Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Script => A témát indította: Action Dátum 2010 július 21, 01:03:41 DÉLUTÁN

Cím: InGame VIP System
Írta: Action Dátum 2010 július 21, 01:03:41 DÉLUTÁN
Befejeztem (hala az égnek ) az eddigi legnagyobb munkámat. A címből elég jól kiderül, hogy miről is van szó, de azért írok róla néhány sort. Ez voltaképpen egy npc, aminél különböző vip funkciókat lehet igénybevenni. Ezek jelenleg a következők:
- instance unbind
- karakter mentés
- item repair
- vendor funkció (olyan itemeket érdemes berakni, amiket goldért szeretnél árulni, de csak vipeknek)
- vip item funkció (weboldalon creditért megveszi, a játékban megkapja)
- karakter átnevezés
- karakter külsejének újraszabása (skin)
- karakter transfer

Az npc tulajdonságai rendkívül jól konfigurálhatók. Minden egyes funkciót külön ki-be lehet kapcsolni. A szövegeket, és válaszokat (a párbeszédablakban) szintén lehet módosítani a db-ben és a .cpp fájlban.

Van külön hordás és allis vipmaster. Ennek fő oka az, hogy a fővárosokban lehetőség van arra, hogy az npc mozogjon, egy előre meghatározott útvonalon. Néhányatoknak biztos fel fog tűnni, hogy ezt escortai-val oldottam meg, holott az nem egészen erre való. Erre azért volt szükség, mert csak így tudtam core módosítás nélkül megoldani, hogy menet közben lehessen változtatni az útvonalat. Ez kicsit blizzesebbé teszi az egészet, de persze, ha valakinek nem tetszik, akkor ezt a funkciót is ki lehet kapcsolni.

Nem tudom, hogy mekkora lesz rá az igény, de még mielőtt ész nélkül elkezdenétek használni, szeretnék kérni valamit. Habár teljesen készen van, és elvileg csak be kell másolni a megfelelő sorokat a megfelelő helyekre, tudom, hogy ez sokaknak komoly nehézségekbe ütközik. Ezért szeretnék megkérni mindenkit, hogy ha nem érzi úgy, hogy megérett arra, hogy egy ilyen módosítást végrehajtson, akkor ne kezdjen hozzá, és kímélje meg a fórumot és engem a kérdéseitől. Ezért szándékosan nem adok leírást ahhoz, hogy hogyan importáld az adatokat. Ha értesz hozzá, úgy is menni fog.

A kód hiba nélkül lefordul és az sql fájlokat is hibamentesen lehet importálni! Ha nálad mégsem ez történne, akkor valamit te szúrtál el. A kód biztosan érvényes az utolsó tesztelés dátumáig (2010. 04. 28.) kiadott Trinity 3.3.3-as revig. Az esetleges későbbi revekkel nem biztos, hogy kompatibilis lesz.

Szeretnék minden Trinity frameworkhöz értő, szemfüles embert megkérni, hogy az esetleges hibákat jelezze, vagy ha olyan részt talál, amit sokkal egyszerűbben meg lehetne oldani, akkor szintén szóljon. Kiemelném itt az sql lekérdezéseket, és az npc közelében lévő playerek lekérdezését, mert úgy érzem, hogy ezeket a részeket nem sikerült a leghatékonyabban megírni. Ha a kódban valami nem világos, akkor kérdezz, de csak akkor, ha megérted a rá adott választ. A kódban igyekeztem minden fontos részt kommentekkel ellátni, hogy egyszerűbb legyen az idegen szemnek megérteni.

Ez a hozzászólás folyamatosan frissülni fog a legújabb kiadással!
Ha nem 3.3.3-as coret használsz, akkor a vip_master.cpp fájlban cseréld le az összes me-t, m_creature-ra.

A forrás:
npc_vipmaster.cpp (http://pastebin.com/tbgvrPtG)
npc_vipmaster.h (http://pastebin.com/kwvRSSdu)
Config file import (http://pastebin.com/8y9NqCH1)
SQL Import (http://pastebin.com/Fj2XW39G)
README - ha nem olvasod el, nem fog működni soha az életben!!! (http://pastebin.com/fxdSTmZr)

Kérlek Girosz, írj majd rám és csináld meg a topicot te, hisz folyamatosan frissíted.
Küldj PM-et és ezt akkor törlöm, köszi. :)
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: Aucor Dátum 2010 július 31, 07:47:55 DÉLUTÁN
Köszönöm, ez nagyon hasznos.  ;)
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 10, 06:51:40 DÉLUTÁN
A script egyelőre nem működőképes az új struktúrájú script rendszerrel. Az, hogy lesz-e frissítés hozzá, és ha igen akkor mikor, azt még nem döntöttem el. Ha skyne eleget nyúz vele akkor talán. ;D Ha szeretnétek, hogy legyen frissítés, akkor azt itt jelezzétek, mert fölöslegesen nem melóznék vele.
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: Jankec Dátum 2010 augusztus 10, 08:56:11 DÉLUTÁN
nem lenne rossz a frissítés :D
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: ident Dátum 2010 augusztus 10, 10:01:12 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 10, 06:51:40 DÉLUTÁN
A script egyelőre nem működőképes az új struktúrájú script rendszerrel. Az, hogy lesz-e frissítés hozzá, és ha igen akkor mikor, azt még nem döntöttem el. Ha skyne eleget nyúz vele akkor talán. ;D Ha szeretnétek, hogy legyen frissítés, akkor azt itt jelezzétek, mert fölöslegesen nem melóznék vele.

Jó ügyködést :)

http://code.google.com/p/trinitycore/source/detail?r=33b32b517659c8f240b907223b951dc27de559a1
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: NevemSenki Dátum 2010 augusztus 11, 01:10:39 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 10, 06:51:40 DÉLUTÁN
A script egyelőre nem működőképes az új struktúrájú script rendszerrel. Az, hogy lesz-e frissítés hozzá, és ha igen akkor mikor, azt még nem döntöttem el. Ha skyne eleget nyúz vele akkor talán. ;D Ha szeretnétek, hogy legyen frissítés, akkor azt itt jelezzétek, mert fölöslegesen nem melóznék vele.

Csak akkor ha lesz időd  ;)
Nekem hasznos volt, és lenne is.

Üdv.: Senki
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 11, 01:36:46 DÉLUTÁN
Ident az AI része az ok, de gőzöm sincs, hogy a waypoint managger mennyit változott azóta, és mivel eléggé frédi bénisen van megoldva amiatt, hogy ne kelljen a coret módosítani, nem tudom, hogy most mit fog kezdeni magával.
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 16, 08:51:01 DÉLUTÁN
h
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: drestor Dátum 2010 augusztus 16, 08:52:37 DÉLUTÁN
öhöm....., most lehett hülyességet mondok, de wp-t db-ben is meglehett adni nem? :P
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: galaris Dátum 2010 augusztus 16, 08:54:12 DÉLUTÁN
én nagyon örülnék egy frissítésnek, persze ha belefér az idődbe. Eddig nagyon jól muzsikált a script :P
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 16, 08:56:19 DÉLUTÁN
Girosz
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 16, 08:56:56 DÉLUTÁN
De igen, csakhogy az npc nem egy adott
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 16, 08:58:31 DÉLUTÁN
kis off kérdés: icc-vel hogy álltok?  :)
én is épp azon dolgozgattam, esetleg sikerült beröffenteni gunship battle-t ?  :)
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: Egérpirító Dátum 2010 szeptember 14, 06:08:39 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Történt egy hiba az emu fordításánál:

10>Linking...
10>   Creating library .\trinitycore__Win32_Release\TrinityCore.lib and object .\trinitycore__Win32_Release\TrinityCore.exp
10>game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_npc_vipmaster(void)" (?AddSC_npc_vipmaster@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddScripts(void)" (?AddScripts@@YAXXZ)
10>..\..\bin\Win32_Release\TrinityCore.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
10>Build log was saved at "file://e:\WoW emulátorok\Trinity\Source3\win\VC90\trinitycore__Win32_Release\BuildLog.htm"
10>TrinityCore - 2 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 9 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========


A leírtak szerint mindent jól csináltam és mivel 3.3.2-es core-t használok, a vip_master.cpp fájlban is lecseréltem az összes me-t, m_creature-ra. Valaki megtudja mondani, mi lehet a baj? Előre is köszi a segítséget.
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: $0undX Dátum 2010 szeptember 14, 07:11:32 DÉLUTÁN
talán nem adtad hozzá a fájlt a vs projecthez?  ;)
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: Kerge Dátum 2010 szeptember 23, 08:36:21 DÉLUTÁN
Hali! Át tudná ezt valaki nekem írni 3.3.5-re???????? PLSSS
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: $0undX Dátum 2010 október 25, 11:17:20 DÉLUTÁN
Régebben már szó volt róla hogy ez egy amolyan "legyél boldog vele és ne kérdezz" kiadás, mert nem akar Girosz válaszolni a sok kérdésre, szerintem próbáld meg leforgatni ha meg hibát ad akkor nézd meg miket és próbáld meg megoldani, ennyi...
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: NevemSenki Dátum 2010 október 26, 02:19:01 DÉLELŐTT
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 október 25, 11:17:20 DÉLUTÁN
Régebben már szó volt róla hogy ez egy amolyan "legyél boldog vele és ne kérdezz" kiadás, mert nem akar Girosz válaszolni a sok kérdésre, szerintem próbáld meg leforgatni ha meg hibát ad akkor nézd meg miket és próbáld meg megoldani, ennyi...

Akkor azt már meg sem kérdezem hogy 1.12.1-re mikor jön ki az új Project.  :D  ;D  :D
Igaza van $0und-nak, be kell tenni, meg kell próbálni leforgatni, és ami nem jó valahogy utána nézni.
Én holnap megpróbálom betenni 1.12.1-be, mert azért ott is van 1-2 dolog amihez hasznát venném.

Üdv.: Senki
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: $0undX Dátum 2010 október 26, 07:38:12 DÉLELŐTT
Annyit azért tanácsolhatok hogy a me és az m_creature szavakat próbáljátok cserélgetni, mert az segíthet, ha meg egy függvényt nem talál akkor keressetek hasonlót ;D
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: Girosz Dátum 2010 október 26, 02:59:08 DÉLUTÁN
Őszintén szólva kétlem, hogy valaha megírom már az új scriptrendszerre is a cuccost. Ja és Senki ha át akarod alakítani 1.12.1-re, akkor javaslom, hogy az EscortAIs részét úgy ahogy van szedd ki, mert az biztos, hogy rengeteget változott azóta.
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: NevemSenki Dátum 2010 október 26, 07:01:41 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 október 26, 02:59:08 DÉLUTÁN
Őszintén szólva kétlem, hogy valaha megírom már az új scriptrendszerre is a cuccost. Ja és Senki ha át akarod alakítani 1.12.1-re, akkor javaslom, hogy az EscortAIs részét úgy ahogy van szedd ki, mert az biztos, hogy rengeteget változott azóta.

Köszi, megfogadom a tanácsot.  ;)

Üdv.: Senki
Cím: Re:InGame VIP System
Írta: Kerge Dátum 2011 február 02, 01:12:29 DÉLUTÁN
Hali!

Valaki, nem tudná csak a vendor részét átírni ???

én próbáltam, kiszedtem belőle az erre vonatkozó részeket: http://pastebin.com/FQFsQLxT (http://pastebin.com/FQFsQLxT)

Ha valaki esetleg vállalná, akkor segítségként, jelenleg ezeket a hibákat kaptam rá: http://pastebin.com/YJxkkBRm (http://pastebin.com/YJxkkBRm)

Ezeknek a kijavítási módját nem ismerem, de van egy olyan érzésem, hogy egy itteni profinak, nem lenne nehéz :P

Előre is mindenki nevében köszönöm.