Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: NevemSenki Dátum 2010 március 21, 05:53:20 DÉLUTÁN

Cím: Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: NevemSenki Dátum 2010 március 21, 05:53:20 DÉLUTÁN
Waypoint

"OG-s őrrel próbálkoztam"

1. Lespavoltam egy NPC-t a " . npc add ( ID ) " parancsal. ( Nállam így nézett ki " .npc add 3296")

2. A " .npc info " parancsal lekértem rolla az információkat.

3. A kiadott listában kikerestem a " GUID " részt.( Ami nállam " GUID: 135154" )

4. Elkezdtem kijelölni a pontokat hogy merre sétáljon.

   a, Odamentem az 1. ponthoz és beírtam a kivetkező parancsot " .wp add ( npc GUID-ja +0 )
       Ha Waypointot veszek fel akkor nem csak a sima GUID-ot írjuk oda, hanem utána írunk még egy "0"-t
       Nálam ez így nézett ki ( .wp add 1351540 )

   b, Ha eddig mindent jól csináltunk, akkor kiírja egy zöld szöveget angolul.
       Ez nálam így nézett ki ( PathID: 1351540: Waypoint 0 created )

   c, Annyi pontot veszünk fel amennyit akarunk, a szám növekedni fog a visszajelző szövegben.
      (.....Waypoint 1 created,........Waypoint 2 created,..... )

5. Ha minden pontot felvettünk, akkor visszamegyünk a lespawolt NPC-hez. Rá Target-elünk.
   És beírjuk a következő parancsot ( .npc addmove " GUID ID " )
   Ebbe a parancsba csak a sima GUID ID-t írjuk ( nem kell egy 0-t utána írni!!!! )

6. Kész is vagyunk, Server Restart, és már sétál is az NPC.

" 7. a, Mountot is tehetünk az NPC alá. Ehez a `cature_addon` táblázat lesz a segítségünkre.
Nagyon egyszerű, kikeressük annak az NPC-nek a `DisplyID-jét, amilyen mountot alá szeretnénk tenni.
 7. b, Megnyitjuk a `creature_addon` táblázatot, kikeressük GuidID alapján az NPC-nket, és a `Mount` oszlopba egysezrűen beírjuk az előzőleg leolvasott DisplayID-t. "
----------------------------------------------------------------------------------------------
Fishing ( OG, SW, Dalaran )

Az add.exe tudván tudott hogy nem jó, mindig van vele baj, ezt azt nem csomagol. Aztán jön a Neten való keresgélés. Mindenféle ad.exe-t találni, csak pont olyat nem ami jó is lenne...

Ezzel a C++ és Header fájlal megoldódik a Fishing a városokban.
Igazából csak be kell forgatni, és újracsomagolni a Mapp-okat.

wmojuicer.cpp  http://pastebin.com/c5M2XF5m (http://pastebin.com/c5M2XF5m)

wmojuicer.h  http://pastebin.com/0g3xJVi6 (http://pastebin.com/0g3xJVi6)

Készen letölthető változat: http://data.hu/get/2637856/ad.rar.html (http://data.hu/get/2637856/ad.rar.html)

Már nagyon régóta kerestem a megoldást.
Tesztelve, Trinitycore build 8381 for client 333a-n, működik.
Lehet hogy ezt ti már tudtátok, csak nagyon alapvető volt nektek. Nekem nem volt az, és hátha tudtam segíteni valakinek.
( egy két kép csak így zárójelben, http://www.psharing.com/pic.php?id=368161 (http://www.psharing.com/pic.php?id=368161), http://www.psharing.com/pic.php?id=368160 (http://www.psharing.com/pic.php?id=368160), SW-ben is működik, csak én Tőzsgyökeres Hordás vagyok  :D )

Ha van rá igény, és persze ha nem zavarna senkit, a későbbiekben beleírnám a Topicba a Fishinghez kapcsolódó javítások módszerét ( TDB ).

Üdv.: Senki
----------------------------------------------------------------------------------------------
Fishig Loot javítás/módosítás.

Itt 3 Táblázatra, és egy DBC-ből kiolvasott adathalmazra lesz szükségünk.

1. Tábla: `fishingloot_template`
2. Tábla: `reference_loot_template`
3. Tábla: `gobject_loot_template`

Pecázni ugye víztükörről, vagy " Fish Scool "-ból szoktunk.
És ez a táblákban is így van.
Kezdjül először mondjuk OG-ben a Fishingel:

1.Először is odamegyünk a vízhez, majd beírjuk hogy " .gps " kiad egy hosszú kordinátahalmazt, de nekünk csak arra lesz szükségünk ahova ez van írva hogy " Area: 1637 "
( Ezeket a számokat, én DBC-ből csalogattam elő, amit majd ha megformázok szépen, Excel dokumentumként letölthatővé válik. )

Most jön a sok sok táblázat, de egyszerű, még én is megértettem!  :D

2. Megnyitjuk a "fishing_loot_template" táblát, és az " Entry"-nél kikeressük az előbb leolvasott számot ( 1637 )
A melette lévő oszlopban "item" látni fogunk egy számot ( 11002 ), a továbbiakban erre lesz majd szükségünk.

3. Most navigáljunk a "reference_loot_template" táblázathoz.
Ott az "entry" oszlopban keressük ki az előbb leolvasott sámot ( 11002 )
Nem megijedni, sok ilyent fogun találni! Minden sor ami ( 11002 )-vel kezdődik az mind egy itemet takar, ami OG-ben fogahtó.

4. A második oszlopban fogjuk látni a valódi Item ID-jét. ( Mondok rá egy példát 3385, ez egy " Lesser Mana Potion " ez is fogahtó a városban. De viszont a melette lévő oszlopban láthatjuk, hogy, elég kis %-ban. ( Csak 0,5% )
Tehát a " ChanceOrQuestChance " oszlop azt adja meg, hogy hány %-ban esen az Itemünk.

Én ez alapján csináltam, és nekem működik. Például a Dalaranban fogható CsatornyPatkány-t ezen módszerrel írtam bele az OG-s Fishloot-ba.  :D (  http://www.psharing.com/pic.php?id=368604 (http://www.psharing.com/pic.php?id=368604) )

........................................................................................

FishingSchool Loot javítás/módosítás:

A FishingSchool egy Gameobject a víztükrön, ( Tele van ugráló Halacskákkal  :D )
Vannak olyan Itemek, amik csak ezekben az Objectekben foghatóak.( Például: http://www.wowhead.com/item=27388 (http://www.wowhead.com/item=27388) ez az Item csak a Highland Mixed Schools-ban fogható.)
A School-ok ID-jét nehezen lehet kideríteni, még Wowheadon sincsenek fent.

Összesen 2 táblára lesz itt is szükségünk:

1. Tábla: `gameobject_loot_template`
2. Tábla: `gameobject_template`

Akkor a felhozott Példát követve nézzük át a Táblákat.

1. Navigáljunk a `gameobject_loot_templat` táblázathoz, és keressük ki az Itemünk ID-jét ( 27388 ) ebben az `item` oszlop lesz a segítségünkre.
Ha megvagyunk látni fogunk mellette az `entry` oszlopban egy számot ( 19616 ), ezt jegyezzük meg, erre lesz szükségünk a későbbiekben.( A `ChanceOrQuestChance` oszlop ebben az esteben is azt adja megy, hogy az item hány %-ban legyek fogható)

2. Most navigáljunk a `gobject_template` táblázathoz, és keressük ki az előbb említett ID-t ( 19616 ) ebben a `data1` tábla lesza  segítségünkre.
Ha megtaláltuk akkor látni fogjuk a `name` oszlopban az object nevét ( Highland Mixed School, ahogy az elején említettem.) A Gameobject ID-jét pedig az `entry` oszlopból nézhetjük ki.

Mostmár tudjuk azt hogy az adott Itemünk melyik Object-ből Loot-olható, hogyan keressük meg az Objectet, Vagy esetleg az Object-ből Loot-olható Itemünket.

3. FishingSchool-t magunk is simán letehetünk, úgy mint egy Gameobjectet. Csak felrepülünk a víz fölé, közvetlenül fölé!, és beírjuk a ".gameobject add ( ID ) " parancsot. És már örvénylenek is a kis Halacskák a vízben  :D
----------------------------------------------------------------------------------------------
( DBC-ből kilopott Area táblázattal még lógok, és a FishigSchool ID-kel is, de csinálom. Már nemsokára kész. Egy rész már letölthető!)

Letöltés: MappID-k táblázatba szedve ( Area ) http://data.hu/get/2639795/AreaDBC.csv.html (http://data.hu/get/2639795/AreaDBC.csv.html) ( Még csak egy része van kész, minden benne van, csak formázást igényel! Mikor kész van teljes formázva, a link frissítve lesz!)

FishingSchool-ok, és a hozzá tartózó ID-k.

Outland: http://pastebin.com/xvMJn508 (http://pastebin.com/xvMJn508)

Northrend: http://pastebin.com/ysRbLPGk (http://pastebin.com/ysRbLPGk)

---------------------------------------------------------------------------------------------
Régebbi Rev.-ekhez.

Régebbi Rev.-ekhez találtam egy HG Patch fájlt, elég ígéretesnek tűnik.
Nem tudom hogy menyire működhet, nem próbáltam ki még.

Letöltés: http://data.hu/get/2805981/wmo.patch (http://data.hu/get/2805981/wmo.patch)
Segítséget a HP importhoz itt találtok: http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4718.0 (http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4718.0)


Üdv.: Senki
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen,mert ez dobja fel a szervert.
Írta: ident Dátum 2010 március 21, 06:27:40 DÉLUTÁN
TDB fórumon egy nagyon érthető és egyszerű leírás van, kis angollal is megérthető. Sokkal könnyebb mint azt sokan gondolnák :)

http://trinitydatabase.org/index.php?/topic/13666-creating-waypoints-malcroms-way/
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen,mert ez dobja fel a szervert.
Írta: NevemSenki Dátum 2010 március 21, 08:54:08 DÉLUTÁN
Ezt a WebHelyet nem ismertem, igaz keresgéltem én is Google-ben, de ilyen érthetően leírva még nem láttam.
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet, nagyon rendes vagy.

Ezek után valószínűleg fog menni a dolog.

Miközben én is erre kerestem a megoldást, találtam egy számomra nagyon érdekes beállítást, és nagyon megtetszett.

A Creature_addon táblában, van egy olyan oszlop hogy " Mount ".

Oda beírtam egy ID-t ( csak így fejből egy számot ) " 1041 "
Server Restart.
És az OG őrök alá tettem, egy nagyon jól kinéző " Csirke " mountot.

( Hát tőlem ennyi telt, de gondoltam megosztom veletek, biztosan már tudjátok, és semmi újat nem mond nektek. De biztos van még hozzám hasonló Ember, aki most kezdte, és még nem tudja hogy ilyet is lehet. )

Ha valaki még tud valami hasonló, érdekes kis beállítást, ami nincs fent Fórumon más Topic-okban, és ilyen kis " Hülyeségek ", akkor leírhatná ide ha van ideje. Engem biztosan érdekelne.

Köszönöm még egyszer a segítséget.  :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sikerült  ;D

Leírom hogy hogyan csináltam, remélem nem zavar majd senkit, ha igen akkor elnézést.

"OG-s őrrel próbálkoztam"

1. Lespavoltam egy NPC-t a " . npc add ( ID ) " parancsal. ( Nállam így nézett ki " .npc add 3296")

2. A " .npc info " parancsal lekértem rolla az információkat.

3. A kiadott listában kikerestem a " GUID " részt.( Ami nállam " GUID: 135154" )

4. Elkezdtem kijelölni a pontokat hogy merre sétáljon.

    a, Odamentem az 1. ponthoz és beírtam a kivetkező parancsot " .wp add ( npc GUID-ja +0 )
        Ha Waypointot veszek fel akkor nem csak a sima GUID-ot írjuk oda, hanem utána írunk még egy "0"-t
        Nálam ez így nézett ki ( .wp add 1351540 )

    b, Ha eddig mindent jól csináltunk, akkor kiírja egy zöld szöveget angolul.
        Ez nálam így nézett ki ( PathID: 1351540: Waypoint 0 created )

    c, Annyi pontot veszünk fel amennyit akarunk, a szám növekedni fog a visszajelző szövegben.
       (.....Waypoint 1 created,........Waypoint 2 created,..... )

5. Ha minden pontot felvettünk, akkor visszamegyünk a lespawolt NPC-hez. Rá Target-elünk.
    És beírjuk a következő parancsot ( .npc addmove " GUID ID " )
    Ebbe a parancsba csak a sima GUID ID-t írjuk ( nem kell egy 0-t utána írni!!!! )

6. Kész is vagyunk, Server Restart, és már sétál is az NPC.

  ( Lehet hogy csak én vagyok olyan hülye hogy 1.-re nem értettem meg, de hátha lesz valaki, aki majd egyszer hasznát veszi. )
       
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen,mert ez dobja fel a szervert.
Írta: Action Dátum 2010 március 22, 02:55:28 DÉLUTÁN
Nem, hogy nem zavar, de mindenkinek így kellene, hogy miután rájön valamire leírja a megoldást.

Miért?
Ha egy másik felhasználó rákeres valamire, akkor ne csak a kérdését találja meg és alatta annyit, hogy
"megvan kösz"....

:)
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen,mert ez dobja fel a szervert.
Írta: Girosz Dátum 2010 március 22, 03:06:24 DÉLUTÁN
Jaj végre egy értelmes user. Ritka az ilyesmi becsüljétek!
(http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:e01Tubd1lbYLNM:http://www.hotdog.hu/_data/members0/124/968124/images/10881486_10016154_7623458_respect-w.jpg)
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: NevemSenki Dátum 2010 március 24, 09:00:21 DÉLELŐTT
Módosítottam a Téma címét, mert lenne itt egy elég érdekes dolog, ami számomra elég fontos lenne.

( Hozzáteszem, én egy Blizz szervert próbálok készíteni, hibáit javítani )

Vannak különféle Questek, külső Eventek, Out Raid-ek, amik elég bonyolultak.
PL.:quest=8736 

( Csak hogy a bonyulultsága is észrevehető legyen: http://www.youtube.com/watch?v=5Ht4Kyyokfk (http://www.youtube.com/watch?v=5Ht4Kyyokfk) )

Ahhoz én túlságosan kezdő vagyok, hogy ezt a megfelelő módon javítani tudjam! :-[ De majd fejlődök  :)

Lenne-e arra lehetőség, hogy én Leteszem ezt az NPC-t ( npc=15491 ), és a Quest-nek megváltoztatnám a célját olyan mértékben, hogy ezt az NPC-t legyőzve a Quest Coomplite-vé válna.

Ha erre valaki tudna megoldást mondani, vagy esetleg még 1 táblázat is elég lenne, mert ehhez hasonló problémával még nem találkoztam a Fórumon.

(( Sajnos angolul nem nagyon tudok, mondhatni nagyon elenyésző mértékben értem meg a leírt Angol szöveget, ezért nehezebben keresek. De az 1. hozzászólásban is kaptam egy linket, és az alapján sikerült rájönnöm. Ha valaki tud egy hasonló oldalcímet, mint amilyen az 1. hozzászólásban volt, azt nagyon megköszönném, és ígérem ha sikerül kijavítanom a Questet, le fogom írni a javítás menetét. ))

Előre is köszönöm.

Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: ident Dátum 2010 március 24, 11:56:45 DÉLELŐTT
quest_template

ReqCreatureOrGOId1   -- npc id-je amit le kell ölni
ReqCreatureOrGOCount1  -- a fenti npc-ből mennyit kelljen megölni

További infók:
http://trinitycore.info/index.php/Quest_template_tc2
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: NevemSenki Dátum 2010 március 31, 10:01:13 DÉLUTÁN
Bocsi, eddig nem sok időm volt ezzel a témával foglalkozni.
De most megpróbáltam javítania  Questet a tegnap napon.

Mikor kikerestem a táblát, azonnal megértettem a kétsoros leírásod.

Ezt a Questet alapból Raid-ben lehet csak megcsinálni ( mert ha csak partyban van a Player nem válik készé a Quest )
Átírtam a megfelelő NPC-re, tökéletesen is működik, csak egy gondol lenne vele és még nem találtam rá választ.

A Quest Complite-vé válik, de sajnos nem lehet leadni. Mikor visszamegyek az NPC-hez ahol le kéne adni a Questet, szürke kérdőjel fogad, és nem adhatom le. Pedig a QuestBook-omban késznek jelzi a Questet.
( Raid-et is Convertáltam, és úgy csináltam meg a Questet )

Valakinek lenne erre valami ötlete?

Válaszaitokat előre is köszönöm.

UI.: Én ebből próbálok boldugolni, és minél több dolgot megérteni a működésből. http://trinitycore.info/index.php/Trinitydb_struct (http://trinitycore.info/index.php/Trinitydb_struct)
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: Girosz Dátum 2010 március 31, 10:58:15 DÉLUTÁN
Nálam is előfordult már hasonló probléma, sajnos a megoldásra már nem emlékszem, de mintha nem is lett volna. Próbálj meg egy már meglévő küldiből kiindulni.
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: NevemSenki Dátum 2010 április 01, 06:18:26 DÉLUTÁN
Hát halottam egy ötletet egy ismerősömtől.

Azt mondta, hogy vannak olyan Questek amik leadásakor/felvételekor, egy bizonyos láthatatlan Spell-t kapok/kerül rám láthatatlan Buff formájában, vagy éppenséggel tűnik el rólam.

Na ezt jól belesűrítettem egy mondatba.  :-\

Hát nem tudom ez reális dolog lehetne, vagy nem.
Minden esetre próbálok olyan Questekt keresni, ami hasonlít az enyémhez, és működik is.
És ez az összehasonlítás beválhat.

Tovább próbálkozok, valami megoldásnak lennie kell.  ;)
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: N_^ Dátum 2010 április 03, 11:01:58 DÉLUTÁN
Nagyon hálás vagyok ezért a kis segítségért és szerintem más is köszönjük.
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: Elysyum Dátum 2010 április 30, 07:57:47 DÉLUTÁN
Ez nekem játékban nem működik, adatbázisban úgy gondolom a waypoint data táblában oldhatnám meg a guid id t mindig növelve ugye? Vagy a waypoint script is kell hozzá?
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: Girosz Dátum 2010 április 30, 08:01:53 DÉLUTÁN
script nem kell ahhoz, hogy mozogjon. A waypoint id-je legyen mindig npcid*10. Tehát ha az npc-d id-je 65432, akkor a waypoint id mindig 654320. A point mezőbe meg ugye az aktuális pozíció száma megy emelkedő sorrendben. Annyi sor, ahány pont. Ja és ezzel (http://trinitycore.info/index.php/Creature_addon_tc2#path_id) tudod összekötni a waypointokat, az npc-vel. De ezt már leírtam egyszer, asszem pont neked...
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: Elysyum Dátum 2010 április 30, 08:09:30 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 április 30, 08:01:53 DÉLUTÁN
script nem kell ahhoz, hogy mozogjon. A waypoint id-je legyen mindig npcid*10. Tehát ha az npc-d id-je 65432, akkor a waypoint id mindig 654320. A point mezőbe meg ugye az aktuális pozíció száma megy emelkedő sorrendben. Annyi sor, ahány pont. Ja és ezzel (http://trinitycore.info/index.php/Creature_addon_tc2#path_id) tudod összekötni a waypointokat, az npc-vel. De ezt már leírtam egyszer, asszem pont neked...

Igen bocsánat igazad van leírtad.. csak akkor megpróbáltam és nem ment és mostanra elfelejtettem azt a topicot és nem akartam újat nyitni gondoltam írom ide... még egyszer bocsánat, van egy jó oldala is ennek xd egy jó topicba került be amit leírtál :D

EDIT: megy köszi és már tudom hogy múltkor mit rontottam el :D
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: Apostol Dátum 2010 május 23, 03:14:27 DÉLUTÁN
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2010 március 31, 10:01:13 DÉLUTÁN

A Quest Complite-vé válik, de sajnos nem lehet leadni. Mikor visszamegyek az NPC-hez ahol le kéne adni a Questet, szürke kérdőjel fogad, és nem adhatom le. Pedig a QuestBook-omban késznek jelzi a Questet.
( Raid-et is Convertáltam, és úgy csináltam meg a Questet )


Nálam az szokott lenni,hogy a quest_template/specialflag 2-es vagy 3mas.Általában 0-ra módosítva jó lesz.De van néhány quest,ami akkor se hajlandó jó lenni,azt én sem tudom miért.
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: NevemSenki Dátum 2010 május 24, 11:11:55 DÉLUTÁN
Újraírta ezt az egész Questet, No EVENT, NO Script, csak a sárkányt adtam meg feladatnak, hogy le keljen ölni.
Az volt a baj, hogy Script volt hozzárendelve a dolgokhoz, és azért nem ment.
Ezt az elején még nem tudtam, de azóta már sok idő eltelt, és véletlenül sikerült megcsinálnom.

És ez ennek a Fórumnak köszönhető, és a sok, érthetően megírt Topicra.

Még mindíg egyedül vagyok fent a saját szerveremen.
Már LV57 vagyok 1X Rate-en, eddig 7 Buggos Questel találkoztam, és 18 NPC-vel, és mindet sikerült javítanom.
Köszi nektek. :)

Üdv.: Senki
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: Girosz Dátum 2010 május 24, 11:28:49 DÉLUTÁN
Az nem semmi saját szerveren egyedül szintezel? :O :D
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: NevemSenki Dátum 2010 május 25, 01:45:03 DÉLUTÁN
Igen, mert itt legalább tudom biztosan azt, hogy ha valami hibás, azzal foglakozik is a GM, nem pedig csak elolvassa, és azt mondja hogy " majd javítják "

;D :D :D :D ;D ;) ;)
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: Szilárd Dátum 2010 május 25, 03:54:26 DÉLUTÁN
Akkor viszont javaslom, hogy ezeket a javításokat oszd is meg valahol, hiszen abból mert most egyedül élvezkedsz azon, hogy ki lett javítva valami nem sok haszon származik :D
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, (Plus Questek javítása, céljaik módosítása.)
Írta: NevemSenki Dátum 2010 május 25, 06:56:22 DÉLUTÁN
Ezek nem valami nagy dolgok, szerintem ti 10s alatt javítani tudjátok azt, ami nekem 2 nap volt kb. majd ha sikerül kicsit több dolgot elsajátítanom, és valami nehezebb hibát sikerül javítanom, akkor azt biztos hogy megosztom veletek.
De most még csak tanulom.
Ami késik nem múlik. :D
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 09, 02:50:08 DÉLUTÁN
Hozzáadtam a Topic-hoz egy kisebb részt, amit sikerült kiviteleznem. Tudom hogy nem nagy dolog, de nekem az volt, és hátha segít valakinek.
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: Action Dátum 2010 június 09, 03:00:23 DÉLUTÁN
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2010 június 09, 02:50:08 DÉLUTÁN
Hozzáadtam a Topic-hoz egy kisebb részt, amit sikerült kiviteleznem. Tudom hogy nem nagy dolog, de nekem az volt, és hátha segít valakinek.

Köszönjük.
Számomra újdonság, még nagyon nem foglalkoztam a fishinggel.

Még ma, de lehet csak holnap ki is próbálom.
Köszönjük. :)

Megjegyezném még itt gyorsan, hogy nem csak a nagy dolgokból áll a fórum, nem csak nagy javításokat ismerünk el.
Megdolgoztál érte, utánajártál, rákerestél és kivitelezted.
Ezt vesszük figyelembe, hogy nem a segged alá kérted... :)

Mindenképp folytasd a tanulást és a fejlesztgetést, az ilyen emberek mint te is, sokra vihetik. :)

(Hmm, olyan megható voltam  ::) ) :D
Cím: Re:Waypoint, kezdőknek, részletesen, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 09, 07:27:33 DÉLUTÁN
Feltöltöttem egy tárhelyre, hátha valakinek nincs kedve megcsinálni.
Trinitycore 8381 Build-jához csatolt ad.exe-t módosítottam.

Letöltés: http://data.hu/get/2637856/ad.rar.html (http://data.hu/get/2637856/ad.rar.html)
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: NevemSenki Dátum 2010 június 10, 01:02:19 DÉLUTÁN
Kiegészítettem a leírást egy kicsit.
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: Action Dátum 2010 június 11, 11:15:37 DÉLELŐTT
Fishing (OG,SW,Dalaran) leírásában a két C++ mit változtat?

Mivel nem értek még a scriptekhez annyira nem igazán látom át. :)
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: Skyne Dátum 2010 június 11, 11:22:04 DÉLELŐTT
megoldva hogy a városokban levő vizek, tényleg "vizek" legyenek, így lehetővé téve a fishinget
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: Apostol Dátum 2010 június 21, 12:15:00 DÉLELŐTT
De ha ilyen javíthatatlan questtel találkozolol...Készítesz egy új questet ugyanazzal a szöveggel és jó is lesz.
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: ident Dátum 2010 június 21, 07:45:33 DÉLUTÁN
Trinity új vmap/map rendszer már tudja a városi halászatot :) És már forgatható win alatt is a maps/vmaps kicsomagoló.
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 19, 11:21:13 DÉLUTÁN
Idézetet írta: ident Dátum 2010 június 21, 07:45:33 DÉLUTÁN
Trinity új vmap/map rendszer már tudja a városi halászatot :) És már forgatható win alatt is a maps/vmaps kicsomagoló.

Most újból rákattantam erre a témára, és hát nem sikerül a dolog.
Most az előbb értem a végére 8 Db mapxeractor végigpróbálgatásának, és egyikben sem működik.

Ident, segítenél nekem annyiban hogy melyik volt az a  Rev. ami mellé mellékelve volt az a bizonyos " jól működő" mapextractor?
Vagy ha esetleg az a Rev. nem létezne valami oknál fogva, és neked véletlenül még meglenne, megkérhetnélek hogy feltöltenéd nekem egy tárhelyre?
Nagyon megköszönném.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: X_RAZOR_X Dátum 2010 július 21, 01:39:09 DÉLUTÁN
Hello , lenne egy kis gondom, Waypontot csináltam egy emberkémnek, akit úgy terveztem hogy fly mountra ültetek és azzal körbe repüli dalarant, ez csak olyan próbálgatás...
Na de , az lenne a problémám, hogy felültettem mountra a csávót, át állítottam Quice -vel az NPC , mászkálási szokását, hogy ne a földön menjen, hanem a levegőbe, megnézem hogy mit csináltam, az emberke télleg a levegőbe van, de megy előre és folyton le esik , de utána megy előre a megadott waypont felé, utána megint felrepül addig, ilyen mozgást csinál  ([waypoint]''_'''_'''_''_"_"[waypoint])
Remélem tudtok segíteni...
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: NevemSenki Dátum 2010 július 23, 08:27:12 DÉLUTÁN
Bocsi hogy eddig nem írtam, értem a problémát, és megpróbálom kideríteni hogy mi lehet az oka.

Üdv.: Senki
Cím: Re:Quest Gond
Írta: Sevanton Dátum 2010 december 03, 03:23:54 DÉLUTÁN
Üdv.Nekem olyan jellegű gondom volna hogy készítettem egy küldit Azzal minden rendbe volt fölvettem leis adtam.Gondoltam megbonyolítom.Csináltam egy másikat.Megírtam a feladatott.Szerezzen egy objectet.Nost itt van egy olyan gondom Ezt írja ki Waypoint(Only GM can see it)slain..Mi lehet itt a gond?
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: Roamer Dátum 2010 december 03, 03:37:53 DÉLUTÁN
Nekem régebben akkor írt ki ilyet, amikor .gm be volt kapcsolva. Nem lehet, hogy nálad is az a probléma?
Cím: Re
Írta: Sevanton Dátum 2010 december 03, 03:38:52 DÉLUTÁN
Néztem Gm on-ba néztem Gm off ba mindenhogy ezt írja ki :S
Cím: Re:Quest Gond
Írta: Lackó Dátum 2010 december 03, 05:02:14 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Sevanton Dátum 2010 december 03, 03:23:54 DÉLUTÁN
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: Sevanton Dátum 2010 december 03, 05:25:37 DÉLUTÁN
Mien neve?
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: bacsa Dátum 2010 december 10, 10:53:28 DÉLUTÁN
Nekem vmiért nem mozog  >:( Mindent jól csináltam pedig, végén pedig 0nélkül írtam h add move csak vmiért mikor beírtam végén vmi % jeles izét írt ki..  nem tudom mit ronthattam el
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: Nonszensz Dátum 2010 december 12, 12:50:45 DÉLUTÁN
ugyanaz a bajom mint bacsának
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: ident Dátum 2010 december 12, 03:13:35 DÉLUTÁN
Core rev, db? Restart volt az .npc add move után? Biztos hogy mindent jól csináltatok?

Jó lenne a pontos hibaüzenet és nem az hogy "valami izé".
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: bacsa Dátum 2010 december 12, 10:17:01 DÉLUTÁN
Idézetet írta: ident Dátum 2010 december 12, 03:13:35 DÉLUTÁN
Core rev, db? Restart volt az .npc add move után? Biztos hogy mindent jól csináltatok?

Jó lenne a pontos hibaüzenet és nem az hogy "valami izé".

Kép róla:
http://noob.hu/2010/12/12/WoWScrnShot_121210_221300.jpg

Resi volt és mindent jól csináltam!
A http://www.stormline.hu -tól béreljük a szervert.
TrinityCore rev. 10379+
Cím: Re:Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )
Írta: ident Dátum 2010 december 12, 11:43:00 DÉLUTÁN
Nem láttam még ilyet, vagy frissítés kell, vagy próbáld adatbázisban megcsinálni ez alapján:

http://forum.trinitycore.org/topic/13666-creating-waypoints-malcroms-way/