Aktuális hírek a Trinityről

Indította Jankec, 2009 szeptember 27, 05:09:39 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Jankec

Hy.
Nem találtam olyan témát ami az aktuális trinity hírekkel foglalkozna ezért gondoltam nyitok 1et mert szerintem nem csak engem érdekel hogy épp mi a helyzet az emuval.

Mostanában elég kevés rev jön ki ez azért van mert itt a 3.2.2-es patch vagy azért mert megamage ott hagyta a trinityt ?
Az utóbbit csak úgy hallottam. De ha ez igaz akkor az gáz mert ő elég sokat dolgozott rajta :S
remélem azért nem fog megszűnni a project.

TwL

A projekt nem fog megszűnni... reméljük ;)

Viszont, valóban, most hogy megamage elment a fejlesztes lelassult.
Ha azt nézed, megamage + QAston-é volt a commitok 85-90%-a.




https://www.github.com/twl

- .NET Developer
- C++(0x) Programmer
- Web (HTML, CSS, JS, PHP, ASP.NET, Silverlight) Dev
- Skull & Alaris

riDDler

#2
A projekt nemfog megszünni a devek reménykednek benne.
Paradox szerint megamage sose volt a vezető fejlesztő szóval azt sem tartom kizártnak h a nagyok 1 másik repon dobálóznak a fixekkel és ha stabil akkor kiküldik
SZerintem elképzelhető
Habár gőzöm sincs!
Egyébként a devek többek között pradox abban bizakodik h a többiek(community) fenntartják az emut
Ne felejtsük el h ottvan maximus is meg még Qaston( ha félre is tesszük az elméletemet)
Tehát a TC nemfog megszünni csak max lefog maradni a Mangos-tól.
Hallottam olyat is Anubissstól h a mangos nemfogja lehagyni:
Paradox erre azt mondta(legalábbis nemkonkrétan erre)
H mivel megamage az egész TC2 alapjait (amikor még csak az ő projektje volt) a Mangos élezte ki
Nefelejtsük el h mangos-trinity sokban különbözik egymástól
Tehát paradox aztmondta: azért lassultak le a mergelgetések/mangos revek átirása
mert megamage rengeteg szálat megszakitott a sima TCvel
v legalábbis én ilyesmit vettem ki a szavaiból ;D
Egyébként lehet h nemigyvan sztem bevolt szivva amikor beszéltünk  ;D ;D ;D ;D ;D
i (l) C++
i (l) *nix

TwL

Istenem, nincs semmi "tikos repo..." ez egy open-source projekt... nem a CIA.
Mellesleg, trinityre sokszor került ki olyan fix ami nem volt stable / tesztelve.
Vezető fejlesztő NEM LÉTEZIK! Egy o.s projektben minden fejlesztő, contributor "egyenrangu".
Ha lenne is, megamage lenne az, mert ő commitolt a legtöbbet!
A community fenn fogja tartani, addig amig látnak akitivitást. Ha egyik dev se fog aktivan dolgozni és a community nem lát "előrehaladást" akkor a fele le fog lécelni.

Sztem kb most ez a helyzet ;)




https://www.github.com/twl

- .NET Developer
- C++(0x) Programmer
- Web (HTML, CSS, JS, PHP, ASP.NET, Silverlight) Dev
- Skull & Alaris

Anubisss

#4
megamage left

Van dev repo.
De oda nem fixek mennek, hanem tool-ok. Nekem nincs jogom, mert nem kértem.

Van dev irc channel.
Ahol db és core devek is vannak.

raczman pl sosem foglalkozott a tc2-vel, de azt mondta ha visszajön w12x segíteni, akkor segíteni fog ő(raczman) is tc2-ben

mai dev channel log:


--> w12x (w12x@Rizon-15E9E593.catv.broadband.hu) has joined #TrinityCore
<w12x> hi everyone
<Anubisss> hay
<raczman> HOLY SHIT
<raczman> i am literally staring at screen thinking if i have hallucinations
<w12x> you do, i assure you
<w12x> long time no see, anyway :)
<raczman> yeah
<raczman> seems ill have to keep my end of deal. If you get back to helping us, i promised to help with tc2


;D

Mivel az UDB ~kifogyott a devekből, de a TDB-nek meg még vannak(nem is akárkik), így még jobb a helyzetünk, mint a MaNGOS-nak.
Sőt a dev channelt olvasgatva, olyan dologra jöttek rá WDB(cache)-ből, ami eddig unknown volt és változásokat fog idézni, reméljük pozitív irányba. a mobok hp/mana/dmg-jével, magával a formulával, annak számításával kapcsolatos.
Lehet, hogy nem fog kellene minden egyes mobhoz a hp/mana/dmg/ap ? Ha igen, akkor eléggé blizzlike lesz. :)

http://trinitydatabase.org/index.php?/topic/12374-just-a-heads-up/page__view__findpost__p__63280

"There is a lot of effort going into figuring out exactly how blizz does damage / ranaged damage / health / mana / armor / attack power. IF and this is a very big IF, we can figure out a few more things, then we will have 100% not 99% not 95% not even 99.9% -- but 100% accurate stats for creatures..."

Most a legfőbb cél:
A mostani bugokat kijavítani, főleg azokat amiket a MaNGOS mergék okoztak, így egy ideig nem lesz MaNGOS merge.

TDB update pedig addig nem lesz, amíg bizonyos dolgokat bugosak a core-ban, mert van 1 pár és előbb azokat kell fixálni, mert addig nem érdemes kiadni a DB-t. Pl factionmask bug(ami eddig jó volt).
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

Jankec

Köszönöm az infókat így már tisztábban látok. Remélem w12x vissza megy a trinityhez ha jól hallottam eléggé ért a c++ hoz. Annyit kérdeznék még hogy milyen hogy ha ilyen tempóval halad a bug javítás kb mikorra várható az új DB és nagy vonalakban mik ezek a nagy bugok ?

ident

#6
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Anubisss

#7
"Mivel alap TDB 0.0.5 nagyon hiányos így kénytelen voltam UDB-re váltani"

He?

TDB-ben bennt van minden UDB update.

"Túlterhelés miatt senki sem éri el... "

Nem egészen.
Technikai problémák merültek fel. ;D

És az egész http://bitbucket.org/ -ot nem lehet elérni.

Amúgy ha(ne adja Isten) elszállni az egész tc2 repo, sok embernek van másolata, mivel egy clone felér egy full backup-val(ha nem is a legutolsó revről, hanem ~5-10-vel ezelöttiről).
Tehát simán átlehetne tenni másik szolgáltatóhoz.
Ha most nem hg, hanem SVN lenne, akkor ott már baj lenne, mivel az csak lemásolja a code-t, a "lényeg" pedig fent marad a távoli repo-n. Na, persze erről is lehet csinálgatni backup-ot.

A KingPin szerverét(TC/TDB/SD2 fórum) pedig folyamatosan támadják
http://www.trinitycore.org/forum/downtime-10-02-09-t6624.html
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

showman

#8
nallam pillanatnyilag elerheto a tc2 repo
(igaz, 1 percig nyillik az oldal, de megnyillt)...

tc forum down

UI: sztem ki lehetne emelni a temat, uj hirek 1 helyen soha nem lehet elavult tema...

Speeros

Html/Css/JavaScript/Php/C++/Mangos framework
CNC esztergályos, marós

ident

#10
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Anubisss

#11
TDB 0.0.5 = alap udb + udb 380, 381, 382 updatek + tdb converter(ami már tartalmazza a TDB sajátjait)

Direkt azért lett kiadva a 0.0.5 hogy ne kelljen mindig convertálgatni + 20féle sql-t lefuttatni.

"TDB kb. 89 MB, UDB meg 163 MB"

Ez hogy jött ki? :)


mysql> SELECT table_schema AS "DB", SUM(data_length + index_length) / 1024 / 1024
   -> AS "MB" FROM information_schema.tables GROUP BY table_schema;
+--------------------+--------------+
| DB                 | MB           |
+--------------------+--------------+
| tdb                | 188.44524956 |
| udb                | 191.50745392 |
+--------------------+--------------+
4 rows in set (0.52 sec)


Ezek az alap DBk.
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

ident

hehh valami nem okés akkor, nálam a TDB a zip ami svn-en volt a world része tényleg csak cirka 89 MB volt :D

Valamit akkor elk*rtam, nem kicsit, nagyon xD
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Anubisss

Ne a zip/sql file méretét nézd. :)

File mérete != a DB tényleges méretével.
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

ident

#14
A world db-r?l k
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Powered by EzPortal