Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Általános => A témát indította: Jankec Dátum 2010 június 29, 02:01:22 DÉLELŐTT

Cím: Compilling gondok TC2 nél
Írta: Jankec Dátum 2010 június 29, 02:01:22 DÉLELŐTT
Sziasztok.
Gondoltam kipróbálom a legújabb revet TC2 ből de mikor le akartam forgatni az emut kellemetlen hibákat kaptam és nem egészen értem miért.... :/


Ezeket a hibákat írta:

LINK : fatal error LNK1181: cannot open input file 'libeay32.lib'
LINK : fatal error LNK1181: cannot open input file 'ssleay32.lib'



valaki tudja mi lehet a probléma ?
Cím: Re:Compilling gondok TC2 nél
Írta: Bluerák Dátum 2010 június 29, 09:56:53 DÉLELŐTT
Egy kicsit keresgélni kellett volna a google-ban (http://google.hu).
Trinity Fórum 3.-ik találat körülbelül.
Link: Tcforum (http://forum.trinitycore.org/topic/25277-help-i-cant-compile-the-core/)
Ha van egy kis angol tudásod innentől menni fog. :)
Cím: Re:Compilling gondok TC2 nél
Írta: ident Dátum 2010 június 29, 02:12:55 DÉLUTÁN
- Leszeded:
http://code.google.com/p/trinitycore/downloads/detail?name=8722_openssl_libs.zip
- Bemásolod
- Forgatsz
- Örülsz :)
Cím: Re:Compilling gondok TC2 nél
Írta: Jankec Dátum 2010 június 29, 05:42:10 DÉLUTÁN
köszi jó lett és örülök =)

Bár ez nem ide tartozik már de nem akarom új témát nyitni és ennek utána néztem rendesebben de nem tudjátok hogyan kell olyan creature-nek respawn időt beállítani ami nincs le spawnolva csak egy event elindítása után jelenik meg ? És hát ha megölik kb 10sec-ig van ott a hullája :/
Cím: Re:Compilling gondok TC2 nél
Írta: Jankec Dátum 2010 június 30, 04:27:09 DÉLUTÁN
vagyis hát nem a respawnját hanem h ne tűnjön el hamar a hullája
Cím: Re:Compilling gondok TC2 nél
Írta: blackice Dátum 2010 június 30, 06:44:07 DÉLUTÁN
most elméletileg az externals mappába bemásolom azt szevasz?
Cím: Re:Compilling gondok TC2 n
Írta: Jankec Dátum 2010 július 01, 12:11:14 DÉLELŐTT
ahova let
Cím: Re:Compilling gondok TC2 nél
Írta: blackice Dátum 2010 július 01, 05:53:20 DÉLELŐTT
valami gebasz van mert úgy is ugyanazokt a hibákat írja ki :S
Cím: Re:Compilling gondok TC2 nél
Írta: ident Dátum 2010 július 11, 01:38:33 DÉLUTÁN
Idézetet írta: alma :/ Dátum 2010 június 29, 05:42:10 DÉLUTÁN
köszi jó lett és örülök =)

Bár ez nem ide tartozik már de nem akarom új témát nyitni és ennek utána néztem rendesebben de nem tudjátok hogyan kell olyan creature-nek respawn időt beállítani ami nincs le spawnolva csak egy event elindítása után jelenik meg ? És hát ha megölik kb 10sec-ig van ott a hullája :/

Nincs mit, worldserver.conf /

Corpse.Decay.NORMAL = 90
Corpse.Decay.RARE = 300
Corpse.Decay.ELITE = 300
Corpse.Decay.RAREELITE = 300
Corpse.Decay.WORLDBOSS = 3600
Rate.Corpse.Decay.Looted = 0.5

A legutolsó a lootolt hulla eltünési idejének szorzója, a fentiekből számolódik. Mindig használjátok a legfrissebb conf fájlokat!

Idézetet írta: blackice Dátum 2010 július 01, 05:53:20 DÉLELŐTT
valami gebasz van mert úgy is ugyanazokt a hibákat írja ki :S

Clean the build.