Sziasztok,
a problémám, hogy valamelyik sok eszű játékos jelszót állít be a world channelre. Sajnos nem tudom, hogy lehet ez ellen védekezni, de abba biztos vagyok, hogy van valamiféle megoldás.
A segítséget előre is köszönöm.
A játék alapból beállított eleme, csak guildeknek, barátoknak, pvp groupoknak... miért ne lehetne? Miért baj, hogy ezt használják?
Miért baj? Hát mert mondjuk nálunk és gondolom másoknál is a közös channel a world, de vannak olyan eszementek akikhez ha hozzákerül a channel owner jelszót raknak rá. Nem csinálhatok minden nap új közös channelt. Nem lehet megoldani, hogy player kezébe nem kerülhessen a channel owner?
Ezt nem erre találták ki... eredetin alapból nincs ally horda kapcsolat. Csevegésre, esetleg még a lfg channel
Értem. Csak mert nekem egy olyan channel kéne amit mindenki lát bárhol, bármikor (nem csak adott területen) + bárki tud használni, de ez így katasztrófa, hogy vannak olyan emberek akik az ownerhez jutva jelszót pakolnak a channelre.
Trinity-ben be tudod lőni hogy adott channelra mondjuk csak gm legyen mod joggal:
http://trinitycore.info/index.php/Channels_tc2
Igaz hiányos, de kis próbálgatással és logikával hamar összejön :)
Na egy ilyesfajta válaszra vártam. Köszönöm Ident. ;)
Idézetet írta: Diver Dátum 2010 április 19, 02:52:41 DÉLUTÁN
Ezt nem erre találták ki... eredetin alapból nincs ally horda kapcsolat. Csevegésre, esetleg még a lfg channel
Hiába közös channel a world, ha confban nincs engedélyezve az ally/horda közös beszéd, akkor nem tudnak egymással beszélni. Legalábbis én így tapasztaltam.
Nem mai a téma, de most uj témát nem fogok neki nyitni :) TC-ben hol kell engedélyezni azt, hogy az allysok és a hordások ugyanazt az LFG-t használják?
Meg másik, ami kicsit off, de szintén nem szeretnék neki topicot nyitni, találkoztatok-e már olyannal, hogy a Who list-en csak az allysok látszódnak (Allys karival vagyok fenn), és csak horde-sok látszódnak, ha hordás karival vagyok fennt. Nem tudom, hogy meg lehet-e oldani, hogy minden online playert lásson a player ne csak a fajának megfelelőt.
Ha esetleg meg tudnátok válaszolni mind a kettőt nagyon hálás lennék, de fontosabb lenne az első LFG-s válasz.. :)
Előre is köszönöm :)
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 április 19, 03:48:58 DÉLUTÁN
... ha confban nincs engedélyezve az ally/horda közös beszéd, akkor nem tudnak egymással beszélni...
pontosan.
Idézetet írta: Odie Dátum 2010 június 16, 08:53:53 DÉLELŐTT
Nem mai a téma, de most uj témát nem fogok neki nyitni :) TC-ben hol kell engedélyezni azt, hogy az allysok és a hordások ugyanazt az LFG-t használják?
Meg másik, ami kicsit off, de szintén nem szeretnék neki topicot nyitni, találkoztatok-e már olyannal, hogy a Who list-en csak az allysok látszódnak (Allys karival vagyok fenn), és csak horde-sok látszódnak, ha hordás karival vagyok fennt. Nem tudom, hogy meg lehet-e oldani, hogy minden online playert lásson a player ne csak a fajának megfelelőt.
Ha esetleg meg tudnátok válaszolni mind a kettőt nagyon hálás lennék, de fontosabb lenne az első LFG-s válasz.. :)
Előre is köszönöm :)
ugyan ott kell ahol a közös nyelvet, olvasd a commenteket a confba
Értem, köszönöm.
Szerk.: igazból nem találtam, ezért kérdeztem :)
És a láthatóságra ötlet?
ottvan azis
AllowTwoSide.Accounts = 0 //alli és horda lehet-e egy accon
AllowTwoSide.Interaction.Chat = 0 //alli és horda beszélhet-e egymással
AllowTwoSide.Interaction.Channel = 0 //alli és horda használhat-e közös channel-t
AllowTwoSide.Interaction.Group = 0 //közös group
AllowTwoSide.Interaction.Guild = 0 //közös guild
AllowTwoSide.Interaction.Auction = 0 //közös AH
AllowTwoSide.Interaction.Mail = 0 //közös mail
AllowTwoSide.WhoList = 0 //közös Who list
AllowTwoSide.AddFriend = 0 //lehetnek-e egymás barátai
Én is kerestem már sokszor, de nem volt olyan fontos, de azért érdekelt.
Köszi Skyne :)
Köszönöm szépen, így már meglesz :D Köszönöm még egyszer :)
viszatérve arra, hogy lekódolódik a world chat, valóban lekódolódik, de nem a playerek által. Ez egy trinity core bug, az előző emumban nekem is volt ijen, de a szerver restart megoldja, ugyanakkor az is okozza a problémát. De énnekem ez nagyon nemtetszett és tudom hogy nekedse. Pachelés után mikor 3.3.5 re pacheltünk ez a probléma megoldódott. Szóval ajánlom hogy szerezz be 1 frisseb emut ahoz a pachez amin vagy vagypedig pachelhetsz fölfele is.
Idézetet írta: nastus Dátum 2010 augusztus 06, 06:21:58 DÉLUTÁN
viszatérve arra, hogy lekódolódik a world chat, valóban lekódolódik, de nem a playerek által. Ez egy trinity core bug, az előző emumban nekem is volt ijen, de a szerver restart megoldja, ugyanakkor az is okozza a problémát. De énnekem ez nagyon nemtetszett és tudom hogy nekedse. Pachelés után mikor 3.3.5 re pacheltünk ez a probléma megoldódott. Szóval ajánlom hogy szerezz be 1 frisseb emut ahoz a pachez amin vagy vagypedig pachelhetsz fölfele is.
Nálatok lehet, hogy bugolt, de nálunk nem :) Gondolom a trinity nem rak olyan jelszót bugból, hogy ku**any**tokat meg hasonlókat :D Egyébként valamit már sikerült ügyködnöm, a channels táblába és már csak a GM rankal rendelkező emberek tudják "set password"-olni. Ja igen meg nálunk nem jött le restartal kénytelenen voltunk a channels táblából kivenni a channelnek a jelszavát, vagy kinéztem onnan felmentem Ingame beírtam a kódot és levettem.
Ez így van bármelyik palyer letudja kódolni a channelt...az nem BUG!