Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: Mydrox Dátum 2010 június 07, 09:37:33 DÉLUTÁN

Cím: Hasznos kérdések (:
Írta: Mydrox Dátum 2010 június 07, 09:37:33 DÉLUTÁN
Nah szóval a problémám ott kezdödik, hogy amit én szeretnék arrol sajnos pontos leírást nem találtam!
Trinity Core-t használok a szerveremen!
1. wow-v.comon csinálok egy itemet én azt, hogy tudom berakni ab-be, hogy a játékba menjen!(ha van item creálásra phpmyadmin megoldás annak is örülnék (:)

2. Megcsináltam egy questes NPC-t mindent beálitottam rajta npcflag,display,entry stb... csináltam is questet hozzá be is raktam de valahogy akárhogy probáltam lerakom a questes NPC-t és abba nincs quest x)erröl egy pontos leírásnak nagyon örülnék!

3.Port kapukat szeretnék nyitni (NPC teleporter megoldás nem jó) .gps kordináták megvannak van .tele xxxx is!hogy tudok csinálni egy port kaput és, hogy állitsam, hogy oda vigyen ahova én szeretném!

Előre is köszönöm a segitségeteket!
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Devis Dátum 2010 június 07, 09:43:33 DÉLUTÁN
1.: fontos itemnél wow-v.com-nál hogy  az olyan helyekre ahova nem írtál semmit akkor is legyen egy nulla. ha kész az item submit és le is töltötted, felmész phpmyadminba, world-be bemész és oda importálod a letöltött itemet (fontos h ne legyen még egy ugyanolyan id-jű item)

a  többiről írhatok neked leírást holnap ha nem előznek meg bár sztem megfognak :D
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: $0undX Dátum 2010 június 08, 07:38:50 DÉLELŐTT
de trinitycore 3.3.3a óta kötelezően dbc-t használ erre nem?  :o
ha jól tudom azóta nem nagyon működnek a saját itemek.
Az egyetlen működő megoldás tudtammal hogy 1 már létező itemet átírsz.
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: DoomKiller Dátum 2010 június 08, 11:04:06 DÉLELŐTT
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 június 08, 07:38:50 DÉLELŐTT
de trinitycore 3.3.3a óta kötelezően dbc-t használ erre nem?  :o
ha jól tudom azóta nem nagyon működnek a saját itemek.
Az egyetlen működő megoldás tudtammal hogy 1 már létező itemet átírsz.

Ez így van, úgyhogy szerintem mellőzd a Custom itemek ilyen módon történő készítését.

A kérdések meg amiket feltettél a fórumon is megtalálhatóak, nem beszélve a Google (http://google.hu)ról...
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Jankec Dátum 2010 június 08, 11:43:51 DÉLELŐTT
Sziasztok.
Engem 1 olyan függvény érdekelne amivel a képernyő közepére tudom kiíratni amit akarok.
Pl egy Teleport NPC nél ha combat van akkor kiírja a palyer képernyő közepére.
Valaki tudja h melyik függvénnyel lehetne ezt megoldani ?
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Prezi Dátum 2010 június 08, 12:02:52 DÉLUTÁN
void DoRaidWhisper(int32 iTextId)
   {
       Map* pMap = me->GetMap();

       if (pMap)
       {
           Map::PlayerList const &PlayerList = pMap->GetPlayers();

           if (!PlayerList.isEmpty())
           {
               for (Map::PlayerList::const_iterator i = PlayerList.begin(); i != PlayerList.end(); ++i)
                   DoScriptText(iTextId, me, i->getSource());
           }
       }
   }

tessék

Ugye nem kell hozzá fűznöm, hogy a script_texts táblában szerepelni-e kell a szövegnek ;)
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Mydrox Dátum 2010 június 08, 12:11:46 DÉLUTÁN
Nem szeretném mellözni az item készitést mivel a szerver 3.3.2 ! google illetve a fórumon pont ezekröl egy rendes leírást nem találtam pedig hidd el kerestem eleget Devis köszönöm a segitséget léccives a másik 2 kérdés-re is írnál megoldást?!
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: DoomKiller Dátum 2010 június 08, 12:29:25 DÉLUTÁN
Mydrox, ahhoz, hogy hozzárendelj egy NPC-hez Questeket, 2 táblába kell beleírnod.
creature_questrelation, creature_involvedrelation.

Az elsőbe azt, hogy kinél lehessen a questet felvenni, a másodikba pedig, hogy hol lehessen leadni.

Reference:
http://trinitycore.info/index.php/Creature_questrelation_tc2
http://trinitycore.info/index.php/Creature_involvedrelation_tc2
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Action Dátum 2010 június 08, 12:56:43 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Mydrox Dátum 2010 június 08, 12:11:46 DÉLUTÁN
Nem szeretném mellözni az item készitést mivel a szerver 3.3.2 ! google illetve a fórumon pont ezekröl egy rendes leírást nem találtam pedig hidd el kerestem eleget Devis köszönöm a segitséget léccives a másik 2 kérdés-re is írnál megoldást?!

Egy kis angol tudással pofon egyszerű az item készítés:

Felmész ide:
http://udbwiki.webhop.net/index.php/Item_template

Itemet az item_template táblába kell készíteni.
Minden oszlop egy információt tartalmaz az itemről.

Az oszlopok jelentését a linkben meg tudod nézni, ha valamit nem tudsz, szótárazz.
Készítesz egy új sort és értelemszerűen kitöltöd.

Még ma készítek egy bővebb leírást, sőt most. :)
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Skyne Dátum 2010 június 08, 01:09:38 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Action Dátum 2010 június 08, 12:56:43 DÉLUTÁN

Egy kis angol tudással pofon egyszerű az item készítés:


Lenne, csakhogy:
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 június 08, 07:38:50 DÉLELŐTT
de trinitycore 3.3.3a óta kötelezően dbc-t használ erre nem?  :o
ha jól tudom azóta nem nagyon működnek a saját itemek.
Az egyetlen működő megoldás tudtammal hogy 1 már létező itemet átírsz.

És nem 3.3.3a óta hanem 3.3.x óta =)
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Action Dátum 2010 június 08, 02:16:46 DÉLUTÁN
Ha szükséged van rá tessék:

http://gnome-lak.fw.hu/articles.php?article_id=13
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Skyne Dátum 2010 június 08, 02:29:22 DÉLUTÁN
mellesleg kilehet ítani TC-ből a dbc ellenőrzést, de nem ér annyit az egész amennyi munkába belekerülne =/
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: boss74 Dátum 2010 június 08, 04:06:00 DÉLUTÁN
De csak azok az itemeknél van igy ami...mele vagy ranged skill-el van kötve a karakterhez!!A rucik mennek...

Ám egy kérdés....bg-n belehetne állítani a mount használhatóságát...gondolok itt Arathinál ahol nagy területet kell bejárni!!??

Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 június 08, 01:09:38 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Action Dátum 2010 június 08, 12:56:43 DÉLUTÁN

Egy kis angol tudással pofon egyszerű az item készítés:


Lenne, csakhogy:
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 június 08, 07:38:50 DÉLELŐTT
de trinitycore 3.3.3a óta kötelezően dbc-t használ erre nem?  :o
ha jól tudom azóta nem nagyon működnek a saját itemek.
Az egyetlen működő megoldás tudtammal hogy 1 már létező itemet átírsz.

És nem 3.3.3a óta hanem 3.3.x óta =)
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Action Dátum 2010 június 08, 05:36:10 DÉLUTÁN
Milyen mountra gondolsz?
Lehet minden BG-n mountot használni.
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Girosz Dátum 2010 június 08, 05:37:27 DÉLUTÁN
Arathinál alapból is lehet mountot használni... ;D Amúgy instance_template/allowMount mezőben tudod állítani, hogy hol lehet, és hol nem. Ja és 529 Arathi map id-je.
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: boss74 Dátum 2010 június 08, 07:07:04 DÉLUTÁN
Ooooo 3.3.2-ön nem lehetett... :o!!Tyyy az infoot
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: chopin42 Dátum 2010 június 14, 02:56:38 DÉLELŐTT
itemek db-be helyezésére alternatív és sztem egész jó megoldás egy bizonyos Itemadder nevű progi.
bejelentkezeél vel e a db-be az id alapján lehúzza netről az itemet, editorba betötheted, módosítgathatod, és voilá!
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: $0undX Dátum 2010 június 14, 07:58:05 DÉLELŐTT
Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 június 08, 01:09:38 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Action Dátum 2010 június 08, 12:56:43 DÉLUTÁN

Egy kis angol tudással pofon egyszerű az item készítés:


Lenne, csakhogy:
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 június 08, 07:38:50 DÉLELŐTT
de trinitycore 3.3.3a óta kötelezően dbc-t használ erre nem?  :o
ha jól tudom azóta nem nagyon működnek a saját itemek.
Az egyetlen működő megoldás tudtammal hogy 1 már létező itemet átírsz.

És nem 3.3.3a óta hanem 3.3.x óta =)
a-a, az az itemadder progi changelogját olvasd el:
Idéz* 3.3.2.1 Added Trinity Core 2 3.3.2 Support
magyarul 3.3.2-n működött -> 3.3.3a óta van forced dbc use
Cím: Re:Hasznos kérdések (:
Írta: Skyne Dátum 2010 június 16, 09:08:19 DÉLELŐTT
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 június 14, 07:58:05 DÉLELŐTT
magyarul 3.3.2-n működött -> 3.3.3a óta van forced dbc use

$0undX, nem vitázni vagy flamelni akarok, de nekem 3.3.2es szerveren NEM működtek a custom shiledek, dagger, sword-ök stb., tehát személyes tapasztalatra építek, a progi lehet támogatja, mivel az olyan itemek amikre nem épül spell (alapvetően az armor (chest stb.)) azok tökéletesen mennek és használhatóak, ha valaki 3.3.2-es TC-t használ és neki még megy akkor én kérek elnézést, mint mondtam a latest 332 rev.-el nekem már nem ment.