No repair!

Indította Szajt, 2012 május 01, 10:23:34 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Szajt

Hogy lehetne azt megoldani, hogy egy karakternek sose keljen javítania?
Tehát az itemjei nem sérülnek meg harc közben!

IrOn

worldconfigban lehet valahol állítani, nem rég állítgattam de most nem tudom fejből

Szajt

#2
Ha esetleg megtal

kagebunshin


Ha jól sejtem ezek kellenek. Esetleg a többi hasonló ha valamit kihagytam volna.

DurabilityLoss.InPvP
DurabilityLoss.OnDeath
DurabilityLossChance.Damage
DurabilityLossChance.Absorb
DurabilityLossChance.Parry
DurabilityLossChance.Block
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

Szajt


hope

Nem nyitok új topicot: ez így van beállítva mégis minden harc után repair kell a playereknek.

#
#    DurabilityLoss.InPvP
#        Description: Durability loss on death during PvP.
#        Default:     0 - (Disabled)
#                     1 - (Enabled)

DurabilityLoss.InPvP = 0

#
#    DurabilityLoss.OnDeath
#        Description: Durability loss percentage on death.
#        Default:     10

DurabilityLoss.OnDeath = 0

#
#    DurabilityLossChance.Damage
#        Description: Chance to lose durability on one equipped item from damage.
#        Default:     0.5 - (100/0.5 = 200, Each 200 damage one equipped item will use durability)

DurabilityLossChance.Damage = 0

#
#    DurabilityLossChance.Absorb
#        Description: Chance to lose durability on one equipped armor item when absorbing damage.
#        Default:     0.5 - (100/0.5 = 200, Each 200 absorbed damage one equipped item will lose
#                           durability)

DurabilityLossChance.Absorb = 0

#
#    DurabilityLossChance.Parry
#        Description: Chance to lose durability on main weapon when parrying attacks.
#        Default:     0.05 - (100/0.05 = 2000, Each 2000 parried damage the main weapon will lose
#                            durability)

DurabilityLossChance.Parry = 0

#
#    DurabilityLossChance.Block
#        Description: Chance to lose durability on shield when blocking attacks.
#        Default:     0.05 - (100/0.05 = 2000, Each 2000 blocked damage the shield will lose
#                            durability)

DurabilityLossChance.Block = 0

Mit hogyan állítsak, hogy végre ne kelljen sose repairolni a játékosoknak? (ne sérüljenek az itemjeik)

Zolee

Nos, ezzel csak annyi a probléma, hogy nincs engedélyezve egyik beállítás sem.

A lényeg:
0 = nincs engedélyezve
1 = engedélyezve

példa:
DurabilityLoss.InPvP = 0
helyett

DurabilityLoss.InPvP = 1
erre, és már engedélyezve is van.

hope

#7
Köszi, azonnal átírom!
esetleg ennek még köze van hozzá?
#
#    Death.CorpseReclaimDelay.PvP
#    Death.CorpseReclaimDelay.PvE
#        Description: Increase corpse reclaim delay at PvP/PvE deaths.
#        Default:     1 - (Enabled)
#                     0 - (Disabled)

Death.CorpseReclaimDelay.PvP = 1
Death.CorpseReclaimDelay.PvE = 0

Zolee

Elvileg nincs. Ha jól értem, akkor csak késlelteti az újjáéledést (bár nem tuti, nem vagyok angolos :D).

hope

#9
1-es re raktam mindent és így is folyton sérülnek az itemek. :(

Sunny

Idézetet írta: hope Dátum 2012 október 13, 05:42:49 DÉLUTÁN
Nem nyitok új topicot: ez így van beállítva mégis minden harc után repair kell a playereknek.

#
#    DurabilityLoss.InPvP
#        Description: Durability loss on death during PvP.
#        Default:     0 - (Disabled)
#                     1 - (Enabled)

DurabilityLoss.InPvP = 0

#
#    DurabilityLoss.OnDeath
#        Description: Durability loss percentage on death.
#        Default:     10

DurabilityLoss.OnDeath = 0

#
#    DurabilityLossChance.Damage
#        Description: Chance to lose durability on one equipped item from damage.
#        Default:     0.5 - (100/0.5 = 200, Each 200 damage one equipped item will use durability)

DurabilityLossChance.Damage = 0

#
#    DurabilityLossChance.Absorb
#        Description: Chance to lose durability on one equipped armor item when absorbing damage.
#        Default:     0.5 - (100/0.5 = 200, Each 200 absorbed damage one equipped item will lose
#                           durability)

DurabilityLossChance.Absorb = 0

#
#    DurabilityLossChance.Parry
#        Description: Chance to lose durability on main weapon when parrying attacks.
#        Default:     0.05 - (100/0.05 = 2000, Each 2000 parried damage the main weapon will lose
#                            durability)

DurabilityLossChance.Parry = 0

#
#    DurabilityLossChance.Block
#        Description: Chance to lose durability on shield when blocking attacks.
#        Default:     0.05 - (100/0.05 = 2000, Each 2000 blocked damage the shield will lose
#                            durability)

DurabilityLossChance.Block = 0

Mit hogyan állítsak, hogy végre ne kelljen sose repairolni a játékosoknak? (ne sérüljenek az itemjeik)

tökéletes így,
0 -> minden itemsebzés ki van kapcsolva

utána nyomj in-game  " .reload config " -ot és már meg is vagy

hope

#11
Esetleg ennek még van köze hozzá?

#
#    Death.CorpseReclaimDelay.PvP
#    Death.CorpseReclaimDelay.PvE
#        Description: Increase corpse reclaim delay at PvP/PvE deaths.
#        Default:     1 - (Enabled)
#                     0 - (Disabled)

Death.CorpseReclaimDelay.PvP = 1
Death.CorpseReclaimDelay.PvE = 0

Powered by EzPortal