Player: [Horde] or [Alliance]
Moderator/Trial GM: [Mod]
Gamemaster: [GM]
Administrator: [Admin]
Link: http://pastebin.com/wtbL49pJ (http://pastebin.com/wtbL49pJ)
#include "ScriptPCH.h"
#include "Chat.h"
class cs_world_chat : public CommandScript
{
public:
cs_world_chat() : CommandScript("cs_world_chat"){}
ChatCommand * GetCommands() const
{
static ChatCommand WorldChatCommandTable[] =
{
{"chat", SEC_PLAYER, true, &HandleWorldChatCommand, "", NULL},
{NULL, 0, false, NULL, "", NULL}
};
return WorldChatCommandTable;
}
static bool HandleWorldChatCommand(ChatHandler * handler, const char * args)
{
if (!args)
return false;
std::string msg = "";
Player * player = handler->GetSession()->GetPlayer();
switch(player->GetSession()->GetSecurity())
{
// Player
case SEC_PLAYER:
if (player->GetTeam() == ALLIANCE)
{
msg += "|cff0000ff[Alliance] |cffffffff[";
msg += player->GetName();
msg += "] |cfffaeb00";
}
if (player->GetTeam() == HORDE)
{
msg += "|cffff0000[Horde] |cffffffff[";
msg += player->GetName();
msg += "] |cfffaeb00";
}
break;
// Moderator/trial
case SEC_MODERATOR:
msg += "|cffff8a00[Mod] |cffffffff[";
msg += player->GetName();
msg += "] |cfffaeb00";
break;
// GM
case SEC_GAMEMASTER:
msg += "|cff00ffff[GM] |cffffffff[";
msg += player->GetName();
msg += "] |cfffaeb00";
break;
// Admin
case SEC_ADMINISTRATOR:
msg += "|cfffa9900[Admin] |cffffffff[";
msg += player->GetName();
msg += "] |cfffaeb00";
break;
}
msg += args;
sWorld->SendServerMessage(SERVER_MSG_STRING, msg.c_str(), 0);
return true;
}
};
void AddSC_cs_world_chat()
{
new cs_world_chat();
}
Beraktam a scriptet és utána mit kell csinálni? cfg be is kerestem de nem találtam magától indulna esetleg?
Elvileg magátol kéne indulni, de személy szerint kétlem, hogy ez így működne.
Eleve 335a-n nekem a get security nemminden esetben jött be, továbbá ha működik is baromira megterheli a szervergépet bizonyos player szám felett.
Tesztelve lett a kód? :)
Egyébként köszönjük.
Én csak közzé tettem én arról nem tehetek, hogy valakinek nem sikerül nem értek hozzá közzé tettem, de vagy 1 millió külföldi szervernek így van..
Idézetet írta: Shutdown Dátum 2012 június 28, 03:39:02 DÉLUTÁN
Beraktam a scriptet és utána mit kell csinálni? cfg be is kerestem de nem találtam magától indulna esetleg?
.vip # játékon belüli parancsok
Bocsi javítom magam :D
World channelben olyan előtagot kapsz amit beállítasz :) [ally] [horda] stb.
Hello mindenki nem tudom mit kell beírni hogy kiírja és van benne egy hiba amit javitanék van egy olyan sor return false ezt írjátok át erre return true kérlek a parancsot adjátok meg
Idézetet írta: FantasyGFX Dátum 2012 április 15, 03:30:11 DÉLUTÁN
"chat", SEC_PLAYER, true, &HandleWorldChatCommand, "", NULL
Szerintem teljesen egyértelmű, a command: ".chat message".
Idézetet írta: vikideking Dátum 2013 február 13, 04:53:04 DÉLUTÁN
és van benne egy hiba amit javitanék van egy olyan sor return false ezt írjátok át erre return true
Gondolom erre a sorra gondoltál:
Idézetet írta: FantasyGFX Dátum 2012 április 15, 03:30:11 DÉLUTÁN
if (!args)
return false;
Nagyon helyes, hogy falseal tér vissza ha nincsenek paraméterek..
Igen de beforgattuk és úgy se müködött a .chat command
Akkor rosszul forgattátok be.
A vng forgatta és ezt jó TC2-re is?
Mert beraktam scripLoaderbe és fent is beírtam meg lent is és forgatásnál ezt írta ki Hiba a forgatásnál:
[0m../game/libgame.a(ScriptLoader.cpp.o): In function `AddCustomScripts():
ScriptLoader.cpp:(.text+0x62): undefined reference to `AddSC_World_chat()
../game/libgame.a(ScriptLoader.cpp.o): In function `AddScripts():
ScriptLoader.cpp:(.text+0xd4a): undefined reference to `AddSC_World_chat()
collect2: ld returned 1 exit status
make[2]: *** [src/server/worldserver/worldserver] Error 1
make[1]: *** [src/server/worldserver/CMakeFiles/worldserver.dir/all] Error 2
make: *** [all] Error 2
hello srácok nekem sikerült megcsinálni igazából a lényeg ha raktok bele +rangot akkor a Share nevü mappába lévő Common.h fáljba kell beírni +ugye Scriptloaderbe és Cmakelistbe é menni fog nekünk müködik
Hát nekem kidobott egy ilyet Hiba:
[ 12%] [32mBuilding CXX object
src/server/game/CMakeFiles/game.dir/Scripting/ScriptLoader.cpp.o
[0m/servers/servers/vng049/source/src/server/game/Scripting/ScriptLoader.cpp: In
function 'void AddCustomScripts()':
/servers/servers/vng049/source/src/server/game/Scripting/ScriptLoader.cpp:1283:
error: 'AddSC_cs_world_chat' was not declared in this scope
compilation terminated due to -Wfatal-errors.
make[2]: *** [src/server/game/CMakeFiles/game.dir/Scripting/ScriptLoader.cpp.o] Error
1
make[1]: *** [src/server/game/CMakeFiles/game.dir/all] Error 2
make: *** [all] Error 2
Akinek kell segítsg a behejezésében szóljon!