Sziasztok én arra kérnék meg valakit, hogy mondja el, hogy hogyan tudok 8848+ revnél scriptet beleforgatni az emuba mert ami van leírás itt a fórumon az 8848 rev alatt van vagyis 3.3.3a patchre. Nagyon megköszönném ha valaki leírná mert szükségem lenne rá, és szerintem ez másoknak is hasznára válhat!
Bocsánat az új topicért de ilyen még nincsen!
Előre is köszönöm!
TouCH
Istenem, T
Jólvan na bocsánat, hogy élek....De most komolyan szerinted ha a kérdések és válaszok topicba írnám akkor mikor vennék észre? :) Kb soha.... Ha viszont újat nyitok sokkal hamarabb észreveszik és amint mondtam ez lehet másoknak is a hasznára válik... :) Amúgy elnézést... Nem tudtam, hogy ezen a fórumon nem lehet olyat kérdezni ami nincs is itt.... Na de mindegy ettől függetlenül köszönöm a válaszodat Sound :)
Mégegy kérdés hova rakjam a scriptet mert itt nincsen custom mappa...
Nem-nem-nem nagyon f
Köszönöm szépen Sound de én megnéztem a core topicban és azért nyitottam új topicot mert nem találtam erre sehol leírást mert kicsit más mint a 3.3.3a-s mert azt elolvastam....De meg ugye a ScriptLoader.cpp-ben nincs olyan függvény, hogy custom. Csak olyan van, hogy world az az utolsó. Akkor ezek szerint oda rakjam? És még annyi, hogy ha bárhova rakom akkor honnan tudja, hogy hol van?
TouCH
Lényegtelen hova írod, mindenképp menni fog mert a külön függvények csak az átláthatóság miatt vannak, és a beforgatás kb ugyan az csak az új script rendszerrel más lett a loader is, de csak a példákhoz hasonlóan szúrd be a függvényt és nem lesz gond. :)
Köszönöm szépen! És mégegyszer elnézést ha valami rosszat csináltam!
TouCH
Nem-nem ,semmi rosszat nem csináltál, csak kérdések és válaszok topic, nincs mit ;)
Sound segítenél megint?
Mindent jól csináltam de valamiért mégsem akarja leforgatni...
Ezt írja ki:
------ Build started: Project: revision.h, Configuration: Release Win32 ------
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\genrev\revision.h.dir\Release\BuildLog.htm"
revision.h - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Build started: Project: scripts, Configuration: Release Win32 ------
Compiling...
npc_buff.cpp
.\npc_buff.cpp(96) : error C2065: 'Script' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(96) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(98) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(98) : error C2061: syntax error : identifier 'Script'
.\npc_buff.cpp(99) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(99) : error C2227: left of '->Name' must point to class/struct/union/generic type
type is ''unknown-type''
.\npc_buff.cpp(100) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(100) : error C2227: left of '->pGossipHello' must point to class/struct/union/generic type
type is ''unknown-type''
.\npc_buff.cpp(101) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(101) : error C2227: left of '->pGossipSelect' must point to class/struct/union/generic type
type is ''unknown-type''
.\npc_buff.cpp(102) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
.\npc_buff.cpp(102) : error C2227: left of '->RegisterSelf' must point to class/struct/union/generic type
type is ''unknown-type''
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\scripts\scripts.dir\Release\BuildLog.htm"
scripts - 12 error(s), 0 warning(s)
------ Build started: Project: worldserver, Configuration: Release Win32 ------
Performing Pre-Link Event...
Linking...
Creating library E:\TrinityBuild\src\server\worldserver\Release\worldserver.lib and object E:\TrinityBuild\src\server\worldserver\Release\worldserver.exp
game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_npc_buff(void)" (?AddSC_npc_buff@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddCustomScripts(void)" (?AddCustomScripts@@YAXXZ)
E:\TrinityBuild\bin\Release\worldserver.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\worldserver\worldserver.dir\Release\BuildLog.htm"
worldserver - 2 error(s), 0 warning(s)
------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------
Project not selected to build for this solution configuration
========== Build: 1 succeeded, 2 failed, 13 up-to-date, 1 skipped ==========
2 lehetőség:
1.szar a script
2.rossz a te revedhez.
A Script biztos nem szar mert innen a wowemufról szedtem amit Girosz írt. A másik lehetséges mert agondolom 3.3.3a-hoz van :S Na mind1 most már tényleg elég volt. Köszönöm Sound!
Lehet új scriptrendszerű az emud és régire van a script vagy fordítva, van rá 1 converter c#-ben, trinity forrásá/contrib/script_converter, sima tc klónozással lejön, azt használhatod ha így van.
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 november 04, 09:36:21 DÉLUTÁN
Lehet új scriptrendszerű az emud és régire van a script vagy fordítva, van rá 1 converter c#-ben, trinity forrásá/contrib/script_converter, sima tc klónozással lejön, azt használhatod ha így van.
Szerintem maga a script az új rendszerre íródott, ezt következtetem abból hogy a 96. sorban már ezzel is hiba van, ami a script eleje:
.\npc_buff.cpp(96) : error C2065: 'newscript' : undeclared identifier
A konverter pedig a régi scriptek új rendszerre való konvertálására való, tehát jelen esetben hasztalan.
akkor rev frissítés
Sound a legfrissebb reven vagyok:)
Jaa jut eszembe nem tud valaki adni egy linket ahonnan le tudok tölteni egy 3.3.5a-s buffer npc scriptet? :)
Már megoldódott a Sound által írt konvertáló programmal megoldottam:) Zárom a témát:)
edit: Ezt egyszerűen nem értem. Átkonvertáltam a scriptet az új rendszerre de amikor forgatnám soha nem tökéletes...
------ Build started: Project: revision.h, Configuration: Release Win32 ------
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\genrev\revision.h.dir\Release\BuildLog.htm"
revision.h - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Build started: Project: scripts, Configuration: Release Win32 ------
Compiling...
npc_tele.cpp
.\npc_tele.cpp(47) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
.\npc_tele.cpp(47) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
.\npc_tele.cpp(47) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
Creating library...
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\scripts\scripts.dir\Release\BuildLog.htm"
scripts - 0 error(s), 3 warning(s)
------ Build started: Project: game, Configuration: Release Win32 ------
Compiling...
ScriptLoader.cpp
Creating library...
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\game\game.dir\Release\BuildLog.htm"
game - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Build started: Project: worldserver, Configuration: Release Win32 ------
Performing Pre-Link Event...
Linking...
Creating library E:\TrinityBuild\src\server\worldserver\Release\worldserver.lib and object E:\TrinityBuild\src\server\worldserver\Release\worldserver.exp
Embedding manifest...
Performing Post-Build Event...
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\worldserver\worldserver.dir\Release\BuildLog.htm"
worldserver - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------
Project not selected to build for this solution configuration
========== Build: 4 succeeded, 0 failed, 12 up-to-date, 1 skipped ==========
Kérek valakit segítsen!
ezek csak warningok, minden rendben.
ja
Igen Sound de nincs benne a script :S Csináltam egy npc-t beleraktam beszélek vele és csak greetingsel :S
scriptloader, leforagott fájlokat cserélni..., hagy ne részletezzem, keresés, google, tc-wiki, trinitycore.org , találd már fel magad ;)
Üdv.
Engem egy működő képes Script Converter érdekelne!
Már asszem Ident adott 1-et nekem de az nem működött sajnos.
Úgy olvastam Sound neked van 1 működö tudnál adni 1 linket ahoz?
egyetlen egy darab létezik összesen és az többé kevésbé működik, de tanulájtok már meg, ez egy program nem AI a bonyolultab (főleg hacky) scriptekkel nemtud mit kezdeni.
ráadásul annyira nem is bonyolult az átalakítás, aki picit is tud gondolkodni az lazán megcsinálja kézzel. (akinek meg ez se megy az... ::) )
P.S.: ehh hülye net lemaradt a hszem vége, gondoljon mindneki a ... után amit csak akar.