Sziasztok... arra lennék kiváncsi, hogy Trinityben, hogy tudnám megoldani..hogy a szörnyeknek/bossoknak jobb legyen a hit ratingjük...és mondjuk soha ne misseljenek?
Idézetet írta: Glooub Dátum 2010 augusztus 14, 12:32:02 DÉLUTÁN
Sziasztok... arra lennék kiváncsi, hogy Trinityben, hogy tudnám megoldani..hogy a szörnyeknek/bossoknak jobb legyen a hit ratingjük...és mondjuk soha ne misseljenek?
Annak mi értelme, hogy egy boss sohase missel? Mondjuk semmi? Ha jól tudom szándékosan alap 5% miss van beállítva...
Lehet jól tudod de én úgy tudom h a bossnak az alap a 10%.
A cuccok miatt (ha jó) akkor az olyan 6%-ot dob rá.
Ui.: De lehet én tudom rosszul:D
Kell keresni egy spell-t, ami megnöveli a hit rate-et. Akár külön spellként is. És rá kell buffoltatni.
hit rate-re így kapásból ezt sikerült találnom (spell id: 43689), ez 20%-ot növel és ha hihetek thottbot-nak akkor nem jár le. Feltételezem hat mobokon is de nem teszteltem még.
Eléggé fapados, de így hirtelen ez jutott eszembe.
A hit rating rengeteg dologtól függ, pl a mob és a player szintkülönbségétől, az armotól, a playeren lévő spellektől, esetleg a mobon lévő spellektől. Szerintem is spellel próbáld megoldani, mert ehhez nem kell belepiszkálni se a db-be se a coreba, és még jól is néz ki.
Köszönöm a válaszokat!
Üdv Glooub