Sziasztok!
Valakinek erre lenne tippe??
3> Creating library D:\WOW SZERVER\Szerver futtató\src\server\worldserver\Release\worldserver.lib and object D:\WOW SZERVER\Szerver futtató\src\server\worldserver\Release\worldserver.exp
3>game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_staff_login(void)" (?AddSC_staff_login@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddCustomScripts(void)" (?AddCustomScripts@@YAXXZ)
3>game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_vipcommands(void)" (?AddSC_vipcommands@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddCustomScripts(void)" (?AddCustomScripts@@YAXXZ)
Előre is köszönöm
Üdv Locutus
Az említett két függvény nincs definiálva. Vagy nem adtad hozzá őket, vagy nem fordítod le (nincs a projektben) a forrásfájlt.
Pedig benne van a forrásfáljba és hozzá is van adva... szóval érdekes xd és még definiálva is van xd
Hogyan és hol szerepel a két delikvens? Kódot
Linkelem mind3-mat.
Vip Command Script
class vipcommands : public CommandScript
{
public:
vipcommands() : CommandScript("vipcommands") { }
ChatCommand* GetCommands() const
{
static ChatCommand vipCommandTable[] =
{
{ "mall", SEC_PLAYER, true, &HandleVipMallCommand, "", NULL },
{ "chat", SEC_PLAYER, true, &HandleVipChatCommand, "", NULL },
{ "changerace", SEC_PLAYER, false, &HandleChangeRaceCommand, "", NULL },
{ "changefaction", SEC_PLAYER, false, &HandleChangeFactionCommand, "", NULL },
{ "maxskills", SEC_PLAYER, false, &HandleMaxSkillsCommand, "", NULL },
{ "customize", SEC_PLAYER, false, &HandleCustomizeCommand, "", NULL },
{ "tele", SEC_PLAYER, false, &HandleTeleCommand, "", NULL },
{ NULL, 0, false, NULL, "", NULL }
};
static ChatCommand commandTable[] =
{
{ "vip", SEC_PLAYER, true, NULL, "", vipCommandTable},
{ NULL, 0, false, NULL, "", NULL }
};
return commandTable;
}
static bool HandleTeleCommand(ChatHandler* handler, const char* args)
{
if (!*args)
return false;
Player* me = handler->GetSession()->GetPlayer();
// id, or string, or [name] Shift-click form |color|Htele:id|h[name]|h|r
GameTele const* tele = handler->extractGameTeleFromLink((char*)args);
if (!tele)
{
handler->PSendSysMessage("A tele nem létezik");
return false;
}
if (me->isInCombat())
{
handler->PSendSysMessage("Combatban vagy");
return false;
}
MapEntry const* map = sMapStore.LookupEntry(tele->mapId);
if (!map || map->IsBattlegroundOrArena())
{
handler->PSendSysMessage("Nem portálhatsz BG-re");
return false;
}
// combat leáll ha kell
if (me->isInFlight())
{
me->GetMotionMaster()->MovementExpired();
me->CleanupAfterTaxiFlight();
}
// ment ha nincs combat
else
me->SaveRecallPosition();
me->TeleportTo(tele->mapId, tele->position_x, tele->position_y, tele->position_z, tele->orientation);
return true;
}
static bool HandlevipCommand(ChatHandler* handler, const char* args)
{
Player* me = handler->GetSession()->GetPlayer();
me->Say("vip command?", LANG_UNIVERSAL);
return true;
}
static bool HandleChangeRaceCommand(ChatHandler* handler, const char* args)
{
Player* me = handler->GetSession()->GetPlayer();
me->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_CHANGE_RACE);
handler->PSendSysMessage("Relog to change race of your character.");
return true;
}
static bool HandleChangeFactionCommand(ChatHandler* handler, const char* args)
{
Player* me = handler->GetSession()->GetPlayer();
me->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_CHANGE_FACTION);
handler->PSendSysMessage("Relog to change faction of your character.");
return true;
}
static bool HandleMaxSkillsCommand(ChatHandler* handler, const char* args)
{
Player* me = handler->GetSession()->GetPlayer();
me->UpdateSkillsForLevel();
handler->PSendSysMessage("Your weapon skills are now maximized.");
return true;
}
static bool HandleCustomizeCommand(ChatHandler* handler, const char* args)
{
Player* me = handler->GetSession()->GetPlayer();
me->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_CUSTOMIZE);
handler->PSendSysMessage("Relog to customize your character.");
return true;
}
static bool HandleVipMallCommand(ChatHandler* handler, const char* args)
{
Player* me = handler->GetSession()->GetPlayer();
if (me->isInCombat())
{
handler->PSendSysMessage("Combatban vagy");
return false;
}
// combatból kihoz
if (me->isInFlight())
{
me->GetMotionMaster()->MovementExpired();
me->CleanupAfterTaxiFlight();
}
// ment ha nincs combat
else
me->SaveRecallPosition();
me->TeleportTo(0, 23.8378f, -1588.85f, 195.419f, 4.54306f); // MapId, X, Y, Z, O
return true;
}
static bool HandleVipChatCommand(ChatHandler * handler, const char * args)
{
if (!args)
return false;
std::string msg = "";
Player * player = handler->GetSession()->GetPlayer();
switch(player->GetSession()->GetSecurity())
{
case SEC_VIP: // VIP
msg += "|cffff0000[V.I.P|r |cff18be00Chat:|r [";
msg += player->GetName();
msg += "]: |CFF7BBEF7";
break;
case SEC_MODERATOR: // Eventer GM
msg += "|CFF520084[Eventer GM|r |cff18be00Chat:|r [";
msg += player->GetName();
msg += "]: |CFF7BBEF7";
break;
case SEC_GAMEMASTER: // GM
msg += "|cff00ffff[GM|r |cff18be00Chat:|r [";
msg += player->GetName();
msg += "]: |CFF7BBEF7";
break;
case SEC_ADMINISTRATOR: // Admin
msg += "|cfffa9900[Admin|r |cff18be00Chat:|r [";
msg += player->GetName();
msg += "]: |CFF7BBEF7";
break;
case SEC_CONSOLE: // Root, Console!
msg += "|CFF18BE00[ROOT|r |cff18be00Chat:|r [";
msg += player->GetName();
msg += "]: |cffff0000";
break;
}
msg += args;
sWorld->SendServerMessage(SERVER_MSG_STRING, msg.c_str(), 0);
return true;
}
};
void AddSC_vipcommands()
{
new vipcommands();
}
Staff login script
#include "ScriptPCH.h"
#include "Common.h"
class staff_login : public PlayerScript
{
public:
staff_login()
: PlayerScript("staff_login")
{
}
void OnLogin(Player *pPlayer)
{
switch (pPlayer->GetSession()->GetSecurity())
{
case SEC_GAMEMASTER:
sWorld->SendWorldText("EVENTER_JOIN");
break;
case SEC_ADMINISTRATOR:
sWorld->SendWorldText("GM_JOIN");
break;
case SEC_CONSOLE:
sWorld->SendWorldText("ADMIN_JOIN");
break;
}
}
};
void AddSC_staff_login()
{
new staff_login();
}
Scriptloader(Eleje és vége)
//custom
void AddSC_transmog();
void AddSC_StartUpTransmog();
void AddSC_npc_morph();
void AddSC_npc_buff();
void AddSC_npc_arena_teamTop();
void AddSC_npc_tele();
void AddSC_npc_doctorba();
void AddSC_npc_atvalto();
void AddSC_vipcommands();
void AddSC_staff_login();
Vége:
void AddCustomScripts()
{
#ifdef SCRIPTS
/* This is where custom scripts should be added. */
AddSC_transmog();
AddSC_StartUpTransmog();
AddSC_npc_morph();
AddSC_npc_buff();
AddSC_npc_arena_teamTop();
AddSC_npc_tele();
AddSC_npc_doctorba();
AddSC_npc_atvalto();
AddSC_vipcommands();
AddSC_staff_login();
Egyebkent a staff loginnál is hibát jelez. Arra az alábbi hibát jelzi:
2>staff_login.cpp
2>..\..\..\..\TrinityCore\src\server\scripts\Custom\staff_login.cpp(18) : error C2664: 'World::SendWorldText' : cannot convert parameter 1 from 'const char [13]' to 'int32'
2> There is no context in which this conversion is possible
2>..\..\..\..\TrinityCore\src\server\scripts\Custom\staff_login.cpp(22) : error C2664: 'World::SendWorldText' : cannot convert parameter 1 from 'const char [8]' to 'int32'
2> There is no context in which this conversion is possible
2>..\..\..\..\TrinityCore\src\server\scripts\Custom\staff_login.cpp(26) : error C2664: 'World::SendWorldText' : cannot convert parameter 1 from 'const char [11]' to 'int32'
2> There is no context in which this conversion is possible
Előre is köszönöm. Lehet valami nagoyn egyszerűt nézek el.. Fáradt vagyok mostanában.
Üdv Locutus
A fordítási hibára:
a SendWorldText egy string id-t vár paraméterként, nem stringet.
Megoldás, adj meg ID-t, vagy használd pl. a SendServerMessage-t, valahogy így:
sWorld->SendServerMessage(SERVER_MSG_STRING, "szoveg", NULL);
nézd meg, hogy a linker hiba ezek után is fenn áll-e, ha igen arra így egyelőre nem tudok mit mondani.
Áhh köszi :D Nagyon szépen köszönöm :) Megy a plusz :D
Hallod script leforgatása után a staff login script nem csinálja azt amit mondtam neki... Szerinted hol van elrontva?? Elvileg ha feloggolok akkor kéne kiírnia hogy belépett egy xxx gm...
Előre is köszi
Locu
Hányas account levellel próbálod?
Semelyikkel nem megy... Pedig a common.h t át configoltam az alábbira:
enum AccountTypes
{
SEC_PLAYER = 0,
SEC_VIP = 1,
SEC_MODERATOR = 2,
SEC_GAMEMASTER = 3,
SEC_ADMINISTRATOR = 4,
SEC_CONSOLE = 5,
És kiprobáltam 3,4,5-re és egyikkel sem megy.... Pedig elvileg kéne neki.
Üdv Locu
Staff login forgatási hiba... Lehet ezért nem müködik a script.. Idáig nem is láttam.
2>..\..\..\..\TrinityCore\src\server\scripts\Custom\staff_login.cpp(29) : error C2562: 'staff_login::OnLogin' : 'void' function returning a value
2> ..\..\..\..\TrinityCore\src\server\scripts\Custom\staff_login.cpp(13) : see declaration of 'staff_login::OnLogin'
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv Locu
Idézetet írta: Locutus Dátum 2012 december 10, 04:27:01 DÉLUTÁN
Staff login forgatási hiba... Lehet ezért nem müködik a script.. Idáig nem is láttam.
2>..\..\..\..\TrinityCore\src\server\scripts\Custom\staff_login.cpp(29) : error C2562: 'staff_login::OnLogin' : 'void' function returning a value
2> ..\..\..\..\TrinityCore\src\server\scripts\Custom\staff_login.cpp(13) : see declaration of 'staff_login::OnLogin'
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv Locu
A staff_login osztályonbelül a OnLogin eljárásban(void) valahol visszatérsz értékel ( return ), csak fgvnyek térhetnek vissza értékel.
Köszi Szépen :D Megy a plusz :D
Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani, hogy ez mitől van?
(http://www.kephost.com/images4/2012/12/26/a1_2012_12_26_y36efxwvmy.png)
Cmake megcsinálta szépen a dolgát, és amikor vc10 el indítom a trinitycore.sln-t akkor jön ki ez a hiba üzenet...
cmake:
(http://www.kephost.com/images4/2012/12/26/a1_2012_12_26_w9yk1eb8ik.png)
VC10 output:
(http://www.kephost.com/images4/2012/12/26/a1_2012_12_26_aj6bri9cbv.png)
Előre köszönöm szépen a segítséget!
Valami nem kóser a forráskódban cmake felső ablakában not foundozik, ha feljebb tekered szerintem még több lenne ott :) Ilyen hibát én az évek alatt nem is láttam valami újat mutattál :D Visual studio meg nem tudja olvasni elvileg nem lehet rosszal kigenerálni a project fájlt de azért nézd meg, hogy cmakeban a megfelelő visual studiora állítod a project fájl kigenerálása előtt.
The C compiler identification is MSVC 16.0.30319.1
The CXX compiler identification is MSVC 16.0.30319.1
Check for working C compiler using: Visual Studio 10
Check for working C compiler using: Visual Studio 10 -- works
Detecting C compiler ABI info
Detecting C compiler ABI info - failed
Check for working CXX compiler using: Visual Studio 10
Check for working CXX compiler using: Visual Studio 10 -- works
Detecting CXX compiler ABI info
Detecting CXX compiler ABI info - failed
Detected 32-bit platform
Using supplied MySQL sources
MSVC: Enabled large address awareness
MSVC: Enabled SSE2 support
MSVC: Overloaded standard names
MSVC: Disabled NON-SECURE warnings
MSVC: Disabled POSIX warnings
MSVC: Disabled generic compiletime warnings
Found OpenSSL: optimized;D:/Install/-wow szerver/Forráskód/OpenSSL/lib/VC/ssleay32MD.lib;D:/Install/-wow szerver/Forráskód/OpenSSL/lib/VC/libeay32MD.lib;debug;D:/Install/-wow szerver/Forráskód/OpenSSL/lib/VC/ssleay32MDd.lib;D:/Install/-wow szerver/Forráskód/OpenSSL/lib/VC/libeay32MDd.lib
WARNING - Missing or outdated git - did you forget to install a recent version?
WARNING - Observe that for revision hash/date to work you need at least version 1.7
WARNING - Missing repository tags - you may need to pull tags with git fetch -t
WARNING - Continuing anyway - note that the versionstring will be set to 0000-00-00 00:00:00 (Archived)
* TrinityCore rev. hash : Archived
* TrinityCore rev. date : 0000-00-00 00:00:00 +0000
* Install core to : C:/Program Files/TrinityCore
* Build world/auth : Yes (default)
* Build with scripts : Yes (default)
* Build map/vmap tools : No (default)
* Build core w/PCH : Yes (default)
* Build scripts w/PCH : Yes (default)
* Show compile-warnings : No (default)
* Use coreside debug : No (default)
* Use MySQL sourcetree : Yes (default)
-- MySQL 5.5.9
Looking for include file pthread.h
Looking for include file pthread.h - not found
Found Threads: TRUE
Check size of void *
Check size of void * - done
SCRIPT PREPARATIONS
-> Prepared: Spells
-> Prepared: Commands
-> Prepared: Examples
-> Prepared: Custom
-> Prepared: World
-> Prepared: Outdoor PVP Zones
-> Prepared: Eastern Kingdoms
-> Prepared: Kalimdor
-> Prepared: Outland
-> Prepared: Northrend
SCRIPT PREPARATION COMPLETE
Configuring done
ez minden amit ír a cmake.
A forráskódot a hostingtól szedtem le, ezzel a forráskóddal fut a szerverem.
és nem változtattam rajta semmit, szándékosan, mert tudom, hogy ez fut a szerveren működik rendesen, így biztosan le fog fordulni rendesen.
De nem nagyon jutottam el addig :S
Visual studio 2010 express-t használok, Win8 32bit op rendszert, direkt ezt tettem fel mert a 32 bit kompatibilis az expressel, de az a vicc hogy win7 64 bittel a visual 2010 ultimate ami kompatibilis 32 és 64 bittel is, ugyan ez a hiba fogadott...
Köszönöm a segítséget!
Próbálj meg másik forráskódot szedd le githubról ha működik akkor hostingos sourceval van a gond. https://github.com/TrinityCore/TrinityCore
Ha a szerverről töltesz le dolgot akkor az már cmake el forgatva van... Lehet összekeverted bár kétlem. Ha a not foundot nem adod meg saját kezüleg hogy hol található a git.exe akkor ugyanúgy hibát jelez. De egyébként amit Raisen írt azzal probáld :D Az jól müködik nálam is. De ha a hostingtól szedted le akkor azzal már nem kell mit csinálni mert azokat általában már leforgatva adják oda neked.
Üdv Locu
Letöltöttem azt a forrást amit linkeltetek, de azzal is ugyan ezt csinálja. mintha csak ugyan azzal a forrással csinálnám mint az előtt. pedig nem... :/
Nem tudok mást mondani próbáld meg a gépedről az összes visual c++ redistributable letörölni és felrakni egy visual c++ redistributable 2010 net freamwork 3.5 v 4.0 legyen fent és próbálj meg egy másik openSSL-t feltenni ha így sem jó kifogytam az ötletekből .
Update:
Cmake verziójának szedjed le a legújabbat vagy régebbit.
ABI info - failed
Found OpenSSL
pthread.h - not found
Ma lehet újra leszedek mindent és akkor az én általam használt programokat belinkelem vagy felveszel skypen aztán képernyő megosztásban meglesed.
Nekem is ugyan ez volt a hiba ma. MEGOLDVA :) Win32OpenSSL-1_0_0j-t felcsaptam gond nélkül elindult visual studio c++ 10
(http://kepfeltoltes.hu/121227/good_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)