Sziasztok!
Egyszerre három kérdésemet is feltenném, mivel nem szeretném ilyen csekély, de számomra mégis akadályt okozó kérdésekkel tele spammelni a forumot.
A cím tömören tartalmazza a kérdéseim lényegét.
Tehát:
- Hogyan tudok olyan gobjectet készíteni, amihez hozzá lehet rendelni egy küldit?
- Hogyan tudok olyan NPC-t készíteni, ami látszatra spellezik? Tehát folyamatosan castol.
- Hogyan tudom beállítani, hogy egy NPC skinje látszódjon, de a neve ne, illetve ne lehessen targetolni se? (Tehát majdnem mint egy gobject.)
Ha batár egyszerű, akkor légyszíves ne támadjatok le, körül néztem a forumon, és nem találtam.
A válaszokat előre is köszönöm!
van amire rögtön tudok választ adni:
ne lehessen targetolni:
me->SetFlag(UNIT_FIELD_FLAGS, UNIT_FLAG_NOT_SELECTABLE);
(ezt az npc scriptjének reset() fv-jébe tedd.)
Ehhez nem kell felt
questrelation: starter
involvedrelation: taker (finisher)
Ezeket én is mindig kevertem régen :)
Viszont előbukkant hogy miért is jó a TDB standard. Ne hardcode-oljuk a flag értékeket, mivel ha más flag is van hozzá, akkor azt kitöröljük, ami szintén hibás működéshez vezethet.
... SET `unit_flags`=`unit_flags`|33554432 ...
Nos, nekem a SQL alapú beszúrás nem műxik, de eljutottam oda, hogy értem mi melyik sort takarja. ;D
Tehát:
Idézetet írta: BlueRák Dátum 2010 augusztus 17, 01:26:43 DÉLUTÁN
Ehhez nem kell feltétlenül script.
Adatbázisban is meglehet csinálni.
Idéz
UNIT_FLAG_NOT_SELECTABLE = 33554432
Egész pontosan így:
SET @entry := npcid;
UPDATE `creature_template` SET `unit_flags`=33554432 WHERE `entry`=@entry;
Itt ha új NPC-t teszek be, akkor a 'unit_flags' értéke 33554432, ugye?
Idézetet írta: BlueRák Dátum 2010 augusztus 17, 01:26:43 DÉLUTÁN
Gameobject quest meg úgy hogy:
SET @entry := gobid;
UPDATE `gameobject_template` SET `type`=2 WHERE `entry`=@entry; -- Type 2 = Questgiver
Utánna pedig gameobject_involvedrelation + gameobject_questrelation
INSERT INTO `gameobject_involvedrelation` (`id`, `quest`) VALUES (gobid, questid);
INSERT INTO `gameobject_questrelation` (`id`, `quest`) VALUES (gobid, questid);
involvedleration = Quest Starter
questrelation = Quest finisher
[Azt hiszem így van xD]
Ez pedig ugyan az, mint ha creature-el csinálnám.
(Néha meglepődök magamon, hogy milyen okos tudok lenni. (Ironikusan mondtam ;D )
Nagyon szépen köszi!
Akkor már csak az NPC nevének elrejtésére kéne megoldás.
Asszem ez a legegyszerűbb. ;D Ne adj neki nevet. xD
Ha lenne wiki írnám mi az amitől a mouse overre nem reagál, de lehet valaki tudja fejből :)
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 17, 02:45:43 DÉLUTÁN
Asszem ez a legegyszerűbb. ;D Ne adj neki nevet. xD
őőő ha ez lehetséges, akkor a későbbiekben hogy távolítom el? Mert nincs ami alapján targetoljam :-\
Bemész az adatbázisba és kitörlöd a creature táblából.
Igen, tényleg. ;D Hülye kérdés volt :-\ köszi. ;)
Viszont még maradt egy kérdés:
Idézetet írta: Dengan Dátum 2010 augusztus 17, 11:31:26 DÉLELŐTT
- Hogyan tudok olyan NPC-t készíteni, ami látszatra spellezik? Tehát folyamatosan castol.
Pld mint Shade of Akama-nál a caster npc-k. Csak annyi kéne hogy folyamatosan castoljanak. Lehet az "energia sugár" látszatú is, de megteszi bármilyen más spell is. Ha jól tudom az "energia sugaras" megoldásnál kéne egy invis npc, amire castolnak. Bár ehhez nem értek annyira :-X[/list]
Akkor már le is írtad a választ keresd ki azokat az npc-et és adj uj displayt meg entryt... ;)
Akinek esetleg segít valamit: Wiki (http://wiki.wowemuf.org/index.php?title=World_adatb%C3%A1zis_Szerkezet). Sajnos még nagyon gyerekcipőben jár, de amint visszajön a trinitycore.info, folyatni fogjuk. :)
Hát először is kell keresni egy olyan spellt aminek nincs hatása, csak effekt.
Utánna írhatsz neki egy scriptet vagy egy EventAI-t nem olyan nagy dolog :)
Akama Soul Channel: http://www.wowhead.com/spell=40447
Köszi szépen, ha jutottam valamire, szólok. ;) (Ha nem, akkor is ;D)