Gunship Battle

Indította Bluerák, 2010 július 21, 07:50:50 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

NevemSenki

Hát eléggé érdekesen írtad le, de én ezt értettem meg, nem tudom hogy jól értem?

Az NPC mozgatásnál csak a lepakolt WP pontokat kapja meg a Kilens.
Mert ha ez így van, akkor a Hajóknál is csak pontok vannak, amin a hajó áthalad.

Ezt viszont nem értem:

IdézpCreature->GetMotionMaster()->MovePoint


Lehet valamit félre értettem. :D

Üdv.: Senki

$0undX

akkor magyarázok, ezt 1 hasonlatként írtam le, mert a waypointok úgy működnek mint ez a függvény, na most ugye a pCreature az 1 általánosan használt pointer név a tc framework-ben , még ilyen általános például: pPlayer, pTemp (ezt általában akkor használják ha a pointerre nem lesz szükségük később) , és ez a függvény hogy GetMotionMaster()->Movepoint, ez a lényt elküldi a megadott pontra ( zárójelben utána kell megadnod a paramétereket) (VC2008 alatt ha kiteszed eddig: pCreature->GetMotionMaster->Movepoint( , akkor eleve ki fogja hozni hogy miket vár el a zárójelbe de még se akkor nyomd meg a ctrl+space-t és elő kell jönni) szóval kitöltöd és kész. Azért említettem az előbb mert SZERINTEM, mert persze pontosan nem néztem meg de gondolom ,mert hát hogy máshogy ? ;D , mert ugye a custom wp pontok nincsenek a kliensben tehát csak azt tom elképzelni hogy a lénynek elküldik a pontokat ahova menni kell. Ha még mindig van valami amit nem értesz akkor kérdezz bátran.  :D

NevemSenki

Most már kezdenek elvonulni a felhők  :D

Üdv.: Senki


DeTrOiT

Van már valami fejlemény róla? Esetleg van már tört szerver ahol müködik? :)

$0undX


Bluerák

Kisebb erőfeszítéssel meglehetne csinálni mert az NPC on transport már régóta kész, szal a "könyebbik" része meg már hamar megvan. :)

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

$0undX

De a transport combat ha jól tudom még mindíg nem támogatott :)

DeTrOiT


trinity


Powered by EzPortal