Sziasztok!
Azt szeretném,hogy ha megöli a mobot,akkor a gyilkos phase-t átírja.
Úgy teszteltem,hogy az event type: SMART_EVENT_AGGRO (pl.: amikor behúzza a player a mobot)
Amiket próbáltam:
SMART_ACTION_SET_EVENT_PHASE (szerintem nem a phasemaskot,hanem a scriptes event maskot állítja)
SMART_ACTION_SET_INGAME_PHASE_MASK (bármit állítok,maga a mob kerül át másik phasebe.)
SMART_ACTION_RANDOM_PHASE (minden param a választott phase,de semmi sem történik)
SMART_ACTION_RANDOM_PHASE_RANGE ez se jó.
Írjam meg Lua-ban? ott könnyebb ha jól emlékszek.Csak nem tudom,hogy kell beforgatni scriptet.
(Forrásban lévő script mappán belül melyik mappába rakjam a script fájlt?Utána elég csak cmake-el compileozni,majd c++-al buildet csinálni?
Szerkesztettem.