert akkor is bőven több item lenne mint 16, megpróbálom 5% chance-val + groupid 1-el.. Lássuk..
UP.: Továbbra is csak 1 itemet dob..
És ha pl máshogy oldanád meg?
azt is eltudom képzelni például 1 npcben 10 db quest minden kasztnak 1 és pl meg kell ölniük a bosst és megkapják a settet
vagy több bosst csinálsz és azokban véletlenszerűen helyezed el a t10 itemeket
vagy vannak az Armor tokenek és ha azok esnének a bossokbol?és 1 npcvel megoldanád hogy az armor tokenből vehessenek t10et
Na én megoldottam.. annyi hogy egy creature-ba csak 16-nál kevesebb item lehet, és akkor a drop chance is tökéletesen működik, biztos meglehet oldani 16-nál több itemre is, de én inkább az egyszerűbb utat választottam..