Informatikai Barkács Fórum

WORLD OF WARCRAFT SZERVER => Adatbázis => A témát indította: Dengan Dátum 2010 augusztus 17, 11:31:26 DÉLELŐTT

Cím: Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: Dengan Dátum 2010 augusztus 17, 11:31:26 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Egyszerre három kérdésemet is feltenném, mivel nem szeretném ilyen csekély, de számomra mégis akadályt okozó kérdésekkel tele spammelni a forumot.

A cím tömören tartalmazza a kérdéseim lényegét.
Tehát:

Ha batár egyszerű, akkor légyszíves ne támadjatok le, körül néztem a forumon, és nem találtam.
A válaszokat előre is köszönöm!
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: $0undX Dátum 2010 augusztus 17, 12:21:00 DÉLUTÁN
van amire rögtön tudok választ adni:
ne lehessen targetolni:
me->SetFlag(UNIT_FIELD_FLAGS, UNIT_FLAG_NOT_SELECTABLE);
(ezt az npc scriptjének reset() fv-jébe tedd.)
Cím: Re:Quest ad
Írta: Bluerák Dátum 2010 augusztus 17, 01:26:43 DÉLUTÁN
Ehhez nem kell felt
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: ident Dátum 2010 augusztus 17, 02:13:27 DÉLUTÁN
questrelation: starter
involvedrelation: taker (finisher)

Ezeket én is mindig kevertem régen :)

Viszont előbukkant hogy miért is jó a TDB standard. Ne hardcode-oljuk a flag értékeket, mivel ha más flag is van hozzá, akkor azt kitöröljük, ami szintén hibás működéshez vezethet.

... SET `unit_flags`=`unit_flags`|33554432 ...

Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: Dengan Dátum 2010 augusztus 17, 02:36:07 DÉLUTÁN
Nos, nekem a SQL alapú beszúrás nem műxik, de eljutottam oda, hogy értem mi melyik sort takarja.  ;D

Tehát:

Idézetet írta: BlueRák Dátum 2010 augusztus 17, 01:26:43 DÉLUTÁN
Ehhez nem kell feltétlenül script.
Adatbázisban is meglehet csinálni.
Idéz
UNIT_FLAG_NOT_SELECTABLE = 33554432
Egész pontosan így:

SET @entry := npcid;
UPDATE `creature_template` SET `unit_flags`=33554432 WHERE `entry`=@entry;



Itt ha új NPC-t teszek be, akkor a 'unit_flags' értéke 33554432, ugye?

Idézetet írta: BlueRák Dátum 2010 augusztus 17, 01:26:43 DÉLUTÁN

Gameobject quest meg úgy hogy:

SET @entry := gobid;
UPDATE `gameobject_template` SET `type`=2 WHERE `entry`=@entry; -- Type 2 = Questgiver


Utánna pedig gameobject_involvedrelation + gameobject_questrelation

INSERT INTO `gameobject_involvedrelation` (`id`, `quest`) VALUES (gobid, questid);
INSERT INTO `gameobject_questrelation` (`id`, `quest`) VALUES (gobid, questid);

involvedleration = Quest Starter
questrelation = Quest finisher
[Azt hiszem így van xD]

Ez pedig ugyan az, mint ha creature-el csinálnám.
(Néha meglepődök magamon, hogy milyen okos tudok lenni. (Ironikusan mondtam ;D )

Nagyon szépen köszi!

Akkor már csak az NPC nevének elrejtésére kéne megoldás.
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 17, 02:45:43 DÉLUTÁN
Asszem ez a legegyszerűbb. ;D Ne adj neki nevet. xD
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: ident Dátum 2010 augusztus 17, 03:11:02 DÉLUTÁN
Ha lenne wiki írnám mi az amitől a mouse overre nem reagál, de lehet valaki tudja fejből :)
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: Dengan Dátum 2010 augusztus 17, 04:35:14 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 17, 02:45:43 DÉLUTÁN
Asszem ez a legegyszerűbb. ;D Ne adj neki nevet. xD

őőő ha ez lehetséges, akkor a későbbiekben hogy távolítom el? Mert nincs ami alapján targetoljam  :-\
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 17, 06:48:11 DÉLUTÁN
Bemész az adatbázisba és kitörlöd a creature táblából.
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: Dengan Dátum 2010 augusztus 17, 07:10:45 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Dengan Dátum 2010 augusztus 17, 11:31:26 DÉLELŐTT
  • Hogyan tudok olyan NPC-t készíteni, ami látszatra spellezik? Tehát folyamatosan castol.

Pld mint Shade of Akama-nál a caster npc-k. Csak annyi kéne hogy folyamatosan castoljanak. Lehet az "energia sugár" látszatú is, de megteszi bármilyen más spell is. Ha jól tudom az "energia sugaras" megoldásnál kéne egy invis npc, amire castolnak. Bár ehhez nem értek annyira  :-X[/list]
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: boss74 Dátum 2010 augusztus 17, 08:08:09 DÉLUTÁN
Akkor már le is írtad a választ keresd ki azokat az npc-et és adj uj displayt meg entryt... ;)
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: DoomKiller Dátum 2010 augusztus 17, 08:10:57 DÉLUTÁN
Akinek esetleg segít valamit: Wiki (http://wiki.wowemuf.org/index.php?title=World_adatb%C3%A1zis_Szerkezet). Sajnos még nagyon gyerekcipőben jár, de amint visszajön a trinitycore.info, folyatni fogjuk. :)
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: Bluerák Dátum 2010 augusztus 17, 08:20:00 DÉLUTÁN
Hát először is kell keresni egy olyan spellt aminek nincs hatása, csak effekt.
Utánna írhatsz neki egy scriptet vagy egy EventAI-t nem olyan nagy dolog :)
Akama Soul Channel: http://www.wowhead.com/spell=40447
Cím: Re:Quest adó gobject, Látszat spellező NPC, Láthatatlan nevű NPC.
Írta: Dengan Dátum 2010 augusztus 19, 11:14:59 DÉLELŐTT
Köszi szépen, ha jutottam valamire, szólok. ;) (Ha nem, akkor is  ;D)