Üdv!
Lenne egy olyan kérdésem ,hogy olyat hogy lehet meg csinálni hogy fel veszem a quest-et és az NPC egy bizonyos waypoint soron végig menjen?
Előre is THX
Ez engem is érdekelne.
"Hogyan szereld meg az escortos questet c++ scriptelés nélkül" topicot tudom mondani, hogy ez mennyire jó azt nem tudom...
Adatbázisban Quest_start_script- command 20-al lehetne elvileg kivitelezni, viszont nálam olyan probléma van, hogy az npc helyett a player karaktere kezd el sétálni és az első wp pontnál szerver crash.
(Gondolom emu hiba lehet, vagy csak én csináltam meg sz**ul?! O.o )
A másik megoldás c++ amit én próbálok kerülni, mivel e' téren hiányos a tudásom.
Kitaláltam egy alternatív megoldást!
Első lépés:
Hozzunk létre a "Waypoints" táblában egy útvonalat, ahol halad az npc (( http://www.trinitycore.info/Waypoints_tc2 ))
SmartAI-val:
SmartAI ID:0
-event_type: 19 (Akkor lép működésbe ha felveszed a questet)
-param1: quest ID
-action_type: 53 (WP start)
-param1: 0/1 (séta, vagy futás)
-param2: Waypoints.entry (waypoints táblában létrehozott útvonal entry id-je)
SmartAI ID: 1
-event_type: 40 (ha eléri a waypoint point id-jét)
-param1: a waypoint utolsó POINT ID-je
-param2: a waypoint entry id-je
-action_type: 54 (wp pause)
-param1: mennyi ideig maradjon megállítva milisec-ben
SmartAI ID: 2 (event_type ugyan az mint az előző)
-event_type: 40 (ha eléri a waypoint point id-jét)
-param1: a waypoint utolsó POINT ID-je
-param2: a waypoint entry id-je
(itt beállíthatod, hogy az NPC megsemmisítse önmagát ha akarod)
(vagy ha azt akarod, hogy a wp végén legyen complete a quest, akkor quest-nek beállítasz egy szükséges itemet és lejjebb található actionnal a wp végén beadja az npc)
-action_type: 56 (ad egy itemet)
-param1: item id
-param2: item mennyiség